Προς το περιεχόμενο

Κατασκευάστηκαν οι πρώτες μπαταρίες για ηλεκτρικά οχήματα χωρίς κοβάλτιο


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 ώρες πριν, liberostelios είπε

Το ζήτημα των ορυκτών για μπαταρίες είναι σημαντικό. Οπωσδήποτε χρειάζεται να υπάρξει κάποια εξέλιξη σε αυτό το κομμάτι. Κυρίως γιατί αυτό θα φέρει επανάσταση γενικά στο κομμάτι της ενέργειας. Δεν είναι μόνο τα αυτοκίνητα, αλλά και όλες αυτές οι συσκευές που έχουμε γύρω μας. Επιπλέον, αν επιτέλους λύσουμε το θέμα της αποθήκευσης ενέργειας, θα μπορούμε να εκμεταλλευτούμε τις ΑΠΕ σε απόλυτο βαθμό και να τελειώνουμε με τα ορυκτά καύσιμα μια και καλή.

Για τα υπόλοιπα που αναφέρεις ως μειονεκτήματα των ηλεκτρικών, δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο. Η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο για καθημερινές μετακινήσεις, στις οποίες μια αυτονομία 200-300χλμ είναι υπεραρκετή. Επίσης, σταματήστε να σκέφτεστε με τη λογική του ανεφοδιασμού στο βενζινάδικο. Στα ηλεκτρικά η λογική είναι ότι το παρκάρεις στο γκαράζ ή στο φορτιστή της γειτονιάς και το πρωί το βρίσκεις γεμάτο. Το ζήτημα της γρήγορης φορτιστής είναι σημαντικό μόνο για μεγάλα ταξίδια, όπου ήδη η ταχύτητα φόρτισης που υπάρχει είναι αρκετή για να πας άνετα όπου θες κάνοντας τα απαραίτητα διαλείμματα ξεκούρασης και φαγητού.

Δεν μπορώ να ξέρω από πού πηγάζει αυτή η αισιοδοξία για τις μπαταρίες αλλά εγώ σαν ηλεκτρολόγος μηχανικός εδώ και 31 χρόνια σας συνιστώ να αλλάξετε πλευρό και να μην έχετε τόσο μεγάλη αισιοδοξία, η επιστήμη της φυσικής και της ηλεκτρολογίας προσπαθεί εδώ και 130 χρόνια να φτιάξεις μπαταρία αξιόλογη και δεν τα έχει καταφέρει και από ότι γνωρίζουμε δεν πρόκειται  ούτε στα επόμενα 50 χρόνια  να αλλάξει  κάτι απάνω στα στοιχεία των συσσωρευτών.

4 ώρες πριν, liberostelios είπε

Αυτές οι δυστοπίες καλό είναι να αποφεύγονται.

Δε χρειάζεται αλάνα ο σταθμός φόρτισης. Οι αλάνες είναι μόνο για fast charging. Ο μέσος άνθρωπος απλά παρκάρει στο πεζοδρόμιο και το συνδέει στον πυλώνα φόρτισης εκεί δίπλα. Έτσι γίνεται σήμερα στις πόλεις που έχουν αυτές τις υποδομές (π.χ. στο Rotterdam που ζω). Δεν είναι κάτι ιδιαίτερο να μπει ένα μικρός πυλώνας στο κάθε πεζοδρόμιο για να φορτίζουν 2 θέσεις στάθμευσης. Άλλωστε, και τέτοιο δε θα επιδιώξει να κάνει τώρα η ΔΕΗ με τις νέες επενδύσεις που ανακοίνωσε;

μικρός πυλώνας....μικρός πυλώνας....μικρός πυλώνας....μικρός πυλώνας....!!!!!!!!

11149783_1084234024926466_4273957284542740914_o.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

20 ώρες πριν, Vempire_G4 είπε

"κατέληξαν ότι η χρήση του δεν είναι 100% πράσινη."

και

"χρησιμοποιούνται παιδιά για την εξόρυξη του."

Φυσικά όλα ξεκινούν από την, δίχως αντίκρισμα, μόδα της οικολογίας.

Όπως έλεγε και ο George Carlin.

They don't care about the planet

Αυτά τα ολίγα από εμένα.

E όχι και ολίγα! Γιατί κρατάτε τη σοφία μόνο για τον εαυτό σας κύριοι; Διαφωτίστε τις μάζες των αλάξευτων που κρέμονται από τα πεφωτισμένα χείλη σας!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, seithan είπε

Ουτε γκαραζ, ουτε αλανα για χώρο φόρτισης υπάρχει. 

Το θέμα που πολλοί αγνοούν, το αγαθό που λέγεται αυτοκίνητο, με το χ, ψ τρόπο θα μεταβληθεί σε είδος πολυτελείας για λίγους, οπότε λύνονται πολλά από τα προβλήματα πραγμάτωσης του επιχειρηματος. 

Σωστά, εκεί πάνε πολλά πράγματα, αλλά πολλοί από εμάς δεν το έχουν καταλάβει ακόμη!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, hellasdp είπε

Σωστά, εκεί πάνε πολλά πράγματα, αλλά πολλοί από εμάς δεν το έχουν καταλάβει ακόμη!

νομίζω ήδη την ψιλιάζονται κάποιοι που παρακολουθούν τιμές αυτοκινήτων τα τελευταία 3 χρόνια

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 9 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 7/9/2021 στις 8:50 ΜΜ, keysmith είπε

πάμε πάλι..

.. τα ηλεκτρικά οχήματα δεν έχουν καμία ελπίδα με τις σημερινές μπαταρίες να υιοθετηθούν από όλο τον κόσμο. Απλά δεν γίνεται, δεν αρκούν τα ορυκτά. Ασε τις άλλες αδυναμίες τους (αργή φόρτιση, μικρή αυτονομία, δίκτυο φόρτισης και κόστος αντικατάστασης). Μπορεί τώρα κάποιοι να χαίρονται να βλέπουν νορβιγούς να εχουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλλά ρε μαγκες ήμαστε 7.500.000.000 άνθρωποι. Πόσο ορυκτό υπάρχει για να φτιάξουμε για όλους ηλεκτρικά αυτοκίνητα; Και μαλιστα για 2-3 και Ν γενιές ακόμα όταν οι μπαταρίες απαιτούν "σπάνιες γαίες";

δλδ πρέπει να είσαι "ειδικός" για να καταλάβεις το αδιέξοδο της τεχνολογίας σε πρακτικό επίπεδο;

.. εκτός αν! Εκτός αν βρούμε άλλες μπαταρίες από κοινά υλικά οπότε το ξανασυζητάμε.

Κάτι έκαναν τώρα οι κινέζοι αλλά μάλλον θέλει πολλά ακόμα. Δεν είναι μονο το κοβάλτιο το πρόβλημα. 

Κατι εχει παρει το αυτι μου για την IBM .. ετοιμαζει μπαταριες με θαλλασινο αλατι.. το τι και το πως δεν το ξερω !! Δεν θυμαμαι καν που το ειχα διαβασει... Μπορει και εδω μεσα!

 

κατι Βρηκα και παραθετω εδω.... Μεχρι το 2030 υπολογιζουν να πεξει μπαλα
https://thehill.com/changing-america/sustainability/energy/477764-ibm-tests-batteries-made-from-seawater/

Επεξ/σία από Annunaki
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...