Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 111
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, kalmik είπε

Κατά δεύτερον λόγο, αυτό που δεν καταλαβαίνετε είναι η αρχή της τήρησης των συμβάσεων. Αν εισπράξεις ένα ποσόν (και το εξοφληθείς μάλιστα) υποσχόμενος την παράδοση συγκεκριμένου προϊόντος, πρέπει να εκτελέσεις τη σύμβαση. Έτσι λέει ο Αστικός Κώδικας, είτε το θέλουμε είτε όχι. Το λάθος του φίλου εδώ είναι ότι δεν έχει πάει ήδη σε δικηγόρο να στείλει το σχετικό εξώδικο στον Κωτσό και μετά να αρχίσουν τα όργανα. Απλά για να μάθουν να μην συμπεριφέρονται έτσι στους πελάτες, γιατί νομίζουν ότι έχουν και το μαχαίρι και το καρπούζι. Ο νοών νοείτω.

Ωραία, υπάρχει ο αστικός κώδικας και ο @Nabuko παράθεσε τι ακριβώς ισχύει, πρέπει να του επιστρέψουν τα χρήματα, κάτι που ο Κωτσόβολος δεν αρνείται. Αν κάνει αγωγή τι ακριβώς θα ζητήσει από το δικαστήριο; Τα 1100 ευρώ; Ένα επιπλέον τόκο; Την αμοιβή του δικηγόρου (που δεν θα καλυφθεί και όλο το ποσό); Για μηνύσεις κλπ δεν το συζητώ καν, να ζητήσει την τιμωρία του Κωτσόβολου για ποιο ακριβώς αδίκημα; Οποιαδήποτε συμβουλή για δικηγόρο, αγωγές, μηνύσεις δεν έχει κανένα όφελος και αντίθετα θα ζημιώσει αυτόν που θα την κάνει.

Αν θέλει να κάνει κάτι ας κάνει μια αναφορά στον συνήγορο του καταναλωτή, όχι ότι θα του δώσει ο Κωτσόβολος μια κάρτα αξίας υπερδιπλάσιας από το ποσό των 1100 ευρώ αλλά αν αποδειχτεί ότι ο Κωτσόβολος το κάνει καταχρηστικά ίσως φάει κάποιο πρόστιμο.

  • Like 2
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Ukforthemoment είπε

Αν η καρτα έβγαινε τελικά στο 900€ τι θα γινόταν;

Σε πολλές περιπτώσεις παίρνεις τηλέφωνο, ακόμα και μετα την αγορά (αφου δηλαδή έχεις παραλάβει) και παίρνεις την νέα μειωμένη τιμή. Εξαρτάται από πολλά πράγματα προφανώς, όπως το σε ποια παρτίδα αγοράστηκε το προιόν που παρήγγειλες. 

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Herald είπε

Λες δηλαδή οτι ο Κοτσος ήθελε να πάρει δάνειο 1100€ και όχι να πουλήσει κάρτες? Για να καταλάβω δηλαδή τι υποστηρίζεις. 

Επίσης, και στην μπανανία της Γερμανίας γίνεται. Σου έδωσα και υπαρκτό παράδειγμα, δεν ξέρω γιατι το αγνόησες. Βασικά, ξερω γιατί το αγνόησες, δεν ταιριάζει στο αφήγημα 😆

Ο κοτσος δεν πήρε το δάνειο μόνο του φίλου αλλά χιλιάδων άλλων και μάλιστα ατοκο = αθέμιτος ανταγωνισμός. Η απάντηση στο δεύτερο σκέλος την έχω δώσει αλλά δεν την πρόλαβες, αν δεν έβρισκε απόθεμα θα έπρεπε να ακυρωσει την παραγγελία μονομερώς η επιχείρηση και όχι να έχει δεσμευμένα τα χρήματα 10 μήνες, αυτό από μόνο του είναι αθέμιτος ανταγωνισμός και πέφτουν πολύ βαριά πρόστιμα. Όπως είπα εγώ στην θέση του θα τους έκανα μήνυση για όλα αυτά και θα ζητούσα και αποζημίωση 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, nickk0kkav είπε

Δεν έχω σχετική εμπειρία αλλά η κοινή λογική λέει ότι δε πρόκειται να βγάλεις άκρη . Απλά θα πάρεις τα λεφτά σου πίσω. Και καταγγελία να κάνεις θα βάλουν μια κοπέλα από το δικηγορικό τμήμα να γράψει ενα κείμενο που να ζηταει συγνώμη , για τις συνθήκες της αγοράς κτλ και θα σου δώσουν τα λεφτά πίσω 

Εταιρείες σαν το Κωτσόβολο έχουν δύναμη , σιγά μην ιδρώσουν 

Εσύ είσαι πελάτης/καταναλωτής? μάλλον έχεις επιλέξει λάθος πλευρά.

Να κάνεις άμεσα βιογραφικό να σε προσλάβει ο ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ

Συγνώμη φίλε μου αλλά έχεις παντελώς λάθος λογική στην σκέψη σου

Οι εταιρείες σαν τον Κωτσόβολο (Dixons) έχουν στόχους πωλήσεων να πιάσουν και μάντεψε αν έχουν δυσαρεστημένους πελάτες / δεν έχουν πωλήσεις αυτό σημαίνει ότι κάποιοι πωλητές θα χάσουν την δουλειά τους όπως και κάποιοι διευθυντές.

Ο δυσαρεστημένος πελάτης μιας επιχείρησης ξέρεις με τι ρυθμούς πολλαπλασιάζεται και πόσο χρόνο θέλει η επιχείρηση να βάλει λουκέτο? μάλλον δεν ξέρεις / μάλλον δεν έχεις δουλέψει σε επιχείρηση τεχνολογίας (πολυεθνική/ελληνική).

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Macosj είπε

Ο κοτσος δεν πήρε το δάνειο μόνο του φίλου αλλά χιλιάδων άλλων και μάλιστα ατοκο = αθέμιτος ανταγωνισμός. Η απάντηση στο δεύτερο σκέλος την έχω δώσει αλλά δεν την πρόλαβες, αν δεν έβρισκε απόθεμα θα έπρεπε να ακυρωσει την παραγγελία μονομερώς η επιχείρηση και όχι να έχει δεσμευμένα τα χρήματα 10 μήνες, αυτό από μόνο του είναι αθέμιτος ανταγωνισμός και πέφτουν πολύ βαριά πρόστιμα. Όπως είπα εγώ στην θέση του θα τους έκανα μήνυση για όλα αυτά και θα ζητούσα και αποζημίωση 

Αν ακύρωνε την παραγγελία δηλαδή δεν θα είχαμε πάλι παρόμοιο θέμα στο ινσομνια με τον TS να παραπονιέται και εσένα και τους ομοίους σου να κράζετε το κατάστημα? Δηλαδή αμα ψάξω στο αρχείο του insomnia δεν θα βρώ τέτοιο topic ανοιχτό πιστεύεις? 

Aφου οτι και να κάνει το κατάστημα, θα κράξεις και θα προτείνεις μυνήσεις. Μην κρύβεσαι πίσω απτο δάχτυλο σου ρε συ

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Conan2046 είπε

Ωραία, υπάρχει ο αστικός κώδικας και ο @Nabuko παράθεσε τι ακριβώς ισχύει, πρέπει να του επιστρέψουν τα χρήματα, κάτι που ο Κωτσόβολος δεν αρνείται. Αν κάνει αγωγή τι ακριβώς θα ζητήσει από το δικαστήριο; Τα 1100 ευρώ; Ένα επιπλέον τόκο; Την αμοιβή του δικηγόρου (που δεν θα καλυφθεί και όλο το ποσό); Για μηνύσεις κλπ δεν το συζητώ καν, να ζητήσει την τιμωρία του Κωτσόβολου για ποιο ακριβώς αδίκημα; Οποιαδήποτε συμβουλή για δικηγόρο, αγωγές, μηνύσεις δεν έχει κανένα όφελος και αντίθετα θα ζημιώσει αυτόν που θα την κάνει.

