li@m Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 Το θέμα μου είναι το εξής Την 3η Νοέμβριου του 2021 έλαβα μήνυμα γραπτό στο κινητό μου πως η κάρτα MasterCard Debit έχει απενεργοποιηθεί για λόγους ασφαλείας. Επικοινώνησα με το τηλεφωνικό κέντρο για να λάβω απάντηση πως απενεργοποιήθηκε για ύποπτες συναλλαγές. Οτιδήποτε άλλο θα σας ενημερώσουν σε κατάστημα. Σήμερα την 11η Νοεμβρίου του 2021 επισκέφθηκα κατάστημα για να διευθετήσω το ζήτημα και η ενημέρωση ήταν η ίδια, δηλαδή απενεργοποιήθηκε λόγω ύποπτων συναλλαγών. Στην ερώτηση πως η κάρτα έχει να χρησιμοποιηθεί από τον Ιούνιο του 2021 και πώς γίνεται κάτι τέτοιο μετά από περίπου 5 μήνες, η υπάλληλος μου είπε πως πιθανόν να διέρρευσαν τα στοιχεία της κάρτας από την MasterCard. Στο σημείο να ξεκαθαρίσω πως ουδέποτε χρησιμοποίησα την κάρτα για ηλεκτρονικές συναλλαγές. Το θέμα μου είναι πως εγώ χρεώθηκα το ποσό των 6 ευρώ για την έκδοση νέας κάρτας για να αντικαταστήσω αυτήν την οποία η τράπεζα μου απενεργοποιήσε!! Το θεωρώ τουλάχιστον απαράδεκτο να καλούμε να πληρώσω εκ νέου για μια κάρτα την στιγμή που είχα πληρώσει για την προηγούμενη και η τράπεζα μου ακυρώσε. Έχω στείλει παράπονο μέσω φόρμας και αναμένω. Τι άλλο μπορώ να κάνω; Αι στο καλό με τις παλιο τράπεζες!!!
NiKoSmile Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 Τόσο κάνει η έκδοση νέας κάρτας. Αν δεν στην ακύρωναν και έβλεπες τον λογαριασμό σου άδειο τι θα έκανες; 1
e-tic Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 1 ώρα πριν, li@m είπε Το θέμα μου είναι το εξής Την 3η Νοέμβριου του 2021 έλαβα μήνυμα γραπτό στο κινητό μου πως η κάρτα MasterCard Debit έχει απενεργοποιηθεί για λόγους ασφαλείας. Επικοινώνησα με το τηλεφωνικό κέντρο για να λάβω απάντηση πως απενεργοποιήθηκε για ύποπτες συναλλαγές. Οτιδήποτε άλλο θα σας ενημερώσουν σε κατάστημα. Σήμερα την 11η Νοεμβρίου του 2021 επισκέφθηκα κατάστημα για να διευθετήσω το ζήτημα και η ενημέρωση ήταν η ίδια, δηλαδή απενεργοποιήθηκε λόγω ύποπτων συναλλαγών. Στην ερώτηση πως η κάρτα έχει να χρησιμοποιηθεί από τον Ιούνιο του 2021 και πώς γίνεται κάτι τέτοιο μετά από περίπου 5 μήνες, η υπάλληλος μου είπε πως πιθανόν να διέρρευσαν τα στοιχεία της κάρτας από την MasterCard. Στο σημείο να ξεκαθαρίσω πως ουδέποτε χρησιμοποίησα την κάρτα για ηλεκτρονικές συναλλαγές. Το θέμα μου είναι πως εγώ χρεώθηκα το ποσό των 6 ευρώ για την έκδοση νέας κάρτας για να αντικαταστήσω αυτήν την οποία η τράπεζα μου απενεργοποιήσε!! Το θεωρώ τουλάχιστον απαράδεκτο να καλούμε να πληρώσω εκ νέου για μια κάρτα την στιγμή που είχα πληρώσει για την προηγούμενη και η τράπεζα μου ακυρώσε. Έχω στείλει παράπονο μέσω φόρμας και αναμένω. Τι άλλο μπορώ να κάνω; Αι στο καλό με τις παλιο τράπεζες!!! Στην Eurobank πάντως που μου ακύρωσαν την κάρτα για τον ίδιο λόγο, μου εξέδωσαν καινούρια δωρεάν. Φάνηκε μια χρέωση €6 κατά την έκδοσή της αλλά μου επιστράφηκαν στο λογαριασμό μου 2-3 μέρες αργότερα.
