Προς το περιεχόμενο

Γεμισμα ρεζερβουαρ περιπου +7-8 λιτρα απο το μεγιστο του κατασκευαστη


ison

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Από θέμα ψύξης ναι, στο θέμα των σκουπιδιών όμως μια χαρά μπορεί να καταστραφεί ακόμα και μια φορά να γίνει.

Από τον πάτο τραβάει βενζίνη έτσι και αλλιώς και απο το κούνημα τα περιεχόμενα του ντεπόζιτου αναμειγνειονται σε ενα βαθμό οπότε πάντα μπορει να ρουφήξει κάτι. Για αυτό άλλωστε έχουν και δεύτερο(η μάλλον πρώτο) φίλτρο μέσα στο ντεπόζιτο, πριν την αντλία.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 118
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

9 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Από θέμα ψύξης ναι, στο θέμα των σκουπιδιών όμως μια χαρά μπορεί να καταστραφεί ακόμα και μια φορά να γίνει.

Καλα δε χαλανε τοσο ευκολα.

Ουτε με τα σκουπιδια,ουτε με το να το αφησεις αδειο.

Ο μεσος Ελληνας μονιμα στη ρεζερβα το εχει.Αν χαλαγαν οι αντλιες τοσο ευκολα οσο λες,τοτε τα συνεργεια θα ζουσαν μονο απο αυτο.

Σε μηχανη καθαριζα τακτικα τη τρομπα γιατι μαζευαν τα φιλτρα σκουπιδια και δε φανταζεσαι τι εβγαζα και απο το φιλτρο χαμηλης πιεσης που ειναι πριν αλλα και απο το υψηλης που ειναι μετα και δηλαδη εχουν περασει ηδη ολα μεσα απο τη τρομπα.

100000χλμ και την αλλαξα μια φορα τη τρομπα και αυτο γιατι σε ενα καθαρισμο πεταχτηκε απο τα χερια μου και εσπασε :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, ukat123 είπε

Από τον πάτο τραβάει βενζίνη έτσι και αλλιώς και απο το κούνημα τα περιεχόμενα του ντεπόζιτου αναμειγνειονται σε ενα βαθμό οπότε πάντα μπορει να ρουφήξει κάτι. Για αυτό άλλωστε έχουν και δεύτερο(η μάλλον πρώτο) φίλτρο μέσα στο ντεπόζιτο, πριν την αντλία.

Η αντλιά είναι μέσα σε "πηγάδι" ώστε να μη φευγει το καυσιμο στις στροφές.Και δεν είναι στον πάτο .Πάντα υπάρχει κενό ανάμεσα σε αντλία και ρεζερβουάρ.

 

2 λεπτά πριν, Dantε είπε

Καλα δε χαλανε τοσο ευκολα.

Ουτε με τα σκουπιδια,ουτε με το να το αφησεις αδειο.

Ο μεσος Ελληνας μονιμα στη ρεζερβα το εχει.Αν χαλαγαν οι αντλιες τοσο ευκολα οσο λες,τοτε τα συνεργεια θα ζουσαν μονο απο αυτο.

Σε μηχανη καθαριζα τακτικα τη τρομπα γιατι μαζευαν τα φιλτρα σκουπιδια και δε φανταζεσαι τι εβγαζα και απο το φιλτρο χαμηλης πιεσης που ειναι πριν αλλα και απο το υψηλης που ειναι μετα και δηλαδη εχουν περασει ηδη ολα μεσα απο τη τρομπα.

100000χλμ και την αλλαξα μια φορα τη τρομπα και αυτο γιατι σε ενα καθαρισμο πεταχτηκε απο τα χερια μου και εσπασε :P

Εχω περάσει εποχες πείνας που έβαζα 5€ σε αμάξι.Πολλές φορές έμεινα στον δρόμο και με μπιτόνι εβαζα βενζίνη.Το χιουντάι ατάραχο δεν μας άφησε απο αντλία ,ξεπέρασε τα 300κ χλμ και αν δεν μας τράκαραν θα το είχαμε ακόμα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, ison είπε

Φιλε το γνωρίζω οτι δεν ειναι σωστο να το αφηνεις αλλα το εκανα επιτηδες για να τσεκαρω ποσο θα παρει με οσο το δυνατόν ιδιες συνθηκες..εννοειτε για την σωστη λιπανση/ψυξη της αντλιας το σωστο ειναι περιπου στην μεση να το ξαναγεμιζεις...μην επικεντρωνεσε στα επουσιώδη...συζητηση κανουμε και ενα update εδωσα...τωρα ονομαστικη και πραγματικη να εχει τοσο μεγαλη διαφορα οκ μου κανει εντυπωση.