Αν θέλει να κάνει κάτι ας κάνει μια αναφορά στον συνήγορο του καταναλωτή, όχι ότι θα του δώσει ο Κωτσόβολος μια κάρτα αξίας υπερδιπλάσιας από το ποσό των 1100 ευρώ αλλά αν αποδειχτεί ότι ο Κωτσόβολος το κάνει καταχρηστικά ίσως φάει κάποιο πρόστιμο.

Τα έξοδα θα πληρωθούν από την επιχείρηση όπως και η αποζημίωση, που φυσικά δεν θα φτάσει καν σε αυτό το σημείο μετά την μήνυση θα έρθουν σε διακανονισμό όπως γίνεται πάντα. Το να αλλάζεις τις τιμές σε προϊόντα που έχουν πωληθεί είναι παράνομο πόσο μάλλον αν δεν ακυρώσεις την παραγγελία μόλις δεις το λάθος. Δηλαδή τι περιμένει ο κοτσος 10 μήνες να πέσουν οι τιμές? Αν αυτό γίνει σε 10 χρόνια τότε θα παραλάβει ο τύπος? 

  • Like 3
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Macosj είπε

Ο κοτσος δεν πήρε το δάνειο μόνο του φίλου αλλά χιλιάδων άλλων και μάλιστα ατοκο = αθέμιτος ανταγωνισμός.

Μπούρδες

2 λεπτά πριν, Macosj είπε

και όχι να έχει δεσμευμένα τα χρήματα 10 μήνες

Το διαβάζεις το θέμα? και αν ναι, καταλαβαίνεις τι γράφεται? μάλλον όχι γιατί αλλιώς δεν θα το έγραφες αυτό. Ο κώτσος δεν έχει δεσμεύσει κανένα ποσό. Ο ts του τα έχει αφήσει με τη θέλησή του και δεν τα ζητάει πίσω.

4 λεπτά πριν, Macosj είπε

αυτό από μόνο του είναι αθέμιτος ανταγωνισμός και πέφτουν πολύ βαριά πρόστιμα.

Μπούρδες στο τετράγωνο

4 λεπτά πριν, Macosj είπε

Όπως είπα εγώ στην θέση του θα τους έκανα μήνυση για όλα αυτά και θα ζητούσα και αποζημίωση 

Τίποτα δε θα έκανες βασικά, αλλά εντάξει μη σου χαλάσω το παραμύθι

  • Like 2
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Μην μπερδεύεις τις δικές σου ιστορίες που δεν έχουν σχέση. Εσύ νομίζεις ότι αν η κάρτα είχε πάει 1200 αντί για 1100 δεν θα την έδιναν? εσύ νομίζεις ότι αν είχες πληρώσει τηλεόραση 500 ευρώ ενώ είχε 1500 θα σου την έδιναν?

Τώρα λες τα ανάποδα από πριν όμως. Σύμφωνα με αυτά που έγραψες πριν ο κώτσος θα έπρεπε να δώσει την κάρτα των 2500 με τα 1100 που πλήρωσε ο ts και όχι άλλη αντίστοιχη των 1100. 

Αποφάσισε τελικά, 

υπάρχουν και εφαρμόζονται ή όχι?

Εγώ τι να αποφασίσω.?

Ξέρεις τι σημαίνει ο όρος "αναγραφόμενη τιμή προιόντος" σε ένα κατάστημα?

Αν η τηλεόραση ή κονσόλα ή κάρτα γραφικών έχει αναγραφόμενη τιμή σήμερα που μιλάμε 2.000 ευρώ και εγώ την παραγγείλω και την πληρώσω με την πιστωτική/χρεωστική μου κάρτα το κατάστημα/επιχείρηση είναι υποχρεωμένο να μου την δώσει στα 2.000 ευρώ άσχετα αν αύριο μπορεί να κοστίζει από τον προμηθευτή του 2.500 ευρώ ή να ήταν λάθος τιμή περασμένη στο σύστημα.

