Προς το περιεχόμενο

Αξιολόγηση


eykairiakiassal

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
1 ώρα πριν, eykairiakiassal είπε

Πως κανω αξιολόγηση εδω σε εναν πωλητή 

Πρέπει ο δημιουργός της αγγελίας να σας έχει ορίσει ως συναλλασσόμενο μέλος (αγοραστή) προκειμένου να αφήσετε αξιολόγηση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, Snoob είπε

Πρέπει ο δημιουργός της αγγελίας να σας έχει ορίσει ως συναλλασσόμενο μέλος (αγοραστή) προκειμένου να αφήσετε αξιολόγηση.

Άρα κάποιος μπορεί να μην κλείνει την αγγελία να πουλάει φούμαρα για μεταξωτές κορδέλες και να μην μπορούμε να κάνουμε κάτι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
2 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Άρα κάποιος μπορεί να μην κλείνει την αγγελία να πουλάει φούμαρα για μεταξωτές κορδέλες και να μην μπορούμε να κάνουμε κάτι. 

Λυπάμαι ειλικρινά που διαβάζω ένα τέτοιο σχόλιο από παλιό και έμπειρο μέλος.

Το ερώτημα αυτό έχει απαντηθεί εδώ και τρία και πλέον χρόνια, από όταν εφαρμόστηκε το νέο σύστημα αγγελιών ("νέο", κοντεύουμε την τετραετία, σε λίγο το σύστημα θα πάει φαντάρος και εμείς θα λέμε ακόμη "το νέο", τέλος πάντων).

Έχουμε εξηγήσει στα μέλη, αναλυτικά, πως: 

α) Δεν πρέπει να θεωρούν καμία συμφωνία ως "οριστική", αν δεν τα ορίσει ο δημιουργός της αγγελίας ως συναλλασσόμενα μέλη.

β) Δεν υφίσταται κανένας πραγματικός λόγος για να αρνηθεί ο δημιουργός της αγγελίας να ορίσει το άτομο με το οποίο συμφώνησε ως συναλλασσόμενο μέλος

γ) Δεν υπάρχει πρακτικός τρόπος να υποχρεώσει το insomnia το δημιουργό της αγγελίας να ορίσει συναλλασσόμενο μέλος, ούτε τον υποψήφιο αγοραστή να ζητήσει οπωσδήποτε να γίνει αυτό.

Με  το προηγούμενο σύστημα, οι αξιολογήσεις ήταν πλήρως ανεξέλεγκτες. O καθένας άφηνε "αξιολόγηση" όπου ήθελε, ακόμη κι αν δεν είχε καμία συμμετοχή σε μια αγγελία, επειδή δεν του άρεσε η τιμή ή γιατί κάπου, κάπως, κάποτε, είχε μια κακή συναλλαγή με το δημιουργό της αγγελίας σε άλλη αγγελία, άσχετη με αυτή στην οποία άφηνε "αξιολόγηση".

Για να μην αναφερθώ καν σε μέλη που μάζευαν "θετικές αξιολογήσεις" του στυλ "δεν μπορώ να σου στείλω μήνυμα" ή "το αφήνεις δέκα ευρώ παρακάτω"; 

Έχει τύχει να κληθώ να χειριστώ αναφορά από μέλος που παραπονιόταν γιατί "πωλητής με πολλές θετικές" τον είχε κρεμάσει σε ραντεβού, κι όταν πήγα να δω τι έγραφαν αυτές οι "πολλές θετικές", ήταν, πάνω από τις μισές, ερωτήσεις για τις αγγελίες του μέλους ή υπενθυμίσεις πως δεν μπορεί να δεχτεί προσωπικά μηνύματα. Πράγμα που μας λέει πολλά, τόσο για το τι συνέβαινε όταν μπορούσε ο κάθε άσχετος να αφήνει "αξιολόγηση", όσο και για την ικανότητα των μελών να αξιοποιούν κατά ουσιαστικό τρόπο το εργαλείο των αξιολογήσεων και να μη μένουν σε ένα σκέτο αριθμό.

