Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

την προπροηγούμενη Πέφτη γύρναγα από Χαλάνδρι με το αυτοκίνητο προς το σταθμό του ΚΑΤ κι έκανα πάνω από 50 λεπτά. Δεν ξέρω αν είχε γίνει κάτι αλλά και δε με νοιάζει.

Μέχρι τότε πήγαινα στο συνάδελφο που μένει Χαλάνδρι, και πηγαίναμε μαζί στη δουλειά που είναι στον Άγιο Μήτσο. Από εκείνη την ώρα που ήμουν κολλημένος 30 λεπτά στη Σωρού στο Μαρούσι, αποφάσισα ότι θα πηγαίνω αποκλειστικά και μόνο με τα Μέσα στη δουλειά. Βρήκα την υγεία μου (και γλυτώνω κι ένα σκασμό λεφτά από τις βενζίνες). Βέβαια, εγώ είμαι τυχερός, έχω ηλεκτρικό 10 λεπτά από το σπίτι μου, και η δουλειά έχει σταθμό του μετρό στα 50 μέτρα.

 

Θα μου πείτε, και δίκιο θα έχετε, και γιατί δεν πήγαινες ρε κεφτέ με τα μέσα τόσο καιρό;

Η μόνη σοβαρή απάντηση που έχω είναι ότι δεν περνάνε αρκετά συχνά και πήζουν οι συρμοί.

Αντικειμενικά ο μόνος τρόπος να λυθεί το μποτιλιάρισμα είναι καλύτερα ΜΜΜ (συχνότερα δρομολόγια, προτεραιότητα στα λεωφορεία, τρόλλεϋ, τραμ) και καλύτερη αστυνόμευση για τους εξυπνάκιδες που παρκάρουν όπου θέλουν και κλείνουν δρόμους και που οδηγούν επικίνδυνα με αποτέλεσμα να κόβουν όοοοολους τους άλλους.

  • Like 8
  • Απαντ. 734
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
30 minutes ago, foniki_melitzana said:

την προπροηγούμενη Πέφτη γύρναγα από Χαλάνδρι με το αυτοκίνητο προς το σταθμό του ΚΑΤ κι έκανα πάνω από 50 λεπτά. Δεν ξέρω αν είχε γίνει κάτι αλλά και δε με νοιάζει.

Μέχρι τότε πήγαινα στο συνάδελφο που μένει Χαλάνδρι, και πηγαίναμε μαζί στη δουλειά που είναι στον Άγιο Μήτσο. Από εκείνη την ώρα που ήμουν κολλημένος 30 λεπτά στη Σωρού στο Μαρούσι, αποφάσισα ότι θα πηγαίνω αποκλειστικά και μόνο με τα Μέσα στη δουλειά. Βρήκα την υγεία μου (και γλυτώνω κι ένα σκασμό λεφτά από τις βενζίνες). Βέβαια, εγώ είμαι τυχερός, έχω ηλεκτρικό 10 λεπτά από το σπίτι μου, και η δουλειά έχει σταθμό του μετρό στα 50 μέτρα.

 

Θα μου πείτε, και δίκιο θα έχετε, και γιατί δεν πήγαινες ρε κεφτέ με τα μέσα τόσο καιρό;

Η μόνη σοβαρή απάντηση που έχω είναι ότι δεν περνάνε αρκετά συχνά και πήζουν οι συρμοί.

Αντικειμενικά ο μόνος τρόπος να λυθεί το μποτιλιάρισμα είναι καλύτερα ΜΜΜ (συχνότερα δρομολόγια, προτεραιότητα στα λεωφορεία, τρόλλεϋ, τραμ) και καλύτερη αστυνόμευση για τους εξυπνάκιδες που παρκάρουν όπου θέλουν και κλείνουν δρόμους και που οδηγούν επικίνδυνα με αποτέλεσμα να κόβουν όοοοολους τους άλλους.

10 λεπτά περπάτημα  + ακόμα 50 μέτρα;    με τίποτα, αμάξι διπλοπαρκαρισμένο, 😋

Δημοσ.

