Προς το περιεχόμενο

Οικονομικά Νέα της Βιομηχανίας


mansa2k

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 ώρες πριν, Malthador είπε

Ναι, εκεί θα οδηγήσει η απόλυση εκατοντάδων developers (για αρχή - μέχρι το τέλος του έτους θα ακολουθήσουν ακόμα χειρότερα) και το κλείσιμο των studios, στο να πήξουμε στα games. Τα games θα γίνουν developed από μόνα τους, I guess. Ή θα τα εμφανίσει ο Thanos χτυπώντας τα δάχτυλά του.

Στο μεταξύ ας αράξουν την πέτσα τους οι «καπιταλιστές» για ενάμιση χρόνο, κλάιν οι PS5 owners θα παίξουν τις μεγάλες κινηματογραφικές παραγωγές Hi-Fi Rush και Pentiment.

απο αυτα που διαβαζω ο κοσμος που απολυθηκε, οι περισσοτεροι δουλευαν σε gaas projects ή καποια ΑΑ παιχνιδια που ακυρωθηκαν. Τα παιχνιδια που μπαινουν μέσα , ειναι παιχνιδια οπως τα project genie, pupeteer, ratchet and clank, gravity rush. Μικροτερες παραγωγες, που παρα την ποιοτητα τους δεν μπορουν να πουλησουν, ουτε να τραβηξουν κοσμο στην κονσολα.

το 1ο εξαμηνο του 2024 ειναι σχετικα γεματο απο μεγαλες παραγωγες ( FF vii , rise of the ronin, dragons dogma, black myth wukong, star war outlaws, elden ring dlc  κτλ) και δεν καταλαβαινω  την ειρωνεια. Αν τα hi fi rush και pentiment ηταν η λυση στο gaming, δεν θα γινοταν αυτο που εγινε απο μεριας MS.

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 899
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Moderators
40 minutes ago, xavier said:

απο αυτα που διαβαζω ο κοσμος που απολυθηκε, οι περισσοτεροι δουλευαν σε gaas projects ή καποια ΑΑ παιχνιδια που ακυρωθηκαν. Τα παιχνιδια που μπαινουν μέσα , ειναι παιχνιδια οπως τα project genie, pupeteer, ratchet and clank, gravity rush. Μικροτερες παραγωγες, που παρα την ποιοτητα τους δεν μπορουν να πουλησουν, ουτε να τραβηξουν κοσμο στην κονσολα.

το 1ο εξαμηνο του 2024 ειναι σχετικα γεματο απο μεγαλες παραγωγες ( FF vii , rise of the ronin, dragons dogma, black myth wukong, star war outlaws, elden ring dlc  κτλ) και δεν καταλαβαινω  την ειρωνεια. Αν τα hi fi rush και pentiment ηταν η λυση στο gaming, δεν θα γινοταν αυτο που εγινε απο μεριας MS.

Δεν την ξεκίνησα εγώ την ειρωνεία, δεν ήμουν εγώ αυτός που αναφέρθηκε στην ικανότητα ανάγνωσης και κρίσης των υπόλοιπων μελών. :)

Από εκεί και πέρα, μάντεψε ποιοι έφτιαχναν εδώ και πέντε χρόνια τα games που αναφέρεις και θα παίξεις: κάποιοι devs που δούλευαν στα περί ου studios. Ξέρεις ποιοι δεν θα φτιάξουν games μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια για τις κονσόλες μας; Οι developers που δούλευαν σε studios και απολύθηκαν.

Δεν έχω δεδομένα για το ποια games μπαίνουν μέσα και το ποια όχι, εάν έχεις δώσε λινκ. Εάν είναι η διαισθητική σου άποψη, τότε διαφωνούμε, έχω εντελώς διαφορετική άποψη. Για παράδειγμα το FFXVI είναι ένας ΑΑΑ τίτλος που δεν τα πήγε καλά επειδή βγήκε ως αποκλειστικό σε μία κονσόλα που δεν έχει πουλήσει τα αναμενόμενα.

Η MS βγάζει το Hi-Fi Rush και το Pentiment (και όσα άλλα ακολουθήσουν) στο PS5, γιατί θέλει να αυξήσει τα έσοδά της. Η Sony επιλέγει διαφορετική τακτική, προτιμά να απολύσει προσωπικό για να μειώσει τα έξοδά της. Από το αποτέλεσμα θα φανεί ποια τακτική είναι πιο επωφελής για κάθε εταιρεία.

3 hours ago, Fulgore said:

@Malthador περί κόστη ανάπτυξης

Τα γνωρίζω εγώ αυτά. Τα κόστη ανάπτυξης των ΑΑΑ games έχουν εκτοξευτεί 1000% και κάποιοι αφελείς νόμιζαν ότι με 10% αύξηση στις τιμές των games θα υπήρχε ισορροπία.

