Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

+1 απο εμενα για εναν 70-300 που και οικονομικα θα βρεις κατι να κάνεις τα γουστα σου και σε σχεση τώρα με οτι έχεις...ε δεν ειναι και κατι τεράστιο σε μέγεθος ενας 70-300..

 

Τον tamron 70-300 vc πανω κατω εκει παει μτχ 220-250€...

 

Τον εχω, για τα λεφτα του;...αξιοπρεπεστατος.

Το δε VC του; Μαλλον οτι καλύτερο θα δεις ποτε σε φακο.

 

Μην τον αποκλείεις. 

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 ώρες πριν, babisskg είπε

Θυμίζω μόνον , πως οι DSLR φτιάχτηκαν με το σκεπτικό της εναλλαγής διάφορων φακών και όχι για χρήση αποκλειστικά με έναν 18 - 300 διότι είναι βολικός , κάνει για ταξίδια και άλλα παρόμοια , αφού σε μιά τέτοια περίπτωση θα μας βόλευε εξίσου καλά μία bridge μηχανή . 

Η bridge όμως, έχει πολύ περισσότερες υποχωρήσεις, σε μέγεθος αισθητήρα, ταχύτητα αυτόματης εστίασης, συμπεριφορά σε χαμηλό φως μέχρι και το προσδόκιμο επιβίωσής της, αφού κάποια στιγμή θα χαλάει ο μηχανισμός του φακού και θα πάει στα σκουπίδια . Ενώ ο φακός των dslr , ζει πάρα πολύ , εστιάζει πιο γρήγορα και έχουμε και το πλεονέκτημα του αισθητήρα. Ειδικά μια full frame με φακό 28-300 , αν και έχει κάποιους συμβιβασμούς στο φακό , σε σχέση με prime φακούς, έχει πολύ υψηλή ποιότητα.

  • Thanks 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Dr_73 είπε

Η bridge όμως, έχει πολύ περισσότερες υποχωρήσεις, σε μέγεθος αισθητήρα, ταχύτητα αυτόματης εστίασης, συμπεριφορά σε χαμηλό φως μέχρι και το προσδόκιμο επιβίωσής της, αφού κάποια στιγμή θα χαλάει ο μηχανισμός του φακού και θα πάει στα σκουπίδια . Ενώ ο φακός των dslr , ζει πάρα πολύ , εστιάζει πιο γρήγορα και έχουμε και το πλεονέκτημα του αισθητήρα. Ειδικά μια full frame με φακό 28-300 , αν και έχει κάποιους συμβιβασμούς στο φακό , σε σχέση με prime φακούς, έχει πολύ υψηλή ποιότητα.

      Το έγραψα όχι για τα τεχνικά του ζητήματος , όσο για την μηχανιστική δλδ αν φτάσει κάποιος να βάλει έναν 18 - 400 σε ζουμ ας πούμε , ώστε να έχει την ευκολία να επιλέγει ανάμεσα σε διάφορα εστιακά μήκη χωρίς να αλλάζει φακό , τότε αυτόματα έχει καταργήσει την δυνατότητα του σώματος σε εναλλαγή φακών , ενώ από την άλλη μάλλον διάλεξε λάθος κατηγορία μηχανής ? 

    Και στο κάτω κάτω που είναι το κακό με τις bridge μηχανές ? 

4 ώρες πριν, highpriest είπε

Εγώ σήμερα ζοριστηκα.

Έχω την Μ50 με τον κιτ και έχω με αντάπτορα Μ42  έναν Helios 44  (92 full frame equivalent) και έναν Jupiter 135 (216 full frame equivalent)

Οι φώτο που έβγαλα με τους 2 vintage είναι μεν η μέρα με την νύχτα σε σχέση με τον κιτ φακό (στα δικά μου μάτια), αλλά όλη η διαδικασία του κουμπώματος και ξεκουμπώματος και το manual focus ήταν γενικά ζόρικο. Εκτός των άλλων μάλλον με ζορίζουν τα σταθερά εστιακά μηκη. Κι ενώ θεωρούσα πως με 3 γρήγορους prime σε διαφορετικά mm θα ήμουν καλυμμένος, διαπιστώνω πως μάλλον χρειάζομαι έναν ή και δύο με μεταβλητό zoom σε όσο το δυνατόν πιο γρήγορο διάφραγμα.

