Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα σήμερα ξεκίνησα με το αμάξι να πω στην δουλειά -7 έδειχνε το κοντέρ και αφού περίμενα να ζεσταθεί η μηχανή και ξεκίνησα το αμάξι ήταν σαν να πήγαινε με ανεβασμένο το χειρόφρενο!!! Ξέρεις κάτι γιατί το έπαθε αυτό; Το ανέβασα και το κατέβασα 100 φορές. Το έχεις παθει κανένας άλλος; Στην κατηφόρα  με νεκρά ήταν σαν να πατάς φρένο σταματούσε το αμάξι επιτοπου!!! Nissan Almera οδηγό 

Δημοσ.

Μου φαίνεται παράξενο γιατί ΤΟΣΑ αλλα αμάξια στο δρόμο μια χαρά το πήγαιναν μονο η δικιά μου σακαράκα έκανε τέτοιο θέμα. Καμία λύση ώστε να μην το ξανά πάθω; Καμία συμβουλή από φίλους μηχανικούς και μη. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το έχω πάθει και εγω και δεν ξεκολλούσε με τίποτα. Τελικά πηγα στο κοντινο συνεργείο, το σηκωσαμε στη ράμπα και χτυπησαμε με σφυρι..

Δεν μπορεις να κανεις και πολλα. Με αρνητικές θερμοκρασίες -και φυσικά μόνο εφοσον αυτο ειναι δυνατον- μη το τραβας και ασε μονο ταχύτητα μεσα. Ιδίως αν γνωριζεις οτι οι τροχοί σου ειναι βρεγμενοι.

 

edit: Εννοείται οτι δεν κυκλοφορείς ετσι γιατι υπάρχει κίνδυνος πυρκαγιάς

Επεξ/σία από pan05
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, GiannisNeapol είπε

Μου φαίνεται παράξενο γιατί ΤΟΣΑ αλλα αμάξια στο δρόμο μια χαρά το πήγαιναν μονο η δικιά μου σακαράκα έκανε τέτοιο θέμα. Καμία λύση ώστε να μην το ξανά πάθω; Καμία συμβουλή από φίλους μηχανικούς και μη. 

Η μόνη εγγυημένη λύση - όπως προείπαν - είναι να μην τραβάς χειρόφρενο όταν το παρκάρεις και επικρατούν τέτοιες συνθήκες.

Παρόλα αυτά μια συντήρηση στο σύστημα του χειρόφρενου μπορεί να βοηθήσει, καλό καθάρισμα/λίπανση σε όλα τα κινούμενα εξαρτήματα και πιθανόν καινούργιες σιαγόνες.

Επίσης μπορείς να αλλάξεις το αυτοκίνητο με κάποιο άλλο που να έχει δισκόφρενα αντί για ταμπούρα στον πίσω άξονα :)

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Joshua21 είπε

 

Επίσης μπορείς να αλλάξεις το αυτοκίνητο με κάποιο άλλο που να έχει δισκόφρενα αντί για ταμπούρα στον πίσω άξονα :)

Δεν είναι απαραίτητο ότι το χειρόφρενο θα πιάνει με τα δισκόφρενα.Πολλά  αμάξια εχουν  ταμπούρα για το χειρόφρενο.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Το δικο μας seat cordoba '96 παντως που ειναι με ταμπουρα, δεν εχει κολλησει ποτε. Υποψιν αυτες τις μερες εκανε -10 :P

Βεβαια ξερω οτι πρεπει να το αφηνω με ταχυτητα και το χειροφρενο το σηκωνω ισα ισα στο 1ο-2ο κλικ. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε
4 ώρες πριν, Joshua21 είπε

 

Επίσης μπορείς να αλλάξεις το αυτοκίνητο με κάποιο άλλο που να έχει δισκόφρενα αντί για ταμπούρα στον πίσω άξονα :)

Δεν είναι απαραίτητο ότι το χειρόφρενο θα πιάνει με τα δισκόφρενα.Πολλά  αμάξια εχουν  ταμπούρα για το χειρόφρενο.

Το ξέρω αλλά η περίπτωση αυτή είναι εξαίρεση, η συντριπτική πλειοψηφία των αυτοκινήτων με δισκόφρενα πίσω δεν διαθέτουν ξεχωριστό σύστημα ταμπούρων μόνο για το χειρόφρενο.

Ειδικά σε αυτά της κατηγορίας και της ηλικίας του Almera (φτηνά μικρομεσαία 1995-2005) δεν νομίζω να υπάρχει κάποιο, όταν είπα να το αλλάξει εννοούσα με κάποιο αντίστοιχο και όχι με κανα Mercedes W203 ας πούμε.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Πάντως το δικό μου, στους -9 , το ξεκόλλησα μετά από ~30 λεπτά.
Κινητήρας στο ρελαντί και μετά από 20 λεπτά άρχισα να ανεβοκατεβάζω τον λεβιέ, μερικές φορές ανά λίγα λεπτά.
Ζεστάθηκε και ξεκόλλησε. 
Φυσικά σε τελείως ανοικτό πάρκινγκ (να μην έχουμε άλλα) και πολύ ήρεμα η διαδικασία σε αμάξι με κλασσικό λεβιέ (όχι ηλεκτρονικό χειρόφρενο).
Άλλοι χρειάστηκαν να πάνε σε συνεργείο να ξεκολλήσει. 
Πάντα σε τέτοιες θερμοκρασίες λυτό το χειρόφρενο και μόνο ταχύτητα (και πέτρα/στοπ σε ένα λάστιχο εάν είναι ανηφόρα/κατηφόρα).

Βέβαια ως γνωστός γκαντέμης, την επόμενη εβδομάδα με είχαν κολλήσει τα μπροστά δισκόφρενα επειδή είχαν λιώσει τα χιόνια και έπεσε καπάκι και άλλη μεγάλη παγωνιά όταν δεν το είχα μετακινήσει...
Ευτυχώς πήρε μόνο 10+ λεπτά να τα ξεκολλήσω με πάνω-κάτω την ίδια διαδικασία. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, GiannisNeapol είπε

Καλημέρα σήμερα ξεκίνησα με το αμάξι να πω στην δουλειά -7 έδειχνε το κοντέρ και αφού περίμενα να ζεσταθεί η μηχανή και ξεκίνησα το αμάξι ήταν σαν να πήγαινε με ανεβασμένο το χειρόφρενο!!! Ξέρεις κάτι γιατί το έπαθε αυτό; Το ανέβασα και το κατέβασα 100 φορές. Το έχεις παθει κανένας άλλος; Στην κατηφόρα  με νεκρά ήταν σαν να πατάς φρένο σταματούσε το αμάξι επιτοπου!!! Nissan Almera οδηγό 

Ίσως έχουν σκίσει οι φισουνες στις ντιζες του χειρόφρενου , και παίρνουν υγρασία οι ντιζες . Εάν γίνεται άστο χωρίς χειρόφρενο εάν το επιτρέπει το μέρος .

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...