l337 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 16 hours ago, li@m said: Αμφισβητήσει των συναλλαγών θα έκανα! Και στο κάτω κάτω να με ενημέρωναν πως υπάρχει διαρροή των στοιχείων σας θέλετε να ακυρώσουμε την κάρτα σας; αυτοί από μόνοι τους την ακύρωσαν. Η κάρτα ανήκει στην τράπεζα και όχι σε εσένα και δεν θα σε ρωτήσει ποτέ τι θα κάνει με την κάρτα της και αν θα την ακυρώσει ή όχι. Το αν θα έπρεπε να την ξαναχρεώσει είναι μια άλλη κουβέντα βέβαια. 2
pluss Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 21 ώρες πριν, li@m είπε Αμφισβητήσει των συναλλαγών θα έκανα! Και στο κάτω κάτω να με ενημέρωναν πως υπάρχει διαρροή των στοιχείων σας θέλετε να ακυρώσουμε την κάρτα σας; αυτοί από μόνοι τους την ακύρωσαν. Ok, να δεχτώ ότι σου φαίνεται παράλογο το κόστος επανέκδοσης, αλλά γιατί θα ήθελες να σε ρωτήσουν; Υπάρχει ας πούμε περίπτωση, ενώ έχουν διαρρεύσει τα στοιχεία της κάρτας σου, να έλεγες ότι θέλεις να έχεις την ίδια κάρτα στην κατοχή σου; Επίσης, αμφισβήτηση συναλλαγής, χωρίς την ταυτόχρονη ακύρωση της κάρτας σε περίπτωση διαρροής στοιχείων, δεν επιτρέπει καμία τράπεζα και προσωπικά το θεωρώ αυτονόητο. Επεξ/σία 12 Νοεμβρίου 2021 από pluss
li@m Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 7 λεπτά πριν, pluss είπε Ok, να δεχτώ ότι σου φαίνεται παράλογο το κόστος επανέκδοσης, αλλά γιατί θα ήθελες να σε ρωτήσουν το συγκεκριμένο; Έχουν διαρρεύσει τα στοιχεία της κάρτα σου και θα έλεγες ότι θέλεις να έχεις την ίδια κάρτα στην κατοχή σου; Επίσης, αμφισβήτηση συναλλαγών χωρίς την ταυτόχρονη ακύρωση της κάρτας σε περίπτωση διαρροής στοιχείων, δεν επιτρέπεται. Κοίτα δίκιο έχεις αλλά ξανά λέω πως η κάρτα έχει χρησιμοποιηθεί μόνο για αναλήψεις. Ουδέποτε χρησιμοποιήθηκε σε pos ή για ηλεκτρονική αγορά. Άρα θεωρώ υπεύθυνη την τράπεζα για την διαρροή και αρνούμε να πληρώσω τα 6 ευρω που θέλουν. 1
SPY_oo7 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 20 λεπτά πριν, li@m είπε Κοίτα δίκιο έχεις αλλά ξανά λέω πως η κάρτα έχει χρησιμοποιηθεί μόνο για αναλήψεις Κοίτα δίκιο έχεις αλλά ξανά λέω πως η κάρτα έχει χρησιμοποιηθεί μόνο για αναλήψεις Κοίτα δίκιο έχεις αλλά ξανά λέω πως η κάρτα έχει χρησιμοποιηθεί μόνο για αναλήψεις Κοίτα δίκιο έχεις αλλά ξανά λέω πως η κάρτα έχει χρησιμοποιηθεί μόνο για αναλήψεις Κοίτα δίκιο έχεις αλλά ξανά λέω πως η κάρτα έχει χρησιμοποιηθεί μόνο για αναλήψεις Κοίτα δίκιο έχεις αλλά ξανά λέω πως η κάρτα έχει χρησιμοποιηθεί μόνο για αναλήψεις Κοίτα δίκιο έχεις αλλά ξανά λέω πως η κάρτα έχει χρησιμοποιηθεί μόνο για αναλήψεις Αμα συνεχισουν καποιοι θα το γραφω με κεφαλαια κατω απο καθε αναρτηση τους μεχρι να το προσεξουν. Επεξ/σία 12 Νοεμβρίου 2021 από SPY_oo7 1
