Προς το περιεχόμενο

Η Tesla πούλησε 241.300 οχήματα το τρίτο τρίμηνο του 2021


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 65
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

7 λεπτά πριν, adi32 είπε

Το iPhone των αυτοκινήτων 

Αναλογικά στην τιμή ενός iPhone! Δεν το λες και ευκαιρία όταν υπάρχουν υπάρχουν και εκεί τα αντίστοιχα Xiaomi!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, jimpapado1968 είπε

Αναλογικά στην τιμή ενός iPhone! Δεν το λες και ευκαιρία όταν υπάρχουν υπάρχουν και εκεί τα αντίστοιχα Xiaomi!

Να βαζεις οικογενεια σε αμαξι επιπεδου xiaomi.

ωχ θεε μου...

θυμαμαι που ειχα αγορασει το 2004 ενα Zongshen ή καπως ετσι.

ενα κινεζικο παπακι.

στο τριμηνο ειχε αρχισει να διαλυεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, kyrsoronas είπε

δεν ξέρω για εσάς, εγώ πάντως μπαταρία με ρόδες δε θα αγοράσω 😆

Είναι το λεγόμενο τηλεκατευθυνόμενο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, CaratNaturelle είπε

Εχει δυναμικη το προιον και πολυ καλα κανει διοτι ειναι ενα προιον που αυτην την στιγμη παιζει σε δικο του γηπεδο.

Με τους μεγαλους να εχουνε κοιμηθει λιγο αυτη ειναι η αληθεια.

Και εγω θα ηθελα να τεσλα.

Απο την αλλη τι θα γινει οταν μπουνε στο παιχνιδι οι <<μεγαλοι>>.

αλλα και παλι εκανε την κινηση ματ ο ελονμε το gigafabrik,

Στην καρδια της αυτοκινητοβιομηχανιας.

Σου λεει , αν σταματησουνε να αγοραζουνε τεσλα τουλαχιστον θα αγοραζουνε μπαταριες.

 

 

Παρε και ενα video φρεσκοτατο 😀

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, georgetsl είπε

ναι οκ , πιο πολυ για gadget πουλαει σε τιποτα πλουσιους γόνους οι οποιοιι εχουν και αλλα αμαξια σαφως ....αλλα για καποιον που δεν του περισσευουν το να σκασει 60 χιλιαρικα και να αγορασει προβληματα , Ναι ,στον τομεα βλαβων δεν εχει ανταγωνιστη ...... https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/ereuna_aksiopistias_rixnei_sta_sxoinia_tin_tesla_kai_premium_kataskeuastes-7777051/

Nαι, ναι.
Αν σου δώσουν κανα r8 ,κάνα Α45s ,ή κανα f type r ,ΜΗΝ τα πάρεις, είναι ψηλά στην λίστα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, papoys1 είπε

Και βλέπουμε καθημερινά τα καύσιμα γενικά χωρίς κανένα ιδιαίτερο λόγο να πηγαίνουν προς το θεό. Το υγραέριο που καίω εγώ από 62-63 λεπτά μέσα σε 5-6 μήνες κοντεύει να πιάσει το ευρώ και η βενζίνη από το 1,35 - 1,40 που ήταν το Φλεβάρη έχει ξεπεράσει το 1,70. Και κάποιοι λένε αυξήσεις ηλεκτρικών το τελευταίο τρίμηνο. Το τυρί το βλέπουν αλλά τη φάκα δεν την βλέπουν ή επίτηδες κάποιοι εσκεμμένα την κρύβουν.

Μήπως όλο αυτό είναι ένα παιχνίδι να οδηγήσουν τον κόσμο σε ηλεκτρικές ρόδες με μπαταρία που είπε κάποιος παραπάνω;;;; Τι να το κάνω;;; Δεν μου φτάνει τόσο άγχος;;; Να το πάρω και αντί για το δρόμο να κοιτάω το κοντέρ πόσα χιλιόμετρα με πάει ακόμη η μπαταρία;;; Και που θα βρω φορτιστή να τη φορτίσω;;; Και πόση ώρα θα περιμένω σαν μαλάκας να φορτίσει;;; Και θα προλάβω πάω εκεί που θέλω ;;; Και για το γυρισμό αν ξαναμείνω από μπαταρία που θα τη φορτίσω;;;

Ελάτε ρε παιδιά τα συμβατικά καύσιμα κανένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν μπορεί να τα αντικαταστήσει. Μετά από 4-5  χρόνια όλοι θα τα πουλάνε και κανείς δεν θα τα αγοράζει.

