Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, haHa είπε

Για πολλοστη φορα, δεν συζηταμε μονο για το τακτ, αλλα και σε ποιο σημειο του πρωταθλήματος αρχιζουν τα team orders. Είναι αυτο που ειπε ο pappous. 

 

Οπως και να εχει, ελπιζω να καταλαβες(μιας και λες οτι εισαι συμφωνος) οτι χθες το team order δεν ηταν μονο στο τελος οπως λεει ο Horner και επαναλαμβανουν μερικοι. 

 

Το σχόλιο μου αφορούσε στο ότι στην Redbull ενδιαφέρονται πρωτίστως για να πάρει το πρωτάθλημα ο Max και σε δεύτερο βαθμό για το κατασκευαστών. Θα έκαναν τα πάντα (50 team orders) για να γίνει αυτό. Χθες τους βόλεψε γιατί και ο Max βγήκε πρώτος και δεν χάθηκαν βαθμοί στο κατασκευαστών (1 - 2).

Βγες από την λούπα που έχεις πέσει στο να απαντάς στα σχόλια όλων που έχουν αντίθετη άποψη με σένα είτε έχουν δίκιο είτε όχι. 

Σου λέω ότι δεν με ενδιαφέρει πότε και για ποιόν λόγο έγιναν τα Team orders αλλά το αποτέλεσμα. Δεν θα κάτσει μία εταιρεία στην F1 να ασχοληθεί αν ενοχλούνται κάποιοι. 

Και στον πρώτο αγώνα να δώσει εντολές τι έγινε αν στο τέλος της χρονιάς κατακτήσει τα πάντα θα της πέσουν τα μούτρα. 

Απόλαυσε το σπορ με τα καλά και τα κακά του και μην χαλιέσαι τόσο με τον έναν και τον άλλο και αναμοχλεύσεις του παρελθόντος. 

Επεξ/σία από liakinen
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, liakinen είπε

Το σχόλιο μου αφορούσε στο ότι στην Redbull ενδιαφέρονται πρωτίστως για να πάρει το πρωτάθλημα ο Max και σε δεύτερο βαθμό για το κατασκευαστών. Θα έκαναν τα πάντα (50 team orders) για να γίνει αυτό. Χθες τους βόλεψε γιατί και ο Max βγήκε πρώτος και δεν χάθηκαν βαθμοί στο κατασκευαστών (1 - 2).

Βγες από την λούπα που έχεις πέσει στο να απαντάς στα σχόλια όλων που έχουν αντίθετη άποψη με σένα είτε έχουν δίκιο είτε όχι. 

Σου λέω ότι δεν με ενδιαφέρει πότε και για ποιόν λόγο έγιναν τα Team orders αλλά το αποτέλεσμα. Δεν θα κάτσει μία εταιρεία στην F1 να ασχοληθεί αν ενοχλούνται κάποιοι. 

Και στον πρώτο αγώνα να δώσει εντολές τι έγινε αν στο τέλος της χρονιάς κατακτήσει τα πάντα θα της πέσουν τα μούτρα. 

Απόλαυσε το σπορ με τα καλά και τα κακά του και μην χαλιέσαι τόσο με τον έναν και τον άλλο και αναμοχλεύσεις το παρελθόν. 

Μαζι σου σε ολα αυτα και ειδικα στο τελευταιο!!
Για αυτο ειναι καπως περιεργο οταν σε εναν αγωνα βλεπουμε 3 team orders καποιοι να κανουν μνεια για τα team orders της ... Mercedes!

Τα team orders απο RB ηταν οπως λες αναμενομενα με την λογικη που εχει εδω και 2 χρονια.