Φυσικά και δεν είναι έτσι, το μοντέλο αυτό είναι εντελώς παρωχημένο. Το μόνο βιώσιμο μέλλον είναι στις συνδρομές, στις μικρότερες κυκλοφορίες και στο ΑΙ. Δεν υπάρχει άλλη λύση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, Malthador είπε

Η MS βγάζει το Hi-Fi Rush και το Pentiment (και όσα άλλα ακολουθήσουν) στο PS5, γιατί θέλει να αυξήσει τα έσοδά της. Η Sony επιλέγει διαφορετική τακτική, προτιμά να απολύσει προσωπικό για να μειώσει τα έξοδά της. Από το αποτέλεσμα θα φανεί ποια τακτική είναι πιο επωφελής για κάθε εταιρεία.

Μα, αυτο ειναι λαθος πληροφορια μιας και η ms εκανε απολυσεις, απλα η Sony ειναι η τελευταια μεγαλη εταιρεια.

1 ώρα πριν, xavier είπε

Τα παιχνιδια που μπαινουν μέσα , ειναι παιχνιδια οπως τα ... ratchet and clank, .

  Btw, το ratchet and clank οριακα δεν ειχε βγαλει κερδος στην 1η εικονα του τοτε insomniac leak, αλλα στην 2η εικονα ειχε βγαλει. 

Και δεν θυμαμαι που ειδα το "παραπονο" που η Sony κανει remaster/remake, αλλα απο οτι φαινεται πουλανε και ο κοσμος ζηταει και αλλα: (εκτος αν το λεει ειρωνικα, αλλα δεν αποκλειει τις πωλησεις που κανουν)

image.png.d152673002fa7b44257aa8ddcc6496c2.png

οποτε, την αδικειτε? 

Επεξ/σία από SabotazNic
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
17 minutes ago, SabotazNic said:

Μα, αυτο ειναι λαθος πληροφορια μιας και η ms εκανε απολυσεις, απλα η Sony ειναι η τελευταια μεγαλη εταιρεια.

Ισχύει, αν και το μεγαλύτερο μέρος των απολύσεων είναι στην ΑΒΚ, όχι στα core studios της.

Ωστόσο, δεν έκανε μόνο απολύσεις, προσπαθεί να αυξήσει θα έσοδα της και με άλλους τρόπους (που αν πετύχει θα έχει ως αποτέλεσμα να μην γίνουν κι άλλες απολύσεις). 

Δεν αποκλείω να εξετάζει και η Sony επιπλέον τρόπους να αυξήσει τα έσοδα της, αλλά να θεωρεί πως είναι ανούσιο εν τέλει και ότι δεν θα οδηγήσει πουθενά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 minutes ago, taxudromos69 said:

image.jpeg.b5b1c3db1d49f187d9ad55fccbc1f81a.jpeg

Αυτό μήπως εχει να κανει για ολα τα τμήματα? λεω εγω τώρα..

Δεν είναι λίγο τεραστιο το 11 να χε η Ms στο xbox 90 000 ατομα  κ το ps 168 000? δλδ κ τωρα μου μοιάζει  λιγο huge το 100 000 κ 200 000 στα τμήματα gaming 

 

 

Επεξ/σία από sndev
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
1 hour ago, taxudromos69 said:

image.jpeg.b5b1c3db1d49f187d9ad55fccbc1f81a.jpeg

Προφανώς αυτό το γράφημα αφορά συνολικά τις εταιρείες με όλα τα τμήματα που έχει αποκτήσει η MS και με όλα τα τμήματα που έχει απωλέσει η Sony.

Δεν αφορά σε XBOX και PS, οπότε είναι άσχετο με το θέμα μας.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή αναφέρθηκαν οι υπάλληλοι ανά εταιρία με μια πρόχειρη ματιά οι ea, abk είναι κάπου στις 9.000~10.000, η ubisoft πάνω από 20.000, η Ν έχει 7.641, το ps σχεδόν 10.400.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Malthador είπε

Φυσικά και δεν είναι έτσι, το μοντέλο αυτό είναι εντελώς παρωχημένο. Το μόνο βιώσιμο μέλλον είναι στις συνδρομές, στις μικρότερες κυκλοφορίες και στο ΑΙ. Δεν υπάρχει άλλη λύση.

Η EA(και Ubisoft)που έβαλε συνδρομή πάντως, άσπρη μέρα δεν είδε.

Συνεχίζει να καίει χρήματα όπως με το περσινό Aveum. 

https://www.gamesradar.com/ea-flop-immortals-of-aveum-reportedly-cost-around-dollar125-million-former-dev-says-a-aaa-single-player-shooter-in-todays-market-was-a-truly-awful-idea/

Και μετά έρχονται οι απολύσεις https://www.gamesindustry.biz/ea-cutting-5-of-workforce

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

In its most recent annual report, the publisher gave its headcount as 13,400 as of the end of March 2023, which would put the job losses around 670 people.

