Προς το περιεχόμενο

Η Epic λανσάρει τη μηχανή γραφικών Unreal Engine 5


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δύο σχεδόν χρόνια από τότε που ανακοινώθηκε, η νέας γενιάς μηχανή γραφικών της Epic Games είναι πλέον διαθέσιμη για «κατέβασμα». Η γνωστή εταιρεία ανακοίνωσε τη διαθεσιμότητα της Unreal Engine 5 στα πλαίσια της εκδήλωσης State of Unreal.

Ο τελευταίας γενιάς μηχανή γραφικών διαθέτει βεβαίως πληθώρα νέα χαρακτηριστικών και βελτιώσεων που θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα οι developers, όπως για παράδειγμα είναι η βελτιωμένη απόδοση και το αναβαθμισμένο περιβάλλον εργασίας- ωστόσο οι πιο σημαντικές αλλαγές σε σχέση με το παρελθόν αφορούν ένα σύνολο τεχνολογιών, οι οποίες έχουν αναπτυχθεί για ακόμα πιο φωτορεαλιστικά γραφικά. Στις νέες αυτές τεχνολογίες, περιλαμβάνεται το Lumen, «μια πλήρως δυναμική λύση global illumination» για ρεαλιστικότερο φωτισμό σκηνών και το Nanite, το οποίο σύμφωνα με την Epic Games είναι μία τεχνολογία που δίνει στους developers «τη δυνατότητα να δημιουργήσουν παιχνίδια και εμπειρίες με τεράστιες ποσότητες γεωμετρικής λεπτομέρειας».

Επιπλέον, παρέχονται περισσότερες δυνατότητες σε πρακτικό επίπεδο, όπως η δυνατότητα τμηματοποίησης ενός ανοικτού κόσμου, ώστε ξεχωριστές ομάδες να μπορούν να εργάζονται ανεξάρτητα σε διαφορετικές περιοχές. Στο σύνολο τους, όλα αυτά τα εργαλεία που προσφέρονται με τη μηχανή γραφικών Unreal Engine 5 έχουν στόχο να διευκολύνουν την ανάπτυξη παιχνιδιών σε μεγάλη κλίμακα και παράλληλα υψηλή πιστότητα. Η CD Projekt Red μάλιστα έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι χρησιμοποιεί το εργαλείο για την κατασκευή του επόμενου παιχνιδιού στη σειρά The Witcher.

UE5_Lyra_Starter_Game_02.webp

Αν και για πρώτη φορά η μηχανή γραφικών είναι διαθέσιμη ευρέως για τους game developers, η Epic Games μας έχει ήδη δείξει ορισμένες από τις δυνατότητες της. Να θυμίσουμε ότι τον περασμένο Δεκέμβριο, η εταιρεία ολοκλήρωσε τη μετάβαση του Fortnite στην Unreal Engine 5 ενώ έδωσε στη δημοσιότητα και το The Matrix Awakens, ένα εντυπωσιακό tech demo με βασικούς πρωταγωνιστές τους τρισδιάστατους χαρακτήρες των Keanu Reeves και Carrie-Anne Moss αλλά και έναν μεγάλο ανοιχτό κόσμο. Στην εκδήλωση State of Unreal, η Epic Games ανακοίνωσε τη διάθεση ενός δείγματος της πόλης από το The Matrix Awakens στους game developers για να αναπτύξουν τις ιδέες τους. «Πιστεύω πως πρόκειται να δούμε ορισμένα συναρπαστικά πράγματα» δήλωσε ο Chief Technology Officer της Epic Games, Kim Libreri. Παράλληλα η εταιρεία διέθεσε και ένα δείγμα ενός multiplayer shooter που ονομάζεται Lyra και το οποίο μοιάζει με το Unreal Tournament αλλά βασίζεται βεβαίως στη μηχανή γραφικών Unreal Engine 5.

Η μηχανή γραφικών της Epic Games δεν χρησιμοποιείται πάντως μόνο στην ανάπτυξη παιχνιδιών καθώς χρησιμοποιείται στον κινηματογράφο, σε διάφορες δημοφιλής εφαρμογές στην τηλεόραση (π.χ. σειρές, διαφημιστικά σποτ κ.ά.) και αλλού. Η τεχνολογία για παράδειγμα έχει χρησιμοποιηθεί στη σειρά The Mandalorian.

«Στο παρελθόν» λέει ο Kim Libreri, «οι δημιουργοί έφτιαχναν «κινηματογραφικής ποιότητας στοιχεία» τα οποία στη συνέχεια έπρεπε να μειώσουν σε πιστότητα/ ανάλυση ώστε να μπορούν να τα αξιοποιήσουν σε ένα παιχνίδι. Τώρα, τα όρια έχουν «θολώσει» και ανοίγουν κάθε είδους νέες δυνατότητες. Αυτό στη πραγματικότητα σημαίνει ότι στο σύνολο των μέσων, είτε φτιάχνετε μία ταινία, μία τηλεοπτική εκπομπή ή ακόμα και μια εταιρική εφαρμογή, δεν πρόκειται να χρειαστεί να το σκεφτείτε και πολύ για να κάνετε το παραπάνω. Προφανώς, αν πρόκειται για lower-end πλατφόρμες θα χρειαστεί να υπολογίσετε τα τρίγωνα που υπάρχουν στη σκηνή. Με τη νέα γενιά hardware ωστόσο μιλάμε για κάτι που αλλάζει το παιχνίδι. Είναι πλέον απολύτως εφικτό μια σκηνή που έχει δημιουργηθεί για ένα streaming show στο Netflix ή στο Disney+ (όπου στην ουσία έχουν χρησιμοποιήσει τα στοιχεία υψηλότερης ανάλυσης) να εμφανιστεί ενδεχομένως και σε ένα παιχνίδι ή καθώς οδεύουμε προς το μέλλον, να κάνει την εμφάνιση της σε κάποια εμπειρία metaverse».

 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Αναφορά σε κείμενο

«Πιστεύω πως πρόκειται να δούμε ορισμένα συναρπαστικά πράγματα»

Πιο πολύ τραγικά θα έλεγα γιατί γίνονται πιο βαριά αντί να κοιτάξουν να τα ελαφρύνουν λίγο μπας και σταματήσει κιόλας η μεγάλη κατανάλωση των Watt λόγω το ότι θες καλή GPU,, σε λίγο τα games θα απαιτούν minimum 16GB RAM,,GTX 1070 και Core i3 10100......

Επεξ/σία από KnightRider
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάνε οι εποχές που ο προγραμματιστής έγραφε τα 40k του παιχνιδιού όλα μόνος του. Για να γράψεις μια επιτυχία εδώ και πολύ καιρό είτε θα πρέπει να έχεις 500 προγραματιστές και να παιδεύονται για 4 χρόνια τζάμπα, ή να αγοράσεις μια μηχανή σαν κι αυτή και να γλυτώσεις το 90% του development time.

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, panathatube είπε

Ανέκαθεν τα ντέμο των μηχανών γραφικών ήταν πιο εντυπωσιακά από τα παιχνίδια. Για να δούμε αν αυτό θα αλλάξει με τη νέα Unreal Engine 5. 

Σωστή η παρατήρηση.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, KnightRider είπε

Πιο πολύ τραγικά θα έλεγα γιατί γίνονται πιο βαριά αντί να κοιτάξουν να τα ελαφρύνουν λίγο μπας και σταματήσει κιόλας η μεγάλη κατανάλωση των Watt λόγω το ότι θες καλή GPU,, σε λίγο τα games θα απαιτούν minimum 16GB RAM,,GTX 1070 και Core i3 10100......

Αυτά που λες από τώρα είναι το minimum για να παίξεις σύγχρονο παιχνίδι κάπως αξιοπρεπώς ,

για τα watt τώρα 1.πάιζε παιχνίδια τη εποχής του hardware, 2.ρύθμισε όλες τις επιλογές που δίνουν perfomance, 3.βγάλε τα άχρηστα προγράμματα που τρώνε πόρους 4.βάλε fps limit, 5.κάνε undervolt, 6.αγόρασε καινούργια hardware σε νέα αρχιτεκτονική, 7.βάλε φωτοβολταικά και τα λοιπά

Επεξ/σία από imperialplay3r
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, KnightRider said:

Πιο πολύ τραγικά θα έλεγα γιατί γίνονται πιο βαριά αντί να κοιτάξουν να τα ελαφρύνουν λίγο μπας και σταματήσει κιόλας η μεγάλη κατανάλωση των Watt λόγω το ότι θες καλή GPU,, σε λίγο τα games θα απαιτούν minimum 16GB RAM,,GTX 1070 και Core i3 10100......

Δεν τις λες βέβαια και τρελές απαιτήσεις τα 16GB RAM και τον επεξεργαστή των 70€.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, imperialplay3r είπε

Αυτά που λες από τώρα είναι το minimum για να παίξεις σύγχρονο παιχνίδι κάπως αξιοπρεπώς ,

για τα watt τώρα 1.πάιζε παιχνίδια τη εποχής τους hardware, 2.ρύθμισε όλες τις επιλογές που δίνουν perfomance, 3.βγάλε τα άχρηστα προγράμματα που τρώνε πόρους 4.βάλε fps limit, 5.κάνε undervolt, 6.αγόρασε καινούργια hardware σε νέα αρχιτεκτονική, 7.βάλε φωτοβολταικά και τα λοιπά

Δηλαδή άντε και τα έκανε όλα αυτά... Οι καταναλώσεις των καρτών που δεν τις έχουμε δει ούτε σε παλιότερες αρχιτεκτονικές είναι νορμάλ; Αν είσαι διατεθειμένος να κάνεις όλα αυτά που είπες για να παίξεις games και να δώσεις και ένα κάρο λεφτά γιατί μπορεί οι τιμές να είναι στα ύψη αλλά και τα MSRPs (της nVidia τουλάχιστον) δεν είναι στα επίπεδα που θα έπρεπε... Τότε πολύ καλά κάνουν οι εταιρείες και σε (μας) αρμέγουν. Και αυτό δεν το λέω προσωπικά σε εσένα, γενικά μιλάω. Όσο τους πληρώνεις για να μην προσπαθούν για το καλύτερο (εκτός από τις καταναλώσεις που δεν βαδίζουν με την «εποχή» τους όπως ανέφερες... να σου θυμίσω πως για παράδειγμα η πανάκριβη 3090 είχε μνήμες που ψύχονταν μόνο από το backplate αν σου λέει αυτό κάτι) μόνο άρμεγμα θα πέφτει από τις πολυαγαπημένες μας εταιρείες τεχνολογίας. 

Επεξ/σία από rafinos
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαστε στο μέλλον!Μόνο συγχαρητήρια στην Epic για τη μηχανή,εκτός από το τεράστιο άλμα στα γραφικά,πολύγωνα,φωτισμούς κτλπ κάνουν και τη ζωή όλων ευκολότερη.Ανυπομονώ τα επόμενα χρόνια να δούμε τρομερά πράγματα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, KnightRider είπε

Πιο πολύ τραγικά θα έλεγα γιατί γίνονται πιο βαριά αντί να κοιτάξουν να τα ελαφρύνουν λίγο μπας και σταματήσει κιόλας η μεγάλη κατανάλωση των Watt λόγω το ότι θες καλή GPU,, σε λίγο τα games θα απαιτούν minimum 16GB RAM,,GTX 1070 και Core i3 10100......

με γραφικων που πρεπει να δωσουμε κωλ εεεε θελω να πω πολλα λεφτα για τις παρουμε.... μα που πηγε το μυαλο σας;;;;;;;

επισης κονε με την δεη γιατι οι γραφικων αυτες ειναι μικρης κατανωλησης 800W μονο.... ενα εχω να πω ο ελατο ο ελατο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, rafinos είπε

Δηλαδή άντε και τα έκανε όλα αυτά... Οι καταναλώσεις των καρτών που δεν τις έχουμε δει ούτε σε παλιότερες αρχιτεκτονικές είναι νορμάλ; Αν είσαι διατεθειμένος να κάνεις όλα αυτά που είπες για να παίξεις games και να δώσεις και ένα κάρο λεφτά γιατί μπορεί οι τιμές να είναι στα ύψη αλλά και τα MSRPs (της nVidia τουλάχιστον) δεν είναι στα επίπεδα που θα έπρεπε... Τότε πολύ καλά κάνουν οι εταιρείες και σε (μας) αρμέγουν. Και αυτό δεν το λέω προσωπικά σε εσένα, γενικά μιλάω. Όσο τους πληρώνεις για να μην προσπαθούν για το καλύτερο (εκτός από τις καταναλώσεις που δεν βαδίζουν με την «εποχή» τους όπως ανέφερες... να σου θυμίσω πως για παράδειγμα η πανάκριβη 3090 είχε μνήμες που ψύχονταν μόνο από το backplate αν σου λέει αυτό κάτι) μόνο άρμεγμα θα πέφτει από τις πολυαγαπημένες μας εταιρείες τεχνολογίας. 

άμα θες να παίξεις τα πιο απαιτητικά παιχνίδια τη στιγμή που βγαίνουν  στο τέρμα όπως πρέπει στα 4κ με raytracing κτλ θα πρέπει να τα σκάσεις όπως έχει σήμερα η κατάσταση,αλλιώς περιμένεις μια 8ετια και τα παίζεις τότε με όλα τα patch,dlc  και πιο φτηνά  με έναν υπολογιστή μεταχειρισμένο στο 1/10 τιμής ή καινούργιο με χαμηλά χαρακτηριστικά που θα τα παίζει άνετα. 3090 όντως είχε θέμα και έφαγε κράξιμο για αυτό στην 3090ti την έβγαλαν με όλη τη μνήμη στην μπροστινή πλευρά.

Επεξ/σία από imperialplay3r
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, teodoreh είπε

Πάνε οι εποχές που ο προγραμματιστής έγραφε τα 40k του παιχνιδιού όλα μόνος του. Για να γράψεις μια επιτυχία εδώ και πολύ καιρό είτε θα πρέπει να έχεις 500 προγραματιστές και να παιδεύονται για 4 χρόνια τζάμπα, ή να αγοράσεις μια μηχανή σαν κι αυτή και να γλυτώσεις το 90% του development time.

Γι' αυτό το λόγο είναι όλα ίδια μεταξύ τους κατά 90% επίσης...

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μακάρι να βλέπαμε και ένα νέο unreal game μαζί με την μηχανή. Δεν λέω είναι κάπως παλιός τίτλος αλλά έχω βαρεθεί όλα τα multi της εποχής μας, δυστυχώς ακόμα και οι ακριβές παραγωγές δεν με ενθουσιάζουν ή δεν με κρατάνε.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...