να βάλουμε και στην εξίσωση και το σχεδιασμό του κράτους, πχ το Υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης βρίσκεται στο κέντο της Αθήνας αντί για προάστια του θεσσαλικού κάμπου κλπ..

  • Like 2
Δημοσ.
8 ώρες πριν, andreaspA είπε

 

Εχει καμια σχεση η Αθηνα του 1983 με την Αθηνα του 2023 ? Στην αθηνα του 1983 εκανα ποδηλατο και κατεβαινα απο το Νεο Ηρακλειο στον Πειραια με το BMX, και επαιρνα τον ηλεκτρικο για να ανεβω.

Λ.Ηρακλειου, Πατησιων, Ομονοια, Πειραιως και εφτανα Πειραια. 
Εκεί γύρω στον 15αυγουστο θυμαμαι χαρακτηριστικα να περπαταω στην Πατησιων στην διπλη διαχωριστικη γραμμη.

Δεν ειπα ποτε οτι με την remote εργασιας θα εφευγαν αυριο 2 μυρια κόσμος να παει σε οποιο χωριο βρει στα βουνα. Θα βοηθουσε στην αποκέντρωση ομως. Θα βοηθούσε στο να ζουμε εστω σε περισσοτερες μικροτερες πολεις. Θα βοηθουσε να μεγαλωσει ο νομος αττικης. Να επεκταθει προς τα πανω ή προς τα κάτω.
Η Κορινθος για παραδειγμα θα μπορουσε να ηταν παραδεισος για να ζει ανθρωπος. 50λεπτα απο την Αθηνα, μπροστα στην Θαλασσα.
Εχω συνάδελφο που την φέρνουν απο την Ακράτα στην λ. Συγγρου για να κατσει στο pc. Επι covid και remote εργασια μου απαντουσε σε email στις 10 το βραδυ πριν ξεκινησουν οι Αγριες Μελισσες. Σημερα στις 17.01 εχει σηκωθει απο την καρεκλα της στην Συγγρου και εφυγε!

Υπαρχουν περιουσιες που μενουν ανεκμετάλευτες στην επαρχια, ενω θα μπορουσαν να γινουν μονιμες κατοικίες.
 

Ίδια ήταν η Αθήνα και τότε, μόνο στον τομέα της ασφάλειας μπορώ να πω ότι υπήρξε επιδείνωση. Ανέκαθεν υπήρχαν προβλήματα και γκρίνιες με την κίνηση και το μποτιλιαρισμα και παλιά. Κοίταξα τον πληθυσμό της Αθήνας και της Αττικής από το 81 ως το 21, δεν βλέπω κάποια μεγάλη διαφορά στο τότε και τώρα για να πω ότι αυτό αιτιολογεί κάποια τρομακτική διαφορά. 

Αυτά που έκανες με τα ποδήλατα τα έκανες γιατί ήσουν νεότερος είχες περισσότερες αντοχές και άγνοια κινδύνου. Και τώρα θα το έκανε ένας νέος αν ήθελε. Παλιά ο κόσμος ήταν οικονομικά καλύτερα και για αυτό είχε πιο όμορφες αναμνήσεις σε σχέση με το τώρα. Οι γνωστοί σου δεν ξέρω τι κάνουν με τα παιδιά που είναι κλεισμένα στους τοίχους, εμείς και οι γονείς μας πάντως μια χαρά μεγαλώσαμε όλοι κλεισμένοι μέσα σε αυτούς τους τοίχους των κτιρίων της Αθήνας, και έξω βγαίναμε για μπάλες και δραστηριότητες και όλα μας τα παρείχαν οι δικοί μας. Αν υπάρχει κατάθλιψη στον σημερινο γονέα 40-50+ είναι λόγω οικονομικων, άγχους, φόβο μην πάθει τίποτα το παιδί αν το αφήσεις έξω η τι συμβαίνει στο σχολείο του με όλα όσα βγαίνουν καθημερινά με την βία και το bullying, που αυτα και παλιά υπήρχαν αλλά δεν έβγαινε τίποτα δημόσια λόγω μη ύπαρξης των social και πολλά άλλα. 

