Προς το περιεχόμενο

Πως μπορώ να φτιάξω μια εφαρμογή;


stellakoutlaki

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους. Είμαι μαθητής της Γ γυμνασίου και θέλω να φτιάξω μια εφαρμογή για το μάθημα της τεχνολογίας. Μπορείτε να μου προτείνετε ένα εύκολο και ευχρηστο πρόγραμμα για να φτιάξω την εφαρμογή ή κάποιον που μπορεί να ασχοληθεί και να μας βοηθήσει να φτιάξουμε την εφαρμογή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο μάθημα της τεχνολογίας κάνουμε ένα project που λέγεται Save Others Lives και πρέπει να φτιάξουμε μία εφαρμογή για κινητό στην οποία ο χρήστης θα μπορεί πατώντας ένα κουμπί να ειδοποιήσει με ομαδική κλήση κάποιους ανθρώπους που θα μπορούν να τον βοηθήσουν σε περίπτωση που βρίσκεται σε ανάγκη.     

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Λίγο hardcore μου φαίνεται αυτό για 3η Γυμνασίου αλλά οκ...
Ο καθηγητής δε σας έχει δώσει κάποια κατεύθυνση; Υπάρχει το App Inventor αλλά δεν ξέρω πόσο εύχρηστο είναι ή πόσο θα σου κάνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανέθεσαν σε μένα να ψάξω για την εφαρμογή. Προσπάθησα ήδη με το Αpp Inventor αλλά δεν έβγαλα άκρη. Δεν έβρισκα τρόπο να το κάνω. Ευχαριστώ πολύ πάντως!

Αν τυχόν υπάρχει κάτι άλλο σας παρακαλώ δώστε μου τα φώτα σας! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, stellakoutlaki είπε

Ανέθεσαν σε μένα να ψάξω για την εφαρμογή. Προσπάθησα ήδη με το Αpp Inventor αλλά δεν έβγαλα άκρη. Δεν έβρισκα τρόπο να το κάνω. Ευχαριστώ πολύ πάντως!

Αν τυχόν υπάρχει κάτι άλλο σας παρακαλώ δώστε μου τα φώτα σας! 

 

Δηλαδη ετσι στο ξεκάρφωτο ο καθηγητης σας λεει καντε αυτο χωρίς να σας πει τι θα χρησιμοποιήσετε και πως

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μέγα τρολλ φαίνεται το θέμα. Εαν δεν είναι. Τότε είναι τέρμα βαρεμένος ο καθηγητής.! 
Ts, για δώσε μας παραπάνω πληροφορίες. Για Ios το θέλεις η για Android? 
Και με τη γλώσσα θέλει να το γράψετε;;

  • Like 1