Και μέσα σε όλα αυτά κάποιοι έκαναν θεό έναν άνθρωπο που αυτοδιαψεύδεται συνεχώς πάνω από 10 χρόνια και αυτοί πιστεύουν πως αυτός ο άνθρωπος θα πάει βόλτα με διαστημόπλοιο στο φεγγάρι στον  Άρη και στους άλλους ηλιακούς πλανήτες.

Αρχικά τα καύσιμα που πουλάνε αυτή τη στιγμή τα πρατήρια είναι αγορασμένα μήνες πριν, όχι από τους πρατηριούχους, από τις εταιρείες πετρελαιοειδών. Στο πρώτο lock down που έγινε τα καύσιμα είχαν πέσει σε 25 ημέρες 30 λεπτά κάτω, ε λοιπόν η παράταση που είχε δοθεί στο πετρέλαιο της θέρμανσης δεν ήταν για να μπορέσει ο κόσμος να βάλει φθηνότερο πετρέλαιο όπως λέγαν στα κανάλια, ήταν επειδή κάποιοι χάνανε το κέρδος τους και περιμένανε μέσα στον Μαΐο τις καινούργιες παρτίδες λίτρων από τα τάνκερ. Ποτέ δεν τελείωσε το πετρέλαιο που δήθεν φορτώνανε τα πρατήρια με πολύ λιγότερα λίτρα λόγο της ζήτησης που ήταν 1000% πάνω σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές. Ο μαύρος χρυσός δεν τελειώνει έτσι απλά κι αν τελείωνε θα βρίσκαν τρόπο να τον δημιουργήσουν ξανά.

Έτσι λοιπόν όπως και με το πετρέλαιο της θέρμανσης που κάποτε ήταν κάτω από 0.35€/λίτρο (βάλτε κόσμο λέγανε) ε βάλανε και για πολλά χρόνια τώρα είναι στον θεό, συμβαίνει τώρα και με τα ηλεκτρικά οχήματα, όπως και με το φυσικό αέριο που τιγκάρανε τα ποσοστά που περιμέναν και τώρα ήρθε ή τριπλή αύξηση, όμως για τα ηλεκτρικά ομολογώ πως η ακρίβεια ήρθε πολύυυυ νωρίς και κυκλοφορούν πολύ λίγα καθαρόαιμα. Γνωστός σε επαρχία έχει για 4 χρόνια ένα i3 το οποίο έχει αυτονομία 200 χιλιόμετρα με δικό του τριφασικό στο χωριό και τριφασικό επίσης στο πάρκιγνκ της πολυκατοικίας που μένει, βέβαια γεμίζει και σε πρατήρια συνεπώς εάν κάποιος γέμιζε στην nrg (avin shell όπως θες πες το, έτσι κι αλλιώς η sell έχει χρόνια που έφυγε και απλώς άφησε τα σήματα της, όλα θα γίνουν AVIN δηλαδή αν το διαβάσεις ανάποδα Νίκος Βαρδινογιάννης) που είναι οικονομικότερη φανταστείτε το κόστος της ΕΚΟ που είναι με μεγάλη διαφορά ακριβότερη.

Η υπόθεση βρωμάει όμως όταν η ζήτηση του πετρελαίου θέρμανσης πέφτει επειδή καίνε (κλιματιστικά, φυσικό αέριο, αντλία θερμότητας, λέβητες ξύλου) οι τιμές και οι φόροι παραμένουν σε υψηλά επίπεδα. Τα καύσιμα της κίνησης έχουν πέσει, στα διυλιστήρια οι οδηγοί πάνε χαλαρά, φέτος το καλοκαίρι με 30 λεπτά πάνω τα καύσιμα σε σχέση με το προηγούμενο η ζήτηση ήταν δράμα (ναι οκ βασική ανάγκη είναι θα βάλουν βενζίνη ) κάντε μια απλή πράξη τα ευρώ σε τιμή λίτρου να δείτε πανελλαδικά για τι διαφορές μιλάμε παρόλα αυτά ανεβαίνουν και βάζουμε έξω τους φόρους. Για το ρεύμα προφανώς και αν όλα δουλεύουν από αυτό θα ανεβεί σε κόστος άλλα ήταν ήδη με ταρίφα δεν σήκωνε τέτοια αύξηση όπως και πολλά άλλα είδη αρχίζει η εκμετάλλευση προς τους καταναλωτές

