Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Witcher1st είπε

Sorry για το Offtopic, στο Indycar ετσι τρεχουν ολη την ωρα, χωρις να πατανε φρενο;

 

Οι οδηγοι και οι ομαδες στην F1 απο την Πεμπτη ταξιδευουν; Ή και πιο νωρις;

Στον αγωνα οι ταχυτητες ειναι χαμηλοτερες αλλα και παλι πανω απο τα 200 μιλια την ωρα.
Η οδηγηση σε Superspeedway ειναι κατι το τελειως διαφορετικο απο την F1.
Τα μονοθεσια εχουν ελαχιστη downforce ως αποτελεσμα της αναζητησης της μεγιστης δυνατης ταχυτητας.
Αυτο σημαινει κινησεις χειρουργικής ακριβειας. Αποτομες τιμονιές απαγορευονται δια ροπαλου. Περα απο το οτι κοβουν ταχυτητα σε στελνουν με μαθηματική ακριβεια στον τοιχο.
Οι οδηγοι πρεπει χειροκινητα να ρυθμίζουν τις αντιστρεπτικες δοκους του μονοθεσιου αναλογα με τη φθορα των ελαστικων τις στροφες και το πως θελουν το στησιμο (tight , loose κλπ) για να μην χανουν ταχυτητα στις στροφες.
Στις στροφες επισης ειναι απαραιτητο να παιζουν με το γκαζι ενω η προσοχη τους πρεπει να ειναι στο μεγιστο καθως θα υπαρξουν 5-6 SC και τα αμαξια τρεχουν σαν ενα pack.
Στην ουσια ειναι 180 γυροι μαραθωνιος που πρεπει οι οδηγοι να αντεξουν να μεινουν στην πιστα και να ειναι στον ιδιο γυρο με τον πρωτοπορο (και να δουλεψουν με τους teammate τους για αυτο) και 20 γυροι σπριντ που ειναι ο καθενας για την παρτυ του.
 

Στο indy δεν αρκει να εχεις το ταχυτερο μονοθεσιο. Χρειαζεσε καλη ομαδα, πολλα data απο team mates, καλο chief και ακομα καλυτερο spotter (αναντικαταστατος μιας και αυτος καθοδηγει τον οδηγο στο τι συμβαινει εμπρος του)

Επεξ/σία από ghostrider
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μόλις τώρα, sattack είπε

Ααχ, δεν έχασες teammate εσύ, παιδί άγαλμα έχασες... 

λες να παει και ο σερ στην αλφα ρομεο να ξανασμιξει με τον συντροφο τουριστα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Witcher1st είπε

 

Στο τελευταιο περιστατικο τι ακριβως γινεται με τον Senna και τον Prost; 

1984 Monaco GP,  με πολύ βροχή. 

Ο Senna είναι στην 1η του χρόνια,  με μια Tolleman,  μια μικρή αδύναμη ομάδα, και ξεκιναει 13ος, αλλά βρίσκει ευκαιρία να δείξει το τεράστιο ταλέντο του στη βροχή.

Ο Prost είχε πρωταγωνιστισει στο πρωταθλημα του 1983 με Renault, αλλά στο τέλος το έχασε στο τέλος από τον Piquet, κατηγόρησε εντονα την Renault ότι δεν εξελιξε το μονοθεσιο στη διάρκεια της χρονιάς και τον απολύσανε, και πήγε στη McLaren με teammate τον Lauda, όπου χαρη σε καλό σασί και πολύ δυνατό turbo κινητήρα με φίρμα Tag Heuer που τον κατασκευάζε η Porsche κυριάρχησαν στο 1984.

Στη βροχή του Monaco, με πολλές εγκαταλείψεις  (Lauda, Mansell κλπ) , με κάποια προβληματακια του Prost που πηγαινε 1ος, και με τον Senna  να οδηγάει διαολεμένα ένα αδύναμο μονοθέσιο,  και να τον πλησιάζει πολύ γρήγορα από τη 2η θέση, ο Prost ζητούσε να σταματησει ο αγώνας λόγω επικινδυνοτητας. Την απόφαση την πήρε ο παλιός οδηγός F1 Jackie Ickx , και πολλοί τον κατηγόρησαν ότι το έκανε επειδή δούλευε ως οδηγός της Porsche στα sport κλειστά μονοθεσια. Την ώρα που κούναγε την κόκκινη σημαία ο Prost που του το χανε πει σταματαγε, και o Senna πέρναγε πρωτος τη γραμμή, αλλά η κατάταξη μετράει από τον προηγούμενο γύρο. 

