Προς το περιεχόμενο

Επιλογή Crossover - μικρό SUV έως 30.000€


Axelq

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, NT1G είπε

Εσύ περιγράφεις τα plug-in hybrids.

Επειδή τα mild-hybrids είναι 120% κοροϊδία για τους καταναλωτές,  έτσι δεν πιστεύω ότι χρειάζεται ιδιαίτερη ανάλυση.
Τα μόνα άξια αναφοράς, και τα μόνα που έχουν κάποια πρακτική αξία για τον χρήστη, είναι τα plug-in. Αλλά και εκεί, όπως έγραψα, εξαρτάται πολύ από τι χρήση κάνεις.
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, LongTom είπε

Επειδή τα mild-hybrids είναι 120% κοροϊδία για τους καταναλωτές,  έτσι δεν πιστεύω ότι χρειάζεται ιδιαίτερη ανάλυση.
Τα μόνα άξια αναφοράς, και τα μόνα που έχουν κάποια πρακτική αξία για τον χρήστη, είναι τα plug-in. Αλλά και εκεί, όπως έγραψα, εξαρτάται πολύ από τι χρήση κάνεις.
 

Υπάρχουν τα mild hybrid που κάνουν λίγα, υπάρχουν τα full hybrid τα κλασσικά σαν το 99,9 % των Toyota που κάνουν δουλειά, υπάρχουν και τα plug in που μόνο αυτά μπαίνουν στην μπρίζα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@LongTom  αναφερομαι στα hybrid μοντελα της Toyota, που οπως λεει και ο NT1G ειναι υβριδικα χωρις πριζωμα. Οι μπαταριες φορτιζουν απο την πεδηση του αυτοκινητου και την ροπη του βενζινοκινητηρα. Δεν ειμαστε ακομη στο πριζωμα για πολλους και διαφορους λογους, που εχουν αναλυθει.

Η υβριδικοτητα της Toyota ομως προσφερεται σε προσιτη τιμη (δεν χρειαζεται μια περιουσια) με χειροπιαστα οφελη για τον καθενα. Περα απο τις εξωπραγματικες τιμες καταναλωσης εντος (σε αληθινες συνθηκες πολης βλεπεις τιμες 4-5), εχεις μικροτερη καταπονηση του βενζινοκινητηρα απο την στιγμη που ενα ποσοστο του φορτιου του υποστηριζεται απο τις μπαταριες δλδ το θερμικο μοτερ "γραφει" λιγοτερα χλμ, εχεις καλη εγγυηση, τεχνογνωσια, αξιοπιστο αυτοματο κιβωτιο. Και αυτα γιατι ο TS ψαχνει αμαξι που θα εχει τουλαχιστον ενα 40% της κινησης του εντος.

Ακουγομαι σαν πωλητης της Toyota αλλα ειναι σημαντικα πλεονεκτηματα των αυτοκινητων της εναντι του ανταγωνισμου. Φυσικα εχουν αλλα μειονεκτηματα οπως πχ χωρους, ποιοτητα υλικων

Τα mild hybid δεν ειναι κοροιδια, απλα εχουν αλλο σκοπο, να οφελησουν τον κατασκευαστη, ωστε να μειωσει τους ρυπους του. Ο αγοραστης δεν κερδιζει σχεδον τιποτα απο την λυση αυτη, δλδ και το οποιο οφελος στην συνολικη του καταναλωση ειναι ελαχιστο.

 

Επεξ/σία από tutuyo
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, NT1G είπε

Υπάρχουν τα mild hybrid που κάνουν λίγα, υπάρχουν τα full hybrid τα κλασσικά σαν το 99,9 % των Toyota που κάνουν δουλειά, υπάρχουν και τα plug in που μόνο αυτά μπαίνουν στην μπρίζα.

Εφόσον χρησιμοποιείς τον θερμικό κινητήρα να φορτίσει την μπαταρία (με ολίγη από τον δρόμο), δίχως δυνατότητα φόρτισης από το δίκτυο, δεν είναι κάτι παραπάνω από glorified mild.
Σε μερικά προφίλ οδήγησης θα έχεις όφελος, αλλά σε σχέση με τα plug-in, είναι πολύ μικρά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, LongTom είπε

Εφόσον χρησιμοποιείς τον θερμικό κινητήρα να φορτίσει την μπαταρία (με ολίγη από τον δρόμο), δίχως δυνατότητα φόρτισης από το δίκτυο, δεν είναι κάτι παραπάνω από glorified mild.
Σε μερικά προφίλ οδήγησης θα έχεις όφελος, αλλά σε σχέση με τα plug-in, είναι πολύ μικρά.