Εγώ έχω αγοράσει και τηλεόραση στην αναγραφόμενη τιμή του καταστήματος και κονσόλα και φυσικά κάρτες γραφικών και μάντεψε τις παρέλαβα κανονικά στην αναγραφόμενη τιμή που έκανα προ-παραγγελία , παραγγελία και πληρωμή πάντα με πιστωτική/χρεωστική κάρτα.

Αυτή την στιγμή που μιλάμε κανονίζω για παραγγελία/αγορά/πληρωμή κάρτας γραφικών 3090Ti ZOTAC ή EVGA για το 2ο μου μηχάνημα καθώς θα κάνω μια ανακατάταξη στις κάρτες γραφικών που έχουν μιας και προέκυψε από το πουθενά ένα μηχάνημα με AMD FX 8350 το οποίο θέλω να αξιοποιήσω κατάλληλα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Herald είπε

Αν ακύρωνε την παραγγελία δηλαδή δεν θα είχαμε πάλι παρόμοιο θέμα στο ινσομνια με τον TS να παραπονιέται και εσένα και τους ομοίους σου να κράζετε το κατάστημα? Δηλαδή αμα ψάξω στο αρχείο του insomnia δεν θα βρώ τέτοιο topic ανοιχτό πιστεύεις? 

Aφου οτι και να κάνει το κατάστημα, θα κράξεις και θα προτείνεις μυνήσεις. Μην κρύβεσαι πίσω απτο δάχτυλο σου ρε συ

Το γεγονός ότι εσύ νομίζεις ότι ξέρεις τι θα σχολιάσω εγώ σε διαφορετική περίπτωση πρέπει να  σε προβληματίζει. Η ακύρωση της παραγγελίας είναι θεμιτή όταν η επιχείρηση αντιλαμβάνεται ότι δεν βρίσκει το προϊόν πόσο μάλλον στην τιμή που το πώλησε, και εκεί θέλει καταγγελία για εξαπάτηση και αθεμιτο ανταγωνισμό αλλά όχι μήνυση. Εδώ η υπόθεση σηκώνει μήνυση απευθείας. 

Αν με ρωτάς τι θα έκανα στην θέση του, δεν θα έφτανα εδώ γιατί τον πρώτο μήνα θα είχα ακυρώσει ο ίδιος την παραγγελία αλλά αυτό δεν ενδιαφέρει κανέναν. Εδώ έχουμε μια κατάσταση δεδομένη, δεν θα πάμε με βαησ υποθετικά σενάρια 

3 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Μπούρδες

Το διαβάζεις το θέμα? και αν ναι, καταλαβαίνεις τι γράφεται? μάλλον όχι γιατί αλλιώς δεν θα το έγραφες αυτό. Ο κώτσος δεν έχει δεσμεύσει κανένα ποσό. Ο ts του τα έχει αφήσει με τη θέλησή του και δεν τα ζητάει πίσω.

Μπούρδες στο τετράγωνο

Τίποτα δε θα έκανες βασικά, αλλά εντάξει μη σου χαλάσω το παραμύθι

Άλλη λέξη εκτός από το μπουρδες ξέρεις να γράφεις? Τι να πω το αφού αντέχεις αυτό το επίπεδο συνέχισε έτσι. Μάλλον δουλεύεις στον κωτσο 

Επεξ/σία από Macosj
Δημοσ.

Πάλι τα ίδια ρε σεις, πάλι τρώγεστε για το δίκιο του εργάτη και τα προβλήματα του εμπορίου; Ο TS έκανε εμπορική συμφωνία με στάνταρ κανόνες απο ένα κατάστημα. Αν θεωρεί οτι τα δικαιώματα του καταπατήθηκαν, σηκώνει το τηλεφωνάκι παίρνει τον συνήγορο του καταναλωτή, μαζεύει τα στοιχεία κάνει μια καταγγελία και περιμένει την απόφαση.