Σαν φιλαθλοι μπορει να μας χαλαει, δεν μπορουμε να κανουμε και πολλα, παρα μονο να ελπιζουμε οτι πχ η Φερραρι δεν θα ακολουθησει το παραδειγμα της RB, αλλα θα εχει την λογικη της Mercedes, ωστε να βλεπουμε περισσοτερες μαχες στην πιστα.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν κατάλαβα και πολλά 🤔

https://www.gazzetta.gr/gmotion/2119554/formula-1-i-ferrari-brike-tin-akribi-aitia-egkataleipsis-toy-lekler-vid

7 λεπτά πριν, haHa είπε

Φερραρι δεν θα ακολουθησει το παραδειγμα της RB, αλλα θα εχει την λογικη της Mercedes, ωστε να βλεπουμε περισσοτερες μαχες στην πιστα.

Η Ferrari δεν ξέρω τι θα κάνει (θα το δούμε αν έρθει που θα έρθει λογικά μία αντίστοιχη στιγμή) αλλά μέσα μου πιστεύω ότι στην νέα εποχή της αναγέννησης της αν έχει να επιλέξει πρωτάθλημα ο Leclerc ή πρώτη στο κατασκευαστών θα διαλέξει το δεύτερο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, haHa είπε

αλλα θα εχει την λογικη της Mercedes, ωστε να βλεπουμε περισσοτερες μαχες στην πιστα.

Συγγνώμη αλλά το "valteri is James" , έχει γίνει ανέκδοτο και πηγή άπειρων memes 

Spoiler

Screenshot_2022-05-24-11-07-28-65_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg.f6314827a431237bafe5d4111b1166cf.jpg

Προσωπικά δεν υποστηρίζω κανένα team order όσο λογικοφανες και να φαίνεται, αλλά οκ, όλες οι μεγάλες ομάδες το έχουν κάνει και θα το ξανακάνουν.

 

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, liakinen είπε

Απόλαυσε το σπορ με τα καλά και τα κακά του και μην χαλιέσαι τόσο με τον έναν και τον άλλο και αναμοχλεύσεις το παρελθόν. 

 

48 λεπτά πριν, haHa είπε

Μαζι σου σε ολα αυτα και ειδικα στο τελευταιο!!
Για αυτο ειναι καπως περιεργο οταν σε εναν αγωνα βλεπουμε 3 team orders καποιοι να κανουν μνεια για τα team orders της ... Mercedes!

Τα team orders απο RB ηταν οπως λες αναμενομενα με την λογικη που εχει εδω και 2 χρονια.

Tι λεγαμε:

33 λεπτά πριν, liakjim είπε

Συγγνώμη αλλά το "valteri is James" , έχει γίνει ανέκδοτο και πηγή άπειρων memes 

Νομιζω τα εξηγησε ωραια ο pappous:  

13 ώρες πριν, papp0us είπε

Εγώ έχω να πω απλά λίγο προσοχή με τα ξεδιάντροπα Team orders , και μάλιστα στην αρχή του πρωταθλήματος, χωρίς ουσιαστικό λόγο, γιατι ξεχνάτε οτι η F1 του 2022 είναι γεμάτη ομάδες "πελάτες" και οδηγούς που τρέχουν δανεικοί.

Πέρσι μεταξύ σοβαρού και αστείου, ο Marko είπε οτι μπορεί να χρησιμοποιήσουν την Alpha Tauri για να "δυσκολέψουν τον Hamilton".

Ξαναλέω είμαι υπερ των Team Orders όταν ΠΡΕΠΕΙ , γιατί είναι και ομαδικό άθλημα, αλλα ακόμα και οταν δίνονται πρέπει να γίνονται με τακτ, και να ελέγχονται. Κοροιδεύουμε το "Lewis is faster than you" αλλα είναι τρείς φορές καλύτερο απο το να του λές "δωσε τη θέση και θα στη ξαναδώσουμε" και μετά γειά σας. 

Κλέβουν που κλέβουν, ας τους το κάνουν δύσκολο τουλάχιστον.