Αυτοί που πέρασαν πολύ ασχημα στην ζωή τους και στα νεανικά τους χρόνια ήταν κάποιοι εκ των προγιαγιαδων και προπαππουδων μας που έφυγαν παμπτωχοι από την επαρχία προς την Αθήνα για ένα καλύτερο μέλλον με 3 ως 7 παιδιά η κάθε οιιγιενεια, ζωή ως οικιακοί βοηθοί μέχρι και οι γυναίκες μέσα στα αρχοντικά των πλουσιότερων και κατοικίες σε δώματα και υπόγεια με τα παιδιά για να πληρώνουν το νοίκι. Τα παιδιά τους έζησαν, αποκατασταθηκαν, απέκτησαν περιουσίες και προσέφεραν ότι μπόρεσαν στα εγγόνια και τους επόμενους για να μην τους λείψει τίποτα. 

Αυτά και τελειώνω εδώ γιατί έχουμε βγει off topic. Εύχομαι σε εσένα και στους δικούς σου αν δεν σας αρέσει το μέρος που μένετε τώρα, να βρείτε το ιδανικό μέρος και να περάσετε καλύτερα στην ζωή άμα αυτό είναι το όνειρο τους. 

  • Like 1
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, squib είπε

να βάλουμε και στην εξίσωση και το σχεδιασμό του κράτους, πχ το Υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης βρίσκεται στο κέντο της Αθήνας αντί για προάστια του θεσσαλικού κάμπου κλπ..

καλα αυτο λες? ακομα δεν εχουν κανει κινηση να ορισουν ωρες τροφοδοσιας στα μαγαζια ή να αλλαξουν τα ωραρια σε δημοσιο. ολη η ελλαδα παει στην δουλεια της 8-9 και γυριζει 4-5-6. λες και η υπολοιπη μερα ειναι μονο για τους μπαρμαν ξερω γω.

  • Like 2
Δημοσ.
7 ώρες πριν, leolipop είπε

Όπως τα λέμε εδώ...Πρώτη φορά ξανασυμβαινει.

https://www.protothema.gr/greece/article/1422521/kinisi-tora-botiliarismenos-o-kifisos-pou-uparhoun-provlimata/

Και το 90 ένα χαλί μαύρο ήταν οι γύρω δρόμοι και οι λεωφόροι από εκεί στο θέμα κίνηση. 

Δημοσ.
1 hour ago, sdikr said:

10 λεπτά περπάτημα  + ακόμα 50 μέτρα;    με τίποτα, αμάξι διπλοπαρκαρισμένο, 😋

η αλήθεια είναι ότι απ'όταν ξεκίνησε η υβριδική (μέχρι τότε δούλευα αποκλειστικά remote), τις περισσότερες μέρες έμενα αλλού, οπότε ήταν πιο εύκολο το αυτοκίνητο, παρά το να πάρω λεωφορείο για να πάω Κηφισιά και να πάρω ηλεκτρικό και μετρό, και μετά όταν ήρθα προς το ΚΑΤ έμεινε αυτόματος πιλότος.

Δημοσ.

Τα διαβαζω και γελαω,γιατι εγω εμενα 12 λεπτα απο τη δουλεια,με μηχανακι,και θεωρουσα οτι μενω μακρια.

Καθε φορα που επινα καφε με ενα φιλο,που εχει ερθει απο Αθηνα,μονιμα Καλαματα,ριχναμε πολυ καυγα για αυτο το θεμα.

Καλο κουραγιο :)

  • Like 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, andreaspA είπε

Εχει καμια σχεση η Αθηνα του 1983 με την Αθηνα του 2023 ? Στην αθηνα του 1983 εκανα ποδηλατο και κατεβαινα απο το Νεο Ηρακλειο στον Πειραια με το BMX, και επαιρνα τον ηλεκτρικο για να ανεβω.

 

Μες τη ζαβολιά από τότε! 😈

Δημοσ.
3 ώρες πριν, NickTG είπε

Όπως? 

