Προς το περιεχόμενο

Επιλογή Crossover - μικρό SUV έως 30.000€


Axelq

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ψάχνω για γνωστό μου μεγάλης ηλικίας ένα άνετο και σχετικά μικρό SUV.

Έχει συνηθίσει σε ψηλά αυτοκίνητα όπως το BMW X5 αλλά θέλει επιτέλους να πάρει κάτι πιο μικρό για να μπορεί να κινηθεί και εντός πόλης χωρίς πρόβλημα.

Τα χιλιόμετρα που κάνει είναι 40% εντός - 60% εκτός, αυτόματο θέλει σίγουρα και όσον αφορά τον κινητήρα, βενζίνη αλλά κοιτάμε περισσότερο τα υβριδικά.

Έχουμε δει το Toyota CH-R και το Hyundai Kona, γενικά όλοι μας είπαν πως ότι και να επιλέξουμε θα έχει αναμονή 1 χρόνο + οπότε ίσως δούμε και κάτι σχετικά μεταχειρισμένο.

Περιμένω γνώμες και εμπειρίες με αντίστοιχα μοντέλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και το Ford Puma σε αυτόματο & MHEV βενζίνη είναι καλή επιλογή για mini SUV γύρω στα 25.000€.

Πολύ κοντά σε ανέσεις με το Kona, με λίγα περισσότερα features θα έλεγα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

  Το θέμα είναι ότι οι τιμές έχουν στην κυριολεξία απογειωθεί λόγω αυτής της αναμονής. Μετά από συζήτηση  με φίλο, έβαλα περισσότερο από περιέργεια,  αγγελία να πουλήσω το αυτοκίνητο μου, chr hybrid 2019 με 30.000 χλμ. σε τιμή 1000€ χαμηλότερα απο όσο το αγόρασα πριν 2,5 χρόνια...
 Το αποτέλεσμα;  Αν ήθελα θα μπορούσα να το δώσω σχεδόν όσο το πήρα. Φυσικά είναι σαν καινούργιο, αλλά δεν περίμενα να μου στείλουν 20 άτομα μηνύματα, από τα οποία οι μισοί έκαναν παζάρια και οι άλλοι μισοί ήταν σε φάση "που είσαι να έρθουμε να το δούμε και να κάνουμε μεταβίβαση". 
Δύσκολοι καιροί για αγορά αυτοκινήτου.
 Παρόλα αυτά, αν θες υβριδικό full extra πας σε Toyota. Ειδικότερα αν σου αρέσει το design του CHR.

Επεξ/σία από G.bar
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/11/2021 στις 10:37 ΜΜ, Vassilis_24 είπε

Δες και το Suzuki S-Cross.

Μήπως εννοείς το SX4 S-Cross? Γιατί το S-Cross θα κυκλοφορήσει το 2022 και ούτε που θέλω να σκέφτομαι πότε θα το παραλάβει με την κατάσταση που επικρατεί.

Στις 13/11/2021 στις 10:43 ΜΜ, achilles_g_ είπε

Μέχρι στιγμής δεν τα έχω δει με καλό μάτι τα Renault.

Στις 14/11/2021 στις 11:20 ΠΜ, nikos15 είπε

Και το Ford Puma σε αυτόματο & MHEV βενζίνη είναι καλή επιλογή για mini SUV γύρω στα 25.000€.

Πολύ κοντά σε ανέσεις με το Kona, με λίγα περισσότερα features θα έλεγα.

Πολύ όμορφο και άνετο αλλά δε νομίζω ο 1000αρης να είναι καλός για ταξίδια, όπως είπα, οι περισσότερες διαδρομές που κάνει είναι εκτός πόλης.

Ουσιαστικά στο είμαστε ανάμεσα στο CH-R και στο Kona, με τη μεγαλύτερη διαφορά τους να είναι στο κιβώτιο, CVT ή Dual Clutch.

