Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, Koukousakis είπε

(Όχι, @papp0us, δεν κάνω βουντού όπως εσύ 😆, λέω τα πράγματα όπως είναι)

Οι άνθρωποι είναι εμμονικοι με τον Carlos ρε συ, εγώ τους τα λέω αλλα δε με καταλαβαίνουν. Ατυχίες είναι σε όλους συμβαίνουν. Με τον να τον πιέζουν παραπάνω δε κερδίζουν τίποτα.

Πέρα απο την πλάκα, ο Sainz είναι πολύ καλός οδηγός, ίσως να μην αντέχει την πίεση, ίσως απλά να μην έχει να μάθει στην πίεση, θα το μάθουμε. Το θέμα είναι ότι όλοι απο τη νέα γενιά που άξιζαν, αργά η γρήγορα βρήκαν ένα καλό αυτοκίνητο. (Leclerc, Verstappen, George) ή έστω πήραν την ευκαιρία τους (Gasly, Sainz). 

Δυστυχώς, νομίζω ότι ο Norris δε θα έχει την τύχη τους να οδηγήσει πραγματικά ανταγωνιστικό αυτοκίνητο. Ίσως μονο αν τα παρατήσει ο κοτσίδας σύντομα, και του φέξει να τον πάρουν Mercedes.

Αχ μωρή Mclaren.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, Koukousakis είπε

Και κάτι άλλο. Αδυνατώ να καταλάβω την τόση εμμονή των οπαδών της Ferrari με τον Leclerc και το τόσο θάψιμο στον Sainz. Ναι έχει ωμή ταχύτητα αλλά μόνο όταν είναι μπροστά. Όταν είναι πίσω, όπως έδειξε και η περσινή χρονιά, είναι ιδιαίτερα επιρρεπής στο λάθος.

Γενικοτερα, φετος βλεπουμε αρκετα λαθη και απο Leclerc και Verstappen. Ειχαμε γραψει για τα λαθη του Μαξ και χθες ηταν ενας αγωνας που εκανε αβιαστα πολυ χοντρο λαθος αλλα κερδισε γιατι ηταν πολυ τυχερος:
α) η RB εδωσε 3 team orders για να βρεθει μπροστα απο τον Περεζ
β) ο Λεκλερκ εγκατελειψε ενω ηταν σχετικα ανετα μπροστα.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, papp0us είπε

Οι άνθρωποι είναι εμμονικοι με τον Carlos ρε συ, εγώ τους τα λέω αλλα δε με καταλαβαίνουν. Ατυχίες είναι σε όλους συμβαίνουν. Με τον να τον πιέζουν παραπάνω δε κερδίζουν τίποτα.

Πέρα απο την πλάκα, ο Sainz είναι πολύ καλός οδηγός, ίσως να μην αντέχει την πίεση, ίσως απλά να μην έχει να μάθει στην πίεση, θα το μάθουμε. Το θέμα είναι ότι όλοι απο τη νέα γενιά που άξιζαν, αργά η γρήγορα βρήκαν ένα καλό αυτοκίνητο. (Leclerc, Verstappen, George) ή έστω πήραν την ευκαιρία τους (Gasly, Sainz). 

Δυστυχώς, νομίζω ότι ο Norris δε θα έχει την τύχη τους να οδηγήσει πραγματικά ανταγωνιστικό αυτοκίνητο. Ίσως μονο αν τα παρατήσει ο κοτσίδας σύντομα, και του φέξει να τον πάρουν Mercedes.

Αχ μωρή Mclaren.

Αμα πουλησετε στο VW Group θα εχετε αμαξι σε 2 χρονια για πρωταθλημα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Koukousakis είπε

...

Ναι ξέρουμε ποιός είναι ο Max, αλλά αδυνατώ να καταλάβω π.χ.τη σκέψη του φίλου πιο πάνω που είναι απόλυτος ότι "δεν μπορεί να κοντράρει στα ίσα". Γιατί; Μια χαρά το 2020 στο βρεγμένο στην Τουρκία οδήγησε τον μετέπειτα teammate του σε λάθος. Μια χαρά πέρσι αμύνθηκε απέναντι στον Hamilton και πρακτικά του έδωσε τον τίτλο. Μια χαρά φέτος οδήγησε σε λάθος τον Leclerc στον εντός έδρας για τη Ferrari αγώνα...

Είμαι μεγάλος υποστηρικτής του Τσέκο, και ήλπιζα να τον τσιμπήσει η RB και δεν θα δώσει θέση σε κάναν απίθανο.