Τελικά η ΕΑ έχει περισσότερους υπαλλήλους. Ξεπερνάει το Playstation. Πιθανόν το ίδιο ισχύει και για την ΑΒΚ που το 2022 είχε 13.000 υπαλλήλους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
17 hours ago, Fulgore said:

Η EA(και Ubisoft)που έβαλε συνδρομή πάντως, άσπρη μέρα δεν είδε.

Η ΕΑ έχει την συνδρομή της πακέτο στο Game Pass Ultimate, οπότε έχει τόσους subs, όσους και το Game Pass, δεν το λεω και κακό. Για την Ubisoft δεν έχω ιδία άποψη tbh, αλλά ζητάει 18 ευρώ το μήνα για 100 γκέιμς (που τα 20 είναι AC reskins και τα 10 Far Cry reskins); Δεν είναι υπερβολικό; Θέλω να πω, δεν αρκεί να αλλάξει μόνο το οικονομικό μοντέλο προφανώς, πρέπει οι συνδρομές να αξίζουν τα χρήματα που ζητάνε σε σχέση με το content που προσφέρουν.

Τελοσπάντων, με τέτοια κόστη το μοντέλο «δώσε 80 ευρώ για το γκέιμ και άλλα 50 ευρώ για DLC's» είναι παρωχημένο και δεν αφήνει λεφτά πλέον. Όποια εταιρεία το εμπεδώσει, θα έχει μια ελπίδα να επιβιώσει στο άμεσο μέλλον.

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Malthador είπε

Τελοσπάντων, με τέτοια κόστη το μοντέλο «δώσε 80 ευρώ για το γκέιμ και άλλα 50 ευρώ για DLC's» είναι παρωχημένο και δεν αφήνει λεφτά πλέον. Όποια εταιρεία το εμπεδώσει, θα έχει μια ελπίδα να επιβιώσει στο άμεσο μέλλον.

Αν αυτο το μοντελο δε λειτουργει για τα single player games ποιο ειναι το μοντελο που θα λειτουργουσε;


Το συνδρομητικο; Που θα μπορει ο αλλος να βαλει 15€ για ενα μηνα να παιξει το παιχνιδι και μετα unsubscribe? Πως θα φερει αυτο ακριβως παραπανω εσοδα; Μιλαω αποκλειστικα για τα single player και οχι για τα gaas.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
2 hours ago, Mitroglou7 said:

Αν αυτο το μοντελο δε λειτουργει για τα single player games ποιο ειναι το μοντελο που θα λειτουργουσε;

Δεν γνωρίζω κάποιο άλλο μοντέλο που να μπορεί να λειτουργήσει, δυστυχώς. Και να το γνώριζα, δεν θα ήμουν εδώ τώρα να το συζητάω στο ινσόμνια, θα την πούλαγα αυτή την γνώση. :P

Ένας πρόχειρος κανόνας λέει ότι για να αξίζει ένα game για τον publisher, θα πρέπει σε ένα εύλογο διάστημα μετά το launch του να έχει φέρει έσοδα διπλάσια των χρημάτων που κόστισε για να παραχθεί. Για παράδειγμα, αν ένας ΑΑΑ τίτλος έχει development cost $200m θα πρέπει να σημειώσει πωλήσεις $400m, που σημαίνει ότι θα πρέπει να φτάσει 5m πωλήσεις στο full price των $80. Δεν είναι εφικτό για όλα τα ΑΑΑ games αυτό και σίγουρα είναι πάρα πολύ δύσκολο για τους τίτλους που δεν τους λένε CoD/FIFA ή τουλάχιστον για τους τίτλους που δεν έχουν πάνω τους την σφραγίδα της Nintendo, της Rockstar ή της Sony (και αυτό όχι πάντα).

2 hours ago, Mitroglou7 said:

Το συνδρομητικο; Που θα μπορει ο αλλος να βαλει 15€ για ενα μηνα να παιξει το παιχνιδι και μετα unsubscribe? Πως θα φερει αυτο ακριβως παραπανω εσοδα; Μιλαω αποκλειστικα για τα single player και οχι για τα gaas.

Δεν ξέρω ποιος βάζει ένα μήνα συνδρομή για να παίξει ένα game και μετά την παρατάει, δεν γνωρίζω πόσοι τέτοιοι υπάρχουν. Δεν απευθύνονται πάντως σε αυτούς τα συνδρομητικά μοντέλα και σίγουρα δεν συμφέρει και τον ίδιο τον χρήστη να μπαίνει σε αυτή τη διαδικασία. Τον συμφέρει με τα ίδια χρήματα να αγοράσει το game σε έκπτωση ή μεταχειρισμένο κανά εξάμηνο μετά και να το κρατήσει για πάντα.

Οι συνδρομές απευθύνονται σε όσους παίζουν GaaS games (και γενικότερα multiplayer games) και σε αυτούς που καταναλώνουν πολλά games με πρόγραμμα. Αν δεν κάνεις τονάζ στο game time σου, δεν έχει νόημα να έχεις συνδρομή.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...