Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, haHa είπε

Το ενα δεν αναιρει το αλλο και μου φαίνεται απίστευτο οτι κατι τοσο απλο δεν γίνεται κατανοητο. 

Καλό είναι να τονίζεις την τύχη του Leclerc και την ατυχία του Max επίσης (δεν κάθομαι να ψάξω παλιά post οπότε αν το έχεις κάνει το παίρνω πίσω). 

7 λεπτά πριν, haHa είπε

Είναι οταν εκανε λαθος και εχασε το πίσω μέρος,βγηκε εκτός πιστας και επεσε 5ος απο 2ος.

Το ξέρω αυτό και σου έγραψα πριν αβίαστο λάθος χαρακτηρίζεις μία ριπή ανέμου;

Επεξ/σία από liakinen
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

8 λεπτά πριν, liakinen είπε

Καλό είναι να τονίζεις την τύχη του Leclerc και την ατυχία του Max επίσης (δεν κάθομαι να ψάξω παλιά post οπότε αν το έχεις κάνει το παίρνω πίσω). 

Νομιζω πως απλα θελεις να πιανεσαι απο τις λεξεις. Εδω τι γραφτηκε μολις 1 ωρα πριν:

1 ώρα πριν, haHa είπε

Βαζω μονο τις αποφασεις της ομαδας , γιατι ειναι κατι που μπορει να κανεις control. 
Τις ατυχιες δεν μπορεις να τις κανεις control και αντιστοιχα οπως εβαλες την ατυχια του Perez, δεν εχουμε βαλει τα 2 μηχανικα DNF του Max και το 1 μηχανικο DNF του Leclerc.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, haHa είπε

Νομιζω πως απλα θελεις να πιανεσαι απο τις λεξεις. Εδω τι γραφτηκε μολις 1 ωρα πριν:

 

Δεκτό. Σου είπα δεν έχω χρόνο να κάθομαι να διαβάζω τι έχουν γραφτεί σελίδες πίσω. Απλά βλέπω από αρκετούς οπαδισμό στα μηνύματα. Προσπαθώ να είμαι αντικειμενικός παρά το ότι είμαι φαν του Max και το δηλώνω δεν κρύβομαι πίσω από το δάχτυλο μου (δεν αφορά εσένα αυτό).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, Koukousakis είπε

Δεν αμφιβάλλω γι' αυτό. Ευρύτερη είναι η προσέγγισή μου. Και ο Senna ήταν μοναδικό φαινόμενο σε ωμή ταχύτητα, έπαιρνε τις pole τη μία πίσω από την άλλη, αλλά του πήρε το πρωτάθλημα ο Prost, ο οποίος τις περισσότερες φορές ξεκινούσε 3ο4ο5ος, αλλά λειτουργώντας εγκεφαλικά και μεθοδικά, ανέβαινε μπροστά. Κάτι παρόμοιο συνέβη και με τους Mansell-Piquet στη Williams ή τους Hamilton-Rosberg στη Mercedes.

Για παράδειγμα, ο Max είναι copy-paste τρόπον τινά του Senna. Ωμή ταχύτητα αλλά τενεκές ξεγάνωτος όσον αφορά το εγκεφαλικό-μεθοδικό κομμάτι. Κάτι παρόμοιο ήταν και ο Montoya παλιά, ο Leclerc τώρα κλπ. Αντίθετα, άλλοι οδηγοί όπως ο Hakkinen ή ο Raikkonen, δεν είχαν ποτέ ωμή ταχύτητα και στηρίζονταν περισσότερο στο εγκεφαλικό-μεθοδικό κομμάτι.

Αυτό που λέω λοιπόν είναι πως κάθε οδηγός έχει τα δικά του "traits" και αυτά προσπαθεί να εκμεταλλευτεί για να επιτύχει. Και θεωρώ άδικο το να μην δίνεται η ευκαιρία σε κάποιον να αναδείξει τα "traits" του, ειδικά όταν έχει ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Και να μην ξεχνάμε και το εξής. Κάποτε ο Schumacher είχε δηλώσει πως ο μεγαλύτερος φόβος του στην F1 ήταν αν έβρισκε μπροστά του ως αντίπαλο τον Frentzen με ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Ποιόν, τον Frentzen, ο οποίος για εμάς πέρασε και δεν ακούμπησε από την F1. Μήπως ο Schumacher ήξερε κάτι παραπάνω από εμάς;

 

Γιατί το θεωρείς δεδομένο; Η στρατηγική ήταν 2 pitstop για τον Perez. Αυτά που δεν είχαν υπολογίσει στη RedBull ήταν¨α) το λάθος του Max και β) την εγκατάλειψη του Leclerc, τα οποία έβαλαν αυτομάτως τον Perez διεκδικητή της νίκης. Οπότε τον έβαλαν μέσα 6-8 γύρους πριν το προβλεπόμενο 2ο και τελευταίο pitstop, μετατρέποντάς το σε στρατηγική 3 pitstop. To "Give position and we will pay it back" που δεν συνέβη ποτέ, δεν το σχολιάζω καν.