Με το τωρινό σύστημα, αξιολόγηση μπορούν να αφήσουν μόνο οι εμπλεκόμενοι.

Αυτά, τα έχουμε εξηγήσει εδώ και χρόνια. Το ότι υπάρχουν μέλη τα οποία συμμετέχουν στις αγγελίες χωρίς να έχουν ασχοληθεί στοιχειωδώς για να ενημερωθούν πώς λειτουργούν οι αγγελίες και οι αξιολογήσεις είναι κάτι στο οποίο, δυστυχώς, το insomnia δεν μπορεί να παρέμβει.

Αν οι αγοραστές δέχονται, δηλαδή, να στείλουν λεφτά ή να ξεκινήσουν για ραντεβού χωρίς να ζητήσουν να οριστούν ως συναλλασσόμενα μέλη, πώς να τους αναγκάσει το insomnia να προστατεύσουν στοιχειωδώς τη θέση τους;

 

 

  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Snoob είπε

Λυπάμαι ειλικρινά που διαβάζω ένα τέτοιο σχόλιο από παλιό και έμπειρο μέλος.

Το ερώτημα αυτό έχει απαντηθεί εδώ και τρία και πλέον χρόνια, από όταν εφαρμόστηκε το νέο σύστημα αγγελιών ("νέο", κοντεύουμε την τετραετία, σε λίγο το σύστημα θα πάει φαντάρος και εμείς θα λέμε ακόμη "το νέο", τέλος πάντων).

Έχουμε εξηγήσει στα μέλη, αναλυτικά, πως: 

α) Δεν πρέπει να θεωρούν καμία συμφωνία ως "οριστική", αν δεν τα ορίσει ο δημιουργός της αγγελίας ως συναλλασσόμενα μέλη.

β) Δεν υφίσταται κανένας πραγματικός λόγος για να αρνηθεί ο δημιουργός της αγγελίας να ορίσει το άτομο με το οποίο συμφώνησε ως συναλλασσόμενο μέλος

γ) Δεν υπάρχει πρακτικός τρόπος να υποχρεώσει το insomnia το δημιουργό της αγγελίας να ορίσει συναλλασσόμενο μέλος, ούτε τον υποψήφιο αγοραστή να ζητήσει οπωσδήποτε να γίνει αυτό.

Με  το προηγούμενο σύστημα, οι αξιολογήσεις ήταν πλήρως ανεξέλεγκτες. O καθένας άφηνε "αξιολόγηση" όπου ήθελε, ακόμη κι αν δεν είχε καμία συμμετοχή σε μια αγγελία, επειδή δεν του άρεσε η τιμή ή γιατί κάπου, κάπως, κάποτε, είχε μια κακή συναλλαγή με το δημιουργό της αγγελίας σε άλλη αγγελία, άσχετη με αυτή στην οποία άφηνε "αξιολόγηση".

Για να μην αναφερθώ καν σε μέλη που μάζευαν "θετικές αξιολογήσεις" του στυλ "δεν μπορώ να σου στείλω μήνυμα" ή "το αφήνεις δέκα ευρώ παρακάτω"; 

Έχει τύχει να κληθώ να χειριστώ αναφορά από μέλος που παραπονιόταν γιατί "πωλητής με πολλές θετικές" τον είχε κρεμάσει σε ραντεβού, κι όταν πήγα να δω τι έγραφαν αυτές οι "πολλές θετικές", ήταν, πάνω από τις μισές, ερωτήσεις για τις αγγελίες του μέλους ή υπενθυμίσεις πως δεν μπορεί να δεχτεί προσωπικά μηνύματα. Πράγμα που μας λέει πολλά, τόσο για το τι συνέβαινε όταν μπορούσε ο κάθε άσχετος να αφήνει "αξιολόγηση", όσο και για την ικανότητα των μελών να αξιοποιούν κατά ουσιαστικό τρόπο το εργαλείο των αξιολογήσεων και να μη μένουν σε ένα σκέτο αριθμό.

