Προς το περιεχόμενο

Elden Ring: 12 εκατομμύρια πωλήσεις σε 18 ημέρες


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 77
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, foxgre είπε

elden.jpg.14f426caf3d9f2d02c35754b3296e71b.jpg

Δε νομίζω να χρησιμοποιούν οι speedrunners τέτοια κόλπα, τουλάχιστον όχι για τις τελικές επίσημες προσπάθειες.

4 ώρες πριν, gr8effect είπε

Καμία σχέση με το ΑΙ ή την ιστορία δεν έχει το παιχνίδι.

Μιλάμε για συστήματα επι συστημάτων που στηρίζονται σε μηχανισμούς και αλληλεπιδρούν με άλλα συστήματα κλπ κλπ.

Κάθε boss και κάθε εχθρός είναι επι της ουσίας ένα πάζλ το οποίο έχεις την δυνατότητα να το προσεγγίσεις με Χ τρόπους. Όταν βαρεθείς, δυσκολευτείς ή δεις ότι αυτοί οι τρόποι δεν οδηγούν στο αποτέλεσμα που θές έχεις την δυνατότητα να αλλάξεις την δυναμική για μια νέα προσπάθεια ή για πλάκα. Σε συνδιασμό με αντανακλαστικά motoring skills, field awareness, risk - reward balance κ.α που προσφέρουν άλλο ένα επίπεδο στο όλο νταβαντούρι.

Αυτό δεν γίνεται για πρώτη φορά αλλά η μαεστρία με την οποία έχει στηθεί και το βάθος του τίτλου δεν είναι κάτι που το βλέπεις κάθε  μέρα... Από την άλλη, καθ'ενας με τα γούστα του, σεβαστό 100%.

Elden_02.jpg

Τι εξηγείς τώρα. Ο τύπος παίζει lol και warzone και νομίζει ότι τα έχει δει όλα. Όσο για τον ανταγωνισμό; 10χρονα, trolls και cheaters ανάμεσα τους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έχω λιώσει (105 level) και το παίζω σιγα-σιγά. Παιχνίδαρος

Το μόνο παράπονο, τα γραφικά είναι πίσω μία γενιά. Το demon souls στο ps5 είναι πολύ πιο όμορφο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Witcher1st είπε

Τι εξηγείς τώρα. Ο τύπος παίζει lol και warzone και νομίζει ότι τα έχει δει όλα. Όσο για τον ανταγωνισμό; 10χρονα, trolls και cheaters ανάμεσα τους.

Βουλωμένο γράμμα διαβάζεις. Άγρια ρόκα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 18/3/2022 στις 8:33 ΜΜ, herbalife3 είπε

Κάτι speed runners που το τελειώνουν σε μισή ώρα πως σκ@@@ το κάνουν?? Δεν τους ενδιαφέρει καθόλου το παιχνίδι δηλαδή? Απορω...

Για να γινεις speedrunner σε ένα παιχνίδι το έχεις ήδη τελειώσει με όλους τους πιθανούς τρόπους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 18/3/2022 στις 8:11 ΜΜ, polakis21 είπε

Απιστευτο παιχνιδι παιδια. Τεραστιο σε εκταση και πανδυσκολο. Δεν ειναι για casual gamers

Δυστυχώς αυτό κατάλαβα και εγώ, ως casual gamer με ελάχιστο χρόνο. Ωραίο nickname εντωμεταξύ! Και εγώ ΑΕΚτζής είμαι by the way! hahah!

Στις 19/3/2022 στις 11:06 ΠΜ, skiabox είπε

Εγώ πιστεύω ότι λόγω της επιτυχίας που έχει το game κάποια στιγμή θα το βγάλουν και για ανθρώπους που κάνουν κανονικες δουλειές για να ζήσουν, όποτε είναι ουτοπικό από άποψη χρόνου να ασχοληθούν.

Δεν το πιστεύω δυστυχώς ότι θα συμβεί αυτό γιατί ακριβώς έχουν το πελατειακό κοινό που θέλουν. Και λέω δυστυχώς, γιατί μες τη μέρα έχω maximum 2 ώρες να χαλαρώσω απ'τις 22:30-0:30 που κοιμάμαι. Είναι πολύ δύσκολο για εμένα ώστε να επενδύσω περισσότερο. Είμαι το πελατειακό κοινό της Ubisoft, hit and run σκηνικά και πάμε παρακάτω. 

Αν είναι να χρειάζεται να πάρω πτυχίο για να παίξω ένα game, δεν είναι για μένα. Έχω καταφέρει να παίξω 8-10 ώρες, και έχω δει video gameplay πάνω από 20 απλά για να "ευχαριστηθώ" τουλάχιστον τον κόσμο. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 19/3/2022 στις 1:01 ΠΜ, Athoz είπε

photo_2022-03-19_00-55-18.jpg.208218ef84a189688f1f913a7e0ffc9a.jpg

Μόλις το δοκίμασα. Αν και τα παιχνίδια της Fromsoftware είναι πολύ καλοφτιγμένα, προσωπικά με χαλάει που τα Saves είναι τόσο διάσπαρτα ώστε να πρέπει να επαναλαμβάνεις ανούσια κομμάτια του παιχνιδιού. Αν είχε save πριν τα bosses θα ήταν πολύ πιο ευχάριστα, αλλά τα game mechanics είναι τέτοια που πρέπει να levelιάσεις για να προχωρήσεις οπότε αναγκαστικά κάνεις μάχες με τα ίδια npc πολλαπλές φορές.

Αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημά του και απορώ που το αναφέρουν ελάχιστοι.

Φτάνεις στον Margit ας πούμε και δεν του κάνεις σχεδόν τίποτα(υπόψιν παίζω melee με ασπίδα). Αφού μάθεις τα pattern του θα αποφύγεις τις επιθέσεις του δέκα φορές και μία που θα έχεις κουραστεί και θα τη φας θα χρειαστείς αμέσως flask. Ούτε με ανεβασμένο shield(stamina) τη γλιτώνεις αφού τα power attacks δεν σταματούν ποτέ μέχρι να στην τελειώσουν. Γίνονται εν τω μεταξύ τόσο γρήγορα(προς το τέλος) που δεν προλαβαίνεις να αφήσεις το δεξί πλήκτρο για να αναπληρώσεις. Ενώ και το dodge αν δεν γίνει τη σωστή στιγμή σε ακινητοποιεί και σου τρώει όλο το health.

Το grinding είναι που δεν γουστάρω για να φτάσεις να έχεις ένα επαρκές hit damage και να μην χάνεις συνέχεια από την κόπωση. Άλλο να χάνεις λόγω έλλειψης τεχνικής και άλλο επειδή το Boss θέλει 100 hits για να πέσει ενώ εσύ μόλις 4. Κάποια στιγμή θα γίνει το λάθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 19/3/2022 στις 9:06 ΠΜ, skiabox είπε

Εγώ πιστεύω ότι λόγω της επιτυχίας που έχει το game κάποια στιγμή θα το βγάλουν και για ανθρώπους που κάνουν κανονικες δουλειές για να ζήσουν, όποτε είναι ουτοπικό από άποψη χρόνου να ασχοληθούν.

Δηλαδή; Εγώ που είμαι υπεύθυνος παραγωγής και αποστολής covid tests σε αποθήκη και έχω πρωινά και απογευματινά δεν έχω κανονική δουλειά; 

Αντε να καταλάβω ότι έχεις οικογένεια αλλά αν δεν έχεις και είσαι μόνος σου εσύ και ο κωλος σου τότε το επιχείρημα είναι άκυρο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 19/3/2022 στις 5:24 ΠΜ, Edgr είπε

Βασει steam < 1% αλλά με φαίνεται περίεργο γιατί το main quest ειναι μικρό

Ο περισσοτερος κοσμος καθαριζει ολες τις περιοχες τυφλα. Αυτο θα πει οτι ψαχνουν τα παντα. Παιζουμε το game 7 ατομα και κανεις μας δεν εχει δει καποιο τελος ακομα.

Ολοι με 80 εως και καποιος 180 ωρες εντος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημά του και απορώ που το αναφέρουν ελάχιστοι.

Φτάνεις στον Margit ας πούμε και δεν του κάνεις σχεδόν τίποτα(υπόψιν παίζω melee με ασπίδα). Αφού μάθεις τα pattern του θα αποφύγεις τις επιθέσεις του δέκα φορές και μία που θα έχεις κουραστεί και θα τη φας θα χρειαστείς αμέσως flask. Ούτε με ανεβασμένο shield(stamina) τη γλιτώνεις αφού τα power attacks δεν σταματούν ποτέ μέχρι να στην τελειώσουν. Γίνονται εν τω μεταξύ τόσο γρήγορα(προς το τέλος) που δεν προλαβαίνεις να αφήσεις το δεξί πλήκτρο για να αναπληρώσεις. Ενώ και το dodge αν δεν γίνει τη σωστή στιγμή σε ακινητοποιεί και σου τρώει όλο το health.

Το grinding είναι που δεν γουστάρω για να φτάσεις να έχεις ένα επαρκές hit damage και να μην χάνεις συνέχεια από την κόπωση. Άλλο να χάνεις λόγω έλλειψης τεχνικής και άλλο επειδή το Boss θέλει 100 hits για να πέσει ενώ εσύ μόλις 4. Κάποια στιγμή θα γίνει το λάθος.

Μα αυτό ακριβώς το Grinding και οι μηχανισμοί,είναι βασικό στοιχείο του παιχνιδιού όπως ήταν απο ανέκαθεν σχεδόν σε όλα τα RPG like παιχνίδια και το Elden έχει,όπως και τα souls αλλά σε μεγαλύτερο βαθμό,πολλά τέτοια στοιχεία,που θα σε ωθήσουν στο να ανέβεις Level,να εξερευνήσεις για να βρείς skills καινούργια,Summons, να αναβαθμίσεις τα όπλα σου κλπ αυτά παίζουν ρόλο αλλιώς θα ήταν μόνο διακοσμητικά και θα ήταν αποκλειστικά Action game.

 

Επεξ/σία από ELMastas
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, polaki είπε

Δυστυχώς αυτό κατάλαβα και εγώ, ως casual gamer με ελάχιστο χρόνο. Ωραίο nickname εντωμεταξύ! Και εγώ ΑΕΚτζής είμαι by the way! hahah!

Δεν το πιστεύω δυστυχώς ότι θα συμβεί αυτό γιατί ακριβώς έχουν το πελατειακό κοινό που θέλουν. Και λέω δυστυχώς, γιατί μες τη μέρα έχω maximum 2 ώρες να χαλαρώσω απ'τις 22:30-0:30 που κοιμάμαι. Είναι πολύ δύσκολο για εμένα ώστε να επενδύσω περισσότερο. Είμαι το πελατειακό κοινό της Ubisoft, hit and run σκηνικά και πάμε παρακάτω. 

Αν είναι να χρειάζεται να πάρω πτυχίο για να παίξω ένα game, δεν είναι για μένα. Έχω καταφέρει να παίξω 8-10 ώρες, και έχω δει video gameplay πάνω από 20 απλά για να "ευχαριστηθώ" τουλάχιστον τον κόσμο. 

 

Έτσι ακριβώς.

Άσε εγώ πιστεύω ότι ή αυτοί είτε οι επόμενοι που είδαν την επιτυχία και θα φτιάξουν ένα ακριβώς παρόμοιο game θα μειώσουν τη δυσκολία σε ανθρώπινα επίπεδα.

Η αγορά δεν αφήνει ποτέ ακάλυπτη μια ανάγκη.

Αυτό είναι το μόνο σίγουρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, skiabox είπε

Έτσι ακριβώς.

Άσε εγώ πιστεύω ότι ή αυτοί είτε οι επόμενοι που είδαν την επιτυχία και θα φτιάξουν ένα ακριβώς παρόμοιο game θα μειώσουν τη δυσκολία σε ανθρώπινα επίπεδα.

Η αγορά δεν αφήνει ποτέ ακάλυπτη μια ανάγκη.

Αυτό είναι το μόνο σίγουρο.

Η δυσκολία είναι βασικό στοιχείο του παιχνιδιού. Αν την αφαιρέσουν θα είναι σαν να παίζεις AC χωρίς το ίδιο production value. Ένα fail.

Αυτό που θες υπάρχει ήδη. Τα AC έχουν παρόμοιο σύστημα μάχης αλλά με διευκολύνσεις για όσους δεν έχουν καλά skills. Π.χ. μπορείς να κάνεις dodge στα μισά μιας επίθεσής σου, αν δεις ότι έγινε σε λάθος στιγμή και πρόκειται να χτυπηθείς πρώτος. Αυτή η μικρή λεπτομέρεια αλλάζει ριζικά το gameplay.

46 λεπτά πριν, ELMastas είπε

Μα αυτό ακριβώς το Grinding και οι μηχανισμοί,είναι βασικό στοιχείο του παιχνιδιού όπως ήταν απο ανέκαθεν σχεδόν σε όλα τα RPG like παιχνίδια και το Elden έχει όπως και τα souls αλλά σε μεγαλύτερο βαθμό πολλά τέτοια στοιχεία,που να σε ωθήσουν στο να ανέβεις Level να εξερευνήσεις να βρείς skills καινούργια,Summons, να αναβαθμίσεις τα όπλα σου κλπ αυτά παίζουν ρόλο αλλιώς θα ήταν μόνο διακοσμητικά και θα ήταν αποκλειστικά Action game.

Θα το ψάξω περισσότερο. Thanks.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι είναι το AC?

Επίσης γιατί να μη μου δίνει εμένα την επιλογή να το παίξω έτσι;

Ασε πιστεύω θα το κάνουν κάποια στιγμή.

Επεξ/σία από skiabox
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...