Ο Κωτσόβολος είναι επιχείρηση και λειτουργεί με βάση το συμφέρον του. Δεν πρόκεται να δώσει κάρτα που μπορεί να πουλήσει 2500€ για 1000€, και φυσικά δεν πρόκειται "αν κάνεις καταγγελία, να είναι αύριο πρωί στην πόρτα σου με γράμμα που ζητάει συγνώμη". Τα λεφτά σου θα πάρεις πίσω, και αν πράγματι έχει ενεργήσει παράτυπα ο Κοτσόβολος, θα φάει ένα πρόστιμο καλοζυγισμένο, και αύριο θα είναι Τετάρτη.

Τι γράφετε 7 σελίδες τώρα; Για ηθικά διλλήματα, κανόνες νόμους κτλ. Υπάρχει όργανο για τις σχέσεις καταστημάτων αγοραστών, και είναι ο συνήγορος του καταναλωτή.

Αν σας κλέψουν το σπίτι θα ανοίξετε το Σύνταγμα να δείτε αν υπάρχει κανα εδάφιο που να σας καλύπτει η θα πάτε να κάνετε μια καταγγελία στο αρμόδιο όργανο;

T.S. πάρε πρωί πρωί τον συνήγορο του καταναλωτή, και κάνε οτι σου πουν εκεί. Δεν μπορείς να κάνεις τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.

4 λεπτά πριν, ikorolis είπε

Εγώ τι να αποφασίσω.?

Ξέρεις τι σημαίνει ο όρος "αναγραφόμενη τιμή προιόντος" σε ένα κατάστημα?

Αν η τηλεόραση ή κονσόλα ή κάρτα γραφικών έχει αναγραφόμενη τιμή σήμερα που μιλάμε 2.000 ευρώ και εγώ την παραγγείλω και την πληρώσω με την πιστωτική/χρεωστική μου κάρτα το κατάστημα/επιχείρηση είναι υποχρεωμένο να μου την δώσει στα 2.000 ευρώ άσχετα αν αύριο μπορεί να κοστίζει από τον προμηθευτή του 2.500 ευρώ ή να ήταν λάθος τιμή περασμένη στο σύστημα.

Εγώ έχω αγοράσει και τηλεόραση στην αναγραφόμενη τιμή του καταστήματος και κονσόλα και φυσικά κάρτες γραφικών και μάντεψε τις παρέλαβα κανονικά στην αναγραφόμενη τιμή που έκανα προ-παραγγελία , παραγγελία και πληρωμή πάντα με πιστωτική/χρεωστική κάρτα.

Αυτή την στιγμή που μιλάμε κανονίζω για παραγγελία/αγορά/πληρωμή κάρτας γραφικών 3090Ti ZOTAC ή EVGA για το 2ο μου μηχάνημα καθώς θα κάνω μια ανακατάταξη στις κάρτες γραφικών που έχουν μιας και προέκυψε από το πουθενά ένα μηχάνημα με AMD FX 8350 το οποίο θέλω να αξιοποιήσω κατάλληλα.

Ναι δεν έχει συμβεί ποτέ κατάστημα να έχει λάθος τιμή, και απλά να ακυρώσει παραγελίες, πρωτοφανές και σίγουρα θα τιμωρηθεί παραδειγματικά

  • Thanks 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Macosj είπε

Τα έξοδα θα πληρωθούν από την επιχείρηση όπως και η αποζημίωση, που φυσικά δεν θα φτάσει καν σε αυτό το σημείο μετά την μήνυση θα έρθουν σε διακανονισμό όπως γίνεται πάντα. Το να αλλάζεις τις τιμές σε προϊόντα που έχουν πωληθεί είναι παράνομο πόσο μάλλον αν δεν ακυρώσεις την παραγγελία μόλις δεις το λάθος. Δηλαδή τι περιμένει ο κοτσος 10 μήνες να πέσουν οι τιμές? Αν αυτό γίνει σε 10 χρόνια τότε θα παραλάβει ο τύπος? 

