Προς το περιεχόμενο

Vodafone CU απεριόριστα data και λεπτά ομιλίας για 5 μήνες [ΤΕΛΟΣ]


Decano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το μνμ με το λινκ για την ενεργοποίηση....πότε σας ήρθε?

Παρέλαβα την κάρτα και δώρο άλλη μια αλλά δεν Μ ήρθε άμα για να στείλω την υπεύθυνη δήλωση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 774
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, vins είπε

Έφτασαν το στόχο για τα νέα νούμερα πριν το κλείσιμο της χρονιάς μάλλον.

Εγώ σε επικοινωνία με το cu chat είχα τελείως διαφορετική αντιμετώπιση από τον άλλο φίλο που έγραψε παραπάνω. Τους είπα ότι παρήγγειλα 27/11 και πριν παραλάβω τη sim θέλω επιβεβαίωση ότι θα στείλουν τα ακουστικά. Μου είπαν ότι το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να στείλουν email να ρωτήσουν. Τους είπα ότι αν δεν μου επιβεβαιώσουν για τα ακουστικά δε θα παραλάβω γιατί δεν είναι η προσφορά που παρήγγειλα και μου είπαν καταλαβαίνουμε!Ούτε σκοτώθηκαν να με πάρουν τηλ ούτε τπτ όπως είχε πει ο φίλος.

Αρνήθηκα την παραλαβή και τέλος 😀

Φίλε μου δεν καταλαβαίνω την λογική σου. Κατανοητό ότι έβαλες την παραγγελία μόνο για αυτά αλλά το ότι θα σου πει κάποιος υπάλληλος στο chat ότι υπάρχουν ή όχι τι αλλάζει από τη στιγμή που οι ίδιοι αναφέρουν στο banner της  προσφοράς ότι τα ακουστικά εξαντλήθηκαν στις 29/11 και εσύ παρήγγειλες νωρίτερα (άρα τα θα τα πάρεις)?  Όπως επίσης ανέφεραν ξεκάθαρα ότι η αποστολή τους θα γίνει μετά την αποστολή της sim και πιο συγκεκριμένα στις 13/12 (αρχικά έγραφαν 6/12). 

Επεξ/σία από eye11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, F117 είπε

Το μνμ με το λινκ για την ενεργοποίηση....πότε σας ήρθε?

Παρέλαβα την κάρτα και δώρο άλλη μια αλλά δεν Μ ήρθε άμα για να στείλω την υπεύθυνη δήλωση

Έκανα την παραγγελία στις 26/11, όπου αυτόματα έλαβα και το 1ο mail

30/11 έλαβα το 2ο mail με τις οδηγίες και τον αριθμό αποστολής (παρέλαβα την ίδια μέρα) 

1/12 πρωί έστειλα τα στοιχεία και μετά από 2 ώρες ήρθε mail ότι έγινε η ενεργοποίηση. 

Έβαλα την κάρτα και έστειλα το SMS για τα ακουστικά. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, eye11 είπε

Φίλε μου δεν καταλαβαίνω την λογική σου. Κατανοητό ότι έβαλες την παραγγελία μόνο για αυτά αλλά το ότι θα σου πει κάποιος υπάλληλος στο chat ότι υπάρχουν ή όχι τι αλλάζει από τη στιγμή που οι ίδιοι αναφέρουν στο banner της  προσφοράς ότι τα ακουστικά εξαντλήθηκαν στις 29/11 και εσύ παρήγγειλες νωρίτερα (άρα τα θα τα πάρεις)?  Όπως επίσης ανέφεραν ξεκάθαρα ότι η αποστολή τους θα γίνει μετά την αποστολή της sim και πιο συγκεκριμένα στις 13/12 (αρχικά έγραφαν 6/12). 

Αλλάζει το γεγονός ότι θα έχω κάπου γραπτώς (αντίγραφο συνομιλίας στο email μου) ότι θα μου τα στείλουν. Αν δε μου τα στείλουν θα μπορώ να τους πω το και το. Κάτι ματσακουλιές τέτοιου τύπου που κάνουν δεν τις γουστάρω ως καταναλωτής, όπως επίσης και το γεγονός ότι στέλνουν και δεύτερη sim που δε ζητάς στο όνομά σου.