Στις 14/11/2021 στις 11:26 ΠΜ, G.bar είπε

  Το θέμα είναι ότι οι τιμές έχουν στην κυριολεξία απογειωθεί λόγω αυτής της αναμονής. Μετά από συζήτηση  με φίλο, έβαλα περισσότερο από περιέργεια,  αγγελία να πουλήσω το αυτοκίνητο μου, chr hybrid 2019 με 30.000 χλμ. σε τιμή 1000€ χαμηλότερα απο όσο το αγόρασα πριν 2,5 χρόνια...
 Το αποτέλεσμα;  Αν ήθελα θα μπορούσα να το δώσω σχεδόν όσο το πήρα. Φυσικά είναι σαν καινούργιο, αλλά δεν περίμενα να μου στείλουν 20 άτομα μηνύματα, από τα οποία οι μισοί έκαναν παζάρια και οι άλλοι μισοί ήταν σε φάση "που είσαι να έρθουμε να το δούμε και να κάνουμε μεταβίβαση". 
Δύσκολοι καιροί για αγορά αυτοκινήτου.
 Παρόλα αυτά, αν θες υβριδικό full extra πας σε Toyota. Ειδικότερα αν σου αρέσει το design του CHR.

Στην τελικά θα κατεβάσουμε κάποιο από Γερμανία, έχεις το 1.8 ή το 2.0? Σκέφτομαι αν αξίζει το δεύτερο καθώς έχει σχεδόν +60 άλογα.

Στις 14/11/2021 στις 1:23 ΜΜ, paylidis είπε

Tiguan?

Πολύ καλές επιδόσεις αλλά καίει πολύ.

Στις 14/11/2021 στις 2:27 ΜΜ, SR20DET είπε

δείτε και το mazda cx-30. έχει πολύ εξοπλισμό και είναι πολύ τίμιο οδηγικά. 

Ίσως το πιο όμορφο στην κατηγορία του αλλά σαν κάτοχος Mazda, όταν άκουγα τις τιμές των ανταλλακτικών, νόμιζα ότι είχα Mercedes.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/11/2021 στις 10:09 ΜΜ, Axelq είπε

Ψάχνω για γνωστό μου μεγάλης ηλικίας ένα άνετο και σχετικά μικρό SUV.

Έχει συνηθίσει σε ψηλά αυτοκίνητα όπως το BMW X5 αλλά θέλει επιτέλους να πάρει κάτι πιο μικρό για να μπορεί να κινηθεί και εντός πόλης χωρίς πρόβλημα.

Τα χιλιόμετρα που κάνει είναι 40% εντός - 60% εκτός, αυτόματο θέλει σίγουρα και όσον αφορά τον κινητήρα, βενζίνη αλλά κοιτάμε περισσότερο τα υβριδικά.

Έχουμε δει το Toyota CH-R και το Hyundai Kona, γενικά όλοι μας είπαν πως ότι και να επιλέξουμε θα έχει αναμονή 1 χρόνο + οπότε ίσως δούμε και κάτι σχετικά μεταχειρισμένο.

Περιμένω γνώμες και εμπειρίες με αντίστοιχα μοντέλα.

Οταν μπαινει η υβριδικοτητα στην συζητηση, η επιλογη Toyota ειναι μονοδρομος.

Οχι μονο γιατι εχει την καλυτερη και πιο προσιτη υλοποιηση εκει εξω, αλλα ειναι ουσιαστικα ο κατασκευαστης με την μεγαλυτερη εμεπρια/αξιοπιστια καθως την προσφερει σαν επιλογη πανω απο 15 χρονια. Σε καμια περιπτωση δεν θα επελεγα καποιον που αρχισε να προσφερει υβριδικοτητα "χτες", οχι οτι δεν εχει την τεχνικη δυνατοτητα, αλλα τουλαχιστον με την Toyota στο συγκεκριμενο τομεα κοιμασαι ησυχος. Φυσικα αναφερομαι σε κανονικα υβριδικα και οχι στις αστειοτητες τυπου mild hybrid

Επισης εαν κοιτουσα για αυτοκινητο αυτην την εποχη, στο μεταβατικο σταδιο δλδ προς την ηλεκτροκινηση, θα πηγαινα αποκλειστικα σε υβριδικο. Σε πληρη ηλεκτροκινηνηση δεν ειμαστε ακομη, τα θερμικα μοτερ εχουν ακομη μια 10ετια τουλαχιστον μπροστα τους, οποτε το ενδιαμεσο βημα του υβριδικου ειναι η καλυτερη λυση.

Δυστυχως αυτην την εποχη η Toyota οπως και ολοι οι κατασκευαστες υποφερουν απο τις τεραστιες καθυστερησεις, αυτο ειναι ενα μεγαλο μειον.