Να έχουμε μια εικόνα τουλάχιστον πόσο είναι το μπόλικο περπάτημα και κατά πόσο έχουν θέμα με αυτοκίνητα οι περιοχές αυτές. 

Σε πάρα πολλά σημεία των ΒΠ, κοντά στο ΚΑΤ, Πεύκη, Λυκόβρυση, Κηφισιά κοκ. Μόνο σε καμία λεωφόρο, σε πλατεία, σε σταθμό και σε κεντρικό σημείο θα βρεις μαγαζιά. Αν πετύχεις καταστήματα μεμονωμένα είναι μόνο κατά τύχη τίποτε μίνι μάρκετ και ψιλικά σε ορισμένες πολυκατοικιες που οι εργολάβοι προνόησαν να φτιάξουν καταστήματα εκεί και έτσι βρέθηκε κάποιος και άνοιξε μαγαζί. Για εμάς που δεν έχουμε καθόλου αμάξι, δεν μπορούμε να ζήσουμε εκεί, μικρός που είχαν αμάξι οι γονείς μου, διέμενα κοντά στο ΚΑΤ, ήθελες 1 χλμ για να βρεις το πλησιέστερο μίνι μάρκετ και φούρνο. Το περίεργο ήταν πως μολονότι άνοιγαν κάποια καταστήματα που σε εξυπηρετουσαν, έκλειναν μετά από λίγα έτη και δεν είχες επιλογή, αν θες ψώνια σούπερ μάρκετ η αν έχεις παιδί, το αμάξι δεν το γλιτώνεις ούτε εκεί, βέβαια, το πρόβλημα παρκαρίσματος του κέντρου δεν το έχουνε εκεί. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε

Και το 90 ένα χαλί μαύρο ήταν οι γύρω δρόμοι και οι λεωφόροι από εκεί στο θέμα κίνηση. 

 

2 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε

Ίδια ήταν η Αθήνα και τότε, μόνο στον τομέα της ασφάλειας μπορώ να πω ότι υπήρξε επιδείνωση. Ανέκαθεν υπήρχαν προβλήματα και γκρίνιες με την κίνηση και το μποτιλιαρισμα και παλιά. Κοίταξα τον πληθυσμό της Αθήνας και της Αττικής από το 81 ως το 21, δεν βλέπω κάποια μεγάλη διαφορά στο τότε και τώρα για να πω ότι αυτό αιτιολογεί κάποια τρομακτική διαφορά. 

Αυτά που έκανες με τα ποδήλατα τα έκανες γιατί ήσουν νεότερος είχες περισσότερες αντοχές και άγνοια κινδύνου. Και τώρα θα το έκανε ένας νέος αν ήθελε. Παλιά ο κόσμος ήταν οικονομικά καλύτερα και για αυτό είχε πιο όμορφες αναμνήσεις σε σχέση με το τώρα. Οι γνωστοί σου δεν ξέρω τι κάνουν με τα παιδιά που είναι κλεισμένα στους τοίχους, εμείς και οι γονείς μας πάντως μια χαρά μεγαλώσαμε όλοι κλεισμένοι μέσα σε αυτούς τους τοίχους των κτιρίων της Αθήνας, και έξω βγαίναμε για μπάλες και δραστηριότητες και όλα μας τα παρείχαν οι δικοί μας. Αν υπάρχει κατάθλιψη στον σημερινο γονέα 40-50+ είναι λόγω οικονομικων, άγχους, φόβο μην πάθει τίποτα το παιδί αν το αφήσεις έξω η τι συμβαίνει στο σχολείο του με όλα όσα βγαίνουν καθημερινά με την βία και το bullying, που αυτα και παλιά υπήρχαν αλλά δεν έβγαινε τίποτα δημόσια λόγω μη ύπαρξης των social και πολλά άλλα. 