      Το ζορισμα έχει να κάνει με το γνωστό " άλλο να στο λένε κι' άλλο να το βλέπεις " οπότε αν ψαχτείς περισσότερο , θα ανακαλύψεις αυτά που ταιριάζουν σε σένα κι' όχι αυτά που σου είπαν η που διάβασες . 

     Στο κομμάτι της εστίασης , διαφεύγει σε πολλούς η τεχνική του να μετακινούνται οι ίδιοι μπρος πίσω , αφού πολλές φορές χρειάζεται ελάχιστη μετακίνηση , άλλες κάποια βήματα , ώστε να πετύχουν την εστίαση χωρίς να ακουμπήσουν καν το δαχτυλίδι και μάλιστα χωρίς να χαλάσουν ιδιαίτερα το κάδρο . Φυσικά κάτι τέτοιο δεν έχει να κάνει με κινούμενα αντικείμενα , οπότε καταλαβαίνεις ότι ένα autofocus χρειάζεται σε συγκεκριμένα θέματα και όχι παντού . Σίγουρα με manual εστίαση , δεν πρόκειται να αντιμετωπίσεις φαινόμενα του είδους να χαζοψαρεύει ο φακός , χωρίς να μπορεί να εστιάσει . Η τουλάχιστον χρειάζεται πολύ ακριβός φακός και πολύ ακριβό autofocus module σε σώμα . Είναι η ευκολία της χρήσης που σε κάνει να τεμπελιαζεις και να νομίζεις πως μόνον έτσι γίνεται . Από την άλλη , ένας φωτογραφικός περίπατος δεν είναι απαραίτητο να περιλαμβάνει τα πάντα , αλλά να είναι κι' αυτός πιο εστιασμένος σε θεματολογία , οπότε δεν βλέπω τον λόγο να κουμπώνει κανείς και να ξεκουμπώνει διάφορα πάνω στο σώμα . Εξαιρείται η παρουσία του κιτ φακού για το ου μη γένοιτο . 

   Για τον 135 γενικά , πάνω σε eos τον βρήκα ιδιαίτερα ενδιαφέροντα , αφού τα 216 χοντρικά χιλ μετατροπής σε κοντινά θέματα και όχι μακρινά , είναι κάτι που θέλει ψάξιμο .  

   Τελικά δεν είναι κακό να καταλήξει κάποιος ότι δεν του πάει μια τέτοια χειροκίνητη διαδικασία , αλλά προτιμάει την λύση των dedicated φακών για το σύστημα που χρησιμοποιεί . Πλουτίζει τις εμπειρίες του . 

   Η εικόνα που παραθέτω είναι τραβηγμένη με τον συνδυασμό ενός Helios 44m - 4 πάνω σε eos m10 .

sketch-1643514110961.jpg

  • Like 1
Δημοσ.

Με τη χειροκίνητη εστίαση , στην εποχή εκείνη , που έβλεπες το μικροπρίσμα που έχω βάλει φωτογραφία στο προφίλ μου, γύρναγες το πρίσμα εκεί που ήθελες να εστιάσεις, εστίαζες και χωρίς να κουνηθείς γυρνούσες μετά το φακό όπου ήθελες και είχες εστίαση σε οποιοδήποτε σημείο του κάδρου , στα σίγουρα. Για ακίνητα θέματα. 

  • Like 2
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, highpriest είπε

Έτσι είναι.

Επίσης διαπίστωσα πως ενώ μου αρέσουν οι φωτο τοπίων που βλέπω στο ιντερνετ, το δικό μου καδράρισμα (που μου γεννάει συναισθήματα) είναι τελείως διαφορετικό, όπως επίσης και τα χρώματα και οι συνδυασμοί που κυνηγάω να βγάλω.

Μετά την επεξεργασία θα ποστάρω κάποια στιγμή κάποια απο τις φώτο που έβγαλα με τον Jupiter 135. 

Νομίζω κάπως έτσι γεννιούνται τα προσωπικά στυλ. Βέβαια μπορεί να είμαι και λάθος, και να μην αρέσουν σε κανέναν άλλο αυτά που βγάζω! 😄

      Ακόμη ένα ζήτημα με το οποίο όσο πιο εξοικειωμένος είναι κάποιος , τόσο το καλύτερο για τον ίδιο . Οι φωτογραφίες μου , πολύ πιθανόν να μην αρέσουν σε κανέναν . 