Με το τωρινό σύστημα, αξιολόγηση μπορούν να αφήσουν μόνο οι εμπλεκόμενοι.

Αυτά, τα έχουμε εξηγήσει εδώ και χρόνια. Το ότι υπάρχουν μέλη τα οποία συμμετέχουν στις αγγελίες χωρίς να έχουν ασχοληθεί στοιχειωδώς για να ενημερωθούν πώς λειτουργούν οι αγγελίες και οι αξιολογήσεις είναι κάτι στο οποίο, δυστυχώς, το insomnia δεν μπορεί να παρέμβει.

Αν οι αγοραστές δέχονται, δηλαδή, να στείλουν λεφτά ή να ξεκινήσουν για ραντεβού χωρίς να ζητήσουν να οριστούν ως συναλλασσόμενα μέλη, πώς να τους αναγκάσει το insomnia να προστατεύσουν στοιχειωδώς τη θέση τους;

 

 

Ο πιθανον αγοραστης ομως που την πατησε δεν μπορει να κανει απολυτως τιποτα εστω και αν εμπλεκεται στην αγγελια  και πιθανον για την ιδια αγγελια να την εχουν πατησει κι αλλοι . .Ετσι δεν ειναι ?

Σαφως και ο σχολιασμος μιας αγγελιας δεν ειναι σωστο με τα σχολια του τυπου που προανεφερες αλλα αυτο που ειπα πιο πανω νομιζω ειναι αληθεια .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Μόλις τώρα, Γιάννης Platano είπε

Ο πιθανον αγοραστης ομως που την πατησε δεν μπορει να κανει απολυτως τιποτα εστω και αν εμπλεκεται στην αγγελια  και πιθανον για την ιδια αγγελια να την εχουν πατησει κι αλλοι . .Ετσι δεν ειναι ?

Σαφως και ο σχολιασμος μιας αγγελιας δεν ειναι σωστο με τα σχολια του τυπου που προανεφερες αλλα αυτο που ειπα πιο πανω νομιζω ειναι αληθεια .

Όχι, δεν είναι έτσι.

Τα μέλη μπορούν να στείλουν αναφορά. Αν, λ.χ., διαπιστωθεί μοτίβο προβληματικής συμπεριφοράς, θα κινηθούμε ανάλογα.

Το βασικό, όμως, που μπορούν και πρέπει να κάνουν τα μέλη, είναι να φροντίσουν να ενημερωθούν για το πώς λειτουργεί ένα σύστημα το οποίο πλησιάζει την τετραετία από την εφαρμογή του.

Αναφέρουμε ρητά στο σχετικό, επισημασμένο νήμα, πότε μπορεί να μπει αξιολόγηση και γιατί προκρίθηκε αυτό το σύστημα.

Έχουμε απαντήσει στις ανησυχίες των αγοραστών αλλά και των πωλητών (λ.χ., συχνή ανησυχία, τι γίνεται αν για τον άλφα ή βήτα λόγο, μετά την αρχική συμφωνία, δεν ολοκληρωθεί η συναλλαγή αλλά δεν θέλουμε να μπει αρνητική).

Κανένα σύστημα δεν είναι τέλειο και, οπωσδήποτε, κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί πως κάτι δεν θα στραβώσει. Όμως, μέχρι να εφαρμοστούν οι αλλαγές που ετοιμάζονται, το τωρινό σύστημα είναι το καλύτερο, πρακτικά εφαρμόσιμο σύστημα που έχει βρεθεί.

Και, όπως πάντα, αν τα μέλη έχουν την όποια νόμιμη, πρακτικά εφαρμόσιμη πρόταση (που να μην προϋποθέτει, για να προλάβω, πρόσβαση σε προσωπικά μηνύματα ή άσκηση αστυνομικού/εισαγγελικού ρόλου από το insomnia), ευχαρίστως να την ακούσουμε και να την εφαρμόσουμε.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Στις 16/10/2021 στις 2:14 ΜΜ, Snoob είπε

Τα μέλη μπορούν να στείλουν αναφορά. Αν, λ.χ., διαπιστωθεί μοτίβο προβληματικής συμπεριφοράς, θα κινηθούμε ανάλογα.