Αλλά ο Μαξ είναι ταλέντο απ'τα λίγα στην ιστορία του αθλήματος, και ο ταχύτερος του γκριντ τώρα που μιλάμε.

That's an easy choice my friend.

8 λεπτά πριν, papp0us είπε

...

Δυστυχώς, νομίζω ότι ο Norris δε θα έχει την τύχη τους να οδηγήσει πραγματικά ανταγωνιστικό αυτοκίνητο. Ίσως μονο αν τα παρατήσει ο κοτσίδας σύντομα, και του φέξει να τον πάρουν Mercedes.

Αχ μωρή Mclaren.

Και πολύ του πέφτει η McLaren.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, ghostrider είπε

Αμα πουλησετε στο VW Group θα εχετε αμαξι σε 2 χρονια για πρωταθλημα

Αμα είναι να πουλήσουμε στο VW Group μακάρι να μην ξεκολλήσουμε ποτέ απο τον πάτο. Δυστυχώς αυτά τα πράγματα δεν είναι ποτέ "συνεργασίες" θα είναι ξεκάθαρα ξεπούλημα, και δεν το θέλω.

Βέβαια δε βάζω λεφτά από την τσέπη μου, οπότε αν δε βγαίνουν,  ή αν νομίζουν ότι μπορούν να γίνουν ανταγωνιστικοί έτσι ας το κάνουν, αλλα θα πρέπει να το κάνουν χωρίς τη θετική μου εισήγηση :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα του Indycar για οσους δεν ειδαν ... η pole πηγε στον Dixon με μεση ωριαια ταχυτητα 234mph για 4 γυρους των 2.5 μιλιων εκαστος. Σε ευρωπαικες μοναδες μεση ωριαια 376km/h για 16 συνεχομενα χιλιομετρα (και μεγιστη 386+ πριν τις στροφες).
Πρεπει να εινια η ταχυτερη pole στο indy ever.
Η ομαδα του chip ganasi ηταν μπροσταρισα, η ομαδα της andretti πατωσε με φωτεινη εξαιρεση τον grosjean που μπηκε δεκαδα (9ος). η penske επισης δεν το ειχε μετο qualy φετος
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, Koukousakis είπε

Ο συνδυασμός και των δύο είναι αυτός που σε κάνει πρωταθλητή ή όχι. Εσύ θέλεις να βλέπεις την απόφαση της ομάδας και να μένεις εκεί, εγώ βλέπω τη γενικότερη εικόνα. Και η γενικότερη εικόνα, με τη λελογισμένη χρήση του "αν" και των λογικών δεδομένων που προκύπτουν από αυτό, είναι πως αυτήν τη στιγμή Perez, Leclerc και Max θα είχαν από 2 νίκες έκαστος, με τον Perez πρωτοπόρο στη βαθμολογία.

Ναι ξέρουμε ποιός είναι ο Max, αλλά αδυνατώ να καταλάβω π.χ.τη σκέψη του φίλου πιο πάνω που είναι απόλυτος ότι "δεν μπορεί να κοντράρει στα ίσα". Γιατί; Μια χαρά το 2020 στο βρεγμένο στην Τουρκία οδήγησε τον μετέπειτα teammate του σε λάθος. Μια χαρά πέρσι αμύνθηκε απέναντι στον Hamilton και πρακτικά του έδωσε τον τίτλο. Μια χαρά φέτος οδήγησε σε λάθος τον Leclerc στον εντός έδρας για τη Ferrari αγώνα.

Δε πιστεύω πως μπορούσε να κρατήσει νίκη ο Checo χθες. Θα τον περνούσε ο Max κάποια στιγμή. Ταχύτερος,  DRS (αν λειτουργούσε! :D ), νεότερα ελαστικά.

Στη Σαουδική Αραβία ήταν όντως αρκετά άτυχος με το SC. Τα πάει πολύ καλά φέτος, μακάρι να ανέβει και άλλο.