Μετά λεγανε ότι αν συνεχιζόταν ο αγώνας,  ο Senna θα εγκατέλειπε από αναρτησεις επειδή πήγαινε επιθετικά στα curbs.

Εξίσου τρελλά όμως οδηγούσε από πίσω o Stefan Bellof με το μοναδικό μη turbo μονοθέσιο (Tyrell) που ίσα που μπήκε από το Quali 20ος (υπήρχαν περισσότεροι, που έμεναν απεξω) και ίσως τους πέρναγε και τους 2! Η Tyrell ακυρώθηκε, ο Enzο Ferrari είχε εντυπωσιαστει και ήθελε να προσλαβει τον Bellof , ο Bellof πηρε πρωταθλημα στα σπορ αντοχης και ειχε κάνει και το ρεκόρ με Porsche στο Nurburgring που εμεινε για 35 χρόνια και όλοι είχανε πάντα να αναφέρονται σε αυτο μεχρι το 2018, αλλά δυστυχώς σκοτώθηκε το 1985 στα 1000km του Spa. Αλλιώς μάλλον θα ήταν άξιος ανταγωνιστής του Senna του Prost και του Mansell.

Επειδή το Monaco GP διεκόπει πριν συμπληρωθεί το 75% των γύρων,  αποδόθηκαν οι μισοί πόντοι (όπως στο Spa περυσι), και ο Prost πήρε μόνο 4.5 αντί για 9. Στο τέλος έχασε το πρωταθλημα για 0.5 πόντους από τον Lauda. Αν είχε συνεχιστεί και έπαιρνε τουλάχιστον τη 2η θέση με 6 ποντους, θα είχε πάρει αυτός το πρωταθλημα. Τελικά τον λεγανε ο "κύριος καθηγητης" γιατί χωρίς να είναι τόσο απίστευτα γρήγορος όπως ο Senna,  πήρε 4 και λεγανε ότι για ελάχιστους πόντους θα μπορούσε να είχε πάρει μέχρι 7. Εγώ γέλασα πολύ στο ντοκιμαντέρ για τον Fangio, που έλεγε ότι οδηγούσε το κανονικο του αυτοκίνητο γρήγορα και του λέει η γυναίκα του: "αμαν, πως τρέχεις έτσι? Ποιος νομίζεις ότι είσαι, ο Fangio?". "Και είχα πάρει ήδη 2 πρωταθληματα τότε!" λέει! 😂

 

Επεξ/σία από sattack
  • Like 6
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, sattack είπε

1984 Monaco GP,  με πολύ βροχή. 

Ο Senna είναι στην 1η του χρόνια,  με μια Tolleman,  μια μικρή αδύναμη ομάδα, και ξεκιναει 13ος, αλλά βρίσκει ευκαιρία να δείξει το τεράστιο ταλέντο του στη βροχή.

Ο Prost είχε πρωταγωνιστισει στο πρωταθλημα του 1983 με Renault, αλλά στο τέλος το έχασε στο τέλος από τον Piquet, κατηγόρησε εντονα την Renault ότι δεν εξελιξε το μονοθεσιο στη διάρκεια της χρονιάς και τον απολύσανε, και πήγε στη McLaren με teammate τον Lauda, όπου χαρη σε καλό σασί και πολύ δυνατό turbo κινητήρα με φίρμα Tag Heuer που τον κατασκευάζε η Porsche κυριάρχησαν στο 1984.

Στη βροχή του Monaco, με πολλές εγκαταλείψεις  (Lauda, Mansell κλπ) , με κάποια προβληματακια του Prost που πηγαινε 1ος, και με τον Senna  να οδηγάει διαολεμένα ένα αδύναμο μονοθέσιο,  και να τον πλησιάζει πολύ γρήγορα από τη 2η θέση, ο Prost ζητούσε να σταματησει ο αγώνας λόγω επικινδυνοτητας. Την απόφαση την πήρε ο παλιός οδηγός F1 Jackie Ickx , και πολλοί τον κατηγόρησαν ότι το έκανε επειδή δούλευε ως οδηγός της Porsche στα sport κλειστά μονοθεσια. Την ώρα που κούναγε την κόκκινη σημαία ο Prost που του το χανε πει σταματαγε, και o Senna πέρναγε πρωτος τη γραμμή, αλλά η κατάταξη μετράει από τον προηγούμενο γύρο. 