Nabuko Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 1 ώρα πριν, l337 είπε Η κάρτα ανήκει στην τράπεζα και όχι σε εσένα και δεν θα σε ρωτήσει ποτέ τι θα κάνει με την κάρτα της και αν θα την ακυρώσει ή όχι. Αφού ανήκει στην Τράπεζα τότε να πληρώσει η ίδια τα 6 ευρώ και όχι ο ts 1
iml Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 3 λεπτά πριν, SPY_oo7 είπε Κοίτα δίκιο έχεις αλλά ξανά λέω πως η κάρτα έχει χρησιμοποιηθεί μόνο για αναλήψεις Κοίτα δίκιο έχεις αλλά ξανά λέω πως η κάρτα έχει χρησιμοποιηθεί μόνο για αναλήψεις Κοίτα δίκιο έχεις αλλά ξανά λέω πως η κάρτα έχει χρησιμοποιηθεί μόνο για αναλήψεις Κοίτα δίκιο έχεις αλλά ξανά λέω πως η κάρτα έχει χρησιμοποιηθεί μόνο για αναλήψεις Κοίτα δίκιο έχεις αλλά ξανά λέω πως η κάρτα έχει χρησιμοποιηθεί μόνο για αναλήψεις Κοίτα δίκιο έχεις αλλά ξανά λέω πως η κάρτα έχει χρησιμοποιηθεί μόνο για αναλήψεις Αμα συνεχισουν καποιοι θα το γραφω με κεφαλαια κατω απο καθε αναρτηση τους μεχρι να το προσεξουν. Να γράφεις και ότι πρόκειται για ΔΥΟ κάρτες που σύμφωνα με τα γραφόμενα δεν έχουν χρησιμοποιηθεί ποτέ σε pos ή για οποιαδήποτε ηλεκτρονική αγορά. Μόνο σε ΑΤΜ έχουν μπει και ξέρουμε όλοι ότι τα ΑΤΜ είναι 100% ασφαλή και δεν παίζει υποκλοπή από εκεί. Ούτε κάποιος Θα μπορούσε να έχει πχ κάποιο αντίγραφο των στοιχείων της κάρτας με φυσικό τρόπο δηλαδή. Μάλιστα. Καλή συνέχεια. 1
Bitbit Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 εγώ θα σχολιάσω μόνο ένα σημείο. Τα στοιχεία της κάρτας μπορούν να κλαπούν με πολλούς τρόπους που δε φαντάζεται ο ιδιοκτήτης. Έχουν αναφερθεί περιστατικά. Παιδιά που έχουν πρόσβαση στην κάρτα, συγγενείς, γνωστοί... ακόμα και οι γνωστές απάτες στα ΑΤΜ (δε ξέρω αν συνεχίζονται ακόμα) που γινόταν οι υποκλοπές των στοιχείων Χθες πάλι είδα άτομο που έδινε την κάρτα στη σερβιτόρα για να την περάσει από το pos που ήταν μέσα στο κατάστημα. τόσο μυαλό έχουν μερικοί. Μετά φταίνε οι τράπεζες 1
l337 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 32 minutes ago, Nabuko said: Αφού ανήκει στην Τράπεζα τότε να πληρώσει η ίδια τα 6 ευρώ και όχι ο ts Δεν διαφωνώ σε αυτό. Αν δεις τι έγραψα παραπάνω (στο κομμάτι που δεν έκανες quote), είπα ότι η χρέωση της τράπεζα είναι ένα άλλο θέμα (προσωπικά δεν συμφωνώ). 1
zx1234r Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 23 ώρες πριν, li@m είπε Αι στο καλό με τις παλιο τράπεζες!!! Υπάρχει και το decentralized banking αν κάποιος δεν θέλει τις τράπεζες (και κατανοητό γιατί κανείς δεν τις θέλει) 1
li@m Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 44 λεπτά πριν, iml είπε Να γράφεις και ότι πρόκειται για ΔΥΟ κάρτες που σύμφωνα με τα γραφόμενα δεν έχουν χρησιμοποιηθεί ποτέ σε pos ή για οποιαδήποτε ηλεκτρονική αγορά. Μόνο σε ΑΤΜ έχουν μπει και ξέρουμε όλοι ότι τα ΑΤΜ είναι 100% ασφαλή και δεν παίζει υποκλοπή από εκεί. Ούτε κάποιος Θα μπορούσε να έχει πχ κάποιο αντίγραφο των στοιχείων της κάρτας με φυσικό τρόπο δηλαδή. Μάλιστα. Καλή συνέχεια. Η κάρτα που μου ακύρωσαν έχει χρησιμοποιηθεί μόνο σε atm. Επίσης μια χαρά υποκλεπτουν στοιχεία και από ΑΤΜ. Πρώτο αποτέλεσμα από Google search https://spartan.gr/nea-blog/blogs/436-ti-prepei-na-prosexoume-sta-atm-otan-kanoume-analipsi-xrimaton