Ukforthemoment Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 Ο υπάλληλος τα έριξε στην mastercard? Tι άλλο θα διαβάσουμε
Nabuko Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 2 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε Ο υπάλληλος τα έριξε στην mastercard? 3 ώρες πριν, li@m είπε η υπάλληλος μου είπε πως πιθανόν να διέρρευσαν τα στοιχεία της κάρτας από την MasterCard. Ενημέρωσε και την Mastercard να δούμε τι θα σου πουν
li@m Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 3 ώρες πριν, e-tic είπε Στην Eurobank πάντως που μου ακύρωσαν την κάρτα για τον ίδιο λόγο, μου εξέδωσαν καινούρια δωρεάν. Φάνηκε μια χρέωση €6 κατά την έκδοσή της αλλά μου επιστράφηκαν στο λογαριασμό μου 2-3 μέρες αργότερα. Πότε συνέβη αυτό; Mastercard ήταν; 3 ώρες πριν, NiKoSmile είπε Τόσο κάνει η έκδοση νέας κάρτας. Αν δεν στην ακύρωναν και έβλεπες τον λογαριασμό σου άδειο τι θα έκανες; Αμφισβητήσει των συναλλαγών θα έκανα! Και στο κάτω κάτω να με ενημέρωναν πως υπάρχει διαρροή των στοιχείων σας θέλετε να ακυρώσουμε την κάρτα σας; αυτοί από μόνοι τους την ακύρωσαν.
NiKoSmile Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, li@m είπε Αμφισβητήσει των συναλλαγών θα έκανα! Και στο κάτω κάτω να με ενημέρωναν πως υπάρχει διαρροή των στοιχείων σας θέλετε να ακυρώσουμε την κάρτα σας; αυτοί από μόνοι τους την ακύρωσαν. Δεν κάθονται οι υπάλληλοι να παρακολουθούν τις κάρτες, και δε σε ρώτησαν γιατί κλειδώνουν αυτόματα από το σύστημα ασφαλείας που υπάρχει. Όλες αυτές τις μέρες μήπως σου ήρθαν μηνύματα στο κινητό για υποτιθέμενες αγορές; Πρόσφατα σε συγγενή που έγινε "υποκλοπή" στοιχείων της κάρτας πήρε πολλά μηνύματα για να επιβεβαιώσει "αγορές" που δεν είχε κάνει, και τελικά απενεργοποιήθηκε η κάρτα. Επεξ/σία 11 Νοεμβρίου 2021 από NiKoSmile
djuan1988 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 Και σε εμένα έχει ακυρώσει η Πειραιώς πιστωτική Mastercard με την ίδια αιτιολογία, αλλά δε με χρέωσε για την επανέκδοση.
li@m Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 2 ώρες πριν, NiKoSmile είπε Δεν κάθονται οι υπάλληλοι να παρακολουθούν τις κάρτες, και δε σε ρώτησαν γιατί κλειδώνουν αυτόματα από το σύστημα ασφαλείας που υπάρχει. Όλες αυτές τις μέρες μήπως σου ήρθαν μηνύματα στο κινητό για υποτιθέμενες αγορές; Πρόσφατα σε συγγενή που έγινε "υποκλοπή" στοιχείων της κάρτας πήρε πολλά μηνύματα για να επιβεβαιώσει "αγορές" που δεν είχε κάνει, και τελικά απενεργοποιήθηκε η κάρτα. Κανένα μήνυμα. Μαλιστα δεν έχει γίνει ποτέ ηλεκτρονική αγορά και ούτε έχει χρησιμοποιηθεί σε μηχάνημα pos. Μόνο αναλήψεις είχαν πραγματοποιηθεί. 1 ώρα πριν, djuan1988 είπε Και σε εμένα έχει ακυρώσει η Πειραιώς πιστωτική Mastercard με την ίδια αιτιολογία, αλλά δε με χρέωσε για την επανέκδοση. Εμενα με χρέωσε γιατί έχω ήδη μια χρεωστική. Η δεύτερη χρεώνεται μου είπανε.
iml Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Έτσι, έπρεπε να σου πουν ότι αφού δεν θελετε να την ακυρώσετε, μπορείτε να την κρατήσετε με ΔΙΚΙΑ ΣΑΣ ευθύνη και ότι η τράπεζα δεν θα αναγνωρίσει αμφισβήτηση για χρεώσεις που μπορεί να γίνουν. Εκεί να σε δω τι θα έλεγες Επεξ/σία 12 Νοεμβρίου 2021 από iml 2
e-tic Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 11 ώρες πριν, li@m είπε Πότε συνέβη αυτό; Mastercard ήταν; Πριν απο περίπου έναν μήνα. Ναί, ήταν Mastercard. Αλλά: 8 ώρες πριν, li@m είπε Εμενα με χρέωσε γιατί έχω ήδη μια χρεωστική. Η δεύτερη χρεώνεται μου είπανε. Εμένα ήταν η μοναδική μου κάρτα στη συγκεκριμένη τράπεζα.