     Φυσικά και οι φωτογραφίες θα είναι διαφορετικές , διότι κουβαλάνε την προσωπική οπτική του καθενός κι' έτσι πρέπει να είναι . Βλέποντας δουλειές άλλων , μαθαίνεις . Οποιαδήποτε προσπάθεια αντιγραφής η απομίμησης είναι εκ προοιμίου κακή σαν αποτέλεσμα .

 

  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Dr_73 είπε

Με τη χειροκίνητη εστίαση , στην εποχή εκείνη , που έβλεπες το μικροπρίσμα που έχω βάλει φωτογραφία στο προφίλ μου, γύρναγες το πρίσμα εκεί που ήθελες να εστιάσεις, εστίαζες και χωρίς να κουνηθείς γυρνούσες μετά το φακό όπου ήθελες και είχες εστίαση σε οποιοδήποτε σημείο του κάδρου , στα σίγουρα. Για ακίνητα θέματα. 

    Χωρίς κανείς απολύτως να αρνείται την αξία της αυτόματης εστίασης ( autofocus ) , εντούτοις η αξία της χειροκίνητης εστίασης με όλες τις δυσκολίες της , παραμένει μία αξιοπρεπής λύση .

Δημοσ.

Για φωτογραφία τοπίου , δεν χρειάζονται σίγουρα πολλά fps, δεν χρειάζονται φωτεινοί φακοί και δεν χρειάζονται και κορυφαίας οξύτητας εξεζητημένοι prime. 

Μιλάω για την πλειοψηφία των φωτογραφιών τοπίου , όχι για κάποιες εξαιρέσεις , που θέλουμε κάτι πιο ειδικό . Αυτό που μετράει πολύ , είναι τα χαμηλά iso , μικρότερα από 100 . Κάτι που ίσχυε από την εποχή του φίλμ , με θετικά φιλμ στα 50 asa  , 24 , 16 ....

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 ώρες πριν, bc00l είπε

Καλησπέρα, τον εχω δει. Φαίνεται στα ιδια πάνω κατω σε μέγεθος με τον Tamron 70-300mm VC. Αν θυμάμαι καλα 2 εκατοστά πιο κοντος απο τον tamron.

Ο Canon 70-300 USM είναι καταπληκτικός φακός. Τον έχει ο αδερφός μου. Δεν είναι τόσο μεγάλος γι αυτά που προσφέρει.

Εδώ δείγμα από σημερινή φωτογραφία του (με σημαντική παρόλα αυτά συμπίεση και απώλεια ποιότητας). Η φωτογραφία είναι ακροπάριστη:

karaka3a.jpg

Κι εδώ ένα συμπιεσμένο δείγμα από τον Olympus 40-150mm:

Sympetrum striolatum.png

Επεξ/σία από Cntrl+X
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
51 λεπτά πριν, Cntrl+X είπε

Ο Canon 70-300 USM είναι καταπληκτικός φακός. Τον έχει ο αδερφός μου. Δεν είναι τόσο μεγάλος γι αυτά που προσφέρει.

Εδώ δείγμα από σημερινή φωτογραφία του (με σημαντική παρόλα αυτά συμπίεση και απώλεια ποιότητας). Η φωτογραφία είναι ακροπάριστη:

karaka3a.jpg

Κι εδώ ένα συμπιεσμένο δείγμα από τον Olympus 40-150mm:

Sympetrum striolatum.png

εξαιρετικές και οι 2 φωτο .

φαντάζομαι ο canon δινει καλύτερα αποτελέσματα? Σε sharpness αναφέρομαι κυριως. (σε συνδιασμό πάντα και με τον μεγαλύτερο sensor)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, bc00l είπε

εξαιρετικές και οι 2 φωτο .