Εγώ προτείνω στο επόμενο γέμισμα να το κάνεις μόνος σου. Με μετρημένα ήδη 55 λίτρα σε δοχείο γιατί όσα update και να κάνεις δεν θα καταλήξουμε κάπου.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Dantε είπε

Καλα δε χαλανε τοσο ευκολα.

Ουτε με τα σκουπιδια,ουτε με το να το αφησεις αδειο.

Ο μεσος Ελληνας μονιμα στη ρεζερβα το εχει.Αν χαλαγαν οι αντλιες τοσο ευκολα οσο λες,τοτε τα συνεργεια θα ζουσαν μονο απο αυτο.

Σε μηχανη καθαριζα τακτικα τη τρομπα γιατι μαζευαν τα φιλτρα σκουπιδια και δε φανταζεσαι τι εβγαζα και απο το φιλτρο χαμηλης πιεσης που ειναι πριν αλλα και απο το υψηλης που ειναι μετα και δηλαδη εχουν περασει ηδη ολα μεσα απο τη τρομπα.

100000χλμ και την αλλαξα μια φορα τη τρομπα και αυτο γιατι σε ενα καθαρισμο πεταχτηκε απο τα χερια μου και εσπασε :P

Δεν νομίζω πως ο μέσος Έλληνας το έχει μονίμως στη ρεζέρβα, αλλά σίγουρα όποιος το κάνει αυτό θα πάρει την τρόμπα στο χέρι πιο σύντομα από μένα πχ που έχω ξεχάσει τι χρώμα έχει το λαμπάκι της ρεζέρβας :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάπου είχα διαβάσει οτι τα τελευταία χρόνια, η πιο συχνή βλάβη είναι η αντλία βενζινης, λόγω του ότι πάρα πολλοί οδηγοί, λόγω οικονομίας φυσικά, βάζουν 10 με 20 ευρώ μέσο ορο καύσιμο, και αυτό με αναμμένο λαμπάκι για πολλά χλμ. Οπότε μετά από λίγα χλμ, ανάβει πάλι το λαμπάκι, συνεπώς το αμάξι κινείται πιο πολύ με ελάχιστο καύσιμο. 

Οσο πιο πολλά χλμ έχει ένα αμάξι, τόσο και πιο πολλή σαβούρα έχει μαζευτεί με τα χρόνια στο ντεπόζιτο. Οπότε πιο πιθανό να περάσουν σκουπίδια, και σε μια ήδη ταλαιπωρημενη αντλία λόγω υπερθέρμανσης, η ζημιά δεν αργεί να γίνει αν συνεχίζουμε να οδηγούμε τις πιο πολλές φορές με μερικά λιτρα μέσα. 

Καλο είναι, να φουλάρουμε μια φορά, και μετά μόλις περάσει κάτω από την μέση να βάζουμε έστω 20 ευρώ,μια η άλλη βγαίνει, από το να βάζουμε μονίμως 20αρικο σε σχεδόν άδειο ντεπόζιτο. 

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Joshua21 είπε

Δεν νομίζω πως ο μέσος Έλληνας το έχει μονίμως στη ρεζέρβα, αλλά σίγουρα όποιος το κάνει αυτό θα πάρει την τρόμπα στο χέρι πιο σύντομα από μένα πχ που έχω ξεχάσει τι χρώμα έχει το λαμπάκι της ρεζέρβας :P

Σε οσους γνωστους μπαινω στο αυτοκινητο,η πλειοψηφια το εχει στο 1/4 και κατω.Και εχοντας φιλο συνεργεια ελαχιστοι του ερχοντουσαν για αλλαγη τρομπας.

Οποτε επαναλαμβανω πως δεν ειναι τοσο χαλια οσο αφηνεις να εννοηθει.