Αυτοί που πέρασαν πολύ ασχημα στην ζωή τους και στα νεανικά τους χρόνια ήταν κάποιοι εκ των προγιαγιαδων και προπαππουδων μας που έφυγαν παμπτωχοι από την επαρχία προς την Αθήνα για ένα καλύτερο μέλλον με 3 ως 7 παιδιά η κάθε οιιγιενεια, ζωή ως οικιακοί βοηθοί μέχρι και οι γυναίκες μέσα στα αρχοντικά των πλουσιότερων και κατοικίες σε δώματα και υπόγεια με τα παιδιά για να πληρώνουν το νοίκι. Τα παιδιά τους έζησαν, αποκατασταθηκαν, απέκτησαν περιουσίες και προσέφεραν ότι μπόρεσαν στα εγγόνια και τους επόμενους για να μην τους λείψει τίποτα. 

Αυτά και τελειώνω εδώ γιατί έχουμε βγει off topic. Εύχομαι σε εσένα και στους δικούς σου αν δεν σας αρέσει το μέρος που μένετε τώρα, να βρείτε το ιδανικό μέρος και να περάσετε καλύτερα στην ζωή άμα αυτό είναι το όνειρο τους. 

Όχι δεν ήταν το ίδιο χάλια στα 90s. Υπήρχαν πολλά παράπονα μεν αλλά οχι τόσα πολλά αυτοκίνητα δε. Πχ Γαλάτσι Πατήσια Κυπριαδου που γνωρίζω υπήρχανε ακόμη μονοκατοικίες αρκετές. Τα καλοκαίρια οι δρόμοι αδειαζαν κυριολεκτικά. Όταν ξαφνικά σε όλους τους δρόμους  χτίστηκαν έως και τα παρτέρια πλέον δεν παίρνεις ανάσα από τον κόσμο που μαζεύτηκε με 2-3 αμάξια ο καθένας. Έγινε στο μεταξύ η Αττική οδος, ανοιξε ο κηφισος απο πανω ως κάτω και γίνανε ακομα χειρότερα τα πράγματα αντί να αποσυμφορηθουν οι δρόμοι. Όσο πιο πολλές υποδομές δίνεις πλέον τοσο χειρότερο γίνεται για την κυκλοφορία αφού η ζήτηση υπερέχει της προσφοράς 

  • Like 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, salss είπε

 

Όχι δεν ήταν το ίδιο χάλια στα 90s. Υπήρχαν πολλά παράπονα μεν αλλά οχι τόσα πολλά αυτοκίνητα δε. Πχ Γαλάτσι Πατήσια Κυπριαδου που γνωρίζω υπήρχανε ακόμη μονοκατοικίες αρκετές. Τα καλοκαίρια οι δρόμοι αδειαζαν κυριολεκτικά. Όταν ξαφνικά σε όλους τους δρόμους  χτίστηκαν έως και τα παρτέρια πλέον δεν παίρνεις ανάσα από τον κόσμο που μαζεύτηκε με 2-3 αμάξια ο καθένας. Έγινε στο μεταξύ η Αττική οδος, ανοιξε ο κηφισος απο πανω ως κάτω και γίνανε ακομα χειρότερα τα πράγματα αντί να αποσυμφορηθουν οι δρόμοι. Όσο πιο πολλές υποδομές δίνεις πλέον τοσο χειρότερο γίνεται για την κυκλοφορία αφού η ζήτηση υπερέχει της προσφοράς 

Στις πολυκατοικιες που χτίστηκαν, αγόρασαν τα διαμερίσματα κάποιοι που έφυγαν από άλλες περιοχές. Οι κάτοικοι του κέντρου πχ έφυγαν προς τα προαστια το 80 και το 90 πάνω από 150-200k πληθυσμός, το κέντρο άδειασε και στην θέση τους ήρθε ένα ποσοστό μεταναστών και άλλων ανθρώπων. Και σε περιοχές όπως η Ν. Σμύρνη χτίστηκαν πάρα πολλές πολυκατοικιες, λογικά έφυγαν κάτοικοι από αλλού, δεν έχει πλέον τόσα λεφτά ο Έλληνας ώστε να κρατάει το παλιό του σπίτι και να αγοράζει δεύτερο αλλού. Αυτό που μπορεί να επηρεάσει την Αθήνα σε σχέση με παλιά είναι η τεράστια αύξηση τουριστών οι οποίοι χρειάζονται ξενοδοχεία και airbnb. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το ποσοστό από την επαρχία θα έλεγα ότι είναι μεγαλύτερο αντί της εσωτερικής μεταναστευσης από περιοχές εντός λεκανοπέδιου.

