Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Cygnus είπε

Πλήρης ανατροπή: Η Honda μένει στη F1 μέχρι και το 2025

https://www.sport24.gr/auto24/motorsports/pliris-anatropi-i-honda-menei-sti-f1-mechri-kai-to-2025.9510225.html

 

Το σημαντικό κομμάτι:

Αναφορά σε κείμενο

Δικαιολογώντας αυτή τη διαφαινόμενη πλήρη αναστροφή των σχεδίων, ο Μάρκο εξήγησε ότι έγινε εν μέρει για να διασφαλιστεί ότι η Red Bull Powertrains θα λογίζεται ως νέος κατασκευαστής όταν έρθουν οι νέοι κανονισμοί του 2026 - ώστε να καρπωθεί από τα προνόμια που θα έχουν οι νέοι κατασκευαστές κινητήρων από τη FIA.

Τα προνόμια αυτά -που συζητά να θεσπίσει η FIA για να ενθαρρύνει την είσοδο του ομίλου VW με τις Porsche και Audi- περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, και το υψηλότερο όριο προϋπολογισμού για την κατασκευή και εξέλιξη των μονάδων ισχύος του 2026.

Ο Μάρκο τόνισε, μιλώντας στο περιοδικό Autorevue: "Έχουμε βρει τώρα μια εντελώς διαφορετική λύση σε σχέση με την αρχική που είχαμε αρχικά σχεδιάσει. Οι κινητήρες θα κατασκευάζονται στην Ιαπωνία ως το 2025, και δεν θα τους αγγίζουμε καθόλου. Αυτό σημαίνει ότι οι Ιάπωνες θα διατηρήσουν τα δικαιώματα των κινητήρων, που είναι σημαντικό για το 2026 διότι αυτό θα μας κάνει πρωτοεμφανιζόμενο κατασκευαστή κινητήρων".

 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

όλα τα χέρια που έφυγαν από Μερκ και πήγαν κατά εκεί μεριά, προφανώς για ένα καλύτερο μέλλον, αναρωτιέμαι τι θα γίνουν αλλά και πως θα αισθάνονται άραγε τώρα! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Cygnus είπε

Πλήρης ανατροπή: Η Honda μένει στη F1 μέχρι και το 2025

https://www.sport24.gr/auto24/motorsports/pliris-anatropi-i-honda-menei-sti-f1-mechri-kai-to-2025.9510225.html

Παρα πολυ θετικο αν οριστικοποιηθει!

19 λεπτά πριν, yositosi είπε

όλα τα χέρια που έφυγαν από Μερκ και πήγαν κατά εκεί μεριά, προφανώς για ένα καλύτερο μέλλον, αναρωτιέμαι τι θα γίνουν αλλά και πως θα αισθάνονται άραγε τώρα! 

καλα καπου θα τους χρησιμοποιησουν...μην τρελαθουμε. Μονο και μονο για τους νεους κινητηρες απο 26 χρειαζονται δεν ξερω και εγω ποσος κοσμος για να ξεκινησουν να σχεδιαζουν κτλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω η Honda γλυκάθηκε από το πρωτάθλημα οδηγών και θέλει να μείνει. Το είχε αναφέρει και ο Yamamoto πριν καμιά 10αρια μέρες ότι βιάστηκαν να φύγουν.

Ισχύει αυτό που λέει και ο @haHa. Ουσιαστικά η RB έψαχνε τη φόρμουλα για το budget cap που αφορά την ανάπτυξη του κινητήρα είτε λειτουργώντας ως RBP μέχρι το '25 και από το '26 και μετά να υποστηριζόταν από τον όμιλο VAG, ο οποίος όμως θα έμπαινε ως νέος προμηθευτής κινητήρα, είτε αυτό που φαίνεται να γίνεται εν τέλει, με την Honda να συνεχίζει και την RBP να έρχεται το '26 ως νέος προμηθευτής. Για το πρώτο είχαν εκφράσει ανησυχίες αρκετές ομάδες (π.χ. Mclaren), αλλά για το 2ο μάλλον θα γίνει μια συμφωνία κυρίων, αφού οι κινητήρες θα κατασκευάζονται 100% για 4 χρόνια ακόμα στην Ιαπωνία.

Προσωπικά, χαίρομαι που παραμένει η Honda στο άθλημα. Και σαν κατασκευαστή την θέλω στο γκριντ και είμαι της άποψης ότι το ιδανικό θα ήταν 10 ομάδες, 10 διαφορετικοί κινητήρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, dtk-386 είπε

Όλος ο κόσμος που ασχολείται "σοβαρά" με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, αυτό το πράγμα λέει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...