 

Εφαρμοζεται αυτο;

Ειναι περιπτωσεις που θελω να κανω αρνητικη σαν αγοραστης ,αλλα  δε θελω να χρεωθω μια αδικη αρνητικη,ειδικα οταν απο τη μερια μου τα κανω παντα ολα οπως πρεπει. Σε μια περιπτωση που ηταν ξεκαθαρα μοτιβο κακου πωλητη εκανα αναφορα,αλλα δεν περιμενα οτι θα ληφθει υποψην.

Δυστυχως οι χειροτερες συναλλαγες μου εδω μεσα εχουν γινει με ατομα με παρα πολλες αξιολογησεις.

Οι 3 χειροτερες ηταν με ατομα με 100+ αξιολογησεις.

 

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Από τις αναφορές ενός χρήστη νομίζω είναι αυτονόητο πως δεν μπορεί να προκύψει μοτίβο.

Στις αξιολογήσεις δεν παρεμβαίνουμε, εφόσον είναι πραγματικές (δηλαδή αφορούν τη συναλλαγή που αξιολογείται) και κόσμιες. Από εκεί και πέρα, κρίνει ο κάθε εμπλεκόμενος τι προκρίνει, να καταθέσει τεκμηριωμένα την εμπειρία του και ενδεχομένως να βοηθήσει την κοινότητα ή να μη "χρεωθεί άδικη αρνητική".

Το μόνο που θα πω είναι πως θα αποτελλούσε ευχής έργο οι θετικές αξιολογήσεις να ήταν εξίσου αναλυτικές με τις αρνητικές.

Αυτό θα βοηθούσε τα μέγιστα στο να εκπαιδευτούν οι χρήστες να βλέπουν πέρα από ένα σκέτο νούμερο.

Όμως, αυτό είναι μια άλλη συζήτηση.

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Snoob είπε

Από τις αναφορές ενός χρήστη νομίζω είναι αυτονόητο πως δεν μπορεί να προκύψει μοτίβο.

 

Προφανως και δεν αναφερομαι μονο σε δικες μου αναφορες ρε μαν.

Αλλα για να παρατηρησα εγω μοτιβο,σιγουρα ο τυπος συστηματικα ξηγιεται λαθος.

Πηρα 2 κινητα που υποτιθεται οτι το ενα ηταν αριστο και το αλλο ειχε ενα πολυ μικρο θεματακι,τελικα και τα 2 ηταν μπουρδελα,και οταν ζητησα να αλλαξω το ενα με ενα αλλο "αριστο" που ειχε προς πωληση, ηταν και αυτο μπουρδελο. 
Στην πορεια ο τυπος εβαλε παλι αγγελια το κινητο που του εστειλα πισω,με την ιδια ακριβως περιγραφη.

Το θεμα ειναι κατα ποσο ο κοσμος κανει αναφορες για τετοια σκηνικα.

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Δεν μπορώ να το γνωρίζω αυτό, ούτε αν υπήρχε πρόβλημα σε άλλη συναλλαγή, ούτε πόσο συχνά επιλέγουν τα μέλη να κάνουν χρήση της αρνητικής αξιολόγησης.

Αυτό που γνωρίζω είναι πως, αν δούμε ότι έρχονται αναφορές για το ίδιο μέλος, το πόσες αξιολογήσεις έχει δεν σημαίνει κάτι.

Έχουν τεθεί εκτός insomnia μέλη που είχαν μεγάλο αριθμό αξιολογήσεων (ή "αξιολογήσεων"), εφόσον εντοπίστηκαν προβλήματα στη συμμετοχή τους που επέβαλαν τη λήψη δραστικών μέτρων.