Είχα και σκηνικό πριν 10 μέρες με τηλέφωνο από συνεργάτιδα εταιρία της Voda που μου έλεγαν ένα κάρο ψέμματα για να αλλάξω το πρόγραμμά μου. Ενημερώθηκε και η Voda και ενώ στην αρχή έλεγε ότι το νούμερο που πήραν ήταν από το τμήμα προσφορών τους, μόλις τους είπα τι μου έλεγαν, μου είπαν ναι χαιρόμαστε που καταλάβατε ότι δεν ήταν από εμάς απευθείας, αλλά από εξωτερικό συνεργατη 😂

Άστο φίλε μου, δυστυχώς έχω καεί από σχεδόν όλους τους παρόχους στην Ελλάδα (με άλλη εταιρία σχεδόν φτάσαμε δικαστήρια λόγω τακτικών τους, αλλά έστρωσαν με εξώδικο). Οπότε προσέχω για να έχω (την ψυχική μου ηρεμία)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, vins είπε

 δεύτερη sim που δε ζητάς στο όνομά σου.

Εγώ κατέβασα καθαρή υπευ δηλ. από το Link στο email και την έστειλα, τη δευτερη sim την πέταξα στο συρτάρι, δεν είναι στο όνομα σου αν δε βάλεις το νούμερο στην υπεύθυνση δήλωση προφανώς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, vins είπε

Αλλάζει το γεγονός ότι θα έχω κάπου γραπτώς (αντίγραφο συνομιλίας στο email μου) ότι θα μου τα στείλουν. Αν δε μου τα στείλουν θα μπορώ να τους πω το και το. Κάτι ματσακουλιές τέτοιου τύπου που κάνουν δεν τις γουστάρω ως καταναλωτής, όπως επίσης και το γεγονός ότι στέλνουν και δεύτερη sim που δε ζητάς στο όνομά σου.

Μα το ότι ίδιο το banner της προσφοράς τους σε καλύπτει ήδη πολύ καλύτερα από την όποια συνομιλία με κάποιο κακό, άσχετο ή μη πληροφορημένο υπάλληλο. Έχει πολύ μεγαλύτερη νομική υπόσταση. Θα καταλάβαινα να ήταν αφορμή να μην γίνεις πελάτης τους (σε ότι αφορά το δίκτυο) λόγω κακής εξυπηρέτησης πελατών αλλά από τη στιγμή που  αναφέρεις εσύ ενδιαφέρεσαι μόνο για τα ακουστικά τι νόημα έχει η ποιότητα της εξυπηρέτησης?  Εξαντλείς τις παροχές που θα έχεις ουσιαστικά δωρεάν (εφόσον εσύ επί της ουσίας πληρώνεις για τα ακουστικά) και τους χαιρετάς.

Το ότι έχει και δεύτερη sim πάλι δεν καταλαβαίνω τι αλλάζει όταν δεν την πληρώνεις και ούτε έχεις κάποια υποχρέωση. Ας μου στείλουν  και 15 αν θέλουν. Δεν θα δυσκολευτώ να τις χωρέσω στο κάδο. Πολύ δε περισσότερο εσύ που ούτε την βασική σκοπεύεις να κρατήσεις.

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι εφόσον έκρινες ότι η συγκεκριμένη προσφορά σε συμφέρει (για τα ακουστικά μιλάω μόνο) και δεν το μετάνιωσες στην πορεία κακώς μπήκες σε διαδικασία αμφισβήτησης και ακύρωσης γιατί ήσουν ήδη καλυμμένος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, eye11 είπε

Μα το ότι ίδιο το banner της προσφοράς τους σε καλύπτει ήδη πολύ καλύτερα από την όποια συνομιλία με κάποιο κακό, άσχετο ή μη πληροφορημένο υπάλληλο. Έχει πολύ μεγαλύτερη νομική υπόσταση. Θα καταλάβαινα να ήταν αφορμή να μην γίνεις πελάτης τους (σε ότι αφορά το δίκτυο) λόγω κακής εξυπηρέτησης πελατών αλλά από τη στιγμή που  αναφέρεις εσύ ενδιαφέρεσαι μόνο για τα ακουστικά τι νόημα έχει η ποιότητα της εξυπηρέτησης?  Εξαντλείς τις παροχές που θα έχεις ουσιαστικά δωρεάν (εφόσον εσύ επί της ουσίας πληρώνεις για τα ακουστικά) και τους χαιρετάς.

Το ότι έχει και δεύτερη sim πάλι δεν καταλαβαίνω τι αλλάζει όταν δεν την πληρώνεις και ούτε έχεις κάποια υποχρέωση. Ας μου στείλουν  και 15 αν θέλουν. Δεν θα δυσκολευτώ να τις χωρέσω στο κάδο. Πολύ δε περισσότερο εσύ που ούτε την βασική σκοπεύεις να κρατήσεις.

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι εφόσον έκρινες ότι η συγκεκριμένη προσφορά σε συμφέρει (για τα ακουστικά μιλάω μόνο) και δεν το μετάνιωσες στην πορεία κακώς μπήκες σε διαδικασία αμφισβήτησης και ακύρωσης γιατί ήσουν ήδη καλυμμένος

Πού είναι το banner της προσφοράς τους σημερα; link?

