Προς το περιεχόμενο

Πιστωτική κάρτια για φοιτητές


SteliosPapamichail

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,

είμαι φοιτητής και εργάζομαι ως ελεύθερος επαγγελματίας προγραμματιστής. Έχω αναλάβει κάποια μεγάλα προτζεκτ που απαιτούν προγραμματισμό και για android και για iOS επομένως αποφάσισα να αγοράσω ένα mac mini. Θα προτιμούσα όμως να πληρώσω σε δόσεις επομένως χρειάζομαι πιστωτική. Από παλαιότερα άρθρα και από την ιστοσελίδα της πειραιώς είδα πως η university student credit card φαίνεται ως καλή επιλογή. Δεν γνωρίζω όμως αν έχει όριο, είδα κάτι για 100-300 ευρώ αλλά η αγορά μου θα είναι κοντά στα 1000. Γνωρίζει κανείς κάτι περαιτέρω?

Μπορείτε να μου προτείνεται κάποιες επιλογές/εναλλακτικές καθώς και να μου πείτε κατα τη γνώμη σας αν μια πιστωτική είναι καλή επιλογή?

Υ.Γ. Είμαι βέβαιος ότι για οτιδήποτε αγοράσω με δόσεις μέσω αυτής της κάρτας θα μπορώ να τα πληρώσω στην ώρα τους σωστά και πλήρως και πως δεν θα την χρησιμοποιώ πολύ (μετά από αυτη την αγορά δηλαδή δεν έχω σκοπό να την αγγίξω ξανά).

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H φοιτητική κάρτα της πειραιώς έχει χαμηλό όριο αν δεν υπάρχει εγγυητής ή αν δεν έχεις εισόδημα.

Αν έχεις δηλωμένο στο Ε1 εισόδημα 'θα σου δώσουν μεγαλύτερο όριο.

Μίλα απλά με την τράπεζα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μιλάμε για κάνα χιλιαρικο έτσι;

Πρώτα ζητάς από οικογένεια, έναν παππού έναν θείο μια αδελφή δεν έχεις;

Μετά από φίλους-γνωστούς. Τι να τους κάνεις τους φίλους αν δε μπορεί να σου δώσει από 200 καθένας? 

 

 

Επεξ/σία από Land-decked
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Land-decked είπε

Μιλάμε για κάνα χιλιαρικο έτσι;

Πρώτα ζητάς από οικογένεια, έναν παππού έναν θείο μια αδελφή δεν έχεις;

Μετά από φίλους-γνωστούς. Τι να τους κάνεις τους φίλους αν δε μπορεί να σου δώσει από 200 καθένας?