li@m Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 9 ώρες πριν, iml είπε Έτσι, έπρεπε να σου πουν ότι αφού δεν θελετε να την ακυρώσετε, μπορείτε να την κρατήσετε με ΔΙΚΙΑ ΣΑΣ ευθύνη και ότι η τράπεζα δεν θα αναγνωρίσει αμφισβήτηση για χρεώσεις που μπορεί να γίνουν. Εκεί να σε δω τι θα έλεγες Να δω εσένα τι θα έλεγες αν σου το κάνανε αυτό 4-5 φορές. Πονηρίδιδες όλοι σας εδώ μέσα.. 2
iml Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, li@m είπε Να δω εσένα τι θα έλεγες αν σου το κάνανε αυτό 4-5 φορές. Πονηρίδιδες όλοι σας εδώ μέσα.. Να σου πω τι είπα: "...Βεβαίως να την ακυρώσετε". Μετά απλά δεν μπήκα σε forum να γράψω για τις ...παλιοτράπεζες που στην προκειμένη περίπτωση προστάτεψαν τον λογαριασμό μου. Αυτό που ήθελε να σου πει ο/η υπάλληλος είναι ότι η Mastercard εντόπισε διαρροή των στοιχείων της κάρτας (μπορεί να αφορά παλαιότερη από μερικούς μήνες συναλλαγή) ή ύποπτη απόπειρα χρήσης που μπλόκαρε και ειδοποιήθηκε η τράπεζα έκδοσης. Αυτά είναι αυτοματοποιημένα και δεν έγινε για να πρέπει να πληρώσεις εσύ το εξά-ευρο. Αυτό είναι φέσι των τραπεζών για επανέκδοση καρτών που εισήγαγαν τα τελευταία χρόνια. Στο θέμα σου, σε προστάτευσαν και το εξά-ευρο είναι ατυχές αλλά γλιτωσες μεγαλύτερες περιπέτειες. Επεξ/σία 12 Νοεμβρίου 2021 από iml 3
li@m Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 36 λεπτά πριν, iml είπε Να σου πω τι είπα: "...Βεβαίως να την ακυρώσετε". Μετά απλά δεν μπήκα σε forum να γράψω για τις ...παλιοτράπεζες που στην προκειμένη περίπτωση προστάτεψαν τον λογαριασμό μου. Moυ φαίνεται δεν μπήκες στον κόπο να διαβάσεις όλα τα ποστ μου. Η διαρροή των στοιχείων μου έγινε από την mastercard (όπως μου είπε η υπάλληλος της τράπεζας). Δεν καταλαβαίνω όμως γιατί να χρεωθώ εγώ το κόστος της επανέκδοσης!! Εσύ μπορεί να μην έχεις πρόβλημα να πληρώνεις τα δικά τους λάθη και παραλείψεις, έχω εγώ όμως. 1
iml Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 52 λεπτά πριν, li@m είπε Moυ φαίνεται δεν μπήκες στον κόπο να διαβάσεις όλα τα ποστ μου. Η διαρροή των στοιχείων μου έγινε από την mastercard (όπως μου είπε η υπάλληλος της τράπεζας). Δεν καταλαβαίνω όμως γιατί να χρεωθώ εγώ το κόστος της επανέκδοσης!! Εσύ μπορεί να μην έχεις πρόβλημα να πληρώνεις τα δικά τους λάθη και παραλείψεις, έχω εγώ όμως. Σου απάντησα (δεν πρόλαβα να τελειώσω το edit) , δεν έγινε καμια διαρροή στοιχείων σου από Mastercard/Visa. Αν γίνει ποτέ αυτό, κάτι δισεκατομμύρια κάρτες θα πρέπει να ακυρωθούν με τη μια και την επόμενη μέρα το brand Mastercard δεν θα υπάρχει. Έγινε διαρροή των στοιχείων σου της Mastercard. Από ποιόν? Από οποιαδήποτε συναλλαγή, οσοδήποτε παλιά, μπορεί να έχεις κάνει από τότε που έχεις αυτόν τον ίδιο αριθμό κάρτας. Επεξ/σία 12 Νοεμβρίου 2021 από iml 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα