Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Nα ζήσετε να το θυμάστε.Τι θα πάρεις τώρα;

Δε είναι θέμα συνεργείου . 

Έχει ψάχτει όλο το αμάξι . Και έχουν προϊστορία με Ecu  , και το αναφερουν και ξένες κοινότητες .

5 λεπτά πριν, Klausx είπε

Βγάλε την φύσα του αισθητήρα Λάμδα και δοκίμασε.  Είναι σε εύκολο σημείο.

 

Ότι και να πάρει αν πάει στο ίδιο συνεργείο θα έχει θέματα.. εδώ δεν μπορούν να φτιάξουν ένα όχημα 20ετιας. Αν δεν είχε αλλάξει άσκοπα αντλία θα μπορούσε να φτιάξει τον εγκέφαλο.

2030 τερματίζει το ρολόι στο δικό μου Opel 28ετιας και αυτό θα είναι το βασικό του πρόβλημα σε 5 χρόνια από τώρα.

Αντλία καυσίμου άσκοπα δεν αλλάχτηκε γιατί πριν 6 μήνες δε ανέβαζε πίεση . Το κύριο θέμα στα Corsa C ξεκινάει με το ρυθμιστή πίεσης καυσίμου. Τα πρώτα σημάδια είναι στην εκκίνηση.

Ο λ1 τον άλλαξα μόνος μου γιατί έβγαζε το P0170 . Μετά έβγαλε για Maf . 

Παρεμπιπτόντως οι φισες τόσο του εγκεφάλου όσο και των λ είναι καθαρές από λάδι 

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Έχει ψάχτει όλο το αμάξι . Και έχουν προϊστορία με Ecu  , και το αναφερουν και ξένες κοινότητες .

Αντλία καυσίμου άσκοπα δεν αλλάχτηκε γιατί πριν 6 μήνες δε ανέβαζε πίεση . Το κύριο θέμα στα Corsa C ξεκινάει με το ρυθμιστή πίεσης καυσίμου. Τα πρώτα σημάδια είναι στην εκκίνηση.

Ο λ1 τον άλλαξα μόνος μου γιατί έβγαζε το P0170 . Μετά έβγαλε για Maf . 

Παρεμπιπτόντως οι φισες τόσο του εγκεφάλου όσο και των λ είναι καθαρές από λάδι 

Δοκίμασες χωρίς λάμδα; Γενικά ιμιτασιόν έχουν θέματα. Αν κρύο δουλεύει σωστά και μετά μόλις ζεσταθεί λίγο το παθαίνει πολύ πιθανό να δίνει λάθος στοιχεία ο λαμδα και να χαλάει το μείγμα.

Υπάρχουν συνεργεία που κάνουν έλεγχο και επισκευή ecu αλλά δεν πιστεύω να είναι αυτό, γενικά πολλές βλάβες συνδέονται ειδικά όταν είναι τόσο κοντά χρονικά. Π.χ. αλλαγή αντλίας και να βουλώσει κάποιο μπεκ, γιαυτό σου δουλεύει καλά με υγραέριο. Μπορείς να δοκιμάσεις καθαριστικό μπεκ γιατί να πάνε για έλεγχο - καθαρισμό έχει το κόστος του.

Δημοσ.
9 ώρες πριν, meletis_m είπε

Δε είναι θέμα συνεργείου . 

Έχει ψάχτει όλο το αμάξι . Και έχουν προϊστορία με Ecu  , και το αναφερουν και ξένες κοινότητες .

Αντλία καυσίμου άσκοπα δεν αλλάχτηκε γιατί πριν 6 μήνες δε ανέβαζε πίεση . Το κύριο θέμα στα Corsa C ξεκινάει με το ρυθμιστή πίεσης καυσίμου. Τα πρώτα σημάδια είναι στην εκκίνηση.

Ο λ1 τον άλλαξα μόνος μου γιατί έβγαζε το P0170 . Μετά έβγαλε για Maf . 

Παρεμπιπτόντως οι φισες τόσο του εγκεφάλου όσο και των λ είναι καθαρές από λάδι 

The Opel Z12XEP engine uses a light-weight cast-iron engine block with a cast-iron crankshaft and aluminum head with dual chain-driven overhead camshafts (DOHC) and four valves per cylinder (16 valves in total). It is an updated version of the Z12XE engine and features TwinPort technology – twin intake ports with a choke closing one of the ports at low RPM, providing strong air swirl pattern for higher torque levels and better fuel economy
 

Σίγουρα δεν έχεις το twin port μοτέρ?

Πέρα από την ecu αυτά τα μοτέρ πάσχουν από τις υδραυλικά ρυθμιζόμενες βαλβίδες , που θέλουν καλά λάδια. 

Δημοσ.
11 ώρες πριν, Klausx είπε

Δοκίμασες χωρίς λάμδα; Γενικά ιμιτασιόν έχουν θέματα. Αν κρύο δουλεύει σωστά και μετά μόλις ζεσταθεί λίγο το παθαίνει πολύ πιθανό να δίνει λάθος στοιχεία ο λαμδα και να χαλάει το μείγμα.

Υπάρχουν συνεργεία που κάνουν έλεγχο και επισκευή ecu αλλά δεν πιστεύω να είναι αυτό, γενικά πολλές βλάβες συνδέονται ειδικά όταν είναι τόσο κοντά χρονικά. Π.χ. αλλαγή αντλίας και να βουλώσει κάποιο μπεκ, γιαυτό σου δουλεύει καλά με υγραέριο. Μπορείς να δοκιμάσεις καθαριστικό μπεκ γιατί να πάνε για έλεγχο - καθαρισμό έχει το κόστος του.

Χωρίς συνδεδεμένο λ δε έχω δοκιμάσει .

Έχει αλλαχτεί ο λ1 . Bosch φόραγε , ίδιος μπήκε . Το θέμα είναι ότι δε παίρνει καν μπροστά ή εάν πάρει δουλεύει κανονικά (δε ρεταρει) και μπορεί ξαφνικά >2000 να μην ανεβάζει στροφές . Βλάβες δεν βγάζει . Όλη τη προηγούμενη εβδομάδα δουλευε σωστά μόνο με βενζίνη .

Δημοσ.
Στις 15/8/2025 στις 11:38 ΠΜ, meletis_m είπε

Χωρίς συνδεδεμένο λ δε έχω δοκιμάσει .

Έχει αλλαχτεί ο λ1 . Bosch φόραγε , ίδιος μπήκε . Το θέμα είναι ότι δε παίρνει καν μπροστά ή εάν πάρει δουλεύει κανονικά (δε ρεταρει) και μπορεί ξαφνικά >2000 να μην ανεβάζει στροφές . Βλάβες δεν βγάζει . Όλη τη προηγούμενη εβδομάδα δουλευε σωστά μόνο με βενζίνη .

Τελικά το πρόβλημα ήταν ξανα στο σωληνάκι εντός του ρυθμιστη , όχι των επιστροφων . 

Αλλαγμενο πρίν 1 μήνα , είχε θέμα ( το ειδα την ωρα που εδινε μιζα ) πιτσιλαγε . 

Αλλάχτηκε με νέο του μέτρου ειδκών καυσίμων + φίλτρο και πλέον ανεβαζει πίεση και παίρνει με την 1η το αμάξι.

Το θέμα με ανταλλακτικα / υλικά κουράζει αρκετά με τίς ποιότητες .

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...