pluss Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Μιας που την επανέκδοση της κάρτας δεν τη γλιτώνεις, θα επισημάνω το εξής για να είσαι πιο προστατευμένος στο μέλλον: Εφόσον η κάρτα σου είναι της Eurobank, της Alpha Bank ή της Εθνικής Τράπεζας, τότε έχεις τη δυνατότητα να απενεργοποιήσεις μέσω του internet banking τις ηλεκτρονικές ή/και φυσικές συναλλαγές. Έτσι, σε περίπτωση που ξαναγίνει στραβή και τα στοιχεία της κάρτας σου διαρρεύσουν, αφενός ίσως γλιτώσεις τη μονομερή ακύρωση της κάρτας σου από την τράπεζα και αφετέρου δεν θα μπορέσει κανείς να τη χρησιμοποιήσει για αγορές και εσύ θα συνεχίζεις να τη χρησιμοποιείς στο ATM όπως κάνεις τώρα χωρίς κανένα πρόβλημα. Επεξ/σία 15 Νοεμβρίου 2021 από pluss 1
Bitbit Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 2 ώρες πριν, pluss είπε Τώρα το κακό έγινε και την επανέκδοση της κάρτας δεν τη γλιτώνεις, ωστόσο θα επισημάνω το εξής για να είσαι πιο προστατευμένος στο μέλλον: Εφόσον η κάρτα σου είναι της Eurobank, της Alpha Bank ή της Εθνικής Τράπεζας, τότε έχεις τη δυνατότητα να απενεργοποιήσεις μέσω του internet banking τις ηλεκτρονικές ή/και φυσικές συναλλαγές. Έτσι, σε περίπτωση που ξαναγίνει στραβή και τα στοιχεία της κάρτας σου διαρρεύσουν, δεν θα μπορέσει κανείς να τη χρησιμοποιήσει για αγορές και εσύ θα συνεχίζεις να τη χρησιμοποιείς στο ATM χωρίς πρόβλημα. σωστό αυτό αλλά στην περίπτωση του φίλου δε μετράει. η ακύρωση έγινε απο την τράπεζα. Αυτό που λες βοηθάει αλλού. πχ πριν καιρό δε μπορούσα να βρω την κάρτα μου. Ήταν σχεδόν απίθανο να χάθηκε ή να μου την κλέψανε απλά για προοληπτικούς λόγους την κλείδωσα. Τελικά την βρήκα σε ένα μπουφαν και την ενεργοποίησα πάλι. Αλλά αν όντως στην κλέψουν αυτό δε βοηθάει. Αναγκαστικά πρέπει να βγει άλλη κάρτα. Εννοώ δε γλιτώνεις την επανέκδοση (και το κόστος)
pluss Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Για την περίπτωση που περιγράφεις (δηλαδή -προσωρινή- απώλεια του πλαστικού), η πρώτη κίνηση που πρέπει να γίνει είναι το συνολικό "πάγωμα" της κάρτας και η δεύτερη κίνηση, εφόσον τελικά δεν τη βρεις, είναι η αντικατάστασή της, και όχι απλά να κλείσεις μέρος των συναλλαγών. Συμφωνώ. Η περίπτωση του li@m όμως είναι διαφορετική (διαρροή στοιχείων, χωρίς απώλεια/κλοπή κάρτας) και επίσης τον συμβούλευσα για το τι πρέπει να κάνει από εδώ και στο εξής πριν συμβεί το "κακό" και όχι αφού συμβεί (γιατί καλώς ή κακώς όταν συμβεί κάτι τα βήματα που καλείσαι