Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

38 λεπτά πριν, haHa είπε

Το παραπανω συμπερασμα δεν προκυπτει απο τα λεγομενα της πλειοψηφιας των οδηγων που ηταν αυτοι που πιεσαν για τις αλλαγες.
Ειναι δικο σου συμπερασμα, αλλα θεωρω πως η πλειοψηφια των οδηγων ξερει καλυτερα απο εμας στον καναπε.

Στο ειπα και πριν φυσικα και ξερει καλυτερα γιατι κανεις απο αυτους που μιλησαν ετσι δεν εκανε κριτικη στην ομαδα του πρωτα που τους εφερε σε αυτη τη θεση, γιατι τους νοιαζουν τα εκατομμυρια που παιρνουν. Δεν ακουσα τον Hamilton ή τον Gasly να κριτικαρει εντονα και δημοσια την ομαδα για να βρει λυση γιατι ξερανε πως θα χασουν αποδοση.Αν το εκαναν δεν θα μιλαγαμε για υποκρισια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 λεπτά πριν, mtifosi είπε

Στο ειπα και πριν φυσικα και ξερει καλυτερα γιατι κανεις απο αυτους που μιλησαν ετσι δεν εκανε κριτικη στην ομαδα του πρωτα που τους εφερε σε αυτη τη θεση, γιατι τους νοιαζουν τα εκατομμυρια που παιρνουν. Δεν ακουσα τον Hamilton ή τον Gasly να κριτικαρει εντονα και δημοσια την ομαδα για να βρει λυση γιατι ξερανε πως θα χασουν αποδοση.Αν το εκαναν δεν θα μιλαγαμε για υποκρισια.

Αυτο ειναι τελειως διαφορετικο απο αυτο που ειπες προηγουμενως.

Τελος παντων, εχουμε κουρασει θεωρω, το σημαντικο ειναι οτι οι οδηοι που ξεοροιυν καλυτερα απο εμας διαμαρτυρηθηκαν και πιεσαν για τις αλλαγες και ετσι μειωθηκε αισθητα το προβλημα και δεν βλεπουμε τον Sainz να διαμαρτυρεται, τον Gasly να λεει οτι θα χρειαζεται μαγκουρα στα 30, τον Magnussen να εχει nerve pain στην πλατη και να θελει θεραπειες επι ωρες κλπ.

Μπραβο στους οδηγους που προστατευσαν την υγεια τους και πιεσαν για αλλαγες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, haHa είπε

Αυτο ειναι τελειως διαφορετικο απο αυτο που ειπες προηγουμενως.

Τελος παντων, εχουμε κουρασει θεωρω, το σημαντικο ειναι οτι οι οδηοι που ξεοροιυν καλυτερα απο εμας διαμαρτυρηθηκαν και πιεσαν για τις αλλαγες και ετσι μειωθηκε αισθητα το προβλημα και δεν βλεπουμε τον Sainz να διαμαρτυρεται, τον Gasly να λεει οτι θα χρειαζεται μαγκουρα στα 30, τον Magnussen να εχει nerve pain στην πλατη και να θελει θεραπειες επι ωρες κλπ.

Μπραβο στους οδηγους που προστατευσαν την υγεια τους και πιεσαν για αλλαγες.

Να πουμε και ενα μπραβο στην FIA που αλλαξε ισορροπιες παλι εν μεσω της χρονιας ομως...Οσο για αυτους που διαμαρτυρονταν αν δεν το αντεχαν το συγκεκριμενο σπορ ας κανουν κατι αλλο... Οσοι δεν διαμαρτυρονταν δηλαδη ηταν απο σιδερο...?

Επεξ/σία από mtifosi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, mtifosi είπε

Να πουμε και ενα μπραβο στην FIA που αλλαξε ισορροπιες παλι εν μεσω της χρονιας ομως...Οσο για αυτους που διαμαρτυρονταν αν δεν το αντεχαν το συγκεκριμενο σπορ ας κανουν κατι αλλο... Οσοι δεν διαμαρτυρονταν δηλαδη ηταν απο σιδερο...?

Πάλι τα ίδια ρε συ; Ας μην έκλεβε η Ferrari να μην είχε θέμα με την αλλαγή κανονισμών. Δεν έγινε κανείς οδηγός αγώνων για να πάρει τη μέση στα χέρια.

Η απόφαση της FIA μεσουσής της περιόδου ήταν οτι όσοι έχουν Porpoising πάνω απο το όριο ανοχής, θα έπρεπε να ανεβάσουν το πάτωμα πιο ψηλά. Ταυτόχρονα άλλαξε τον τρόπο ελέγχου του πατώματος, που έπρεπε να είναι άκαμπτο. Σε κάποιους ήταν μακαρόνι. Αυτοί οι κάποιοι δεν κατάφεραν να το διορθώσουν αλλιώς, το έκαναν πιο βαρύ για να είναι άκαμπτο και να ειναι σύννομοί, και έχασαν ταχύτητα.

Τα ρέστα ζήτα τα απο τη Ferrari που ΚΑΙ έκλεβε, ΚΑΙ δεν κατάφερε να το φτιάξει (όπως η Redbull) οταν τους πιάσανε. 

Τι σου φταίει η FIA;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, papp0us είπε

Πάλι τα ίδια ρε συ; Ας μην έκλεβε η Ferrari να μην είχε θέμα με την αλλαγή κανονισμών. Δεν έγινε κανείς οδηγός αγώνων για να πάρει τη μέση στα χέρια.

Η απόφαση της FIA μεσουσής της περιόδου ήταν οτι όσοι έχουν Porpoising πάνω απο το όριο ανοχής, θα έπρεπε να ανεβάσουν το πάτωμα πιο ψηλά. Ταυτόχρονα άλλαξε τον τρόπο ελέγχου του πατώματος, που έπρεπε να είναι άκαμπτο. Σε κάποιους ήταν μακαρόνι. Αυτοί οι κάποιοι δεν κατάφεραν να το διορθώσουν αλλιώς, το έκαναν πιο βαρύ για να είναι άκαμπτο και να ειναι σύννομοί, και έχασαν ταχύτητα.

Τα ρέστα ζήτα τα απο τη Ferrari που ΚΑΙ έκλεβε, ΚΑΙ δεν κατάφερε να το φτιάξει (όπως η Redbull) οταν τους πιάσανε. 

Τι σου φταίει η FIA;

Καταρχην τετοιες αποφασεις δεν γινονται ετσι απλα. Καμια ferrari δεν εκλεβε ηταν καθολου νομοτυπη βαση των κανονισμων που οριζονται στην αρχη της χρονιας. Η FIA με προσχημα το porpoising και την ασφαλεια και τις ορεξεις κυριως mercedes  περασε την συγκεκριμενη οδηγια που το porpoising εξακολουθει και υπαρχει. Η ferrari μπορουσε να ασκησει veto αλλα ο mattia μαλλον σκεφτοταν αλλα. Αυτα ειδε και ο Elcan μαζι με αλλα και ξεχειλισε το ποτηρι,

As we've seen in the 2022 F1 season, a lot of cars are experiencing porpoising while driving. Since this aerodynamic phenomenon is quite dangerous for drivers, the FIA are planning to introduce anti-porpoising rules for the next season.

Additionally, they have already forced some changes to this year's cars as well. These changes were not appreciated by many teams, including the Maranello-based outfit.

However, the FIA declared that the changes are for the safety of the drivers, which should be most important. Even though 'The Prancing Horse' team could've used their veto against the rules, they will not do so since it concerns the health of the drivers.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, mtifosi είπε

Καταρχην τετοιες αποφασεις δεν γινονται ετσι απλα. Καμια ferrari δεν εκλεβε ηταν καθολου νομοτυπη βαση των κανονισμων που οριζονται στην αρχη της χρονιας. Η FIA με προσχημα το porpoising και την ασφαλεια και τις ορεξεις κυριως mercedes  περασε την συγκεκριμενη οδηγια που το porpoising εξακολουθει και υπαρχει. Η ferrari μπορουσε να ασκησει veto αλλα ο mattia μαλλον σκεφτοταν αλλα. Αυτα ειδε και ο Elcan μαζι με αλλα και ξεχειλισε το ποτηρι,

As we've seen in the 2022 F1 season, a lot of cars are experiencing porpoising while driving. Since this aerodynamic phenomenon is quite dangerous for drivers, the FIA are planning to introduce anti-porpoising rules for the next season.

Additionally, they have already forced some changes to this year's cars as well. These changes were not appreciated by many teams, including the Maranello-based outfit.

However, the FIA declared that the changes are for the safety of the drivers, which should be most important. Even though 'The Prancing Horse' team could've used their veto against the rules, they will not do so since it concerns the health of the drivers.

Ποια είναι η οδηγία που "πέρασε" η FIA έχεις καταλάβει; Βρες λίγο τι πέρασε, και θα καταλάβεις γιατί ήταν νομότυπη (αλλα όχι νόμιμη)  η Ferrari, γιατί έχασε χρόνο ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ με την εφαρμογή της οδηγίας, και γιατί δεν έχει να κάνει με το Porpoising, το οποίο δεν είχε ΚΑΜΙΑ σχέση με το χάλι που είχαμε στην αρχή της χρονιάς.

Οι ομάδες αναγκάστηκαν να το λύσουν, θέλοντας η μη, μετά τον εξαναγκασμό απο τη FIA, πράγμα που δε θα γινόταν αλλιώς, γιατί πολύ απλά στα @@ τους για τους οδηγούς. Ας σπάσουν τη μέση τους, δε θα έχαναν χρόνο ανεβάζοντας το αυτοκίνητο πιο ψηλά.

Το οτι η Ferrari είχε δικαίωμα Veto και δεν το άσκησε, νομίζω ότι σου δείχνει ξεκάθαρα ότι δεν ήταν πρόβλημα η οδηγία για το porpoising για αυτούς. Το πρόβλημα της ήταν η εφαρμογή του κανονισμού, που μετρούσε σε παραπάνω σημεία το μακαρόνι που είχαν για πάτωμα. Αυτό αναγκάστηκαν να αλλάξουν, απο εκεί έχασαν χρόνο.

TL:DR. Ας μην έκλεβαν, ή έστω ας έκλεβαν και ας μην τους έπιαναν. Bad luck..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, mtifosi είπε

Καταρχην τετοιες αποφασεις δεν γινονται ετσι απλα. Καμια ferrari δεν εκλεβε ηταν καθολου νομοτυπη βαση των κανονισμων που οριζονται στην αρχη της χρονιας. Η FIA με προσχημα το porpoising και την ασφαλεια και τις ορεξεις κυριως mercedes  περασε την συγκεκριμενη οδηγια που το porpoising εξακολουθει και υπαρχει. Η ferrari μπορουσε να ασκησει veto αλλα ο mattia μαλλον σκεφτοταν αλλα. Αυτα ειδε και ο Elcan μαζι με αλλα και ξεχειλισε το ποτηρι,



Δεν αλλαξαν οι κανονισμοι εντος χρονιας: Αλλαξε ο τροπος ελεγχου για το αν ειναι ακαμπτο το πατωμα, οχι οι κανονισμοι.

Αυτο που γραφεις για αλλαγη κανονισμων, αφορα την επομενη χρονια. Εκει ναι πραγματι εγινε αλλαγη κανονισμων με την συμφωνη γνωμη ολων των ομαδων.

Φετος η αλλαγη εγινε στον ελεγχο ωστε να μην εχουμε ομαδες που δεν τηρουν το πνευμα του κανονισμου και να μην διαμαρτυρονται οι οδηγοι που ειχαν προβληματα με την υγεια τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, haHa είπε

Το παραπανω συμπερασμα δεν προκυπτει απο τα λεγομενα της πλειοψηφιας των οδηγων που ηταν αυτοι που πιεσαν για τις αλλαγες.
Ειναι δικο σου συμπερασμα, αλλα θεωρω πως η πλειοψηφια των οδηγων ξερει καλυτερα απο εμας στον καναπε.

Όχι αυτοι που λες δεν ξέρουν καλύτερα μην επαναλαμβανόμαστε . Το συμφέρον τους και τα εκατομμύρια κοιτάνε . 

44 λεπτά πριν, haHa είπε



Δεν αλλαξαν οι κανονισμοι εντος χρονιας: Αλλαξε ο τροπος ελεγχου για το αν ειναι ακαμπτο το πατωμα, οχι οι κανονισμοι.

Αυτο που γραφεις για αλλαγη κανονισμων, αφορα την επομενη χρονια. Εκει ναι πραγματι εγινε αλλαγη κανονισμων με την συμφωνη γνωμη ολων των ομαδων.

Φετος η αλλαγη εγινε στον ελεγχο ωστε να μην εχουμε ομαδες που δεν τηρουν το πνευμα του κανονισμου και να μην διαμαρτυρονται οι οδηγοι που ειχαν προβληματα με την υγεια τους.

Κανονισμοι ή τροποι ελεγχου αλλαχθηκαν με προσχημα την ασφαλεια αλλιως δεν μπορουσαν να περασουν. Αφου ηταν τοσο σιγουρη στην FIA γιατι χρησιμοποιησαν το porpoising ως δικαιολογια αφου δεν το χρειαζονταν..?

Επεξ/σία από mtifosi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, mtifosi είπε

Όχι αυτοι που λες δεν ξέρουν καλύτερα μην επαναλαμβανόμαστε . Το συμφέρον τους και τα εκατομμύρια κοιτάνε . 

Κανονισμοι ή τροποι ελεγχου αλλαχθηκαν με προσχημα την ασφαλεια αλλιως δεν μπορουσαν να περασουν. Αφου ηταν τοσο σιγουρη στην FIA γιατι χρησιμοποιησαν το porpoising ως δικαιολογια αφου δεν το χρειαζονταν..?

Tην απαντηση στην ερωτηση σου την εχει δωσει η πλειοψηφια των οδηγων. Δεν ηταν προσχημα η ασφαλεια, ηταν κατι που οι ιδιοι οι οδηγοι ζητησαν. Αν εσυ δεν το δεχεσαι, δεν αλλαζει το γεγονος οτι το ζητησαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, papp0us είπε

Ποια είναι η οδηγία που "πέρασε" η FIA έχεις καταλάβει; Βρες λίγο τι πέρασε, και θα καταλάβεις γιατί ήταν νομότυπη (αλλα όχι νόμιμη)  η Ferrari, γιατί έχασε χρόνο ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ με την εφαρμογή της οδηγίας, και γιατί δεν έχει να κάνει με το Porpoising, το οποίο δεν είχε ΚΑΜΙΑ σχέση με το χάλι που είχαμε στην αρχή της χρονιάς.

Οι ομάδες αναγκάστηκαν να το λύσουν, θέλοντας η μη, μετά τον εξαναγκασμό απο τη FIA, πράγμα που δε θα γινόταν αλλιώς, γιατί πολύ απλά στα @@ τους για τους οδηγούς. Ας σπάσουν τη μέση τους, δε θα έχαναν χρόνο ανεβάζοντας το αυτοκίνητο πιο ψηλά.

Το οτι η Ferrari είχε δικαίωμα Veto και δεν το άσκησε, νομίζω ότι σου δείχνει ξεκάθαρα ότι δεν ήταν πρόβλημα η οδηγία για το porpoising για αυτούς. Το πρόβλημα της ήταν η εφαρμογή του κανονισμού, που μετρούσε σε παραπάνω σημεία το μακαρόνι που είχαν για πάτωμα. Αυτό αναγκάστηκαν να αλλάξουν, απο εκεί έχασαν χρόνο.

TL:DR. Ας μην έκλεβαν, ή έστω ας έκλεβαν και ας μην τους έπιαναν. Bad luck..

Εγω εχω καταλαβει πολυ καλα. Μαλλον εσεις δεν εχετε καταλαβει. Και ξαναλεω γιατι χρειαστηκε την ασφαλεια για να το περασει αφου δεν το χρειαζοταν.? Οσο για το veto καταλαβα εναν απο τους λογους απομακρυμσης του binoto. 3.15.8 Central Floor Flexibility
a. Bodywork within RV-PLANK may deflect no more than 2mm at the two holes in the plank at XF=1080 and no more than 2mm at the rearmost hole, when the car, without driver, is supported at these positions. The car will be supported on 70mm diameter pads, centred on the holes, and only in contact with the underside of the plank assembly. The displacement will be measured at the supports, relative to the reference plane at the centre of each hole.

b. Bodywork on the reference plane may deflect no more than 0.2mm when the car, without driver, is supported at the two holes in the plank at XF=1080 and at the rearmost hole in the plank. The car will be supported on 40mm diameter pads, centred on the holes, and only contacting the bodywork on the reference plane. For the two holes at XF=1080 the displacement will be measured at the supports, relative to the survival cell datum points detailed in Article 3.2.6. For the rearmost hole the displacement will be measured at the support, relative to the power unit at the uppermost transmission mounting studs detailed in Article 5.4.8.

2 λεπτά πριν, haHa είπε

Tην απαντηση στην ερωτηση σου την εχει δωσει η πλειοψηφια των οδηγων. Δεν ηταν προσχημα η ασφαλεια, ηταν κατι που οι ιδιοι οι οδηγοι ζητησαν. Αν εσυ δεν το δεχεσαι, δεν αλλαζει το γεγονος οτι το ζητησαν.

Ε σε αυτη τη ζωη ο καθενας μπορει να ζηταει οτι θελει. Και δεν ηταν η πλειοψηφια αλλα κυριως οι οδηγοι της mercedes που ειχαν προβλημα αποδοσης και οσοι δεν ηξεραν πως να βρουν ταχυτητα οπως ο sainz. Αυτοι που ειχαν ταχυτητα οπως leclerc απλως εκαναν την δουλεια τους αφηνοντας οδηγους οπως ο sainz εκτεθειμενους σε δικαιολογιες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, mtifosi είπε

Ε σε αυτη τη ζωη ο καθενας μπορει να ζηταει οτι θελει. Και δεν ηταν η πλειοψηφια αλλα κυριως οι οδηγοι της mercedes που ειχαν προβλημα αποδοσης και οσοι δεν ηξεραν πως να βρουν ταχυτητα οπως ο sainz. Αυτοι που ειχαν ταχυτητα οπως leclerc απλως εκαναν την δουλεια τους αφηνοντας οδηγους οπως ο sainz εκτεθειμενους σε δικαιολογιες.

Συνεχιζεις και γραφεις ανακριβειες.
Ηταν η πλειοψηφια των οδηγων και το πηγαν επισημα αφοτου το συζητησαν στο drivers briefing.
Formula 1 drivers urge FIA to tackle “very painful” effects of porpoising

Αναφορά σε κείμενο

 “It got to a point where in the drivers’ briefing we all looked at each other and said ‘we need to do something’,” Sainz recounted.
“Because it’s okay one race, but can we do 10 more years like this? I doubt it.

We kindly asked the FIA to look into it, to don’t, let’s say, listen to the teams too much and to listen to us [instead], that we were saying that it’s getting to a point where we are struggling, all of us, to handle this.”

 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, haHa είπε

Συνεχιζεις και γραφεις ανακριβειες.
Ηταν η πλειοψηφια των οδηγων και το πηγαν επισημα αφοτου το συζητησαν στο drivers briefing.
Formula 1 drivers urge FIA to tackle “very painful” effects of porpoising

 

Η απαντηση εκθετει Carlos Sainz Jnr said he “suffered a lot with this” in his Ferrari on Friday, while team mate Charles Leclerc did not. “I had for some reason a car, or a floor, that was porpoising and bottoming a lot more than the other car with the same set-up,” said Sainz.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά ανεξάρτητα από το ποιος ευνοήθηκε ή έχασε από την αλλαγή, το porpoising έπρεπε να σταματήσει ή να μειωθεί για χάρη της υγείας των οδηγών. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να θυμησω οτι ναι μεν γκρινιαζε ο τοτος για την οδηγια (και τα 2 τσιουαουα του) αλλα και η φια ηθελε να κοψει τη φορα και στην RB και στην φερραρι. Στην RB δεν τους βγηκε λογω διαφορετικης φιλοσοφιας των αγωγων βεντουρι του μονοθεσιου. Στην Ferrari  η TD ξεκινησε αν θυμαμε καλα με την Γαλλια (12ος αγωνας) επομενος αγωνας απο την Αυστρια οπου ειδαμε ποσο αεροδυναμικα ειναι τα εντοσθια του φοραδοκινητηρα. Απο τη στιγμη δε που αλλαξανε τα modes για να μην σκαει ενας κινητηρας καθε 2 μετρα η φοραδα επαψε να εχει το traction στην εξοδο απο τις αργες στροφες (που ουδεμια σχεση εχει με το πατωμα και την TD γιατι σε χαμηλες ταχυτητες το πατωμα ειναι ψηλα) και το μονοθεσιο δεν ειχε την ιδια ισορροπια.Κατα την αποψη μου λοιπον η φοραδα εχασε φετος οχι λογω TD αλλα λογω αναξιοπιστου μοτερ και εσωτερικων politcs (μονιμο προβλημα αυτο).
Για μενα Ιδανικος TP αν δεν πανε σε brawn ειναι ο Steiner. Δεν αφηνει τιποτα να πεσει χαμω και μπορει να παιξει ανετα με το μυαλο του spice boy και του Michael its not fair . 

Επεξ/σία από ghostrider
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ross γύρνα πίσω ή έστω τηλεφώνα.

Όποιος και να'ναι να'ρθει, αρκεί να απολύσει τον Rueda και όλο το υπόλοιπο τσίρκο που αυτοαποκαλείται τμήμα στρατηγικής, και να κάνει τον Leclerc αδιαμφησβήτητο νο.1 οδηγό. Δεν μπορείς να παλέψεις με RBR/Max όταν ο σαφώς πιο αργός teammate σου κάνει επίθεση σε εσένα ενώ ο άλλος τρέχει χαλαρά ανενόχλητος, και όταν χάνεις βαθμούς για να τα πάει καλά ο 2ος οδηγός. Ναι αναφέρομαι στην Βρετανία, άκου εκεί να πετάξεις νίκη για να μην χάσει θέση ο Σαινθ από τον Χάμιλτον και να βγει 3ος.

Γνώμη μου, ο μόνος που μπορεί να βγάλει την Φερράρι από τον βούρκο είναι ο Brawn.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...