Δεν μπορε να αντικαταστήσει το υγρό καύσιμο το ρεύμα (εκτός εάν σε αναγκάσουν όπως με τους ρύπους, φόρους, τιμές βενζίνης κλπ)σίγουρα με τα χρόνια θα κοστίζουν λιγότερα οι μπαταρίες, θα βγουν πιο προσιτές τιμές με αυτοκίνητα για τους κοινούς θνητούς και όχι αυτοί οι οικονομικοί κουβάδες άλλα θέλει πολλά χρόνια μαζί με την μεγαλύτερη αυτονομία των χιλιομέτρων.

Οι ημιαγωγοί τι γίναν; Τίποτα! Απλώς ακύρωσε η αυτοκινητοβιομηχανία λόγο της μείωσης με τον Covid και αυτοί στόκαραν, έβγαλαν τρελό χρήμα επειδή μετά ήταν αυτονόητο πως θα έρθουν δεκαπλάσιες παραγγελίες, δώσανε το στοκ κατά πολύ ακριβότερο και δίνουν ότι παράγουν τώρα ακόμα πιο ακριβότερο από πριν, με απλά λόγια η αυτοκινητοβιομηχανία μόνη της έπεσε στη φωτιά, μια χαρά τους πουλάνε ημιαγωγούς, δεν τους αγοράζουν για να πετύχουν καλύτερες τιμές γι αυτό ο κάθε κακομοίρης περιμένει 6-7 μήνες για παράδοση, ποιος δεν θα ήθελε να αγοράζουν με μανία αυτοκίνητα κάθε χρόνο; Σιγά μη δεν ήταν έτοιμοι! Οι άνθρωποι με κάποιες αποταμιεύσεις και με τόσο Lock down αφού δεν είχαν τα ίδια έξοδα αγόρασαν αμάξια, που το περίεργο;

Κι ακούμε τώρα την καραμέλα με τις δήθεν αυξήσεις από την αλλαγή των βασικών αναγκών επάνω στην καθημερινότητα, την πανδημία, τα οικονομικά θέματα που είχαμε όλα αυτά τα χρόνια, τώρα εντάξει έχει καταντήσει αηδία ας μην αρχίσουμε τις προτάσεις για ένα καλύτερο αύριο ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΤΕΛΟΣ.

 

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, mariosraptor1984 είπε

Είναι το λεγόμενο τηλεκατευθυνόμενο. 

Δεν πα να ναι και Hot Wheels.....μακρυά απο μένα....

1 ώρα πριν, nepomuk είπε

Εμ ειναι που ζυγιζει 500 κιλα και βαλε προς το παρον . Στα σκαρια ειναι ομως οι κατα πολυ ελαφρυτερες και συναμα αποδοτικοτερες

"Solid State" οποτε λεω να ενδωσω περι το 2025 και κοντα στα 20 χιλιαρικα για ενα αμαξακι κατηγοριας Β ,

οπως το I20 , το 208  η γιατι οχι  και καποιο "Κινεζικο" που θα κανει την εκπληξη (ποιοτητας huawei).

δεν ειναι θέμα βάρους, ούτε ποιότητας....

7 ώρες πριν, korakios είπε

πλέον βάζει και βενζινοκίνητο μοτέρ για να μη στραγγίζει η μπαταρία και καλύτερο range  (υβριδικό)

Ο Elon το ξέρει αυτό ? 😆

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, kyrsoronas είπε

δεν ξέρω για εσάς, εγώ πάντως μπαταρία με ρόδες δε θα αγοράσω 😆

Τελεια, παρε αμαξα με αλογο. Πιστευω θα σου ταιριαζει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, papoys1 said:

Από μακριά καμία εντύπωση και καμία σχέση με τα Γερμανικά μουράτα αυτοκίνητα ή τα τζιπ sub κ.λ.π.

Δεν βλέπω κάποια ιδιαίτερη μούρη παραπάνω σε μια BMW 3, σε μια C class ή σε ένα Α4 για παράδειγμα σε σχέση με ένα Model 3, πέρα από το σήμα που είναι πιο αναγνωρίσιμο από περισσότερους. 

