Προς το περιεχόμενο

Elden Ring: 12 εκατομμύρια πωλήσεις σε 18 ημέρες


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 77
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

27 λεπτά πριν, Edgr είπε

αμα κανεις το default ending μικρο ειναι μονο δυο μπος σκοτωνεις

Δεν είναι καθόλου μικρό το παιχνίδι ακόμα και αν κάνεις μόνο το main story. Μη γράφουμε πράγματα out of context με δύο boss. Οι αποστάσεις που πρέπει να καλύψεις και τα εμπόδια που πρέπει να ξεπεράσεις για να φτάσεις σε αυτά τα boss είναι πολύ μεγάλα και χρονοβόρα. Και εννοείται ότι δεν είναι μόνο δύο τα main bosses για το story...

Τώρα αν είσαι καμένος speedrunner που ξαπλώνεις κάτω bosses με ένα βρακί και ρόπαλο μπορεί να σου φανεί μικρό. Και πάλι όμως πρέπει να επενδύσεις πολλές ώρες για να μάθεις τα patterns και του μηχανισμούς.

Είναι ΠΟΛΥ μεγάλο το παιχνίδι. Ειδικά για τους πρωτάρηδες, υπερβολικά μεγάλο.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, skiabox said:

Εγώ πιστεύω ότι λόγω της επιτυχίας που έχει το game κάποια στιγμή θα το βγάλουν και για ανθρώπους που κάνουν κανονικες δουλειές για να ζήσουν, όποτε είναι ουτοπικό από άποψη χρόνου να ασχοληθούν.

Ποιες είναι αυτές οι κανονικές δουλειές που δεν έχουμε εμείς και προλαβαίνουμε? 

Εγώ για παράδειγμα είναι μηχανολόγος μηχανικός σε βιομηχανία. Είναι στις κανονικές? 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, AlgorZeus είπε

Η μαγεία είναι το ταξίδι και όχι ο προορισμός....😉

Βεβαίως είναι το ταξίδι αλλά να φτάσεις και στον προορισμό όπως ο Οδυσσέας!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, skiabox είπε

Εγώ πιστεύω ότι λόγω της επιτυχίας που έχει το game κάποια στιγμή θα το βγάλουν και για ανθρώπους που κάνουν κανονικες δουλειές για να ζήσουν, όποτε είναι ουτοπικό από άποψη χρόνου να ασχοληθούν.

Η φιλοσοφία της εταιρίας/δημιουργού δεν είναι να ρίξει την δυσκολία οπότε δεν υπάρχει καμία περίπτωση να αλλάξει η δυσκολία του.

Όσον αφορά το χρόνο μου κάνει εντύπωση σε ποιά κατηγορία ανθρώπων απευθύνεσαι ;  Προσωπικά  είμαι εργαζόμενος(κλασσικός υπάλληλος 8-8,5 ώρες) έχω οικογένεια , αθλούμαι πολύ , βόλτες πάμε , ταινίες βλέπουμε κλπ κλπ

Προφανώς απο κάπου θα κόψεις αλλά είναι εφικτό να παίξεις μεγάλα παιχνίδια.Μου πήρε 6 μήνες πχ για το witcher 3 με ένα διάλειμμα ενός+ μήνα.Γενικά το τελευταίο χρόνο τερμάτισα και τα : bloodborne x4 run , Horizon ZD μεταξύ άλλων μικρών games.

Γενικά δεν κυκλοφορεί κάθε μήνα παιχνίδι 100-150-200 ωρών.Μέχρι να βγεί το επόμενο θα έχεις τελειώσει το προηγούμενο. 

8 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Όποιος ξεκίνησε το gaming στη δεκαετία του 90 ξέρει ότι 7/10 games ήταν στο στυλ των Fromsoft παιχνιδιών. Τουτέστιν υψηλός βαθμός δυσκολίας, λίγες βοήθειες στον παίκτη, μάχες που κρίνονται από αντανακλαστικά και τεχνική παρά στατιστικά και η χαρά της εξερεύνησης(π.χ. Zelda). Το αναφέρω γιατί ορισμένοι έχουν την αίσθηση ότι η εν λόγω εταιρεία ανακάλυψε την πυρίτιδα.

Συμφωνώ απόλυτα σε όλα.Κάποτε μέγας λάτρης τον Final Fantasy και αν ποτέ φανταζόμουν πως θα ήταν τα πρώτα FF(με τους κρυστάλλους - δράκους κλπ) στο μέλλον , αυτό θα ήταν το Elden Ring.Καθαρά προσωπική άποψη αλλά αυτό μου βγάζει το παιχνίδι , παλιά κλασσικά δύσκολα rpg στη σύγχρονη εποχή.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επιτέλους ένας τίτλος που όχι μόνο απέδωσε τις προσδοκίες αλλά τις ξεπέρασε κιόλας. 

Ακούς ΕΑ, dice, blizzard κτλπ;

Επεξ/σία από Tetrabitos
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, skiabox είπε

Εγώ πιστεύω ότι λόγω της επιτυχίας που έχει το game κάποια στιγμή θα το βγάλουν και για ανθρώπους που κάνουν κανονικες δουλειές για να ζήσουν, όποτε είναι ουτοπικό από άποψη χρόνου να ασχοληθούν.

Αυτό ακριβώς.

12 εκατομμύρια (μέχρι τώρα) παίκτες που το αγόρασαν, όλοι άνεργοι/άεργοι είμαστε. Δεν έχουμε δουλειές, κωλοβαράμε όλη μέρα και βρήκαμε ευκαιρία με το Elden Ring να ξεσκάσουμε...

Επίσης, επειδή ακούω πολύ περί ελεύθερου χρόνου κτλ. Ρε μάγκες μου, το ότι ένα παιχνίδι είναι μεγάλο δεν σημαίνει ότι πρέπει να το πεθάνετε και να παίζετε σερί μέχρι να το τελειώσετε. Δεν σας κακοχαρακτηρίσει κανείς αν παίζεται 1-2 ωρίτσες την ημέρα όποτε έχετε χρόνο και ας το τελειώσετε τον Σεπτέμβριο.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σοβαρά τώρα, διότι κάποιοι δεν έχουν την αντίληψη του χιούμορ, πόσο κρατάνε πια παιχνίδια που δεν είναι ΜΜΟs τα οποία προφανώς δεν έχουν final boss και πριγκίπισσα στο τέλος;

Από εποχής Amstrad 6128 μεγάλωσα με παιχνίδια που έχουν τέλος και δεν είναι p2w, ΜΜΟs. Με Karnov, με Μπουμπλε, με Wonder Boy,  με Dungeon Master, με Bard's Tale. Αλλά μπορούν να σταθούν πια τέτοια παιχνίδια εκεί έξω;

Προφανώς και μιλάμε για διαφορετική κατηγορία gamers στους οποίους απευθύνεται, αλλά μου κάνει εντύπωση. Πόσο competitive είναι ένα πεπερασμένο Ai που έχεις απέναντι σου σε ένα τέτοιο game; Και προφανώς αναφέρομαι μόνο σαν PC game. Οι κονσόλες είναι συνηθισμένες σε παρόμοια games κάποιων x ωρών. Και φυσικά, ότι και να λέμε, δεν έχουν σχέση με την λέξη competitive.

Καλά τα γραφικά. Καλό το story. Καλό το game play των 135 ωρών. Καλός φυσικά και ο τρισμέγιστος G. Martin. Απλά έχουμε συνηθίσει σε παιχνίδια με κάποιον Πολωνό ή Τσέχο ή Ρουμάνο να βρίζουμε απέναντι...

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, snips said:

Αλλά μπορούν να σταθούν πια τέτοια παιχνίδια εκεί έξω;

Εννοείται πως όχι. 

Αφού ο snips έχει συνηθίσει πλέον να παίζει μόνο multiplayer παιχνίδια όλα τα άλλα είναι παρωχημένα. 

2 hours ago, snips said:

πόσο κρατάνε πια παιχνίδια που δεν είναι ΜΜΟs τα οποία προφανώς δεν έχουν final boss και πριγκίπισσα στο τέλος;

Όσο κρατήσουν. Γιατί, πρέπει να κρατάνε για πάντα? 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, snips είπε

Σοβαρά τώρα, διότι κάποιοι δεν έχουν την αντίληψη του χιούμορ, πόσο κρατάνε πια παιχνίδια που δεν είναι ΜΜΟs τα οποία προφανώς δεν έχουν final boss και πριγκίπισσα στο τέλος;

Από εποχής Amstrad 6128 μεγάλωσα με παιχνίδια που έχουν τέλος και δεν είναι p2w, ΜΜΟs. Με Karnov, με Μπουμπλε, με Wonder Boy,  με Dungeon Master, με Bard's Tale. Αλλά μπορούν να σταθούν πια τέτοια παιχνίδια εκεί έξω;

Προφανώς και μιλάμε για διαφορετική κατηγορία gamers στους οποίους απευθύνεται, αλλά μου κάνει εντύπωση. Πόσο competitive είναι ένα πεπερασμένο Ai που έχεις απέναντι σου σε ένα τέτοιο game; Και προφανώς αναφέρομαι μόνο σαν PC game. Οι κονσόλες είναι συνηθισμένες σε παρόμοια games κάποιων x ωρών. Και φυσικά, ότι και να λέμε, δεν έχουν σχέση με την λέξη competitive.

Καλά τα γραφικά. Καλό το story. Καλό το game play των 135 ωρών. Καλός φυσικά και ο τρισμέγιστος G. Martin. Απλά έχουμε συνηθίσει σε παιχνίδια με κάποιον Πολωνό ή Τσέχο ή Ρουμάνο να βρίζουμε απέναντι...

Καμία σχέση με το ΑΙ ή την ιστορία δεν έχει το παιχνίδι.

Μιλάμε για συστήματα επι συστημάτων που στηρίζονται σε μηχανισμούς και αλληλεπιδρούν με άλλα συστήματα κλπ κλπ.

Κάθε boss και κάθε εχθρός είναι επι της ουσίας ένα πάζλ το οποίο έχεις την δυνατότητα να το προσεγγίσεις με Χ τρόπους. Όταν βαρεθείς, δυσκολευτείς ή δεις ότι αυτοί οι τρόποι δεν οδηγούν στο αποτέλεσμα που θές έχεις την δυνατότητα να αλλάξεις την δυναμική για μια νέα προσπάθεια ή για πλάκα. Σε συνδιασμό με αντανακλαστικά motoring skills, field awareness, risk - reward balance κ.α που προσφέρουν άλλο ένα επίπεδο στο όλο νταβαντούρι.

Αυτό δεν γίνεται για πρώτη φορά αλλά η μαεστρία με την οποία έχει στηθεί και το βάθος του τίτλου δεν είναι κάτι που το βλέπεις κάθε  μέρα... Από την άλλη, καθ'ενας με τα γούστα του, σεβαστό 100%.

Elden_02.jpg

Επεξ/σία από gr8effect
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...