Προς το περιεχόμενο

Yaris hybrid


Makis_01

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας είμαι στην αναζήτηση αγοράς αυτοκινήτου και ενώ αυτοκίνητα εισαγωγής τα είχα απορρίψει έτυχε να περάσω από μια αντιπροσωπεία της Toyota και να δω ένα yaris του 18' με λίγα χιλιόμετρα (περίπου 50χιλ)full extra έκδοση και όλα τα "καλά" αλλά δυστυχώς μας είπε ο υπάλληλος που μιλήσαμε ότι είναι εισαγωγής από την Toyota της Ευρώπης. Και τώρα γεννιόνται ερωτήσεις γύρω από το θέμα που θα ήθελα τα φώτα σας. Το παλικάρι από την αντιπροσωπεία μου είπε ότι έχει περάσει όλους τους ελέγχους από τα δικά τους συνεργεία και ότι είναι όλο το αυτοκίνητο ελεγμένο αλλα και οποίο πρόβλημα κινητήρα παρουσιάσει είναι δική τους υπόθεση και το αναλαμβάνει κατευθείαν(δεν ξέρω αν θα ισχύει το ίδιο αν πχ εμφανιστει το πρόβλημα αυτο κάποια στιγμή). ωστόσο στις μπαταρίες στα ελληνικά οχήματα δίνουν εγγύηση κάτι που αυτός μας είπε ότι επειδή είναι εξωτερικού δεν διαθέτει καθόλου εγγύηση. Θα έπρεπε αυτό να είναι κάτι που θα με προβληματίσει μιας και για το αυτοκίνητό είναι τόσο σίγουρος ότι δεν θα έχει κάποιο πρόβλημα? Το αυτοκίνητο γενικά φάνηκε εξαιρετικό απλά αυτό είναι κάτι που με έχει μπερδέψει. Έχετε εσείς να προσθέσετε κάτι? Μήπως πρέπει να προσέξω και κάτι άλλο? Έχει κανένας άλλος κάποια παρόμοια εμπειρία επί του θέματος? Ή εμπιστεύομαι την Toyota σαν αντιπροσωπεία? Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στη θεση σου θα ρωτουσα σε αλλη αντιπροσωπεια της ιδιας εταιρειας το κοστος αλλαγης μπαταριων για να γνωριζεις το worst case scenario.

Ολα εξαρτωνται απο την τιμη. Αν ειναι τυπου 20% λιγοτερο απο το καινουριο, οχι, δε θα το επαιρνα. 40% κατω, ναι, θα το σκεφτομουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλησε με τογιοτα ευρωπης τοτε οσον αφορα την εγγυηση. Μου φαινεται πολυ περιεργο οτι δεν καλυπτεται απο εγγυηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, doctorkostis είπε

Στη θεση σου θα ρωτουσα σε αλλη αντιπροσωπεια της ιδιας εταιρειας το κοστος αλλαγης μπαταριων για να γνωριζεις το worst case scenario.

Ολα εξαρτωνται απο την τιμη. Αν ειναι τυπου 20% λιγοτερο απο το καινουριο, οχι, δε θα το επαιρνα. 40% κατω, ναι, θα το σκεφτομουν.

Γενικά για το κόστος αλλαγής έγινε συζήτηση με αρκετά άτομα από αντιπροσωπείες που επισκέφθηκα και όλοι μου είπαν το ίδιο περίπου πράγμα να μην μπαίνω στο "λούκι" να σκέφτομαι την αλλαγή στις μπαταρίες μιας και πιθανότατα δεν θα χρειαστεί ποτέ. Έτσι κανείς δεν μου ανέφερε το ποσό που πιθανότατα να κοστίσει όλη αυτή η πιθανή αλλαγή

20 λεπτά πριν, gbras είπε

Μιλησε με τογιοτα ευρωπης τοτε οσον αφορα την εγγυηση. Μου φαινεται πολυ περιεργο οτι δεν καλυπτεται απο εγγυηση.

Έχετε κάποια ιδέα πως θα μπορούσα να το κάνω αυτό? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μπαταρία πραγματικά δεν θα σε απασχολήσει για τα 8-10 χρόνια της ζωής του αυτοκινήτου . Βέβαια αποκλείεται να μη έχει εγγύηση , θα επικοινωνήσω εγώ μέσω του πασπαλιάρη και θα σε ενημέρωσω. Γενικά μην το φοβάσαι , αρκεί να θυμάσαι 2-3 βασικά πράγματα:

1. Xαλαρή οδήγηση και οικονομική ( εξάλλου γιαυτό το αγοράζεις και οφείλει να είναι ο απόλυτος σου στόχος)
2. ΟΧΙ απότομες επιταχύνσεις θα πάρεις το inverter και τα drives στα χέρια (2000+ ζημιά)
3. Γλυτώνεις πολλα σέρβις και ουσιαστικά αντι αυτού πληρώνεις στη μισή τιμή έλεγχο του υβριδικού συστήματος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρίν μερικά χρόνια ένας συνάδελφος είχε πάρει ενα corsa απο αντιπροσωπεία της Opel μεταχειρισμένο 4 χρονών εισαγωγής με 60.000.