Δεν πληρώνω μόνο τα ακουστικά, έχω γράψει ότι με ενδιέφερε και το κομμάτι των απεριόριστων data, αλλά για back up. Οποτε ο συνδυασμός τους θα ήταν οκ για μένα. Είμαι ήδη συνδρομητής τους σε άλλο πρόγραμμα, οπότε γνωρίζω τι και πώς σε οτι αφορά εξυπηρέτηση. 

Δεν τη θίγω σαν προσφορά, θίγω τις διάφορες τακτικές.. πχ. λένε για ακουστικά, μετά δεν έχει ακουστικά. Λένε για έως 5 Δεκεμβρίου, τελειώνει νωρίτερα. Λένε μια κάρτα, στέλνουν 2. Λένε για απεριοριστα, δεν μπαίνει εξαρχής το πακέτο, στέλνουν 500gb, άλλοι μπερδεύονται κλπ. 

Επειδή το κουράζουμε γενικότερα και γράφουμε τα ίδια και τα ίδια, να χαρείτε την προσφορά όσοι την επιλέξατε, μια χαρά είναι αν δεν έχετε κάποιο πρόγραμμα με απεριοριστα και κυρίως διότι δεν υπάρχει κάποια δέσμευση. Αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να γίνεται κριτική σε διάφορες μεθόδους. Καλημέρα! 

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως ακόμα τίποτα με το πακέτο.

Ενώ εμφανίστηκαν σήμερα κανονικά μέσα στην εφαρμογή πουθενά δεν υπάρχει αυτό που μας είπαν για απεριόριστα data& λεπτά με 12€! :(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ποια sim βάλατε από τις 2  ? 

439404117__Viber_2021-12-03_11-44-51-719.jpg.1acd6300f47cdf5c529b7ff317cb40ce.jpg

Στείλανε και δωροεπιταγή πάνω από 60€ στα adidas, Οπότε τα ακουστικά κάνανε φτερά 

2088340187__Viber_2021-12-03_11-44-52-036.jpg.92f6cd50f679f461502c4037526c5563.jpg

Επεξ/σία από XristosQts
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, XristosQts είπε

Ποια sim βάλατε από τις 2  ? 

Αυτή που αναγράφεται πρώτη στην υπεύθυνη δήλωση. 

32 λεπτά πριν, XristosQts είπε

Στείλανε και δωροεπιταγή πάνω από 60€ στα adidas, Οπότε τα ακουστικά κάνανε φτερά 

Από που προκύπτει αυτό φίλε μου; 

Τι σχέση έχουν τα ακουστικά με μια έχτρα έκπτωση; 

Επεξ/σία από andreas1gr
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, andreas1gr είπε

Αυτή που αναγράφεται πρώτη στην υπεύθυνη δήλωση. 

Από που προκύπτει αυτό φίλε μου; 

Δεν έγραφε κάπου στην προσφορά για επιταγή. Λογικά τα ακουστικά έχουν εξαντληθεί και ως εκ τούτου στείλανε αυτή  Αν βέβαια στείλουν και εκείνα τι να πω 🤷‍♂️ καλοδεχουμενα.

Επεξ/σία από XristosQts
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, XristosQts είπε

Δεν έγραφε κάπου στην προσφορά για επιταγή. Λογικά τα ακουστικά έχουν εξαντληθεί και ως εκ τούτου στείλανε αυτή  Αν βέβαια στείλουν και εκείνα τι να πω 🤷‍♂️ καλοδεχουμενα.

Καμία σχέση.

Μην πλάθετε ιστορίες για αγρίους... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, mples είπε

ναι αλλα αυτη που ειναι πρωτη στην δηλωση δεν γραφη επανω για διπλασιασμό ?

Σε εμενα το πρωτο νουμερο ειναι αυτο που δεν εχει πανω τον διπλασιασμο, ειναι το πακετακι με τα 12€

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, XristosQts είπε

Στείλανε και δωροεπιταγή πάνω από 60€ στα adidas, Οπότε τα ακουστικά κάνανε φτερά 

2088340187__Viber_2021-12-03_11-44-52-036.jpg.92f6cd50f679f461502c4037526c5563.jpg

Όχι ρε παιδιά δεν έχει σχέση η δωροεπιταγή, κι εμένα είχε μέσα δωροεπιταγή που παρέλαβα την Τρίτη και κανονικά έστειλα και το μήνυμα για τα ακουστικά και μου απάντησαν θα παραλάβω μέχρι 13/12

Επεξ/σία από dimis_pj
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...