4 hours ago, papoys1 said:

Ο μόνος λόγος να το πάρει ένας Έλληνας είναι επειδή έχει λεφτά να λέει ότι πήρε tesla που κάποιοι λόγω διαφήμισης το βλέπουν σαν κάτι διαφορετικό.

Σίγουρα 1-2 λόγοι ακόμα θα υπάρχουν. 

4 hours ago, papoys1 said:

Με τι νομίζεις ότι παράγεται το ρεύμα. Με τους ανεμιστήρες που γέμισαν τα βουνά  από τα οποία κονομάνε μόνο οι Γερμανοί που τους  κατασκευάζουν και αυτοί που τους τοποθετούν όχι από το ρεύμα που πουλάνε αλλά από τις επιδοτήσεις που αρπάζουν και τις οποίες εμείς πληρώνουμε;;;;

Εδώ δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι θες να πεις. 

Παράγεται και από ανεμογεννητριες. Επίσης αν θες αγοράζεις Vestas που δεν είναι γερμανικές. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, kyrsoronas είπε

δεν ειναι θέμα βάρους, ούτε ποιότητας....

 

Εμ πω δεν ειναι θεμα βαρους ; Κατ αρχην ποσο οικολογικο ειναι να κουβαλα μεσα στην πολη ενα αυτοκινητακι μπαταριες μισου τονου για να μεταφερει ενα συνηθως ατομο ; Απο ποιοτητα : Τα ηλεκτρικα διανυουν την νηπιακη προς παιδικη ηλικια , ειναι θεμα χρονου να ενηλικιωθουν και το βλεπω προς το τελος της δεκαετιας.

Απο πλευρας τιμης : Ειναι ακομα πανακριβα για το περιορισμενο ελληνικο βαλαντιο , χωρια τη μη πρακτικοτητα λογω ελλειψεων σε δημοσιους χωρους φορτισης .

Το πεπρωμενο φυγειν αδυνατον : Καποια στιγμη θελοντας και μη θα αγοραζουμε μονο ηλεκτρικα .

Για τους πρεσβυτερους που δεν εχουν απλετο χρονο μπροστα τους να χαρουν την αγορα και την οδηγηση ενος ηλεκτρικου το 2025 φανταζει μια λογικη επιλογη για να επιβιβαστουν στο ηλεκτρικο τους σουπερ μίνι η και στη λιμουζινα τους.

Επεξ/σία από nepomuk
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υπάρχουν πολλά προβλήματα στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που πρέπει να λυθούν. Το περίεργο είναι ότι ενώ τα Tesla έχουν κραυγαλέα προβλήματα, όπως ποιότητα συναρμογής, περιορισμένο δίκτυο (after)sales, υπάρχει κοινό που τα αγοράζει χωρίς να το ενδιαφέρει τίποτα από αυτά. 

Μέχρι να λυθούν προβλήματα που θα μπορούν να το κάνουν mainstream, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο νομίζω θα είναι για όσους έχουν δικό τους χώρο στάθμευσης ή έχουν εύκολη πρόσβαση σε κοινόχρηστο δίκτυο φόρτισης. Οπότε θα υπάρξει μια έκρηξη στις πωλήσεις που κάποια στιγμή θα "φρενάρει".

Επεξ/σία από butters
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, CaratNaturelle είπε

Να βαζεις οικογενεια σε αμαξι επιπεδου xiaomi.

ωχ θεε μου...

θυμαμαι που ειχα αγορασει το 2004 ενα Zongshen ή καπως ετσι.

ενα κινεζικο παπακι.

στο τριμηνο ειχε αρχισει να διαλυεται.

Καμία σχέση τα XIAOMI με το μύθο της κινέζικης αναξιοπιστίας! Εξάλλου τα λεφτά δικά σου είναι, παίρνεις ότι θες και με όσες δόσεις το θες! Είτε είναι Tesla είτε είναι iPhone, απλά και μόνο για να έχεις την αύρα του status symbol που αποπνέουν και οι δύο αυτές αμερικάνικες φίρμες, άσχετα αν κατά μεγάλη πλειονότητα (συγκεντρωτικά ίσως και 90%) κατασκευάζονται στην Κίνα! 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...