Και τα ειχαμε πει και προηγουμενως:  

Στις 22/5/2022 στις 7:50 ΜΜ, haHa είπε

Δεν εξεταζω αν αυτος ο βαθμός εδωσε το πρωταθλημα στον Μαξ. Αναφερω απλα στο τι είναι διατεθιμενη να κανει η RB με team orders που ξεπερνάει κατα πολυ τα team orders( valterri, it's james) που εδινε η Mercedes μετα το καλοκαίρι που ειχε προχωρησει η σεζον. 

Tο γραφαμε απο περυσι οτι ο Μαξ δεν θα χρειαστει να κανει στον teammate προσπερασεις σαν αυτην:

 

Δεν νομιζω οτι εχουμε να προσθεσουμε κατι αλλο στα παραπανω που εχουν ειπωθει, ο καθενας βγαζει τα συμπερασματα του.

Επεξ/σία από haHa
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

100 σχόλια για απλά μαθηματικά. Ο ένας συγκρίνει πόσους πόντους δεν κέρδισε με πολλά αν, και ο άλλος πόσους πήρε αν προσθέσουμε και πόσους δεν πήρε ο άλλος. Μόνο ο Έλληνας αυτά. Για αυτόν τον αγώνα λέει έχασε ο λεκλερκ 32 δηλαδή 25( ΑΝ κέρδιζε) +7(25-18 δηλαδή η χασούρα του δεύτερου). Αυτό δεν στέκει, διότι δεν ξέρεις αν δεν εγκατέλειπε ο λεκλερκ, αν ήταν σε θέση να κρατήσει την θέση του, ένα λάθος στα πιτ και θα έχανε την θέση του, όπως και πολλά άλλα που μπορεί να συμβούν. Η ρεντ μπουλ ήταν πολύ ταχύτερη σε ρυθμό αγώνα. Τα +8 που είχε ο λεκλερκ προέκυψαν ΜΌΝΟ επειδή ο Μαξ βγήκε στην στροφή, ενώ πριν βγει για πολλους γύρους ήταν πίσω του στα 1-1,5. Η φεραρι του σαιντ έδειξε ότι κατά πάσα πιθανότητα θα κέρδιζε πάλι ο Μαξ. Τώρα θα πει ο άλλος "ναι αλλά ο ρασελ τον κράτησε τόσους γύρους πίσω" και η απάντηση σε αυτό είναι ότι αν δεν εγκατέλειπε ο λεκλερκ η ρεντ μπουλ θα είχε άλλη στρατηγική για να απαλλαχθεί από το εμπόδιο ρασελ. 

 

Όσο για τις εντολές. Ο περεζ ειναι καθαρά δεύτερος οδηγός, όλη η ρεντ μπουλ είναι χτισμένη πάνω στον Μαξ. Αυτό που μετράει είναι το πρωτάθλημα οδηγών, και προφανώς δεν θέλουν να γίνει το περσινό δηλαδή να πάνε στο τελευταίο αγώνα όπου θα κρίνεται το πρωτάθλημα. Συνεπώς, ο μόνος τρόπος να κερδίσει ο περεζ είναι να εγκαταλείψει ο Μαξ ή να παλεύει για 3-4 θέση. Καμία σχέση με την φετινή μερσεντες όπου δεν παλεύουν για τίτλο και άρα αφήνουν να φαγωθούν μεταξύ τους. Κάτι παρόμοιο με την ρεντ μπουλ το 2016

Επεξ/σία από Macosj
  • Like 3
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, haHa είπε

Δεν νομιζω οτι εχουμε να προσθεσουμε κατι αλλο στα παραπανω που εχουν ειπωθει, ο καθενας βγαζει τα συμπερασματα του.

Δεν είναι μόνο τα παραπάνω.... Ούτε η κορυφή του παγόβουνου.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει δει κάποιος κάποια πηγή ή αναφορά για το πόσα λεφτά έχουν ξοδέψει μέχρι τώρα οι ομάδες; Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε που βρίσκονται στην εξέλιξη του αυτοκινήτου συγκριτικά με τον περιορισμό.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, eri77 είπε

Εν τω μεταξύ leclerc και Montecarlo δεν έχουν καλή σχέση 

• 2017 F2 Feature Race -- DNF, Suspension

• 2017 F2 Sprint Race -- DNF, Electrical

• 2018 F1 Monaco GP -- DNF, Brake Failure

• 2019 F1 Monaco GP -- DNF, Puncture and Damage

• 2021 F1 Monaco GP -- DNS, Left Driveshaft

• 2022 F1 Monaco Historic GP - Crashed Niki Lauda's Car. 

Fixed.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Macosj είπε

100 σχόλια για απλά μαθηματικά. Ο ένας συγκρίνει πόσους πόντους δεν κέρδισε με πολλά αν, και ο άλλος πόσους πήρε αν προσθέσουμε και πόσους δεν πήρε ο άλλος. Μόνο ο Έλληνας αυτά. Για αυτόν τον αγώνα λέει έχασε ο λεκλερκ 32 δηλαδή 25( ΑΝ κέρδιζε) +7(25-18 δηλαδή η χασούρα του δεύτερου). Αυτό δεν στέκει, διότι δεν ξέρεις αν δεν εγκατέλειπε ο λεκλερκ, αν ήταν σε θέση να κρατήσει την θέση του, ένα λάθος στα πιτ και θα έχανε την θέση του, όπως και πολλά άλλα που μπορεί να συμβούν. Η ρεντ μπουλ ήταν πολύ ταχύτερη σε ρυθμό αγώνα. Τα +8 που είχε ο λεκλερκ προέκυψαν ΜΌΝΟ επειδή ο Μαξ βγήκε στην στροφή, ενώ πριν βγει για πολλους γύρους ήταν πίσω του στα 1-1,5. Η φεραρι του σαιντ έδειξε ότι κατά πάσα πιθανότητα θα κέρδιζε πάλι ο Μαξ. Τώρα θα πει ο άλλος "ναι αλλά ο ρασελ τον κράτησε τόσους γύρους πίσω" και η απάντηση σε αυτό είναι ότι αν δεν εγκατέλειπε ο λεκλερκ η ρεντ μπουλ θα είχε άλλη στρατηγική για να απαλλαχθεί από το εμπόδιο ρασελ. 

 

Όσο για τις εντολές. Ο περεζ ειναι καθαρά δεύτερος οδηγός, όλη η ρεντ μπουλ είναι χτισμένη πάνω στον Μαξ. Αυτό που μετράει είναι το πρωτάθλημα οδηγών, και προφανώς δεν θέλουν να γίνει το περσινό δηλαδή να πάνε στο τελευταίο αγώνα όπου θα κρίνεται το πρωτάθλημα. Συνεπώς, ο μόνος τρόπος να κερδίσει ο περεζ είναι να εγκαταλείψει ο Μαξ ή να παλεύει για 3-4 θέση. Καμία σχέση με την φετινή μερσεντες όπου δεν παλεύουν για τίτλο και άρα αφήνουν να φαγωθούν μεταξύ τους. Κάτι παρόμοιο με την ρεντ μπουλ το 2016

Και εσύ συμφωνείς ότι οι βαθμοί πού παίχτηκαν ΑΝ κέρδισε ήταν 32.. Αυτό ήταν το ζητούμενο. Και πάλι ΑΝ θα κέρδιζε η όχι είναι εντελώς άλλη συζήτηση. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα στην παρεα και καλη χρονια να εχουμε, αν και καθυστερημενα.
Εχω δει ολους τους αγωνες μεχρι τωρα και εχω σημειωσει 2-3 πραγματακια:

1) ο Μαξ με αντιπαλο τον Σαρλ εντος πιστας δεν εχει καμια σχεση με τον Μαξ με αντιπαλο τον Χαμ τα προηγουμενα χρονια. Το γιατι το γνωριζουμε ολοι, πιστευω και απλα επιβεβαιωνει το περσινο τσιρκολικι.