Επεξ/σία από salss
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε

Ίδια ήταν η Αθήνα και τότε, μόνο στον τομέα της ασφάλειας μπορώ να πω ότι υπήρξε επιδείνωση. Ανέκαθεν υπήρχαν προβλήματα και γκρίνιες με την κίνηση και το μποτιλιαρισμα και παλιά. Κοίταξα τον πληθυσμό της Αθήνας και της Αττικής από το 81 ως το 21, δεν βλέπω κάποια μεγάλη διαφορά στο τότε και τώρα για να πω ότι αυτό αιτιολογεί κάποια τρομακτική διαφορά. 

Αυτά που έκανες με τα ποδήλατα τα έκανες γιατί ήσουν νεότερος είχες περισσότερες αντοχές και άγνοια κινδύνου. Και τώρα θα το έκανε ένας νέος αν ήθελε. Παλιά ο κόσμος ήταν οικονομικά καλύτερα και για αυτό είχε πιο όμορφες αναμνήσεις σε σχέση με το τώρα. Οι γνωστοί σου δεν ξέρω τι κάνουν με τα παιδιά που είναι κλεισμένα στους τοίχους, εμείς και οι γονείς μας πάντως μια χαρά μεγαλώσαμε όλοι κλεισμένοι μέσα σε αυτούς τους τοίχους των κτιρίων της Αθήνας, και έξω βγαίναμε για μπάλες και δραστηριότητες και όλα μας τα παρείχαν οι δικοί μας. Αν υπάρχει κατάθλιψη στον σημερινο γονέα 40-50+ είναι λόγω οικονομικων, άγχους, φόβο μην πάθει τίποτα το παιδί αν το αφήσεις έξω η τι συμβαίνει στο σχολείο του με όλα όσα βγαίνουν καθημερινά με την βία και το bullying, που αυτα και παλιά υπήρχαν αλλά δεν έβγαινε τίποτα δημόσια λόγω μη ύπαρξης των social και πολλά άλλα. 

Αυτοί που πέρασαν πολύ ασχημα στην ζωή τους και στα νεανικά τους χρόνια ήταν κάποιοι εκ των προγιαγιαδων και προπαππουδων μας που έφυγαν παμπτωχοι από την επαρχία προς την Αθήνα για ένα καλύτερο μέλλον με 3 ως 7 παιδιά η κάθε οιιγιενεια, ζωή ως οικιακοί βοηθοί μέχρι και οι γυναίκες μέσα στα αρχοντικά των πλουσιότερων και κατοικίες σε δώματα και υπόγεια με τα παιδιά για να πληρώνουν το νοίκι. Τα παιδιά τους έζησαν, αποκατασταθηκαν, απέκτησαν περιουσίες και προσέφεραν ότι μπόρεσαν στα εγγόνια και τους επόμενους για να μην τους λείψει τίποτα. 

Αυτά και τελειώνω εδώ γιατί έχουμε βγει off topic. Εύχομαι σε εσένα και στους δικούς σου αν δεν σας αρέσει το μέρος που μένετε τώρα, να βρείτε το ιδανικό μέρος και να περάσετε καλύτερα στην ζωή άμα αυτό είναι το όνειρο τους. 