Μετά λεγανε ότι αν συνεχιζόταν ο αγώνας,  ο Senna θα εγκατέλειπε από αναρτησεις επειδή πήγαινε επιθετικά στα curbs.

Εξίσου τρελλά όμως οδηγούσε από πίσω o Stefan Bellof με το μοναδικό μη turbo μονοθέσιο (Tyrell) που ίσα που μπήκε από το Quali 20ος (υπήρχαν περισσότεροι, που έμεναν απεξω) και ίσως τους πέρναγε και τους 2! Η Tyrell ακυρώθηκε, ο Enzο Ferrari είχε εντυπωσιαστει και ήθελε να προσλαβει τον Bellof , ο Bellof πηρε πρωταθλημα στα σπορ αντοχης και ειχε κάνει και το ρεκόρ με Porsche στο Nurburgring που εμεινε για 35 χρόνια και όλοι είχανε πάντα να αναφέρονται σε αυτο μεχρι το 2018, αλλά δυστυχώς σκοτώθηκε το 1985 στα 1000km του Spa. Αλλιώς μάλλον θα ήταν άξιος ανταγωνιστής του Senna του Prost και του Mansell.

Επειδή το Monaco GP διεκόπει πριν συμπληρωθεί το 75% των γύρων,  αποδόθηκαν οι μισοί πόντοι (όπως στο Spa περυσι), και ο Prost πήρε μόνο 4.5 αντί για 9. Στο τέλος έχασε το πρωταθλημα για 0.5 πόντους από τον Lauda. Αν είχε συνεχιστεί και έπαιρνε τουλάχιστον τη 2η θέση με 6 ποντους, θα είχε πάρει αυτός το πρωταθλημα. Τελικά τον λεγανε ο "κύριος καθηγητης" γιατί χωρίς να είναι τόσο απίστευτα γρήγορος όπως ο Senna,  πήρε 4 και λεγανε ότι για ελάχιστους πόντους θα μπορούσε να είχε πάρει μέχρι 7. Εγώ γέλασα πολύ στο ντοκιμαντέρ για τον Fangio, που έλεγε ότι οδηγούσε το κανονικο του αυτοκίνητο γρήγορα και του λέει η γυναίκα του: "αμαν, πως τρέχεις έτσι? Ποιος νομίζεις ότι είσαι, ο Fangio?". "Και είχα πάρει ήδη 2 πρωταθληματα τότε!" λέει! 😂

 

Πως θυμασαι τοσες λεπτομερειες πριν τοσα χρονια;!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Witcher1st είπε

Πως θυμασαι τοσες λεπτομερειες πριν τοσα χρονια;!

τοτε ημουν μικρος, δεν θυμαμαι καν αν ειχε τυχει να δω τιποτα στην τηλεοραση, ουτε ηξερα τι γινοταν τοτε. Μετα, τα επομενα χρονια κατα καιρους υπηρχαν αναφορες και στιγμιοτυπα στην τηλεοραση που ελεγαν καποια πραγματα, τοτε δεν υπηρχε internet, οτι μας ελεγε ο Σταθακης :) , ουτε και θυμαμαι ποτε ειχα δει την πρωτη αναφορα για το τι γινοταν απο πισω με τον Bellof.  Μετα με το ιντερνετ μπορουσες να βρεις και να διαβασεις ολες τις λεπτομερειες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Witcher1st είπε

Πως θυμασαι τοσες λεπτομερειες πριν τοσα χρονια;!

ειναι απο τις legend στιγμες του σεννα. οπως το qualy στο μονακο που εριξε 2.5 sec στον 2ο προστ με ιδιο αμαξι, ο πρωτος γυρος υπο βροχη στο donington κλπ

edit ηταν 1.5 sec. βεβαια 1.5 sec στο μονακο εστω και αν οι δυο πιλοτοι εχουν το "απολυτο" οπλο MP4/4 ειναι τεραστιο νουμερο. Και δεν ηταν οτι ο δευτερος πιλοτος σου ηταν λιγος. 1.5 sec στον προστ στο μονακο. Impressive.
Το καλυτερο εινια οτι αυτος ο γυρος μαλον δεν αποτυπωθηκε ποτε στην καμερα ... Αρε FIA με τα ωραια σου

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, sattack είπε

1984 Monaco GP,  με πολύ βροχή. 

Ο Senna είναι στην 1η του χρόνια,  με μια Tolleman,  μια μικρή αδύναμη ομάδα, και ξεκιναει 13ος, αλλά βρίσκει ευκαιρία να δείξει το τεράστιο ταλέντο του στη βροχή.