Μετά απο λίγο καιρό και αφού είχε κάνεις 3-4 χιλ. χλμ άκουγε έναν ήχο στο μοτέρ, το πήγε στην αντιπροσωπεία που το πήρε και "δεν άκουγαν τίποτα" τελικά αποφάσισε και το πήγε σε άλλη αντιπροσωπεία και του έιπαν οτι ο ήχος αυτός ειναι απο την καδένα αλλά 60000χλμ και να έχει θέμα η καδένα ηταν απίθανο. Οπότε μπήκαν στο ιστορικό του αυτοκινήτου πρίν έρθει Ελλάδα και στο τελευταίο service είχε 250000χλμ.Φυσικά το τί έγινε δεν περιγράφεται και τελικά τα βρήκαν να του φέρουν ένα άλλο corsa.

Τα εισαγωγής ακόμα και απο αντιπροσωπεία ειναι λαχείο και φυσικά και οι αντιπροσωπείες ειναι μαντράδες και κάνουν ότι σχεδόν όλοι οι μαντράδες...οπότε ΠΡΟΣΟΧΗ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 hours ago, Ribopaido said:

. ΟΧΙ απότομες επιταχύνσεις θα πάρεις το inverter και τα drives στα χέρια (2000+ ζημιά)

Υπάρχει τέτοιο θέμα?

Έχουμε αντίστοιχες περιπτώσεις? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 8/7/2021 στις 9:07 ΠΜ, Ribopaido είπε

Η μπαταρία πραγματικά δεν θα σε απασχολήσει για τα 8-10 χρόνια της ζωής του αυτοκινήτου . Βέβαια αποκλείεται να μη έχει εγγύηση , θα επικοινωνήσω εγώ μέσω του πασπαλιάρη και θα σε ενημέρωσω. Γενικά μην το φοβάσαι , αρκεί να θυμάσαι 2-3 βασικά πράγματα:

1. Xαλαρή οδήγηση και οικονομική ( εξάλλου γιαυτό το αγοράζεις και οφείλει να είναι ο απόλυτος σου στόχος)
2. ΟΧΙ απότομες επιταχύνσεις θα πάρεις το inverter και τα drives στα χέρια (2000+ ζημιά)
3. Γλυτώνεις πολλα σέρβις και ουσιαστικά αντι αυτού πληρώνεις στη μισή τιμή έλεγχο του υβριδικού συστήματος

Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια. Στο δύο που λέτε όχι απότομες επιταχυνσεις φαντάζομαι εννοείται σε φανάρια πχ να μην ξεκινάω με τέρμα το γκάζι? 

Στις 8/7/2021 στις 9:54 ΠΜ, vaggos2586 είπε

Πρίν μερικά χρόνια ένας συνάδελφος είχε πάρει ενα corsa απο αντιπροσωπεία της Opel μεταχειρισμένο 4 χρονών εισαγωγής με 60.000.

Μετά απο λίγο καιρό και αφού είχε κάνεις 3-4 χιλ. χλμ άκουγε έναν ήχο στο μοτέρ, το πήγε στην αντιπροσωπεία που το πήρε και "δεν άκουγαν τίποτα" τελικά αποφάσισε και το πήγε σε άλλη αντιπροσωπεία και του έιπαν οτι ο ήχος αυτός ειναι απο την καδένα αλλά 60000χλμ και να έχει θέμα η καδένα ηταν απίθανο. Οπότε μπήκαν στο ιστορικό του αυτοκινήτου πρίν έρθει Ελλάδα και στο τελευταίο service είχε 250000χλμ.Φυσικά το τί έγινε δεν περιγράφεται και τελικά τα βρήκαν να του φέρουν ένα άλλο corsa.

Τα εισαγωγής ακόμα και απο αντιπροσωπεία ειναι λαχείο και φυσικά και οι αντιπροσωπείες ειναι μαντράδες και κάνουν ότι σχεδόν όλοι οι μαντράδες...οπότε ΠΡΟΣΟΧΗ 

Οπότε αυτό πως θα μπορούσε να το αποφύγω. Τι πρέπει να κοιτάξω? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβως οχι τερμα γκαζια οχι speed check και χαζομαρες . Υπερβολικα αποτομη επιταχυνση γενικα απαγορευεται. Ολα τα αλλα ναι ανετα

19 ώρες πριν, NickTG είπε

Υπάρχει τέτοιο θέμα?

