Προς το περιεχόμενο

Skroutz και καταγγελίες από καταναλωτές


Basilhs23___

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παραθέτω εδώ ένα άρθρο που βρήκα σε εφημερίδα και αναφέρεται για καταγγελίες για εξαπάτηση εναντίον του skroutz από πελάτες. Λένε και για ένα γνωστό μαγαζί. Παίζει να είχαν αναφερθεί και εδώ σε παλαιότερα θέματα. 

https://www.tovima.gr/2022/04/13/society/kataggelia-kolafos-kata-tis-skroutz-gia-eksapatisi-pelaton/

 

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Confused 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 314
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάθε χρόνο υπάρχει ένα μαγαζάκι π αποφασίζει να φεσωσει...Μια είναι η λύση Σταματήστε να προπληρωνεται πράγματα...αν είναι κάτι αξίας μόνο με αντικαταβολή δεν θα σας λείψουν τα έξτρα 2.5€ χρεωσης .αλλιώς παραλαβή από το κατάστημα.

;)

Επεξ/σία από kage
  • Like 10
  • Thanks 2
  • Confused 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, kage said:

Κάθε χρόνο υπάρχει ένα μαγαζάκι π αποφασίζει να φεσωσει...Μια είναι η λύση Σταματήστε να προπληρωνεται πράγματα...αν είναι κάτι αξίας μόνο με αντικαταβολή δεν θα σας λείψουν τα έξτρα 2.5€ της προκαταβολης

τις οποιες κοβουν τα skroutzo  μαγαζα πλεον επειδη ο κοσμος δεν παραλαμβανει

  • Like 11
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, poulinos είπε

τις οποιες κοβουν τα skroutzo  μαγαζα πλεον επειδη ο κοσμος δεν παραλαμβανει

Ο όρος skroutzομαγαζο είναι λάθος. Όταν μιλάμε πχ για Γερμανός, you, cosmos sport δε μπορείς να πεις ότι αυτά είναι skroutzομαγαζα. Απλά χρησιμοποιούν ένα επιπλέον σύστημα προβολής κ διανομής των προϊόντων τους. Τώρα από κει και πέρα οι αντικαταβολες είναι ένα θέμα για τις επιχειρήσεις ειδικά όταν ο πελάτης δεν παραλαμβανει. Κ πίστεψε με πλέον έχει γίνει μόδα το να μην παραλαμβάνουν. Έχεις πάρει εσύ το προϊόν, έχεις απασχολήσει υπάλληλο κ χρόνο, έχεις κόψει απόδειξη, έχεις πληρώσει μεταφορικά, σου έχει πάρει κ τη προμήθεια το skroutz για να σου γυρίσει πάλι πίσω μετά από 1-2 εβδομάδες. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, chaosmaster said:

Ο όρος skroutzομαγαζο είναι λάθος. Όταν μιλάμε πχ για Γερμανός, you, cosmos sport δε μπορείς να πεις ότι αυτά είναι skroutzομαγαζα. Απλά χρησιμοποιούν ένα επιπλέον σύστημα προβολής κ διανομής των προϊόντων τους. Τώρα από κει και πέρα οι αντικαταβολες είναι ένα θέμα για τις επιχειρήσεις ειδικά όταν ο πελάτης δεν παραλαμβανει. Κ πίστεψε με πλέον έχει γίνει μόδα το να μην παραλαμβάνουν. Έχεις πάρει εσύ το προϊόν, έχεις απασχολήσει υπάλληλο κ χρόνο, έχεις κόψει απόδειξη, έχεις πληρώσει μεταφορικά, σου έχει πάρει κ τη προμήθεια το skroutz για να σου γυρίσει πάλι πίσω μετά από 1-2 εβδομάδες. 

καλα ναι πραγματι δεν τις εχουν κοψει μονο τα skroutzoμαγαζα αλλα γενικοτερα πολλοι.εδω σε ενα αλλο καταστημα δσν βρισκω καν πληρωμη στο καταστημα και ας ειναι ετοιμοπαραδοτο. οπως σωστα ειπες πεφτει πολυ πιστολιασμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανεις δεν μας  λεει αν η αγορα εγινε απλα απο την πλατφορμα του skroutz ή μεσω skroutz 

Στην πρωτη περιπτωση δεν εχει καμμια ευθυνη το skroutz ενω φυσκικα στην δευτερη εχει απολυτη ευθυνη .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπήκε και η πληρωμή αρνητική διαφήμιση σε site του Μαρινάκη.Άρα έχει δίκιο ο φίλος παραπάνω για το νέο site που έρχεται.

https://www.protothema.gr/greece/article/1232908/cancel_skroutz-orgi-sta-social-media-gia-megali-diadiktuaki-apati-meso-tis-dimofilous-platformas/

 

Φυσικά με τέτοια δημοσιεύματα και με τον τρόπο που γίνονται θα προτιμήσω skroutz με τα χίλια.

  • Like 18
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

κάπως σαν το cancel-efood θα καταλήξει και αυτό.

Αν θυμάμαι καλά το efood χρεωκόπησε μετά από τις κινητοποιήσεις επειδή σταμάτησαν όλοι να παραγγέλνουν.

16 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Κανεις δεν μας  λεει αν η αγορα εγινε απλα απο την πλατφορμα του skroutz ή μεσω skroutz 

Στην πρωτη περιπτωση δεν εχει καμμια ευθυνη το skroutz ενω φυσκικα στην δευτερη εχει απολυτη ευθυνη .

υπάρχει η απάντηση του σκρουτζ που λέει ότι ήταν εκτός marketplace και δεν μπορεί να βοηθήσει περισσότερο.

Μπορεί να μην έχει νομική ευθύνη,  αλλά οι απατεώνες που πουλάνε μέσω σκρουτζ δεν παύουν επηρεάζουν την αξιοπιστία του.

Επεξ/σία από The_Judas
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από ότι βλέπω η αγορά δεν έγινε μέσω του skroutz (marketplace) αλλά το κατάστημα απλώς εμφανιζόταν στην πλατφόρμα του skroutz κατά την αναζήτηση προϊόντων και φθηνότερης τιμής. Η συνυπευθυνότητα του skroutz ενδεχομένως υπάρχει εάν πράγματι αποκρύπτονται επί μακρόν πρόσφατες αρνητικές κριτικές προς κάποιο κατάστημα. Είναι λογικό να μην δημοσιεύεις μια αρνητική κριτική άμεσα δίχως να έχεις και την απάντηση του καταστήματος, αλλά αυτό δεν μπορεί να καθυστερεί για πολλές ημέρες (π.χ. πάνω από 2-3) εφόσον το κατάστημα συνεχίζει να μην απαντά με τη δική του αιτιολογημένη θέση. Σε αυτό το θέμα, αν πράγματι συμβαίνει έτσι, το skroutz θα έπρεπε να επαναξιολογήσει την πολιτική του προκειμένου να προστατευτούν οι αγοραστές. 

Από την άλλη, ο τρόπος που παρουσιάζεται το θέμα στα γνωστά συστημικά μέσα κοινής ιδιοκτησίας (και πλέον αντικρουόμενων με το skroutz συμφερόντων), με κάνει για ακόμη μια φορά να τρομάζω για την ποιότητα ενημέρωσης που μας προσφέρουν απλόχερα και σε μια σειρά από άλλα θέματα, πιθανώς πιο σοβαρά από μια εξαπάτηση διαδικτυακού καταστήματος..

Στο link μια πιο ψύχραιμη δημοσιογραφική αναφορά στο γεγονός.

Επίσης βλέπω ότι ήδη έχει ανοιχτεί σχετικό θέμα στο forum

Επεξ/σία από batatoudis
  • Like 6
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, batatoudis είπε

Από την άλλη, ο τρόπος που παρουσιάζεται το θέμα στα γνωστά συστημικά μέσα κοινής ιδιοκτησίας (και πλέον αντικρουόμενων με το skroutz συμφερόντων), με κάνει για ακόμη μια φορά να τρομάζω για την ποιότητα ενημέρωσης που μας προσφέρουν απλόχερα και σε μια σειρά από άλλα θέματα, πιθανώς πιο σοβαρά από μια εξαπάτηση διαδικτυακού καταστήματος..

Δηλαδή αυτό περίμενες για να καταλάβεις τι παίζει στον τομέα της ενημέρωσης;

Πάντα έτσι ήτανε αλλά τώρα έχει ξεφύγει η κατάσταση.

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η καθυστέρηση στις αξιολογήσεις (προφανώς τις αρνητικές) είναι ένα μεγάλο θέμα. Έκανα αρνητική αξιολόγηση για κατάστημα στις 24 Μαρτίου, και έγινε δημόσια στις 7 Απριλίου. Δίνουν χρόνο στο κατάστημα να απαντήσει που για εμένα δεν έχει κάποιο νόημα. Ίσως βέβαια έτσι το κάθε κατάστημα αξιολογεί τι πήγε λάθος με την εκάστωτε παραγγελία και προσπαθήσει να "σώσει" την κατάσταση, αλλά αυτό δίνει και χρόνο στα διάφορα λαμόγια να παραμένουν "κρυφα" για αρκετό καιρό έως ότου αποκαλυφθούν.

Πάντως, η ευθύνη του skroutz ξεκινάει και σταματάει σε αυτά που ορίζει ο νόμος. Δεν νομίζω οτι έχει πρακτικά κάποια ευθύνη ή θα μπορούσε να κάνει κάτι διαφορετικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...