Αν πεις τωρα οτι αντι να πεθανει στις 500000χλμ θα πεθανει στις 350000 τοτε ναι μπορει.Αλλα καταλαβαινεις οτι ειναι αστειο σε τετοιο βαθος χρονου...Εκτος και αν εισαι ταριφας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Dantε είπε

Σε οσους γνωστους μπαινω στο αυτοκινητο,η πλειοψηφια το εχει στο 1/4 και κατω.Και εχοντας φιλο συνεργεια ελαχιστοι του ερχοντουσαν για αλλαγη τρομπας.

Οποτε επαναλαμβανω πως δεν ειναι τοσο χαλια οσο αφηνεις να εννοηθει.

Αν πεις τωρα οτι αντι να πεθανει στις 500000χλμ θα πεθανει στις 350000 τοτε ναι μπορει.Αλλα καταλαβαινεις οτι ειναι αστειο σε τετοιο βαθος χρονου...Εκτος και αν εισαι ταριφας.

Δεν ξέρω πόσοι είναι οι γνωστοί σου που μπαίνεις στο αυτοκίνητο, αλλά δεν νομίζω να είναι επαρκές στατιστικό δείγμα. Εκτός και αν είναι χιλιάδες, αν όλοι πηγαίνουν στο συγκεκριμένο συνεργείο, αλλά και αν ο συγκεκριμένος "συνεργειάς" έχει βγάλει ειδικά στατιστικά μόνο για τους συγκεκριμένους. :)

Εγώ πάντως ούτε είπα ούτε άφησα να εννοηθεί ότι είναι πανεύκολο να χαλάσει η τρόμπα, αλίμονο αν χαλούσε κάθε φορά που μας έπιανε ρεζέρβα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Δεν ξέρω πόσοι είναι οι γνωστοί σου που μπαίνεις στο αυτοκίνητο, αλλά δεν νομίζω να είναι επαρκές στατιστικό δείγμα. Εκτός και αν είναι χιλιάδες, αν όλοι πηγαίνουν στο συγκεκριμένο συνεργείο, αλλά και αν ο συγκεκριμένος "συνεργειάς" έχει βγάλει ειδικά στατιστικά μόνο για τους συγκεκριμένους. :)

Σοβαρα τωρα μου λες για στατιστικο δειγμα οταν και εσυ αερολογιες αναφερεις?

Αναφορά σε κείμενο

Εγώ πάντως ούτε είπα ούτε άφησα να εννοηθεί ότι είναι πανεύκολο να χαλάσει η τρόμπα, αλίμονο αν χαλούσε κάθε φορά που μας έπιανε ρεζέρβα.

Εσυ ειπες παραπανω οτι μια φορα να παρει σκουπιδι,μπορει να χαλασει!Αν με αυτο δεν υπονοεις οτι ειναι πανευκολο να χαλασει η τρομπα,τοτε τι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, Dantε είπε

Σοβαρα τωρα μου λες για στατιστικο δειγμα οταν και εσυ αερολογιες αναφερεις?

Μην μπερδεύεσαι, αυτά που γράφω εγώ δεν είναι δικοί μου ισχυρισμοί, είναι κυρίως των κατασκευαστών αυτοκινήτων, σε κάθε manual αναφέρεται ότι δεν πρέπει να αφήνουμε το τεπόζιτο με ελάχιστη βενζίνη γιατί ενδέχεται να προκαλέσει πρόβλημα στην αντλία. Σε αντίθεση με αυτά που έγραψες εσύ που είναι όντως αερολογίες μια και βασίζονται στην παρατήρηση "αυτοκινήτων γνωστών που μπαίνεις μέσα" και στα στατιστικά που έβγαλε γνωστός "συνεργειάς".

34 λεπτά πριν, Dantε είπε

Εσυ ειπες παραπανω οτι μια φορα να παρει σκουπιδι,μπορει να χαλασει!Αν με αυτο δεν υπονοεις οτι ειναι πανευκολο να χαλασει η τρομπα,τοτε τι?

Ακριβώς, έγραψα μπορεί να χαλάσει, όχι πως είναι σίγουρο ή πανεύκολο, και πάντα σε σχέση με το να πάθει κάτι λόγω υπερθέρμανσης. Αν άλλο διαβάζεις και άλλο αντιλαμβάνεσαι, δεν φταίω εγώ.