Δεν πάει έτσι δυστυχώς, ο δικαστής θα ορίσει ένα ποσό για τα έξοδα που συνήθως είναι μικρότερο από όσα έχουν γίνει πραγματικά. Αποζημίωση για τι πράγμα; Οικονομική βλάβη; Ο τόκος; Μια αγωγή πρέπει να είναι ορισμένη. Τι είδους αποζημίωση σκέφτεσαι;

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, ikorolis είπε

Εγώ τι να αποφασίσω.?

Ξέρεις τι σημαίνει ο όρος "αναγραφόμενη τιμή προιόντος" σε ένα κατάστημα?

Αν η τηλεόραση ή κονσόλα ή κάρτα γραφικών έχει αναγραφόμενη τιμή σήμερα που μιλάμε 2.000 ευρώ και εγώ την παραγγείλω και την πληρώσω με την πιστωτική/χρεωστική μου κάρτα το κατάστημα/επιχείρηση είναι υποχρεωμένο να μου την δώσει στα 2.000 ευρώ άσχετα αν αύριο μπορεί να κοστίζει από τον προμηθευτή του 2.500 ευρώ ή να ήταν λάθος τιμή περασμένη στο σύστημα.

Αποφάσισε τι ισχύει για σένα γιατί πριν έγραφες άλλα

21 λεπτά πριν, ikorolis είπε

θέλει την κάρτα που έκανε προ-παραγγελία και την πλήρωσε στα 1100 ευρώ αν δεν υπάρχει για τον οποιοδήποτε λόγο τότε του στέλνουν άλλη των ίδιων δυνατοτήτων η οποία κοστίζει 1100 ευρώ

αν τώρα δεν υπάρχει άλλη κάρτα στα 1100 ευρώ αλλά κοστίζει 2500 ευρώ τότε μιλάει το κατάστημα με τον πελάτη και αν συμφωνήσει ο τελευταίος πληρώνει την διαφορά και το θέμα έχει λήξει

τόσο απλά...

πριν από λίγο έλεγες τα αντίθετα, δηλαδή ότι αν αποφασίσει ο πελάτης να πληρώσει την διαφορά μόνο τότε θα πάρει την κάρτα. Δηλαδή αν δεν την πληρώσει παίρνει τα χρήματά του πίσω ή κάτι άλλο αντίστοιχο των 1100 ευρώ.

Οπότε τι σημαίνει η αναγραφόμενη τιμή προϊόντος για σένα?

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Herald είπε

Αν ακύρωνε την παραγγελία δηλαδή δεν θα είχαμε πάλι παρόμοιο θέμα στο ινσομνια με τον TS να παραπονιέται και εσένα και τους ομοίους σου να κράζετε το κατάστημα? Δηλαδή αμα ψάξω στο αρχείο του insomnia δεν θα βρώ τέτοιο topic ανοιχτό πιστεύεις? 

Aφου οτι και να κάνει το κατάστημα, θα κράξεις και θα προτείνεις μυνήσεις. Μην κρύβεσαι πίσω απτο δάχτυλο σου ρε συ

Μην ψάξεις μακριά υπάρχει αντίστοιχο θέμα με το ΠΛΑΙΣΙΟ και τις κάρτες γραφικών 3080

ίδια τακτική

προ-παραγγελία

αδυναμία παράδοσης

αλλά μάντεψε ποιοι παραλαμβάνουν

αυτοί που γνωρίζουν τα δικαιώματα τους και φυσικά γνωρίζει το ΠΛΑΙΣΙΟ ότι αν κάνουν καταγγελία στις αρμόδιες αρχές ή προσφύγουν στα δικαστήρια θα κατηγορηθεί η επιχείρηση για ΑΠΑΤΗ.

διότι φίλε μου όταν βγάζεις ένα προιόν σε μια αναγραφόμενη τιμή στο κατάστημα σου/στην ιστοσελίδα σου

δεσμεύεσαι απέναντι του νόμου

όποιος το κάνει παραγγελία και πληρώσει είσαι υποχρεωμένος να του το δώσεις σε αυτή την τιμή.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Macosj είπε

Μάλλον δουλεύεις στον κωτσο 

Μπούρδες. Και έλεγα πότε θα το αναφέρει κάποιος. Πόσο προβλέψιμος

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...