Προς το περιεχόμενο

Στα σκαριά οι remake εκδόσεις των Max Payne και Max Payne 2: The Fall of Max Payne


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η Remedy Entertainment ανακοίνωσε ότι εργάζεται πάνω στα remake δύο κλασσικών τίτλων, των Max Payne και Max Payne 2: The Fall of Max Payne.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η εταιρεία έχει συνάψει «μια νέα συμφωνία ανάπτυξης» με την Rockstar Games για τη δημιουργία των remakes με τη χρήση της Northlight game engine, τα οποία θα κυκλοφορήσουν ως ένας και μόνο τίτλος για PC, PS5 και Xbox Series X / S.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι όταν οι επί χρόνια φίλοι μας στο Remedy μας πλησίασαν για την ανακατασκευή των κλασσικών παιχνιδιών Max Payne», δήλωσε ο ιδρυτής της Rockstar Games, Sam Houser, σε δελτίο τύπου. «Είμαστε τεράστιοι θαυμαστές των παιχνιδιών που έχει δημιουργήσει η ομάδα Remedy όλα αυτά τα χρόνια και ανυπομονούμε να παίξουμε τις νέες εκδόσεις».

Το παιχνίδι, το οποίο το δελτίο τύπου αναφέρε κάπως αμήχανα ως "Νέο Max Payne 1&2 Project" βρίσκεται «αυτή τη στιγμή στο στάδιο ανάπτυξης του concept». Δυστυχώς δεν δόθηκε εκτιμώμενο χρονοδιάγραμμα κυκλοφορίας όμως γνωρίζουμε ότι ο προϋπολογισμός του remake θα «χρηματοδοτηθεί από τη Rockstar Games, το μέγεθος του οποίου θα είναι σύμφωνο με μια τυπική παραγωγή παιχνιδιών Remedy AAA», αναφέρει μεταξύ άλλων το δελτίο τύπου.

Τα remakes του Max Payne ακολουθούν την κυκλοφορία του περσινού Alan Wake Remastered, μια νέας εκδοχής του κλασικού και καλτ παιχνιδιού. Η Remedy εργάζεται επίσης στο Alan Wake 2, αν και ο τίτλος δεν αναμένεται να κυκλοφορήσει μέχρι το 2023.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ θα πωτι μουσικάρες έχουν και τα δύο και τι εμβληματικό main theme. Πραγματικά παιχνίδια κόσμημα από όλες τις απόψεις, σεναρίου, ιστορίας, πλοκής, χαρακτήρων... 

The past is like pieces of a broken mirror, you try to pick them up, but you only end up cutting yourself..

Επεξ/σία από mordred
  • Like 27
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

windows 2000, pentium 4, 512 ram, GeForce 2 series , Sony Multiscan CPD-E200 15 ιντσες οθονη, σπασμενο σε cd Max Payne με κρακ, νιωθαμε θεοι σαν πιτσιρικαδες που παιζαμε σε υπολογιστη τοτε. Memoriess 😥

  • Like 25
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρκεί να είναι τα 1&2 με τη μηχανή του 3 και θα είναι σούπερ. Τα έχουμε ανάγκη ! Τα έπαιζα και 5-6 χρόνια μετά, αφού με το d3d έτρεχαν μέχρι 1600Χ1200 αν θυμάμαι καλά με aa. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

….Death was in the air at Rosco street…. Και ….

The flesh of fallen angel!!

ΧΑ!…

Παιχνιδαρες και τα δυο!!  Θα τα αναμενω πως και πως!!

Επεξ/σία από Tsakalos!
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιχνιδάρες. Ας ελπίσουμε να κάνουν καλή δουλεία !!

1 ώρα πριν, Dr_73 είπε

Αρκεί να είναι τα 1&2 με τη μηχανή του 3 και θα είναι σούπερ. Τα έχουμε ανάγκη ! Τα έπαιζα και 5-6 χρόνια μετά, αφού με το d3d έτρεχαν μέχρι 1600Χ1200 αν θυμάμαι καλά με aa. 

Όντως φίλε.  Το 3 φαντάσου το έπαιξα πριν 2 χρόνια σε Ps3 και ήταν σαν παιχνίδι γενιάς του ps4 και Xbox one. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To max payne 2 μου ήταν αδιάφορο η όλη φάση με τον max payne ήταν η φάτσα του (και γενικά το στιλάκι του)!

 

Happy 20th birthday to the original bullet time superstar Max Payne | Rock  Paper Shotgun

 

Και γενικά το στιλάκι comic/αστυνομικής νουβέλας 

 

Max Payne Mobile Review – Capsule Computers

 

Αυτή η φάτσα και το δερμάτινο σακάκι πάνω στο χαβανέζικο πουκάμισο ήταν η φάτσα/στιλάκι του νεαρού νεοϋορκέζου ντετεκτιβ των 90s που γυρνάει σπίτι βλέπει την γυναίκα και το παιδί του σφαγμένα και ζητάει εκδίκαση έχοντας σιχαθεί τα πάντα και αδιαφορώντας για τα πάντα ακόμη και για την ζωή του (you don't cross a man who has nothing to lose).

 

και γενικά η αισθητική/κλίμα του παιχνιδιού που κατα ένα μέρος οφείλονταν στην δημιουργική χρήση περιορισμένων γραφικών δυνατοτήτων. 

 

Δηλαδή να το πω απλοϊκά τα γραφικά (με σημερινό μάτι αλλά και συγκριτικά με τα τοπ γραφικά της εποχής) ήταν χάλια(ή έστω μέτρια προς απλοϊκά για την εποχή) αλλά τα "ζωγραφίσανε" "στήσανε" με έναν τέτοιο τρόπο που σε έβαζε μέσα στην ατμόσφαιρα και έδινε ένα ιδιαίτερο "χρώμα" στο παιχνίδι. 

 

Πχ η φάτσα του ήταν βασικά κυρίως ένα σύνολο απο φωτογραφίες ως textures πανω σε κεφάλι χαμηλών πολυγώνων όταν έγινε το 2 ξενέρωσα με το πως τον κάνανε και τώρα καταλαβαίνω γιατί έγινε αυτό γιατί πολύ απλά δεν μπορείς να αναπαράξεις την αισθητική του παιχνιδιού αυξάνοντας τα πολύγωνα και τις σκιές στα γραφικά γιατί η αισθητική του παιχνιδιού δεν βασιζόταν σε αυτά.

 

 

Μετά εννοείται και το bullet time αλλά ήταν το παιχνίδι που το εισήγαγε και έκτοτε το έχω συναντήσει εξευτελιστικά άπειρες φορές με άπειρες παραλλαγές οπότε δεν έχω κάποια συναισθήματα για αυτό πια. 

 

Με άλλα λόγια το Maxpayne δεν θέλει remake θα χαλάσει με remake! (πχ σκεφτείτε pac man με 3D φωτορεαλιστικά γραφικά  αδιάφορο..) 

 

Το μόνο remake που θέλει ίσως να έχει η καλύτερη συμβατότητα με σύγχρονα συστήματα 

 

Επεξ/σία από Dr_Pepper
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...