να κάνεις είναι πολύ συγκεκριμένα, δεν έχεις μεγάλο περιθώριο κινήσεων). Για να μιλήσω τώρα πιο συγκεκριμένα, καταρχάς δεν ξέρουμε αν η τράπεζα θα προέβαινε στην αυτόματη ακύρωση της κάρτας, εφόσον ο li@m είχε φροντίσει να είναι μπλοκαρισμένες από πριν αυτού του είδους οι συναλλαγές. Από εκεί και πέρα, εννοείται πως δεν έχει ιδιαίτερο νόημα και λογική να μπλοκάρει κάποιος για προληπτικούς λόγους τη δυνατότητα διενέργειας συναλλαγών αν κάνει τακτικά αγορές σε φυσικά/ηλεκτρονικά καταστήματα ή αν κλαπεί η ίδια η κάρτα (εκεί πας κατευθείαν για ακύρωση και αντικατάσταση). Ωστόσο, για περιπτώσεις όπως του li@m, ο οποίος δήλωσε ξεκάθαρα πως χρησιμοποιεί την κάρτα για πολύ συγκεκριμένο λόγο (μόνο σε ΑΤΜ, πουθενά αλλού), ποιος ο λόγος να έχει ανοιχτές τις αγορές σε ηλεκτρονικά/φυσικά καταστήματα; Θα έπρεπε να είχε ανοιχτή μόνο τη χρήση σε ΑΤΜ. Αυτή η κίνηση πιθανώς να τον προστάτευε από την αυτόματη ακύρωση της κάρτας του από την πλευρά της τράπεζας, αλλά παράλληλα θα τον προστατεύσει και από το να μην χρεωθεί η κάρτα του από μια μη εξουσιοδοτημένη συναλλαγή (γιατί τώρα μπορεί αυτό το σκέλος να το γλίτωσε, αλλά δεν ξέρουμε τι μπορεί να γίνει στο μέλλον σε παρόμοιο περιστατικό). Επεξ/σία 14 Νοεμβρίου 2021 από pluss
li@m Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2021 20 ώρες πριν, pluss είπε Για την περίπτωση που περιγράφεις (δηλαδή -προσωρινή- απώλεια του πλαστικού), η πρώτη κίνηση που πρέπει να γίνει είναι το συνολικό "πάγωμα" της κάρτας και η δεύτερη κίνηση, εφόσον τελικά δεν τη βρεις, είναι η αντικατάστασή της, και όχι απλά να κλείσεις μέρος των συναλλαγών. Συμφωνώ. Η περίπτωση του li@m όμως είναι εντελώς διαφορετική από τη δική σου (άλλο πράγμα είναι η απώλεια, άλλο η κλοπή και άλλο η διαρροή στοιχείων) και επίσης τον συμβούλευσα για το τι έπρεπε/πρέπει να κάνει ΠΡΙΝ συμβεί το "κακό" και όχι ΑΦΟΥ συμβεί (γιατί όταν συμβεί κάτι τα βήματα και οι κινήσεις που καλείσαι να κάνεις είναι πολύ συγκεκριμένες, δεν έχεις το περιθώριο επιλογής). Για να μιλήσω τώρα πιο συγκεκριμένα, καταρχάς δεν ξέρουμε αν η τράπεζα θα προέβαινε στην αυτόματη ακύρωση της κάρτας, εφόσον ο li@m είχε φροντίσει να είναι μπλοκαρισμένες από πριν αυτού του είδους οι συναλλαγές (οπότε ο απατεώνας θα έμενε απλά στην προσπάθεια, χωρίς τελικά να καταφέρει να χρεώσει την κάρτα). Αλλά αν υποθέσουμε ότι και πάλι θα ακύρωνε αυτόματα την κάρτα η τράπεζα (ακόμα δηλαδή και με την ανεπιτυχή προσπάθεια χρέωσης της κάρτας), τουλάχιστον θα γλίτωνε ο li@m από το άγχος της διαδικασίας και της αναμονής μέχρι την έκβαση της αμφισβήτησης συναλλαγής, αλλά και την (συνήθως προσωρινή) απώλεια χρήματων που επιφέρει μια μη εξουσιοδοτημένη αγορά, μέχρι να πάρει μετά από κάποιους μήνες (και αν) τα χρήματά του πίσω. Άρα, πάλι "κερδισμένος" θα