Προς το περιεχόμενο

Οικονομικά Νέα της Βιομηχανίας


mansa2k

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 805
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, mansa2k είπε

Η SE πρέπει να πήρε το μήνυμα.

Τι εννοείς; Λόγω αποκλειστικότητας;

Χωρίς να έχω καμία ιδιαίτερη σχέση με τα παιχνίδια της σειράς, νιώθω σαν να υπάρχει λίγο υπερκορεσμός, με τις τόσο κοντινές κυκλοφορίες του 16 και του Rebirth.

~

Και ένα ακόμα πιστεύω θετικό μετά το άνοιγμα των στούντιο τις προάλλες. 

https://www.gamesindustry.biz/embracer-sells-saber-interactive-for-247m

Αναφορά σε κείμενο

 

As announced by the firm in a statement published today, it has agreed to divest selected assets from Saber to Beacon Interactive, a new company founded by Saber's co-founder Matthew Karch.

Saber will retain a number of studios as part of the sale, including: Nimble Giant, 3D Realms, Sandbox Strategies, New World Interactive, Slipgate, Mad Head Games, Fractured Byte, and DIGIC.

As for Embracer, the firm will keep the following studios: Zen Studios, 4A Games, Tripwire, Beamdog, Tuxedo Labs, Demiurge, Shiver, Aspyr, Snapshot, and 34 Big Things.

 

 

Επεξ/σία από stevenfins
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ποιος  ασχολειται με τις πωλησεις στην ιαπωνια? το ff ηταν στην 2η θεση το Φλεβαρη στα digital sales του ps store με μια μερα κυκλοφοριας στην αγορα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
47 λεπτά πριν, xavier είπε

ποιος  ασχολειται με τις πωλησεις στην ιαπωνια? το ff ηταν στην 2η θεση το Φλεβαρη στα digital sales του ps store με μια μερα κυκλοφοριας στην αγορα.

Το ίδιο μπορώ να γράψω για την αγορά του UK που είναι υποδεέστερη εμπορικά από της Ιαπωνίας.

Το πρόβλημα είναι πως η σειρά έχει χάσει την δυναμική της στην Ιαπωνία. Καλό είναι στην SE να αντιληφθούν τι φταίει.

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, xavier είπε

https://blog.playstation.com/2024/03/08/playstation-store-february-2024s-top-downloads/

σε αυτο αναφερομουν, για παιχνιδι που κυκλοφορησε 29 Φλεβαρη

Και από την άλλη αναφέρομαι στην δυναμική του franchise FF στην Ιαπωνία που παρουσιάζει πτώση στην πάροδο του χρόνου στις κονσόλες.

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://www.gematsu.com/2024/03/famitsu-sales-3-4-24-3-10-24

image.png.3e5f1caca67bed489c83611c8f7402bd.png

image.png

Περιμένω και το Dragons Dogma 2 της Capcom να δω τι πωλήσεις θα κάνει στην Ιαπωνία τελος του μήνα.

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
13 minutes ago, Fulgore said:

https://www.gematsu.com/2024/03/famitsu-sales-3-4-24-3-10-24

image.png.3e5f1caca67bed489c83611c8f7402bd.png

image.png

Περιμένω και το Dragons Dogma 2 της Capcom να δω τι πωλήσεις θα κάνει στην Ιαπωνία τελος του μήνα.

Είναι λίγο αχταρμάς αυτά που γράφει ο φίλος. Αναφέρει ότι οι Ιάπωνες απομακρύνονται από τα J-RPG's, για αυτό δεν πουλάνε πλέον τα FF, λες και η σειρά είναι J-RPG πλέον.

Το DD2 και το MH δεν έχουν σχέση με την κουβέντα μας, μια χαρά θα συνεχίσουν να πουλάνε εκτός κι αν αλλάξουν κι αυτά genre εντελώς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Malthador είπε

Είναι λίγο αχταρμάς αυτά που γράφει ο φίλος. Αναφέρει ότι οι Ιάπωνες απομακρύνονται από τα J-RPG's, για αυτό δεν πουλάνε πλέον τα FF, λες και η σειρά είναι J-RPG πλέον.

Το DD2 και το MH δεν έχουν σχέση με την κουβέντα μας, μια χαρά θα συνεχίσουν να πουλάνε εκτός κι αν αλλάξουν κι αυτά genre εντελώς.