εισαι επινκινδυνα αδαης περι Hybrid  , μην λες παπατζες στον κοσμο

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tutuyo είπε

@LongTom  αναφερομαι στα hybrid μοντελα της Toyota, που οπως λεει και ο NT1G ειναι υβριδικα χωρις πριζωμα. Οι μπαταριες φορτιζουν απο την πεδηση του αυτοκινητου και την ροπη του βενζινοκινητηρα. Δεν ειμαστε ακομη στο πριζωμα για πολλους και διαφορους λογους, που εχουν αναλυθει.

Η υβριδικοτητα της Toyota ομως προσφερεται σε προσιτη τιμη (δεν χρειαζεται μια περιουσια) με χειροπιαστα οφελη για τον καθενα. Περα απο τις εξωπραγματικες τιμες καταναλωσης εντος (σε αληθινες συνθηκες πολης βλεπεις τιμες 4-5), εχεις μικροτερη καταπονηση του βενζινοκινητηρα απο την στιγμη που ενα ποσοστο του φορτιου του υποστηριζεται απο τις μπαταριες δλδ το θερμικο μοτερ "γραφει" λιγοτερα χλμ, εχεις καλη εγγυηση, τεχνογνωσια, αξιοπιστο αυτοματο κιβωτιο. Και αυτα γιατι ο TS ψαχνει αμαξι που θα εχει τουλαχιστον ενα 40% της κινησης του εντος.

Ακουγομαι σαν πωλητης της Toyota αλλα ειναι σημαντικα πλεονεκτηματα των αυτοκινητων της εναντι του ανταγωνισμου.

Τα mild hybid δεν ειναι τιποτα αλλο παρα μια λυση που οφελει τον κατασκευαστη, ωστε να μειωσει τους ρυπους του και οχι τον καταναλωτη.

 

Δες το προηγούμενο μου ποστ. 
Για τους περισσότερους η διαφορά είναι στις περιοχές του 1-2lt βαριά-βαριά και αυτό υπό προϋποθέσεις (δες τα στατιστικά). 
Όντως τεράστια διαφορά για τον μέσο Έλληνα που μετράει τα λεφτά του στο ευρώ, αλλά σε απόλυτους αριθμούς είναι μικρή διαφορά.
Το plug-in προσφέρει κυριολεκτικά μηδέν κατανάλωση σε τέτοιες συνθήκες. 

Όλα αυτά τα έγραψα μόνο και μόνο για να πω ότι τα υβριδικά θέλουν συγκεκριμένο προφίλ οδηγού και διαδρομής για να "δείξουν". 
Δηλαδή το αντίθετο που είχες αναφέρει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, theodi είπε

εισαι επινκινδυνα αδαης περι Hybrid  , μην λες παπατζες στον κοσμο

Αυτο που μπαινει ο καθενας,λεει ασχετο καποιον που γραφει κατι ,διχως καμια αλλη πληροφορια,με ξεπερναει.

Αν μπαινεις στο κοπο να τον πεις αδαη,τοτε γραψε και το γιατι.Γραψε σε τι διαφωνεις και με επιχειρηματα εξηγησε γιατι ,αλλιως μη γραψεις καν γιατι δε προσφερεις τιποτα στη συζητηση.

Δε λεω πως εχεις αδικο,αλλα αν δεν εξηγησεις τι και πως ,τοτε η φαση ειναι trust me brah,I speak de truh.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, theodi είπε

εισαι επινκινδυνα αδαης περι Hybrid  , μην λες παπατζες στον κοσμο

Ναι, ίσως επίσης οδηγώ την νεολαία στην απωλεία και στην αμαρτία.
Αλλά τι ακριβώς είναι οι "παπάντζες"; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, Axelq είπε

 

Στην τελικά θα κατεβάσουμε κάποιο από Γερμανία, έχεις το 1.8 ή το 2.0? Σκέφτομαι αν αξίζει το δεύτερο καθώς έχει σχεδόν +60 άλογα.

 

Εγώ είμαι καλυμενος από τα 125 άλογα του 1.8 γιατί γενικότερα δεν τρέχω. Θα το σκεφτόμουν το 2.0 αν δεν είχε κάθε χρόνο το 500ρικο του φόρου πολυτελείας. Επίσης στα εισαγωγής έχε το νου σου γιατί η εγγύηση είναι στα 3 χρόνια.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, Jos3ph είπε

2022 Honda HR-V - Exterior and interior Details (Stylish Small SUV) - YouTube

Σίγουρα θα έχει ετοιμοπαράδοτα τον Δεκέμβριο , ας πάει να ρωτήσει.

Πολύ ωραίο και αυτό αλλά το βάζω στην ίδια κατηγορία με τα Mazda, πολύ ακριβά και δυσεύρετα ανταλλακτικά.

Επίσης, η τιμή του είναι σχεδόν 10.000€ πάνω από το CH-R.

Επεξ/σία από Axelq
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...