Ο Frentzen ήταν οδηγάρα για μένα. Ναι στη Williams δεν απέδωσε, αλλά στο πικ του οδηγικά τερμάτισε 3ος με Jordan.

Κάτι τέτοιο, ισοδυναμεί με 3η θέση πρωτάθλημα του Κίμι με Λότους το 2012.

Δεν σχολιάζω για ταχύτητα Κίμι, εκτός αν μιλάμε κατόπιν επιστροφής. Άσε που δεν ήταν το ίδιο racing animal μετά το 2008-2009, κάπου εκεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, papp0us είπε

Αν και είναι νωρίς ακόμα...FTcGs72WAAEJJyF.jpg.fb6fe2e06a701372136e32a72d909795.jpg

Αν ισχύσει ή θα γίνει μακελειό ή θα είναι πιο βαρετό φέτος και από τον θάνατο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά φέτος ούτε τρενάκι δεν θα πηγαίνουν τα «φορτηγά». Εκτιμώ ότι η κόκκινη σημαία θα πάει σύννεφο. Ελπίζω να μην μασήσω τσιχλίτσα μετά με την πρόβλεψή μου.😆

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, liakinen είπε

Αν ισχύσει ή θα γίνει μακελειό ή θα είναι πιο βαρετό φέτος και από τον θάνατο.

Κλείδωσε κατευθείαν ο ΟΠΑΠ το στοίχημα για Safety car μετά απο Goatifi στις μπαριέρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Sainz θα είναι μόνο με πρώτη - δευτέρα. Αν σε πάρει η κάτω βόλτα του άγχους και της αμφισβήτησης άντε να σηκώσεις κεφάλι. Βρε ποιόν μου θυμίζει ;

 

image.png.e8b772122e44ecc824180cd3c88e1240.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μονακο νομιζω ταιριαζει ταμαμ στην Φετινη φερραρι. Βαλε και τον Λεκ που αν δεν το τσακισει  στην πισινα, να γραψει την pole. Δε νομιζω να χαθει η νικη. Βεβαια μονακο ειναι αυτο....

 

Σαν σημερα 1993

FTbcoO1WIAIqHH1?format=jpg&name=large

Επεξ/σία από ASFE
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, Koukousakis είπε

ο Raikkonen, δεν είχαν ποτέ ωμή ταχύτητα

εε, τι δεν είχε ποτέ ο Kimi;

--

Στα του αγώνα. Σημαντικότατη νίκη για Max και 2ο σερί 1-2 για RB (ενώ όλη την προηγούμενη υβριδική εποχή είχε μόλις 1). Δικός του αγώνας ήταν του Leclerc, που ειδικά μετά την έξοδο του Max πήγαινε για βόλτα. Μαντέψτε. Έτσι είναι τα πρωταθλήματα, ειδικά όταν αποτελούνται από 22 (ολογράφως: είκοσι δύο) αγώνες. Δεν τελείωσε τίποτα για τον Leclerc χθες, όπως δεν είχε τελειώσει και τίποτα για τον Max στον πρώτο αγώνα.

Το πρόβλημα για την RB είναι ότι παραμένει ένα εκπληκτικό μονοθέσιο, αλλά με αρκετά θέματα αξιοπιστίας.

Το πρόβλημα για την Ferrari είναι ότι ενώ δεν είχε δείξει θέματα αξιοπιστίας ξαφνικά χθες έδειξε και μάλιστα στη Βαρκελώνη που είναι benchmark πίστα. Αν όντως έχει παραπάνω να δώσει ο κινητήρας, τώρα θα το σκεφτούν δύο φορές για να το ρισκάρουν.

Η Merc πολύ ανεβασμένη και ανταγωνιστική σε κάποια σημεία με το τοπ2. Ελπίζω και πιστεύω να δούμε 3-way μάχη για νίκες εντός της σεζόν.

Για τις άλλες ομάδες πλην μίας δεν έχω να σχολιάσω κάτι ιδιαίτερο αφού μέσες-άκρες είδαμε ότι έχουμε δει μέχρι στιγμής στη σεζόν. (Mε εξαίρεση τη Mclaren που μας κέρασε λίγο φρίκη στην αρχή, αλλά τουλάχιστον τώρα είναι ένα "driveable" μονοθέσιο. Βέβαια, αν με τόσες αναβαθμίσεις είναι με ζόρι δεκάδα, δεν πάμε καλά Seidl.)

Η μία που θέλω να σχολιάσω είναι η Aston Martin. Τι γελοιότητα καταντάει αυτή η ομάδα. Ο Lawrence Stroll έχει πάρει ένα ιστορικό όνομα και το διασύρει. Μία πρόπερσι pink Merc (ευτυχώς προ έλευσης AM), μία φέτος green RB, εντάξει αν δεν μπορεί ας τη δώσει την ομάδα. Οκ, την έσωσε με τα λεφτά του από το χείλος του γκρεμού, αλλά δεν είναι εικόνα αυτή. Έχει και τον έναν από τους δύο ιπτάμενους Καναδούς του grid και έχει δέσει το γλυκό.

Σε επίπεδο οδηγών θέλω να σχολιάσω μόνο για τον Hamilton. Driver of the day χθες, ναι. Οδηγάρα, ναι. Υπερπρωταθλητής, ναι. Δεν τον πάω μία, αλλά τον έχω υπερασπιστεί ουκ ολίγες φορές. Όμως, αυτό που είπε χθες στο team radio, μα τω Θεώ είναι για να του δώσουν πόδι. Δηλαδή, επειδή του στράβωσε ο αγώνας και βρέθηκε τελευταίος (στον πρώτο γύρο) να τα παρατήσουν "για να προφυλάξουν τον κινητήρα". Ας ρωτήσει τον teammate του πως είναι όχι να έχεις 1 αγώνα που παλεύεις να αναρριχηθείς, αλλά 3 ολόκληρες σεζόν. Και να παλεύεις με Williams, όχι με Merc. Και 1 πόντο να μπορούσαν να σώσουν ήταν υποχρεωμένος να το παλέψει. Μπορεί αυτός ο 1 πόντος να είναι κρίσιμος στο φινάλε. Αν του κακοφαίνεται που από το 1ο μονοθέσιο έχει το 3ο, αν δεν έχει όρεξη να παλέψει, αν κορέστηκε από τα πρωταθλήματα και του πέφτει λίγο να μάχεται για πόντιουμ τώρα, αν του την έχει βιδώσει με την ατυχία του φέτος, αν οτιδήποτε συμβαίνει, μπορεί να πάει να κάνει παρέα με το φιλαράκι του στο "project" της Aston Martin. Σοβαρά το θεωρώ από τα χειρότερα πράγματα που έχω ακούσει από οδηγό στο team radio. Εφάμιλλο με το "they race me so hard". Ανεπίτρεπτο να ακούγεται από άνθρωπο με 7 πρωταθλήματα και το πρόσωπο του σπορ.

--

Υπάρχουν άτομα που ο οπαδισμός τους στα σχόλια δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα από τον σουπερλιγκάτο οπαδισμό που απολαύσαμε το Σάββατο. Χαρείτε λίγο το άθλημα δεν κάνει κακό. Ρεντμπουλικός γνωστό, και χθες ειλικρινά στεναχωρήθηκα όταν άκουσα το team radio του Leclerc στην εγκατάλειψη.

  • Like 11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

 

 

Σε επίπεδο οδηγών θέλω να σχολιάσω μόνο για τον Hamilton. Driver of the day χθες, ναι. Οδηγάρα, ναι. Υπερπρωταθλητής, ναι. Δεν τον πάω μία, αλλά τον έχω υπερασπιστεί ουκ ολίγες φορές. Όμως, αυτό που είπε χθες στο team radio, μα τω Θεώ είναι για να του δώσουν πόδι. Δηλαδή, επειδή του στράβωσε ο αγώνας και βρέθηκε τελευταίος (στον πρώτο γύρο) να τα παρατήσουν "για να προφυλάξουν τον κινητήρα". Ας ρωτήσει τον teammate του πως είναι όχι να έχεις 1 αγώνα που παλεύεις να αναρριχηθείς, αλλά 3 ολόκληρες σεζόν. Και να παλεύεις με Williams, όχι με Merc. Και 1 πόντο να μπορούσαν να σώσουν ήταν υποχρεωμένος να το παλέψει. Μπορεί αυτός ο 1 πόντος να είναι κρίσιμος στο φινάλε. Αν του κακοφαίνεται που από το 1ο μονοθέσιο έχει το 3ο, αν δεν έχει όρεξη να παλέψει, αν κορέστηκε από τα πρωταθλήματα και του πέφτει λίγο να μάχεται για πόντιουμ τώρα, αν του την έχει βιδώσει με την ατυχία του φέτος, αν οτιδήποτε συμβαίνει, μπορεί να πάει να κάνει παρέα με το φιλαράκι του στο "project" της Aston Martin. Σοβαρά το θεωρώ από τα χειρότερα πράγματα που έχω ακούσει από οδηγό στο team radio. Εφάμιλλο με το "they race me so hard". Ανεπίτρεπτο να ακούγεται από άνθρωπο με 7 πρωταθλήματα και το πρόσωπο του σπορ.

--

 

Γνωστός κλαψομούνας. Πολλά χρόνια το λέμε. Το σώζει επειδή είναι καλός. Η ψυχολογία του είναι στον πάτο πάντως και όσο συνεχίζει ο Ράσελ να είναι μπροστά του τόσο θα πέφτει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, liakinen είπε

Ο βασικός ανταγωνιστής έχει κερδίσει δύο φορές φέτος όταν ο Max ήταν "άτυχος" ενώ τις άλλες έχασε. 

πρεπει να ειμαστε ρεαλιστες.τις 2 φορες που ο max ειχε dnf,δεν είχε καμία πιθανότητα για νικη. o leclerc εχασε χθες περιπου τυος ιδιους βαθμους που ειχε χασει ο max με 2 dnf

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...