Επεξ/σία από Joshua21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Μην μπερδεύεσαι, αυτά που γράφω εγώ δεν είναι δικοί μου ισχυρισμοί, είναι κυρίως των κατασκευαστών αυτοκινήτων, σε κάθε manual αναφέρεται ότι δεν πρέπει να αφήνουμε το τεπόζιτο με ελάχιστη βενζίνη γιατί ενδέχεται να προκαλέσει πρόβλημα στην αντλία. Σε αντίθεση με αυτά που έγραψες εσύ που είναι όντως αερολογίες μια και βασίζονται στην παρατήρηση "αυτοκινήτων γνωστών που μπαίνεις μέσα" και στα στατιστικά που έβγαλε γνωστός "συνεργειάς".

Καλα αμα καθομαστε να παιζουμε με τις λεξεις για να βγαλουμε με το ζορι αυτο που θελουμε οταν τα πραγματα σκουραινουν,βγαζουμε οτι συμπερασμα θελουμε.Και συνηθιζεις να το κανεις αυτο.

Αν εσυ εχεις δει μανουαλ που να λεει να μην αφηνεις αδειο το ντεποζιτο για να μη χαλασει η τρομπα,παρεθεσε το.Προσωπικα δε το εχει δει καπου.Αλλα και παλι γραφουν (συμφωνα με σενα) οτι μπορει να χαλασει.Αρα μπορει και οχι,αρα μια χαρα συνεχιζουμε τη δουλεια μας.Γιατι η τρομπα μπορει να χαλασει και απο καμια λακουβα που επεσες.

Αναφορά σε κείμενο

Ακριβώς, έγραψα μπορεί να χαλάσει, όχι πως είναι σίγουρο ή πανεύκολο, και πάντα σε σχέση με το να πάθει κάτι λόγω υπερθέρμανσης. Αν άλλο διαβάζεις και άλλο αντιλαμβάνεσαι, δεν φταίω εγώ.

Σε ολη σου τη συμμετοχη σου στο θεμα με τα μπορει σου,δινεις την εντυπωση οτι χαλανε οι τρομπες λες και ειναι απο σοκολατα.Δε χαλανε τοσο ευκολα και σου ανεφερα και εμπειρια μου (που εχω και φωτο παρεπιμπτοντως) με τρομπα που ειχε φαει αρκετη μουργα στη ζωη της και δεν επαθε τιποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Dantε είπε

Σε ολη σου τη συμμετοχη σου στο θεμα με τα μπορει σου,δινεις την εντυπωση οτι χαλανε οι τρομπες λες και ειναι απο σοκολατα

Έχεις θέμα αντίληψης, δεν εξηγείται αλλιώς που έβγαλες αυτό το συμπέρασμα.

Δεν μπορώ να κάνω κάτι για αυτό, sorry.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Joshua21 είπε

ο μόνος που τον παίζει είναι αυτός που αφήνει το τεπόζιτο του σχεδόν άδειο πριν τον ανεφοδιασμό.

 

3 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Δεν είναι σωστό όχι μόνο για την ψύξη της αντλίας, αλλά και για τον κίνδυνο να φράξει η αντλία καυσίμου από κάποιο σκουπιδάκι.

 

1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

στο θέμα των σκουπιδιών όμως μια χαρά μπορεί να καταστραφεί ακόμα και μια φορά να γίνει.

 

1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

αλλά σίγουρα όποιος το κάνει αυτό θα πάρει την τρόμπα στο χέρι πιο σύντομα 

Αλλος εχει το θεμα αντιληψης απο οτι φαινεται.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν πραγματικά είχε ένα δύο λίτρα μέσα τότε η αντλία θα έπρεπε να σφυρίζει, δηλαδή θα τραβούσε και αέρα. Πραγματικά δεν είναι καθόλου δύσκολο να την πάρει στα χέρια λόγω vapor pressure. Δεν είμαι γνώστης από αντλίες αυτοκινήτων, αλλά στα βενζινοκίνητα οι αντλίες είναι εμβαπτισμένες οπότε λογικά δεν είναι self priming.

Οπότε δεν είναι καθόλου καλή ιδέα να το κάνεις αυτό εκτός από ειδικές περιπτώσεις. Εκτός και αν ο κατασκευαστής αναφέρει ότι η αντλία μπορεί να τραβάει αέρα χωρίς να έχει θέμα cavitation (το θεωρώ σχεδόν απίθανο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...