Εκτος απο το CH-R, πλεον η γκαμα εμπλουτιστηκε και με το Yaris Cross αφου θελεις και καλα SUV αλλα ερχεται απο το νεο ετος και η SUV εκδοση της Corolla. Ισως θα αξιζε να κανεις λιγο υπομονη παραπανω.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, tutuyo είπε

Οταν μπαινει η υβριδικοτητα στην συζητηση, η επιλογη Toyota ειναι μονοδρομος.

Οχι μονο γιατι εχει την καλυτερη και πιο προσιτη υλοποιηση εκει εξω, αλλα ειναι ουσιαστικα ο κατασκευαστης με την μεγαλυτερη εμεπρια/αξιοπιστια καθως την προσφερει σαν επιλογη πανω απο 15 χρονια. Σε καμια περιπτωση δεν θα επελεγα καποιον που αρχισε να προσφερει υβριδικοτητα "χτες", οχι οτι δεν εχει την τεχνικη δυνατοτητα, αλλα τουλαχιστον με την Toyota στο συγκεκριμενο τομεα κοιμασαι ησυχος. Φυσικα αναφερομαι σε κανονικα υβριδικα και οχι στις αστειοτητες τυπου mild hybrid

Επισης εαν κοιτουσα για αυτοκινητο αυτην την εποχη, στο μεταβατικο σταδιο δλδ προς την ηλεκτροκινηση, θα πηγαινα αποκλειστικα σε υβριδικο. Σε πληρη ηλεκτροκινηνηση δεν ειμαστε ακομη, τα θερμικα μοτερ εχουν ακομη μια 10ετια τουλαχιστον μπροστα τους, οποτε το ενδιαμεσο βημα του υβριδικου ειναι η καλυτερη λυση.

Δυστυχως αυτην την εποχη η Toyota οπως και ολοι οι κατασκευαστες υποφερουν απο τις τεραστιες καθυστερησεις, αυτο ειναι ενα μεγαλο μειον.

Εκτος απο το CH-R, πλεον η γκαμα εμπλουτιστηκε και με το Yaris Cross αφου θελεις και καλα SUV αλλα ερχεται απο το νεο ετος και η SUV εκδοση της Corolla. Ισως θα αξιζε να κανεις λιγο υπομονη παραπανω.

 

Διαφωνώ για αυτό.
Το υβριδικό ΔΕΝ είναι για τον καθένα, εφόσον εάν δεν το χρησιμοποιείς σωστά, ή δεν γίνεται να το χρησιμοποιείς όπως πρέπει λόγω προφίλ ζωής/αναγκών. Δηλαδή με φόρτιση από μπρίζα και κύριες διαδρομές εντός πόλης που η μπαταρία όντως χρησιμοποιείται, είναι στην κυριολεξία ένα θερμικό που κουβαλάει τα άχρηστα μπαγάζια της μπαταρίας/ηλεκτροκινητήρα. Με παραπάνω κατανάλωση από ένα αντίστοιχο θερμικό. 
Δες π.χ. τα στατιστικά στην Γερμανία που οι περισσότεροι απλά τα αγοράζουν για τον μποναμά των μειώσεων, αλλά δεν μπορούν/θέλουν να τα χρησιμοποιούν σωστά. Έτσι έχουν περισσότερους ρύπους από τα αντίστοιχα θερμικά και φυσικά καίνε παραπάνω.

Η υβριδικότητα ήταν, είναι και θα είναι κυρίως μέσο για να κερδίζουν οι ΟΕΜ λεφτά από τα πρόστιμα ρύπων και να προσφέρουν εύκολο PR με "πράσινα" οχήματα.
Όσον αφορά την Toyota vs λοιπών, οι διαφορές είναι ελάχιστες και προσωπικά το κύριο θέμα δεν θα ήταν η μάρκα, αλλά να δω πως θα το σμπρώξω στο μέλλον εφόσον ούτε οι petrolheads θα το θέλουν (δες πάνω), ούτε οι λοιποί γιατί τα ηλεκτρικά θα είναι καλύτερες επιλογές.
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Axelq είπε

Πολύ καλές επιδόσεις αλλά καίει πολύ.

Στις 14/11/2021 στις 2:27 ΜΜ, SR20DET είπε

Από όσα αναφέρθηκαν πάντως ειναι το ανώτερο και σε ποιοτητα και σε επιδόσεις... κ το λεω αυτο μιας και ειχε συνηθισει σε Χ5, αν πας σε κατι κατωτερο η διαφορα θα ειναι αβυσσος. Κακα τα ψέματα, suv με λιγότερα απο 150 άλογα δε γινεται...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...