44 λεπτά πριν, Koukousakis είπε

Και κάτι άλλο. Αδυνατώ να καταλάβω την τόση εμμονή των οπαδών της Ferrari με τον Leclerc και το τόσο θάψιμο στον Sainz. Ναι έχει ωμή ταχύτητα αλλά μόνο όταν είναι μπροστά. Όταν είναι πίσω, όπως έδειξε και η περσινή χρονιά, είναι ιδιαίτερα επιρρεπής στο λάθος. Και ας μην ξεχνάμε πως ο Sainz πέρσι τερμάτισε μπροστά από τον Leclerc στη βαθμολογία. Και από χθες το μόνο που βλέπεις στα φόρουμ και στο youtube είναι η "μεγάλη ατυχία" του Leclerc για το DNF, ξεχνώντας πως ο Max είχε ήδη 2 (και ο Perez 1). Δεν θέλω να γίνω μάντης κακών για τους τιφόζι και το είδωλό τους Leclerc, αλλά αν η Mercedes συνεχίσει να βρίσκει λύσεις στα προβλήματά της, προβλέπω πως πολύ σύντομα θα επιστρέψουμε στον παλιό "καλό" Leclerc. (Όχι, @papp0us, δεν κάνω βουντού όπως εσύ 😆, λέω τα πράγματα όπως είναι)

Στη Ferrari υπάρχει έξτρα πίεση πάντα. Νομίζω κακώς μίλησε για πρωταθλήματα ο Lec από το 2o-3o gp.

Τον Sainz φαίνεται να τον κυνηγά κάποια γκαντεμόσαυρα 😘, αλλά έχει δώσει κι ο ίδιος πολλά δικαιώματα και είναι σταθερά πιο αργός από τον Lec, μέχρι τώρα.

Πάντως η Ferrari, δια στόματος του κλόουν, έχει δείξει προτίμηση από πέρσι. Κάποια επιρροή μπορεί να έχει και αυτό στα αποτελέσματα που βλέπουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, haHa είπε

Γενικοτερα, φετος βλεπουμε αρκετα λαθη και απο Leclerc και Verstappen. Ειχαμε γραψει για τα λαθη του Μαξ και χθες ηταν ενας αγωνας που εκανε αβιαστα πολυ χοντρο λαθος αλλα κερδισε γιατι ηταν πολυ τυχερος

Αβίαστο λάθος η ριπή ανέμου που δέχθηκε;

Τυχερός επειδή έμεινε η Ferrari; 

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, ghostrider είπε

Στα του Indycar για οσους δεν ειδαν ... η pole πηγε στον Dixon με μεση ωριαια ταχυτητα 234mph για 4 γυρους των 2.5 μιλιων εκαστος. Σε ευρωπαικες μοναδες μεση ωριαια 376km/h για 16 συνεχομενα χιλιομετρα (και μεγιστη 386+ πριν τις στροφες).
Πρεπει να εινια η ταχυτερη pole στο indy ever.

2nd fastest ever

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, ghostrider είπε

Στα του Indycar για οσους δεν ειδαν ... η pole πηγε στον Dixon με μεση ωριαια ταχυτητα 234mph για 4 γυρους των 2.5 μιλιων εκαστος. Σε ευρωπαικες μοναδες μεση ωριαια 376km/h για 16 συνεχομενα χιλιομετρα (και μεγιστη 386+ πριν τις στροφες).
Πρεπει να εινια η ταχυτερη pole στο indy ever.
Η ομαδα του chip ganasi ηταν μπροσταρισα, η ομαδα της andretti πατωσε με φωτεινη εξαιρεση τον grosjean που μπηκε δεκαδα (9ος). η penske επισης δεν το ειχε μετο qualy φετος
 

Κάτσε, Indycar η κατατακτήριες είναι με βάση τη μέση ταχύτητα σε 4 γύρους;

που βλέπετε Indycar? έχει αντίστοιχο F1 TV?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, papp0us είπε

Κάτσε, Indycar η κατατακτήριες είναι με βάση τη μέση ταχύτητα σε 4 γύρους;

Για το Indy 500 ναι ειναι η μεση ταχυτητα για 4 γυρους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, liakinen είπε

Αβίαστο λάθος η ριπή ανέμου που δέχθηκε;

Τυχερός επειδή έμεινε η Ferrari; 

Ε, οσο να ναι εισαι τυχερος οταν ο βασικος ανταγωνιστης σου και προπορευομενος του αγωνα εγκαταλειπει απο μηχανικο πρόβλημα. 

Πως το ελεγε ο φιλος; 

Στις 12/5/2022 στις 6:50 ΜΜ, eri77 είπε

 Έπειτα, όταν ο ευθέως αντίπαλος σού για πρωτάθλημα, έχει DNF, οπως και να το κάνουμε, η τύχη σε ευνοεί ( Baku και Hungary).. 