Από την πλευρά μας, σε κάθε ευκαιρία προτρέπουμε τα μέλη να μη στέκονται μόνο στον αριθμό των αξιολογήσεων αλλά να συνεκτιμούν και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά αυτών των αξιολογήσεων.

Γι' αυτό και λέμε στα μέλη, ειδικά όταν είναι ευχαριστημένα από τις συναλλαγές τους (γιατί οι αρνητικές αξιολογήσεις είναι, συνηθέστατα, πολύ πιο συγκεκριμένες από τις θετικές), να μην περιορίζονται σε αοριστολογίες ("το καλύτερο παιδί, χάρηκα για τη γνωριμία") που δεν δίνουν καμία ουσιαστική πληροφορία για τη συναλλαγή, αλλά και σε γενικεύσεις (κλασικό παράδειγμα το "συστήνεται ανεπιφύλακτα") ή βιαστικές αξιολογήσεις, ακόμη και πριν την παραλαβή του αντικειμένου ή τη στοιχειώδη, έστω, δοκιμή του σε πραγματικές συνθήκες. Μερικά λόγια για τους συγκεκριμένους λόγους που άφησαν κάποιον ικανοποιημένο από μια συναλλαγή (γρήγορος χρόνος ανταπόκρισης, προσεγμένη συσκευασία, συνέπεια στο ραντεβού, διάθεση για βοήθεια μετά τη συναλλαγή -γι' αυτό λέμε μη βιάζεστε να αξιολογήσετε) είναι πολύ χρησιμότερα από τα τρία άλφα και τα τέσσερα συν στη σειρά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/10/2021 στις 2:14 ΜΜ, Snoob είπε

Και, όπως πάντα, αν τα μέλη έχουν την όποια νόμιμη, πρακτικά εφαρμόσιμη πρόταση (που να μην προϋποθέτει, για να προλάβω, πρόσβαση σε προσωπικά μηνύματα ή άσκηση αστυνομικού/εισαγγελικού ρόλου από το insomnia), ευχαρίστως να την ακούσουμε και να την εφαρμόσουμε.

 

Στις 16/10/2021 στις 1:59 ΜΜ, Snoob είπε

γ) Δεν υπάρχει πρακτικός τρόπος να υποχρεώσει το insomnia το δημιουργό της αγγελίας να ορίσει συναλλασσόμενο μέλος, ούτε τον υποψήφιο αγοραστή να ζητήσει οπωσδήποτε να γίνει αυτό.

στην επικοινωνία με αποστολή μηνύματος  θα μπορούσε αυτόματα να μπει σαν αγοραστής (ή πωλητής αν είναι ζήτησης) και με κάποιο τρόπο για να δει το μήνυμα ο κάτοχος της αγγελίας να αποδεχτεί τον ενδιαφερόμενο

για τυχών απορίες υπάρχει και το "καντε μια ερώτηση"

Το καλό είναι οτι και οι πωλητές θα αναγκαστούν να κάνουν ουσιαστική περιγραφή και οι αγοραστές δε θα ζαλίζουν με παζάρια

το κακό είναι οτι θα αυξηθούν οι (ήδη υπάρχοντες) αρνητικές εκδικητικές . Πχ κάποιος μετανιώνει , τον αφήνει ο άλλος αρνητική και μετά τρώει εκδικητική .

Φυσικά δεν ξέρω αν αξίζει καν απο άποψη χρόνου υλοποίησης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα ηθελα να ηξερα αν οι κακοβουλοι πωλητες η αγοραστες που εχουν αναφερθει μεχρι σημερα ειναι προσφατα μελη η παλια μελη??

εχουμε καποιο στατιστικο στοιχειο???

αν και δεν εχω κανει τις πολλες αγορες απο εδω παντα πιστευα οτι παλια μελη δεν θα εκαναν καποια κακη συναλλαγη......τις αξιολογησεις τις κοιταζα αλλα

δεν τις θεωρω οτι δινουν μια σιγουρια να προχωρησει καποιος  σε συναλλαγη....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...