ήταν. Από εκεί και πέρα, εννοείται πως δεν έχει ιδιαίτερο νόημα και λογική να μπλοκάρει κάποιος για προληπτικούς λόγους τη δυνατότητα διενέργειας συναλλαγών αν κάνει τακτικά αγορές σε φυσικά/ηλεκτρονικά καταστήματα ή αν κλαπεί η ίδια η κάρτα (εκεί πας κατευθείαν για ακύρωση και αντικατάσταση). Ωστόσο, για περιπτώσεις όπως του li@m, ο οποίος δήλωσε ξεκάθαρα πως χρησιμοποιεί την κάρτα για πολύ συγκεκριμένο λόγο (μόνο σε ΑΤΜ και πουθενά αλλού), ποιος ο λόγος να έχει ανοιχτές τις αγορές σε ηλεκτρονικά/φυσικά καταστήματα; Θα έπρεπε να είχε ανοιχτή μόνο τη χρήση σε ΑΤΜ. Αν είχε φροντίσει να το κάνει αυτό, τότε η διαρροή των στοιχείων της κάρτας του δεν θα του είχε προκαλέσει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα, αφού δεν θα ήταν εφικτή οποιαδήποτε ανεπιθύμητη συναλλαγή ή χρέωση. Συνεπώς, το μόνο "πρόβλημα" που θα είχε να αντιμετωπίσει στην περίπτωση αυτή θα ήταν -ίσως- το κόστος αντικατάστασης της κάρτας (εφόσον ήταν απαραίτητο κιόλας). Πάντως, γενικότερα, σε περιπτώσεις διαρροής στοιχείων με ταυτόχρονη χρέωση της κάρτας, το κόστος αντικατάστασης της κάρτας κατά τη γνώμη μου είναι ασήμαντο μπροστά στα δεκάδες/εκατοντάδες ευρώ που μπορεί κάποιος απατεώνας να σε χρεώσει από το πουθενά και τα οποία καλείσαι να πληρώσεις στην τράπεζα μέχρι να διευθετηθεί υπέρ ( ; ) σου η αμφισβήτηση (πραγματικά απορώ γιατί πέρασε τόσο στο ντούκου αυτό - κάνουμε ολόκληρες αναλύσεις σε αυτό το θέμα για 6€ και δεν ξέρουμε καν το πόσο που χρεώθηκε ο li@m από τη μη εξουσιοδοτημένη συναλλαγή). Γι' αυτό, καλό είναι, πέρα από το να προσέχουμε, να εκμεταλλευόμαστε και τα ψηφιακά εργαλεία των τραπεζών ΠΡΙΝ συμβεί κάτι και όχι ΑΦΟΥ συμβεί, γιατί μετά είναι αργά. Ώρες ώρες απορώ. Διαβάζεται μερικοί εδώ μέσα τα ποστ ή γιολο θα γράψω αυτό που θέλω να γράψω εγώ με το δικού μου σενάριο;
pluss Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Ωραία, έστω ότι κάποιος ξέχασε μια λεπτομέρεια της ιστορίας σου (συγγνώμη, αλλά άνθρωποι είμαστε). Έστω ότι δεν πήρες τις συμβουλές που ήθελες να ακούσεις (τότε γιατί άνοιξες το θέμα αν δεν είσαι ανοιχτός να ακούσεις προτάσεις; ). Είναι όμως τρόπος αυτός για ανθρώπους που αφιέρωσαν έστω λίγο χρόνο για σένα χωρίς να έχουν καμία υποχρέωση; Λες και εμείς θα σου λύσουμε το πρόβλημα στην τελική. Μόνος σου θα το λύσεις. Εμείς, έχοντας ο καθένας από τη δική του οπτική, απλά 1-2 συμβουλές θα σου δώσουμε είτε είναι "σωστές" είτε "λάθος" (αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό). Αν άνοιξες το θέμα απλά για να κλαφτείς, δικαίωμά σου, αλλά πες το μας από την αρχή να μη χάνουμε τσάμπα το χρόνο μας νομίζοντας ότι χρειάζεται όντως βοήθεια και τα ακούμε στο τέλος και από πάνω. Επεξ/σία 14 Νοεμβρίου 2021 από pluss
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα