camel555 Δημοσ. 21 Ιουνίου Δημοσ. 21 Ιουνίου Καλησπέρα, τώρα βρήκα το νήμα, οπότε μεταφέρω το ερώτημά μου εδώ: Έχει αλλάξει κάποιος παλιό μετρητή, με αυτούς τους νέους; Η ερώτησή μου είναι η εξής: πως ενημερώνεται ο καταναλωτής για την αλλαγή αυτή; στέλνει ο ΔΕΔΔΗΕ κάποια επιστολή ταχυδρομικά; σε παίρνει τηλέφωνο ο εργολάβος που έχει αναλάβει την παροχή σου; Ευχαριστώ όποιον απαντήσει.
GREGORYMO Δημοσ. 22 Ιουνίου Δημοσ. 22 Ιουνίου 1 ώρα πριν, camel555 είπε Καλησπέρα, τώρα βρήκα το νήμα, οπότε μεταφέρω το ερώτημά μου εδώ: Έχει αλλάξει κάποιος παλιό μετρητή, με αυτούς τους νέους; Η ερώτησή μου είναι η εξής: πως ενημερώνεται ο καταναλωτής για την αλλαγή αυτή; στέλνει ο ΔΕΔΔΗΕ κάποια επιστολή ταχυδρομικά; σε παίρνει τηλέφωνο ο εργολάβος που έχει αναλάβει την παροχή σου; Ευχαριστώ όποιον απαντήσει. Ο εργολάβος τηλέφωνο 1
Kozanitis1 Δημοσ. 22 Ιουνίου Δημοσ. 22 Ιουνίου 11 ώρες πριν, camel555 είπε Καλησπέρα, τώρα βρήκα το νήμα, οπότε μεταφέρω το ερώτημά μου εδώ: Έχει αλλάξει κάποιος παλιό μετρητή, με αυτούς τους νέους; Η ερώτησή μου είναι η εξής: πως ενημερώνεται ο καταναλωτής για την αλλαγή αυτή; στέλνει ο ΔΕΔΔΗΕ κάποια επιστολή ταχυδρομικά; σε παίρνει τηλέφωνο ο εργολάβος που έχει αναλάβει την παροχή σου; Ευχαριστώ όποιον απαντήσει. Καλημέρα, παρά πολύ σπάνια χτυπάνε κουδούνι ή καλούν στο τηλέφωνο να ενημερώσουν για ολιγόλεπτη διακοπή ηλεκτροδότησης, λόγω αλλαγής μετρητή. Πρακτικά, απλά έρχονται τον αλλάζουν και φεύγουν, χωρίς ειδοποίηση, απλά μια μέρα θα δεις τυχαία πως τον έχουν αλλάξει.. 1
camel555 Δημοσ. 22 Ιουνίου Δημοσ. 22 Ιουνίου 10 ώρες πριν, GREGORYMO είπε Ο εργολάβος τηλέφωνο Καλημέρα. Μου δίνει την σχετική εντολή από τον ΔΕΔΔΗΕ;
jkoukos Δημοσ. 22 Ιουνίου Δημοσ. 22 Ιουνίου 12 ώρες πριν, camel555 είπε Η ερώτησή μου είναι η εξής: πως ενημερώνεται ο καταναλωτής για την αλλαγή αυτή; στέλνει ο ΔΕΔΔΗΕ κάποια επιστολή ταχυδρομικά; σε παίρνει τηλέφωνο ο εργολάβος που έχει αναλάβει την παροχή σου; Σε 3 παροχές, όπως αναφέρει και ο φίλος από πάνω, κανείς δεν ειδοποίησε και απλά έγινε η αλλαγή τους σε σύντομο διάστημα κόβοντας το ρεύμα. Οι δύο ήταν λόγω διζωνικής χρέωσης ενώ η τρίτη απλά αναβάθμισης του παλιού χωρίς να το ζητήσουμε. 1
mr.Vox Δημοσ. 22 Ιουνίου Δημοσ. 22 Ιουνίου Σε μένα δεν ειδοποίησε κανείς. ΄Ήρθαν ώρες που δεν ήταν κανείς στο σπίτι. Έκαναν και ζημιά στην πόρτα της αυλής. Έκανα καταγγελίες εκεί που έπρεπε αλλά δεν απάντησαν. Συμπλήρωσα το έντυπο που αφορά αίτημα της αποζημίωσης αλλά και εκεί δεν απάντησαν. Ο ένας με έστελνε στον άλλον και με έβαζαν σε ένα loop που κράτησε πολύ καιρό. Δεν απάντησαν στον συνήγορο του καταναλωτή. Απόσπασμα δημοσιεύω παρακάτω και με έστελναν πάλι στο ΡΑΕ το οποίο είχα ήδη κάνει. Ευτυχώς που έπιαναν τα χέρια μου και την έφτιαξα μόνος μου. Επιβαρύνθηκα μια κλειδαριά. > Αναφορικά με τη διαδικασία διερεύνησης της αναφοράς σας στην Αρχή μας, > στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων μας (άρθρο 4 ν. 3297/2004), και έχοντας > υπόψη τη μη απόκριση της εταιρείας στην Αρχή μας, σας ενημερώνουμε > ότι η διαδικασία συμβιβαστικής επίλυσης ενώπιον της Αρχής μας > ολοκληρώθηκε. > Τέλος, σας ενημερώνουμε και πάλι ότι σχετικά με την επίλυση της ως άνω > διαφοράς σας, καθώς και τον έλεγχο τήρησης της κείμενης νομοθεσίας και > την επιβολή διοικητικών κυρώσεων, μπορείτε να υποβάλετε αναφορά στη > Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας. 1
camel555 Δημοσ. 23 Ιουνίου Δημοσ. 23 Ιουνίου Καλημέρα. Η ερώτησή μου έγινε επ' αφορμή του γεγονότος ότι έλαβε η μητέρα μου στο κινητό της κλήση από υπάλληλο εργολάβου, για αλλαγή μετρητή, ο οποίος βρίσκεται σε κατάστημα, το οποίο είναι αρκετά χρόνια ανοίκιαστο .... Πίστευα ότι προτεραιότητα έχουν οι ενεργές συνδέσεις και όχι τα κλειστά ακίνητα. Για αυτό προσπαθώ να ενημερωθώ επί του θέματος. Ο ΔΕΔΔΗΕ πάντως αναφέρει ότι προηγείται ταχυδρομική επιστολή.
jkoukos Δημοσ. 23 Ιουνίου Δημοσ. 23 Ιουνίου Λογικά ο μετρητής είναι εντός του καταστήματος, εξού και η τηλεφωνική κλήση αφού χρειάζονται πρόσβαση στον μετρητή. Δεν υπάρχει κάποια προτεραιότητα αν είναι ενεργές ή κλειστές οι παροχές. Βάζουν ένα χρονοδιάγραμμα ανάλογα δικά τους κριτήρια ανά περιοχή που δεν μας είναι γνωστά. Για παράδειγμα τον περασμένο χειμώνα αντικατέστησαν σε μία μέρα όλους τους μετρητές στις 2 διπλανές πολυκατοικίες (μόνο στην μία είχαν αφήσει μερικές μέρες πριν σημείωμα στην είσοδο). Στην δικιά μας και σε άλλες 2 στην σειρά δεν ήρθαν. Σε μας λόγω φωτιάς στο υπόγειο πριν από 5-6 χρόνια, είχαν αλλαχθεί οι μισοί μετρητές (2 σε κλειστά διαμερίσματα). Κατόπιν αλλάχθηκαν λίγοι ακόμη λόγω ενεργοποίησης σε αυτές τις παροχές του διζωνικού τιμολογίου. Σήμερα παραμένουν παλιοί 6 από τους 26 συνολικά μετρητές. Η ταχυδρομική επιστολή προηγείται εφόσον υπάρχει αίτηση για διζωνικό τιμολόγιο. Και αυτό διότι στην επιστολή δίδονται οδηγίες για την εκ των προτέρων εξόφληση του κόστους των ~42€ για τις εργασίες αντικατάστασης. Σε απλή αλλαγή με νέο, δεν υπάρχει επιστολή καθώς δεν υπάρχει κανένα κόστος για τον χρήστη. 1
eidikos33 Δημοσ. 23 Ιουνίου Δημοσ. 23 Ιουνίου Πως μπορω να τον αντικατασταση χωρις κοστος? τον εχουν δηλωσει βλαβη επειδη αν ανοιξεις το ντουλαπακι κρεμεται ολοκληρος προς τα εξω και ακομα περιμενω. Η γνωστη καραμελα οτι δεν εχουν υλικα. Ηδη μου εχουν αλλαξει και την ασφαλεια του μετρητη επειτα απο βλαβη που προκληθηκε αλλα ακομα περιμενω.
jkoukos Δημοσ. 23 Ιουνίου Δημοσ. 23 Ιουνίου Σε αντικατάσταση λόγω βλάβης δεν υπάρχει χρέωση. Αν έχει διαπιστωθεί και δοθεί βλάβη όπως λες, απλά κάνεις υπομονή και περιμένεις. Το αλλάζουν άμεσα αν η βλάβη είναι τέτοια που σταματά την παροχή και είναι επικίνδυνη. 1
ringboy Δημοσ. 26 Ιουνίου Δημοσ. 26 Ιουνίου (επεξεργασμένο) Τελικα τι ισχυει παιδια με την τηλεμετρια? Αλλοι γραφουν οτι ο δεδδηε παιρνει τηλεμετρησεις και αλλοι οτι δεν λειτουργει το συστημα. Επεξ/σία 26 Ιουνίου από ringboy
mr.Vox Δημοσ. 26 Ιουνίου Δημοσ. 26 Ιουνίου 19 λεπτά πριν, ringboy είπε Τελικα τι ισχυει παιδια με την τηλεμετρια? Αλλοι γραφουν οτι ο δεδδηε παιρνει τηλεμετρησεις και αλλοι οτι δεν λειτουργει το συστημα. Αύριο που είναι η ημερομηνία τηλεμετρίας θα τις δώσω μέσω site αν μου επιτρέπει ή μέσω τηλεφώνου. Δύο λογαριασμοί τώρα έρχονται κατά εκτίμηση. Ο μετρητής έχει σωστές ενδείξεις ότι η τηλεμετρία λειτουργεί 1
ringboy Δημοσ. 26 Ιουνίου Δημοσ. 26 Ιουνίου 3 λεπτά πριν, mr.Vox είπε Ο μετρητής έχει σωστές ενδείξεις ότι η τηλεμετρία λειτουργεί Ο δικος μου ο μετρητης εχει ενα λαμπακι νετ που ειναι αναμενο και γραμμουλες σηματος οπως τα κινητα. Αυτες ειναι οι ενδειξεις?
mr.Vox Δημοσ. 26 Ιουνίου Δημοσ. 26 Ιουνίου 1 ώρα πριν, ringboy είπε Ο δικος μου ο μετρητης εχει ενα λαμπακι νετ που ειναι αναμενο και γραμμουλες σηματος οπως τα κινητα. Αυτες ειναι οι ενδειξεις? Κάπου αν ψάξεις σε αυτό το νήμα έχουν ανεβάσει σε εικόνα τα λαμπάκια που δείχνουν ότι όλα λειτουργούν κανονικά. Τώρα όμως είμαι σε κινητό και δεν μπορώ να το βρω. Κάποιο λαμπάκι νομίζω πρέπει να αναβοσβύνει 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα