Προς το περιεχόμενο

Skroutz και καταγγελίες από καταναλωτές


Basilhs23___

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πήγα και εγώ να βγάλω άκρη με μία παραγγελία - απάτη...

Αγόρασα τα κυάλια https://www.skroutz.gr/s/17985369/Praktica-Falcon-Black-12x50mm.html

κάπως ανυποψίαστα... και όλα τα καταστήματα δηλώνουν "Falcon Optics" με μαϊμού σήμα που μοιάζει με τα Falcon της Praktica... Αφού λοιπόν έσκασα ένα 70άρι, μου ρχονται κάτι κυάλια με μέτρια ποιότητα, πουθενά η μάρκα Praktica οπότε παραξενεύτηκα και έστειλα φωτο στην εταιρία, οι οποίοι απάντησαν ότι δεν είναι δικά τους.

Φυσικά τα επέστρεψα αμέσως, και φυσικά έγραψα αρνητική κριτική, εφιστώντας την προσοχή των αγοραστών, μιας και ο τίτλος αναφέρει μοντέλο της Praktica και τα καταστήματα το καταχράσσονται και πουλάνε μαϊμού.

Το απαράδεκτο είναι ότι εδώ και δύο μήνες η Skroutz μου βγάζει την αξιολόγηση ως μη αποδεκτή και μου ζητήσανε 3 φορές να επαναδιατυπώσω... Παρακάτω είναι το 3ο και τελευταίο κείμενο που έγραψα, και η απάντηση που έλαβα. Τα συμπεράσματα δικά σας!!! Για μένα είναι κίτρινη κάρτα, χάνω την εμπιστοσύνη στις κριτικές που βλέπω στο Σκρουτζ και στο επόμενο φάουλ θα φύγω και από πελάτης.

 

Η αξιολόγησή σου για το προϊόν Praktica Falcon Black 12x50mm δεν εγκρίθηκε διότι:

 

Η αξιολόγηση δεν εγκρίνεται, διότι δεν περιγράφει εμπειρία χρήσης, καθώς και δεν πραγματοποιήθηκαν οι αλλαγές που ζητήθηκαν σε προηγούμενη ενημέρωση.

Αξιολόγηση προϊόντος

 

Τα επέστρεψα γιατί μου φάνηκε φτηνοκατασκευή.
Έστειλα και φωτογραφίες με email στην Praktica και μου είπαν ότι σε όλα τα μοντέλα τους πρέπει να αναγράφεται η μάρκα...

Βαθμολογία: 1 / 5

Σε ευχαριστούμε για το χρόνο που διέθεσες χρησιμοποιώντας την υπηρεσία αξιολογήσεων προϊόντων του Skroutz. Δυστυχώς οι όροι χρήσης του Skroutz, που ισχύουν απαράβατα για το σύνολο των αξιολογήσεων, δεν επιτρέπουν τη δημοσίευση της αξιολόγησής σου. Ελπίζουμε η κατάληξη της συγκεκριμένης αξιολόγησης να μη σε αποτρέψει από τη μελλοντική χρήση της υπηρεσίας, η οποία έχει ως μοναδικό σκοπό την έγκυρη και πλήρη ενημέρωση των μελών του Skroutz. Κλείνοντας σου προτείνουμε να διαβάσεις μερικές σύντομες συμβουλές για τη σύνταξη των μελλοντικών σου αξιολογήσεων.

Αξιολογήσεις: Γιατί και πώς;

Προκειμένου η αξιολόγησή σου να είναι όσο το δυνατόν περισσότερο εναρμονισμένη με τους όρους χρήσης του Skroutz θα πρέπει να λάβεις υπόψη τα παρακάτω:

  • Χρησιμοποίησε πεζά ελληνικά και όχι greeklish.
  • Απόφυγε τις αναφορές στο κατάστημα, σε χρήστες ή σε άλλες αξιολογήσεις προϊόντων.
  • Δημιούργησε το δικό σου, μοναδικό κείμενο.
  • Περίγραψε την εμπειρία που αποκόμισες από τη χρήση του προϊόντος και απόφυγε την απλή αναφορά στα τεχνικά του χαρακτηριστικά.
  • Προσπάθησε να έχεις απλό ύφος, όπως όταν συμβουλεύεις ένα φίλο.
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 314
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

παρομοιο θεμα, παραγγειλα μετασχηματιστη/φορτιστη λαπτοπ 100w μου εστειλαν 80w 

Πως την πατησα και τα προπληρωσα ενω παντα βαζω αντικαταβολη...

Επιστροφη χρηματων λεει σε 10 ημερες, δεν ειναι το κοστος αλλα η διαδικασι που με εκνευριζει και σιγουρα θα κανουν παραπανω και τηλεφωνα κοντρα τηλεφωνα...

οποτε εκανα αντικατασταση το αστειο ειμαι σιγουρος πως επειδη ειναι απο το ιδιο noname καταστημα θα ξαναπαραλαβω κατι αλλο σκεφτομαι πολυ σοβαρα μιας και ειναι φτηνο προιον να το παραγγειλω και απο αλλου αντικαταβολη.

Εμενα βεβαια δεχτηκε την αξιολογησε του καταστηματος αλλα τελικα δεν εμφανιστηκε πουθενα !!! και κοντα και το πρωτο αιτημα επιστροφης προιοντος επειδη μαλλον τα δουλεψα μαζι σε 2 καρτελες στον browser.

Το αστειο παω να κανω αξιολογηση τωρα και αφου ολοκληρωσα με την 2η φορα την αντικατασταση του προιοντος,

και μου λεει πως δεν εχω πραγματοποιησει αγορα απο αυτο το καταστημα!!!

Αποτελεσμα στο καταστημα να φαινεται μια μονο 5αστερι αξιολογηση, ποιος μου λεει οτι δεν εχουν "χαθει" αλλες 100 αρνητικες αξιολογησεις?

αρα το συστημα τους ειναι τελειως φτιαχτο και αναξιοπιστο, πολυ κριμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, SSJB_7 said:

και μου λεει πως δεν εχω πραγματοποιησει αγορα απο αυτο το καταστημα!!!

Υπάρχει περίπτωση η δεύτερη αντικατάσταση να έχει έρθει από άλλο κατάστημα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, l3ft3r1s είπε

Υπάρχει περίπτωση η δεύτερη αντικατάσταση να έχει έρθει από άλλο κατάστημα?

Οχι γιατι μιλησα στο τσατ λεει απο το ιδιο καταστημα γινοντε οι αντικαταστασεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 23/02/2024 at 13:51, mikis said:

Πήγα και εγώ να βγάλω άκρη με μία παραγγελία - απάτη...

Αγόρασα τα κυάλια https://www.skroutz.gr/s/17985369/Praktica-Falcon-Black-12x50mm.html

κάπως ανυποψίαστα... και όλα τα καταστήματα δηλώνουν "Falcon Optics" με μαϊμού σήμα που μοιάζει με τα Falcon της Praktica... Αφού λοιπόν έσκασα ένα 70άρι, μου ρχονται κάτι κυάλια με μέτρια ποιότητα, πουθενά η μάρκα Praktica οπότε παραξενεύτηκα και έστειλα φωτο στην εταιρία, οι οποίοι απάντησαν ότι δεν είναι δικά τους.

Φυσικά τα επέστρεψα αμέσως, και φυσικά έγραψα αρνητική κριτική, εφιστώντας την προσοχή των αγοραστών, μιας και ο τίτλος αναφέρει μοντέλο της Praktica και τα καταστήματα το καταχράσσονται και πουλάνε μαϊμού.

Το απαράδεκτο είναι ότι εδώ και δύο μήνες η Skroutz μου βγάζει την αξιολόγηση ως μη αποδεκτή και μου ζητήσανε 3 φορές να επαναδιατυπώσω... Παρακάτω είναι το 3ο και τελευταίο κείμενο που έγραψα, και η απάντηση που έλαβα. Τα συμπεράσματα δικά σας!!! Για μένα είναι κίτρινη κάρτα, χάνω την εμπιστοσύνη στις κριτικές που βλέπω στο Σκρουτζ και στο επόμενο φάουλ θα φύγω και από πελάτης.

Νομίζω πως η κριτική σου ορθώς δε γίνεται αποδεκτή.  Η κριτική σου πρέπει να ειναι προς το κατάστημα που έφερε μούφα κυάλια και οχι ως κριτική για τα γνήσια κυάλια όπως πας να κάνεις εσύ.

Αν θες να περάσει σονυ και καλά στο προιόν, βάλε κάτι τύπου 4 αστέρια και γράψει με κεφαλαία κάτι της μορφής "ΠΡΟΣΟΧΗ υπάρχουν πολλές απομιμήσεις".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τη σειρά μου, θα ήθελα να καταγράψω την κακιστη αντιμετώπιση και ποιότητα υπηρεσιών της εν θεματι εταιρείας, ως πελάτης skroutz plus : πριν μια εβδομάδα παράγγειλα μέσω της υπηρεσίας "καλάθι σκρουτζ" παιχνίδι για τη μια μου κόρη, αξίας 90€, πλεον 2€ μεταφορικών (το δέμα ήταν ογκώδες, οπότε υπήρξε μια λογικότατη χρέωση λόγω χρήσης της μεταφορικής last mile). Κατά την παραγγελία φρόντισα να επιλέξω το πεδίο περί "δώρου", προκειμένου - σύμφωνα με την επισήμανση που υπάρχει - είτε να παραλάβω συσκευασμένο δώρο είτε να παραλάβω συσκευασία για να το συσκευάσω εγώ.

Με τα πολλά, έφτασε το δώρο για τα γενέθλια της μικρής (πολύ γρήγορα μπορώ να πω), τυλιγμένο σε μια συσκευασία άρον άρον (σακούλα του καταστήματος, με μια ολόκληρη ταινία συσκευασίας εφαρμοσμένη επ' αυτής), ενώ το κουτί ήταν και ελαφρά χτυπημένο. Η απόδειξη προφανώς έλειπε (ούτε μέσω email ούτε κι αναρτημενη στην πλατφόρμα). Το επόμενο βήμα ήταν να επικοινωνήσω με το chat της υποστήριξης : εκεί κατάλαβα ότι πρόκειται για εντελώς ανεκπαίδευτο προσωπικό. Οι επιλογές που μου δόθηκαν ήταν να επιστρέψω πίσω το δώρο (επειδή δεν είχε συσκευασία δώρου!!!), αντί να μου προτείνουν το πιο απλό ("σας στέλνουμε με το πρώτο δρομολόγιο, συσκευασία και λυπουμαστε")! Η δεύτερη εναλλακτική, ήταν να μου υποσχεθούν  ένα κάποιο κουπόνι, άγνωστης αξίας (ουδέποτε έλαβα κάτι παρεμπιπτόντως) για την ταλαιπωρία. Ως προς την απόδειξη, άρχισε το γνωστό παραμύθι "εμείς δεν ευθυνομαστε που δεν σας έστειλαν την απόδειξη" κ.λπ. Ευγενικά τους εξήγησα ότι η (προ)πληρωμή μέσω κάρτας έγινε στην Skroutz ("EVP*SKROUTZ" ο λήπτης, όπως εμφανίζεται και στις συναλλαγές της κάρτας) και ουδόλως αφορά τον τελικό καταναλωτή τι εσωτερικές συμφωνίες έχει η εταιρεία τους με τις άλλες επιχειρήσεις (ποιός τιμολογεί, τι κρατάει, πόσα αποδίδει κ.λπ.).

Εν πάση περιπτώσει, ενημερώθηκαν επιπλέον ότι εφόσον δεν έχω το φορολογικό στοιχείο (ΑΛΠ) εντός μιας ημέρας, θα προχωρήσω σε καταγγελία. Κανείς δεν μου απάντησε στο μεσοδιάστημα (ούτε και υπήρξε κάποια εξέλιξη), οπότε προχώρησα σε επώνυμη καταγγελία στην ΑΑΔΕ, προκειμένου τα πράγματα να μπουν σε μια σειρά. Είχε βέβαια μεσολαβήσει και ένα χρονικό διάστημα περίπου 6 ημερών χωρίς να έχω λάβει επίσημο παραστατικό (και πάντα υπό τη γνωστή πρόφαση "μα αφού λάβατε κάρτα αλλαγής"! - κάποιος να ενημερώσει τα παιδάκια στο chat ότι το μεν δεν υποκαθιστά το δε και αντίστροφα).

Κυριολεκτικά με έφτασαν στο αμήν : και να μην έχω το προϊόν όπως ζητήθηκε (και ως οφειλαν να με ενημερώσουν πριν ή και κατά την αποστολή του προϊόντος, σε κάθε περίπτωση, εφόσον αδυνατούσαν να προσφέρουν συσκευασία δώρου ή συσκευασμένο από αυτούς προϊόν, υπό μορφή δώρου) και απόδειξη δεν είχα (ως οφειλαν να πράξουν άμεσα και χωρίς καθυστέρηση, βάσει Νόμου).

Τελικά, έχω στραφεί πια στον/ους ανταγωνιστή/ες (δεν χρειάζεται να πούμε ονόματα) αλλά και σε καταστήματα μεμονωμένα, ενώ επιλέγω ούτε κριτικές να κάνω, ούτε προφανώς και παραγγελίες, αλλά να την αξιοποιώ μόνο ως εργαλείο σύγκρισης/αναζήτησης προϊόντων, θέτοντας σε αδράνεια τον λογαριασμό plus.

Αυτά ήθελα να αναφέρω. Ευχαριστώ όσους το διάβασαν. Αναφέρω εκ των προτέρων ότι δεν με ενδιαφέρει κάποιου είδους αντιπαράθεση/διάλογος για το ζήτημα.

  • Like 6
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήρα ένα κινητό απο την εταιρεία σκρουτζ...το οποίο απλά μόλις βγήκε από το κουτί δεν φόρτιζε.Εννοειτε τους ενημέρωσα αμέσως αλλά μετά από 4 μέρες και έπειτα από δικά μου τηλεφωνήματα μου δήλωσαν αδυναμία να βρουν τον συνεργάτη τους που τους το έδωσε. Τους το έστειλα αμέσως και ζήτησα αντικατάσταση. Βρισκόμαστε κοντά στους 2 μήνες που έχουν κρατήσει και το κινητό και τα χρήματα. Που δεν με ενημέρωνουν για την πορεία της επιστροφής που τους έκανα. Στο τηλεφωνικό κέντρο τους μια κυρία Μαρία (προφανώς χώρις επώνυμο) μου λέει "έχετε απόλυτο δίκιο θα το δούμε" και ότι το εξειδίκευμενο τους προσωπικό διαπιστώνει την βλάβη. Δηλαδή ότι δεν φορτίζει θέλει κάποια ιδιαίτερη επαγγελματική κατάρτιση για να βγει πόρισμα. Με τίποτα δεν θα ξανά ψωνιζα μέσω την συγκεκριμένης εταιρείας...τόση ταλαιπωρία!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έγραψα κριτική για σκουτζ και όλη την ταλαιπωρία μου για χαλασμένο κινητό που μου έστειλαν και ακόμα δύο μήνες μετά δεν έχω λάβει απάντηση.φυσικα η κριτική μου διεγραφει αμέσως....και παραμένουν τα χρήματα μου σ εκείνους. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, Rania1033 είπε

Πήρα ένα κινητό απο την εταιρεία σκρουτζ...το οποίο απλά μόλις βγήκε από το κουτί δεν φόρτιζε.Εννοειτε τους ενημέρωσα αμέσως αλλά μετά από 4 μέρες και έπειτα από δικά μου τηλεφωνήματα μου δήλωσαν αδυναμία να βρουν τον συνεργάτη τους που τους το έδωσε.

Doa συσκευή και x2 μήνες περιμένεις συσκευή αντικατάστασης ενώ εμπλέκεται κατάστημα που βάρεσε κανόνι? Βρωμάει η κατάσταση! Ζήτα άμεσα τα λεφτά σου πίσω αν δεν το έχεις κάνει. Αν αρχίσουν τα "μα και μου" προχωράς σε αντιλογισμό στην τράπεζά σου.

Προφανώς βρήκες το κινητό σε αρκετά καλή τιμή για να επιμένεις να λάβεις αυτό που πλήρωσες αντί του να πάρεις τα λεφτά σου και δεν σε αδικώ... αλλά αξίζει η ψυχοφθόρα διαδικασία που περνάς τώρα? Εσύ αποφασίζεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Τι γίνεται με τις κριτικές? Έχω κάνει αρνητική αξιολόγηση στο you γιατί μου στείλανε μεταχειρισμένο ups (ή επισκευασμένο) και δεν έχει ανέβει ακόμη.  Υποτίθεται δίνουν 3 μέρες διορία για να απαντήσει το κατάστημα, έχουν περάσει 5 και ακόμη τίποτε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, achilles_g_ είπε

Τι γίνεται με τις κριτικές? Έχω κάνει αρνητική αξιολόγηση στο you γιατί μου στείλανε μεταχειρισμένο ups (ή επισκευασμένο) και δεν έχει ανέβει ακόμη.  Υποτίθεται δίνουν 3 μέρες διορία για να απαντήσει το κατάστημα, έχουν περάσει 5 και ακόμη τίποτε. 

Πιθανών διαγράφτηκε με την δικαιολογία ότι "είναι ελλιπής". Παλιό κόλπο αφού τρώνε συχνά κράξιμο από τα καταστήματα.

Πήγαινε και βάλτην Google 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 13/04/2024 at 14:42, achilles_g_ said:

Τι γίνεται με τις κριτικές?

Αχ φίλε, ποιές κριτικές ...; Εδώ την άλλη φορά τους κυνηγούσα να μου στείλουν τιμολόγιο από κατάστημα (καλάθι σκρουτζ) και πρόλαβα στο παρατσάκ να το καταθέσω στη περιοδική ΦΠΑ. Μιλάμε για ένα κυνήγι πάνω από δέκα ημέρες...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/4/2024 στις 2:42 ΜΜ, achilles_g_ είπε

Τι γίνεται με τις κριτικές? Έχω κάνει αρνητική αξιολόγηση στο you γιατί μου στείλανε μεταχειρισμένο ups (ή επισκευασμένο) και δεν έχει ανέβει ακόμη.  Υποτίθεται δίνουν 3 μέρες διορία για να απαντήσει το κατάστημα, έχουν περάσει 5 και ακόμη τίποτε. 

Γίνεται ακόμα να αφήσεις κρητικές απευθείας για ένα κατάστημα στο Skroutz; Τελευταία φορά που το δοκίμασα με πέταξε απλά στη σελίδα με τις παραγγελίες που είχα κάνει από το κατάστημα και με παρέπεμψε να αξιολογήσω μία από τις παραγγελίες αντί για το ίδιο το κατάστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, MauroPaltoudias είπε

Αχ φίλε, ποιές κριτικές ...; Εδώ την άλλη φορά τους κυνηγούσα να μου στείλουν τιμολόγιο από κατάστημα (καλάθι σκρουτζ) και πρόλαβα στο παρατσάκ να το καταθέσω στη περιοδική ΦΠΑ. Μιλάμε για ένα κυνήγι πάνω από δέκα ημέρες...

 

Τους έστειλα email ότι δεν έχει ανέβει η αξιολόγηση και για ποιον λόγο και σήμερα απάντησαν ότι την προώθησαν στο κατάστημα και έδωσαν 3 μέρες προθεσμία...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, achilles_g_ said:

Τους έστειλα email ότι δεν έχει ανέβει η αξιολόγηση και για ποιον λόγο και σήμερα απάντησαν ότι την προώθησαν στο κατάστημα και έδωσαν 3 μέρες προθεσμία...

Αυτό λένε συνεχώς και για τα πάντα (αξιολόγηση, τιμολόγια κ.ά.). Μόλις παρέλθει το τριήμερο και εφόσον δεν έχει γίνει κάτι, αρχίζουν πάλι τις συγγνώμες και μπαίνει μπρος "νέα" προθεσμία (3ημερο πάντα).

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...