Μαλλον κανουμε πλακα εδω..Την απογραφη κοιταμε κ θελουμε να βγαλουμε συμπερασματα....?Υπαρχουν 2+ εκατομμυρια αλλοδαποι-τουριστες-επισκεπτες που δεν ειναι σε καμια απογραφη...Ολες οι δουλειες ειναι στην Αθηνα...Ο κοσμος αναγκαστικα ειναι στην αθηνα..Ρωτα και το 95% θα σου απαντησει αυτο...Υπηρχε παλια αυτο το χαλι μια απλη Παρασκευη (οχι Πασχα η γιορτη) να γινεται τρελο μποτιλιαρισμα στην Αττικη οδο...?Μην τρελαθουμε τωρα.....Ολα τα μετρα που λεμε εδω μεσα ειναι να εχουμε να λεμε...Δεν προκειται να αλλαξει κατι....Ειναι σαν να προσπαθεις να βολεψεις να καθησουν ανετα σε 1*1 σπιτι 20 ατομα....Γινεται ...?Δεν γινεται

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, leonidas1269 είπε

Μαλλον κανουμε πλακα εδω..Την απογραφη κοιταμε κ θελουμε να βγαλουμε συμπερασματα....?Υπαρχουν 2+ εκατομμυρια αλλοδαποι-τουριστες-επισκεπτες που δεν ειναι σε καμια απογραφη...Ολες οι δουλειες ειναι στην Αθηνα...Ο κοσμος αναγκαστικα ειναι στην αθηνα..Ρωτα και το 95% θα σου απαντησει αυτο...Υπηρχε παλια αυτο το χαλι μια απλη Παρασκευη (οχι Πασχα η γιορτη) να γινεται τρελο μποτιλιαρισμα στην Αττικη οδο...?Μην τρελαθουμε τωρα.....Ολα τα μετρα που λεμε εδω μεσα ειναι να εχουμε να λεμε...Δεν προκειται να αλλαξει κατι....Ειναι σαν να προσπαθεις να βολεψεις να καθησουν ανετα σε 1*1 σπιτι 20 ατομα....Γινεται ...?Δεν γινεται

Τα 2 εκ. αλλοδαποί είναι υπερβολή. 1 εκ έχουμε, περίπου το 8 με 10% του πληθυσμού που μένουν σε όλη την Ελλάδα. Οι τουρίστες που είναι επίσης πολλοί χρησιμοποιούν κυρίως ξενοδοχεία, airbnb, τουριστικά λεωφορεία, ταξί και ΜΜΜ, δεν έχουν ιδιαίτερη συνεισφορά στην κίνηση και το μποτιλιαρισμα. 

Όλες οι δουλειές δεν ήρθαν τώρα στην Αθήνα, ήρθαν από πολλές δεκαετίες πριν. Γκρίνιες υπήρχαν και παλιά για όλα αυτά που θίγονται, κατεβαινες με τα ΜΜΜ στο κέντρο και ήσουν μέσα στο στριμοξιδι, έψαχνες ταξί στο κέντρο και με το ζόρι εβρισκες, πήγαιναμε να μπουμε μια φορά 3 άτομα στην πίσω θέση του ταξί και μας έκραζε ο οδηγός άμα δεν χωράμε να φύγουμε, δεν άντεχε η γιαγιά μου την πήχτρα του ηλεκτρικού. Έκαναν απεργίες και μπλόκαραν τα πάντα, ήσουν στην Αλεξάνδρας καλοκαίρι με 38αρι και έβλεπες το νεφος στο ορίζοντα του ουρανού. Κορναρισματα βρισίδια και τσακωμοι μέχρι και μπουνιδι θυμάμαι αρχές 2000 για το παρκαρισμα. 

Ίσως πολλοί θεωρούν ότι έγιναν χειρότερα τα πράγματα επειδή πολλοί με τον covid δεν θέλουν να χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ, ίσως επειδή έγιναν καραντίνες ερημωσαν τα πάντα και μετά μας κακοφαίνεται που όλοι πάλι βγαίνουν έξω με το ΙΧ. Επίσης, με τον ερχομό των μνημονιων και της κρίσης στην αγορά ΙΧ, έπαψαν τα καταναλωτικά δάνεια πλάκωσαν χιλιάδες ΙΧ με κατάθεση πινακίδων παρατημένα ενώ δεν αγοράστηκαν καινούργια, μειώθηκε λίγο η κίνηση, η αγορά μεταχειρισμένων έδωσε την λύση λίγα χρόνια μετά. 

Τέλος πάντων, δεν θα συμφωνήσουμε κάπου, ο καθένας κρατάει τις απόψεις του. 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...