Έχουμε αντίστοιχες περιπτώσεις? 

Μπες στο auris club η τογιοτα uk forum και θα δεις ποσοι τα πηρανε στε χερια γιατι νομιζανε οδηγανε μαστανγκ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Ribopaido είπε

Ακριβως οχι τερμα γκαζια οχι speed check και χαζομαρες . Υπερβολικα αποτομη επιταχυνση γενικα απαγορευεται. Ολα τα αλλα ναι ανετα

Ναι αλλά απότομες επιταχυνσεις δεν μπορούν να παίξουν και σε ένα προσπέρασμα πχ? Εκεί τι γίνεται? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως Auris 13 υβριδικό δεν το φοβάμαι να το σανιδώσω. Δεν είναι αυτοκίνητο για αγώνες αλλά όταν χρειαστεί πάτημα, το πατάω. Αισίως 8.5 χρόνια με 225000 χλμ. Μόνη αντικατάσταση αντλία νερού πριν 10000χλμ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Makis_01 είπε

Ναι αλλά απότομες επιταχυνσεις δεν μπορούν να παίξουν και σε ένα προσπέρασμα πχ? Εκεί τι γίνεται? 

Σε αποτομες επιταχυνσεις θα κατεβασεις και δεν θα πατησεις τερμα γκαζι αμεσως να πνιξεις το κινητηρα φιλε μακη. Ειναι λιγο πιο γραμμικη . Εξαλλου εκει εχεις το mg1 ηλεκτροκινητηρα να σου δωσει το κατι παραπανω και δεν θα πιεσεις το μοτερ .

 

D421526D-483D-46B5-A72C-8155EFB7A340.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Ribopaido είπε

Σε αποτομες επιταχυνσεις θα κατεβασεις και δεν θα πατησεις τερμα γκαζι αμεσως να πνιξεις το κινητηρα φιλε μακη. Ειναι λιγο πιο γραμμικη . Εξαλλου εκει εχεις το mg1 ηλεκτροκινητηρα να σου δωσει το κατι παραπανω και δεν θα πιεσεις το μοτερ .

 

D421526D-483D-46B5-A72C-8155EFB7A340.png

Μισό λεπτό γιατί νομίζω κάπου έχω χαθεί 😛. Το αυτοκίνητο όντας αυτόματα έχω διαβάσει ότι για προσπεράσεις πχ πατάς τέρμα γκάζι για να κατεβάσει 2 ή 3 σχέσεις ωστε να σου δώσει την δύναμη που θες εκείνη την στιγμή. Λέω κάτι λάθος? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/7/2021 στις 11:49 ΜΜ, Makis_01 είπε

ωστόσο στις μπαταρίες στα ελληνικά οχήματα δίνουν εγγύηση κάτι που αυτός μας είπε ότι επειδή είναι εξωτερικού δεν διαθέτει καθόλου εγγύηση. Θα έπρεπε αυτό να είναι κάτι που θα με προβληματίσει μιας και για το αυτοκίνητό είναι τόσο σίγουρος ότι δεν θα έχει κάποιο πρόβλημα?

Φυσικά , όπως σου είπαν ρώτα τιμές και εννοείται όσοι σου λένε δεν παθαίνουν τίποτα να σου υπογράψουν οτι θα αναλάβουν το κόστος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, Makis_01 είπε

Έχετε τέτοιο αμάξι και το λέτε από εμπειρία? Γιατί γενικά με έχει φοβησει το γεγονός των επιταχυνσεων όπως σε μια προσπέραση πχ... 

Σε ταξίδια είναι βολικό? Στις υψηλές ταχύτητες τι γίνεται ακούγεται πολύ? 

Μια χαρά βολικό είναι στα ταξίδια, όσο αναφορά στον θόρυβο δεν έχει να κάνει με τα πολλά χιλιόμετρα αλλά με τον φόρτο του κινητήρα. Για να σου δώσω να καταλάβεις,  μπορεί να κινείσαι σε δρόμο μη ανηφορικό με 160 και το αμάξι να έχει 2000 στροφές (Δεν ακούς τον κινητήρα) και να διατηρεί ταχύτητα, ενώ από την άλλη να ανεβαίνεις ανηφόρα με 110 και το αμάξι να δουλεύει στις 4000 στροφές για να διατηρήσει την ταχύτητα... Και όλα αυτά από 110 χλμ και πάνω. Σε χαμηλότερες ταχύτητες για να σε ενοχλήσει ο θόρυβος, θα πρέπει απλά να το σανιδώσεις..

Γενικά τα υβριδικά έχουν εντελώς διαφορετική νοοτροπία οδήγησης από τα συμβατικά. Αν πιάσεις τον τρόπο λειτουργίας τους, θα δεις μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση 

Επεξ/σία από noo_mercy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...