 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, haHa είπε

Ε, οσο να ναι εισαι τυχερος οταν ο βασικος ανταγωνιστης σου και προπορευομενος του αγωνα εγκαταλειπει απο μηχανικο πρόβλημα. 

Πως το ελεγε ο φιλος; 

 

Ο βασικός ανταγωνιστής έχει κερδίσει δύο φορές φέτος όταν ο Max ήταν "άτυχος" ενώ τις άλλες έχασε. 

Το αβίαστο λάθος του Max χθες ακόμα ψάχνω.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, liakinen είπε

Ο βασικός ανταγωνιστής έχει κερδίσει δύο φορές φέτος όταν ο Max ήταν "άτυχος" ενώ τις άλλες έχασε. 

Το ενα δεν αναιρει το αλλο και μου φαίνεται απίστευτο οτι κατι τοσο απλο δεν γίνεται κατανοητο. 

8 λεπτά πριν, liakinen είπε

Το αβίαστο λάθος του Max χθες ακόμα ψάχνω.

Είναι οταν εκανε λαθος και εχασε το πίσω μέρος,βγηκε εκτός πιστας και επεσε 5ος απο 2ος.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ~mxls~ είπε

Αλλά ο Μαξ είναι ταλέντο απ'τα λίγα στην ιστορία του αθλήματος, και ο ταχύτερος του γκριντ τώρα που μιλάμε.

That's an easy choice my friend.

Δεν αμφιβάλλω γι' αυτό. Ευρύτερη είναι η προσέγγισή μου. Και ο Senna ήταν μοναδικό φαινόμενο σε ωμή ταχύτητα, έπαιρνε τις pole τη μία πίσω από την άλλη, αλλά του πήρε το πρωτάθλημα ο Prost, ο οποίος τις περισσότερες φορές ξεκινούσε 3ο4ο5ος, αλλά λειτουργώντας εγκεφαλικά και μεθοδικά, ανέβαινε μπροστά. Κάτι παρόμοιο συνέβη και με τους Mansell-Piquet στη Williams ή τους Hamilton-Rosberg στη Mercedes.

Για παράδειγμα, ο Max είναι copy-paste τρόπον τινά του Senna. Ωμή ταχύτητα αλλά τενεκές ξεγάνωτος όσον αφορά το εγκεφαλικό-μεθοδικό κομμάτι. Κάτι παρόμοιο ήταν και ο Montoya παλιά, ο Leclerc τώρα κλπ. Αντίθετα, άλλοι οδηγοί όπως ο Hakkinen ή ο Raikkonen, δεν είχαν ποτέ ωμή ταχύτητα και στηρίζονταν περισσότερο στο εγκεφαλικό-μεθοδικό κομμάτι.

Αυτό που λέω λοιπόν είναι πως κάθε οδηγός έχει τα δικά του "traits" και αυτά προσπαθεί να εκμεταλλευτεί για να επιτύχει. Και θεωρώ άδικο το να μην δίνεται η ευκαιρία σε κάποιον να αναδείξει τα "traits" του, ειδικά όταν έχει ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Και να μην ξεχνάμε και το εξής. Κάποτε ο Schumacher είχε δηλώσει πως ο μεγαλύτερος φόβος του στην F1 ήταν αν έβρισκε μπροστά του ως αντίπαλο τον Frentzen με ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Ποιόν, τον Frentzen, ο οποίος για εμάς πέρασε και δεν ακούμπησε από την F1. Μήπως ο Schumacher ήξερε κάτι παραπάνω από εμάς;

 

54 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Δε πιστεύω πως μπορούσε να κρατήσει νίκη ο Checo χθες. Θα τον περνούσε ο Max κάποια στιγμή. Ταχύτερος,  DRS (αν λειτουργούσε! :D ), νεότερα ελαστικά.

Γιατί το θεωρείς δεδομένο; Η στρατηγική ήταν 2 pitstop για τον Perez. Αυτά που δεν είχαν υπολογίσει στη RedBull ήταν¨α) το λάθος του Max και β) την εγκατάλειψη του Leclerc, τα οποία έβαλαν αυτομάτως τον Perez διεκδικητή της νίκης. Οπότε τον έβαλαν μέσα 6-8 γύρους πριν το προβλεπόμενο 2ο και τελευταίο pitstop, μετατρέποντάς το σε στρατηγική 3 pitstop. To "Give position and we will pay it back" που δεν συνέβη ποτέ, δεν το σχολιάζω καν.

Επεξ/σία από Koukousakis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...