2) Καλο sportmanship απο τους οδηγους γενικα και εχει ενδιαφερον το πρωταθλημα.
3) (σιγα μη δεν το ανεφερα) οι αγωνοδικες εξακολουθουν να μην παιρνουν σωστες αποφασεις  σε οφθαλμοφανη γεγονοτα (π.χ. Imola οπου δεν εδωσε ποινη σε Ρικ ο οποιος κανοντας λαθος εκτιμηση στο νωπο καβαλησε κερμπ με μουτρα και εφυγε ευθεια χτυπωντας τον Σαινθ) με αποκορυφωμα την αψυχολογητη ενεργεια του Μαγκνουσεν που χτυπησε απο την εξωτερικη τον Χαμ (ο οποιος ειχε μεινει στην εσωτερικη) στην Ισπανια. 

Εν κατακλειδι θεωρω λαθος που χαριζονται τοσο σε επαφες οπου ειναι ξεκαθαρο ποιος φταιει και δε δινουν ποινες για χαρη του θεαματος.  
Θεαμα υπαρχει και οταν παιζονται ωραιες αμυνες οπως π.χ. του Γιωργη στον Μαξ, αλλα και στις καθαρες μεχρι τωρα μαχες του Λεκλερ με τον Μαξ.

Για μενα ρεσπεκτ φετος σε Γιωργη και Ναντο. Το περιμενα και για τους 2.
Παμε γερά ρε Σαρλ να το σηκωσουμε φετος (αν και δεν το νομιζω).

Υ.Γ. απορω γιατι τρεχει ακομα ο... σωσιας του Ρικ...

 

Επεξ/σία από tommy^
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, tommy^ είπε

με αποκορυφωμα την αψυχολογητη ενεργεια του Μαγκνουσεν που χτυπησε απο την εξωτερικη τον Χαμ (ο οποιος ειχε μεινει στην εσωτερικη) στην Ισπανια. 

Παρόμοια αντίδραση είχα κι εγώ σε αυτό, μέχρι το σημείο που άκουσα τον Martin Brundle να λέει "Magnussen was fully entitled to be there. Hamilton undresteered". Απόρησα να σου πω την αλήθεια, αλλά χθες που βρήκα το onboard του Schumacher που ήταν ακριβώς πίσω τους, μου λύθηκαν οι απορίες. Καθαρό αγωνιστικό συμβάν αλλά αν σε κάποιον θα ήθελες να ρίξεις ευθύνη τρόπον τινά, αυτός θα ήταν ο Hamilton και όχι ο Magnussen καθώς το ψιλοέχασε στη στροφή. Νομίζω είναι φανερό το ποιός τζαρτζάρει ποιόν.

https://streamable.com/otqu1r

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, Koukousakis είπε

Παρόμοια αντίδραση είχα κι εγώ σε αυτό, μέχρι το σημείο που άκουσα τον Martin Brundle να λέει "Magnussen was fully entitled to be there. Hamilton undresteered". Απόρησα να σου πω την αλήθεια, αλλά χθες που βρήκα το onboard του Schumacher που ήταν ακριβώς πίσω τους, μου λύθηκαν οι απορίες. Καθαρό αγωνιστικό συμβάν αλλά αν σε κάποιον θα ήθελες να ρίξεις ευθύνη τρόπον τινά, αυτός θα ήταν ο Hamilton και όχι ο Magnussen καθώς το ψιλοέχασε στη στροφή. Νομίζω είναι φανερό το ποιός τζαρτζάρει ποιόν.

https://streamable.com/otqu1r

Όντως αγωνιστικό φαίνεται το συγκεκριμένο, ο Χαμ ανοίγει λίγο και ο Μαγκνουσεν κλείνει λίγο. Κανονικά θα έπρεπε ο Μαγκ να ανοίξει λίγο και να το αποφύγει, αλλά δεν έχουν όλοι τα ίδια αντανακλαστικά, αίσθηση του χώρου. Δεν έχει και την καλύτερη φήμη ο συγκεκριμένος....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...