Δεν λέει ακριβώς αυτό. Αναφέρει ότι οι Ιάπωνες απομακρύνονται από το brand Playstation και σαν αποτέλεσμα αυτού έχουμε αυτές τις πωλήσεις. Και αναφέρει παραδείγματα και από άλλες σειρές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Malthador είπε

Αναφέρει ότι οι Ιάπωνες απομακρύνονται από τα J-RPG's, για αυτό δεν πουλάνε πλέον τα FF, λες και η σειρά είναι J-RPG πλέον.

https://www.gematsu.com/2024/03/famitsu-sales-2-26-24-3-3-24

Ενα από τα σχόλια στο άρθρο της προηγούμενης εβδομάδας

image.png.ff10ad0bcd384337cb4550daa62c0b24.png

Αλλο παράδειγμα, το Octopath Traveler 1(πιο καθαρό Jrpg), πωλήσεις σαν Switch  timed exclusive 110.000

https://www.gematsu.com/2018/07/media-create-sales-7-9-18-7-15-18

To Octopath Traveler 2, που κυκλοφόρησε day one σαν multiplatform, είχε στο Switch τις μισές πωλήσεις

https://www.gematsu.com/2023/03/famitsu-sales-2-20-23-2-26-23

33 λεπτά πριν, Bourdoulas είπε

Αναφέρει ότι οι Ιάπωνες απομακρύνονται από το brand Playstation και σαν αποτέλεσμα αυτού έχουμε αυτές τις πωλήσεις. Και αναφέρει παραδείγματα και από άλλες σειρές.

Ετσι ακριβώς.

Για παράδειγμα Console Exclusive Street Fighter V, παιχνίδι με αρκετό κράξιμο και όχι πολύ καλές κριτικές πίσω στο 2016 πούλησε 42.000

https://www.gematsu.com/2016/02/media-create-sales-21516-22116

To Street Fighter 6, με πολύ καλή υποδοχή(και multiplatform), σε Ps5+Ps4 μαζί πούλησε πολύ λιγότερο(33.000)

https://www.gematsu.com/2023/06/famitsu-sales-5-29-23-6-4-23

Επεξ/σία από Fulgore
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν ρωτήσεις οποιοδήποτε έφηβο σίγουρα παίζει free to play games σε console, mobile, κ.... αν έχει pc. 

Κ η ηλικία αυτή έχει φτάσει πλέον στα 25-30 κ ανεβαίνει. Κυριαρχεί η πλειοψηφία του "free to play games με in game purchases". 

Και δεν είναι πλέον καθόλου άσχημα ή αδουλευτα, βλέπε World of Warships κλπ κλπ. 

Δε νομίζω ότι οι εταιρείες είναι χαζές και δεν βλέπουν αυτή την τεράστια πηγή εσόδων, ούτε θα την αφήσουν μόνο στην Epic games κλπ ελαφρά τη καρδιά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφορά σε κείμενο

 

Last month saw the release of two new video games. The first was developed by one of the most prestigious companies in the business, featured a large roster of well-known superheroes and arrived with a marketing budget so robust that I was seeing commercials for it at the gym. The second was the sequel to a game that most people have never heard of.

Try to guess which was a hit and which was a flop.

While the much-hyped Suicide Squad: Kill the Justice League from Warner Bros Discovery Inc.’s gaming division bombed even harder than the films that preceded it, the little-known Helldivers 2, published by Sony Interactive Entertainment, is on track to be one of the year’s biggest games.

To date, neither has revealed sales numbers, but on Steam, Helldivers 2 hit a peak of more than 450,000 concurrent players, while Suicide Squad’s all-time high is less than 13,500, per SteamDB. TD Cowen analyst Doug Creutz estimated that Helldivers 2 has sold more than 8 million copies, and most remarkably, the numbers are growing every week. “We believe the game has performed well ahead of expectations,” Creutz wrote in a note Thursday.

The main takeaway here may be that nobody knows what will hit.

 

https://www.bloomberg.com/news/newsletters/2024-03-15/-helldivers-2-is-a-surprise-hit-for-sony-in-an-oversaturated-market

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω πρέπει αν το δούμε λίγο ποιο σύνθετα , πλέον υπάρχει backlog ,άλλοι δεν έχουν λεφτά ειδικά στο δυτικό κόσμο , και αρκετοί αγοράζουν τα παιχνίδια όταν πέσουν οι τιμές τους οπότε περιμένουν λίγο . Καλύτερα να βλέπουμε τις πωλήσεις σε βάθος διετίας τριετίας 

Σε κάθε περίπτωση συμφωνώ ότι στην Ιαπωνία ο κόσμος έχει λίγο απομακρυνθεί από το playstation και ένας λόγος είναι το νιτεντο σουιτς. Γενικά οι Ιάπωνες αγαπάνε τα φορητα ,τα σπίτια τους είναι μικρά για μεγάλες τιβι κλπ και πολλοί τρώνε ώρες στα τρένα .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...