φαντάζομαι ο canon δινει καλύτερα αποτελέσματα? Σε sharpness αναφέρομαι κυριως. (σε συνδιασμό πάντα και με τον μεγαλύτερο sensor)

Δεν έχω συγκρίνει απευθείας με τον 40-150mm. Έχω συγκρίνει όμως το σετ Canon 800D + 70-300 USM έναντι Nikon D5600 + Sigma 100-400mm. Ο Canon είναι τόσο καλός που στα 300mm πρέπει να προσπαθήσεις για να αντιληφθείς ότι υπολείπεται λίγο του Sigma στα 400mm όσον αφορά τη λεπτομέρεια στο θέμα παρά τα 100mm επιπλέον zoom του Sigma!

Επίσης, για κάποιο

5 ώρες πριν, highpriest είπε

Για κάποια bridge σκέφτηκες @bc00l;

Όλες στα 250+ ευρω έχουν superzoom. Αν ειναι να παρεις μια 2η ελαφρια για να βάλεις απλά εναν ζουμ φακο, μήπως καλύτερα μια bridge;

 

Γνωστή μου πήρε μια Kodak Astro με 42x zoom (κάπου 1000mm ισοδύναμο σε FF εστιακό μήκος) ελπίζοντας ότι θα αντικαθιστούσε έναν 55-250 STM Canon που είχε αλλά απογοητεύτηκε. Παρά το κροπάρισμα που απαιτούνταν στις φωτό με τον Canon για να πάρει το ίδιο κάδρο με αυτό της Kodak το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλύτερο με την Canon.

Θέλει προσοχή η επιλογή bridge. Χωρίς φωτεινό φακό ή σχετικά μεγάλο αισθητήρα δε σώζονται από το zoom έναντι των ILC με μεγάλο αισθητήρα.

Επεξ/σία από Cntrl+X
  • Like 3
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για την ιστορια , τελικα επιλεχθηκε φακός αντι για σώμα (μαζι με ενα μεγαλύτερο backpack για να χωραει 😛 )
Ο tamron 70-300mm Vc , υπήρχε και η επιλογη του canon 70-300 IS usm στα ιδια ακριβως χρήματα.

Προτιμούσα τον Canon για διαφορους λογους, αλλα τελικα είπα να δοκιμάσω τον Tamron, μιας και που χρήστες αναφερουν οτι ειναι λίγο καλύτερος στο long end zoom (200mm+ ) απο τον Canon.

 

Επεξ/σία από bc00l
  • Like 2
Δημοσ.
54 λεπτά πριν, bc00l είπε

Για την ιστορια , τελικα επιλεχθηκε φακός αντι για σώμα (μαζι με ενα μεγαλύτερο backpack για να χωραει 😛 )
Ο tamron 70-300mm Vc , υπήρχε και η επιλογη του canon 70-300 IS usm στα ιδια ακριβως χρήματα.

Προτιμούσα τον Canon για διαφορους λογους, αλλα τελικα είπα να δοκιμάσω τον Tamron, μιας και που χρήστες αναφερουν οτι ειναι λίγο καλύτερος στο long end zoom (200mm+ ) απο τον Canon.

 

    Καλορίζικος και καλές λήψεις

  • Thanks 1
Δημοσ.

Να ειστε καλα κυριε Μπάμπη, με το που ανοιξει και λιγο ο καιρος θα παρει τους δρόμους και τις ακρογιαλιές....

Μέχρι τότε γυμναστική στα χερια, και ειδικά στους καρπούς για να είμαστε έτοιμοι. 

  • Like 1
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, bc00l είπε

Να ειστε καλα κυριε Μπάμπη, με το που ανοιξει και λιγο ο καιρος θα παρει τους δρόμους και τις ακρογιαλιές....

Μέχρι τότε γυμναστική στα χερια, και ειδικά στους καρπούς για να είμαστε έτοιμοι. 

    Διαγώνια το μπράτσο σου και στήριξη επάνω τον φακό .

  • Like 1
  • Thanks 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν η «ποιότητα» είναι το πρώτο ζητούμενο, τότε εννοείται 150-600 με ανταπτορα αν φυσικά ελέγξεις ότι δουλεύει σωστά ο ανταπτορας με αυτούς τους φακούς και δεχτείς το βαρος και ίσως το δύσκολο κράτημα λόγω μικρού σώματος. 

Δες (πάλι με ανταπτορα) και κανένα 18-400 tamron (28.8 - 640mm) 

Ποσό ζοομ θες το λιγότερο στο τέλος;

Επεξ/σία από stratigos24
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...