Ο Prost είχε πρωταγωνιστισει στο πρωταθλημα του 1983 με Renault, αλλά στο τέλος το έχασε στο τέλος από τον Piquet, κατηγόρησε εντονα την Renault ότι δεν εξελιξε το μονοθεσιο στη διάρκεια της χρονιάς και τον απολύσανε, και πήγε στη McLaren με teammate τον Lauda, όπου χαρη σε καλό σασί και πολύ δυνατό turbo κινητήρα με φίρμα Tag Heuer που τον κατασκευάζε η Porsche κυριάρχησαν στο 1984.

Στη βροχή του Monaco, με πολλές εγκαταλείψεις  (Lauda, Mansell κλπ) , με κάποια προβληματακια του Prost που πηγαινε 1ος, και με τον Senna  να οδηγάει διαολεμένα ένα αδύναμο μονοθέσιο,  και να τον πλησιάζει πολύ γρήγορα από τη 2η θέση, ο Prost ζητούσε να σταματησει ο αγώνας λόγω επικινδυνοτητας. Την απόφαση την πήρε ο παλιός οδηγός F1 Jackie Ickx , και πολλοί τον κατηγόρησαν ότι το έκανε επειδή δούλευε ως οδηγός της Porsche στα sport κλειστά μονοθεσια. Την ώρα που κούναγε την κόκκινη σημαία ο Prost που του το χανε πει σταματαγε, και o Senna πέρναγε πρωτος τη γραμμή, αλλά η κατάταξη μετράει από τον προηγούμενο γύρο. 

Μετά λεγανε ότι αν συνεχιζόταν ο αγώνας,  ο Senna θα εγκατέλειπε από αναρτησεις επειδή πήγαινε επιθετικά στα curbs.

Εξίσου τρελλά όμως οδηγούσε από πίσω o Stefan Bellof με το μοναδικό μη turbo μονοθέσιο (Tyrell) που ίσα που μπήκε από το Quali 20ος (υπήρχαν περισσότεροι, που έμεναν απεξω) και ίσως τους πέρναγε και τους 2! Η Tyrell ακυρώθηκε, ο Enzο Ferrari είχε εντυπωσιαστει και ήθελε να προσλαβει τον Bellof , ο Bellof πηρε πρωταθλημα στα σπορ αντοχης και ειχε κάνει και το ρεκόρ με Porsche στο Nurburgring που εμεινε για 35 χρόνια και όλοι είχανε πάντα να αναφέρονται σε αυτο μεχρι το 2018, αλλά δυστυχώς σκοτώθηκε το 1985 στα 1000km του Spa. Αλλιώς μάλλον θα ήταν άξιος ανταγωνιστής του Senna του Prost και του Mansell.

Επειδή το Monaco GP διεκόπει πριν συμπληρωθεί το 75% των γύρων,  αποδόθηκαν οι μισοί πόντοι (όπως στο Spa περυσι), και ο Prost πήρε μόνο 4.5 αντί για 9. Στο τέλος έχασε το πρωταθλημα για 0.5 πόντους από τον Lauda. Αν είχε συνεχιστεί και έπαιρνε τουλάχιστον τη 2η θέση με 6 ποντους, θα είχε πάρει αυτός το πρωταθλημα. Τελικά τον λεγανε ο "κύριος καθηγητης" γιατί χωρίς να είναι τόσο απίστευτα γρήγορος όπως ο Senna,  πήρε 4 και λεγανε ότι για ελάχιστους πόντους θα μπορούσε να είχε πάρει μέχρι 7. Εγώ γέλασα πολύ στο ντοκιμαντέρ για τον Fangio, που έλεγε ότι οδηγούσε το κανονικο του αυτοκίνητο γρήγορα και του λέει η γυναίκα του: "αμαν, πως τρέχεις έτσι? Ποιος νομίζεις ότι είσαι, ο Fangio?". "Και είχα πάρει ήδη 2 πρωταθληματα τότε!" λέει! 😂

 

Θεός, μπράβο σου αδερφέ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, mrvaggos είπε

Έχει κανείς θέμα με την εικόνα στο ertflix; 

 

Όλη η Γη έχει, υπάρχει πρόβλημα στη μετάδοση σήμερα.

 

PQ6fNTH.png

 

  • Like 2
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...