Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά, αν κ εγώ πήρα τα λεφτά μου πίσω κι έχω ξεμπερδέψει μαζί τους, δεν μπορώ να χωνέψω την διπλή κοροϊδία κ θα είμαι μέσα σε ο,τι αποφασίσετε. Μέχρι ώρας, οταν ήμουν στην διαδικασία να μου επιστρέψουν τα χρήματα κ είχα ανεβάσει πίεση από το δούλεμα, αυτά που έκανα ήταν:

κριτικη στο Google (με ταλαιπώρησε γιατί όλο την απέρριπταν όμως τελικά ανέβηκε)

κριτικη στο best price (να ξέρετε ότι ανεβαίνει μετά από 10μερες)

τουλαχιστον τρία e-mails την ημέρα (σε όλες τις διευθύνσεις τους)

SMS στο κινητό που με είχαν πάρει μια φορά κ φυσικά ποτε δεν σήκωναν.

Καταγγελια στο υπουργείο ανάπτυξης που είχε παραθέσει καποιος εδώ λίγες σελίδες πιο πίσω. 
 

Στην επικοινωνία με το best price ανέφερα ότι έχουν μερίδιο ευθύνης σε αυτή την απάτη αφού ακόμα έχουν το κατάστημα στην πλατφόρμα τους (βέβαια δεν έχει επισήμανση πιστοποιημένου). 
 

Ο τύπος στην σελίδα του στο instagram έχει ποστ που διαφημίζει σεμινάριο που κάνει (επι πληρωμή) για το πως θα αυξήσουν τις παραγγελίες τους τα διαδικτυακά καταστήματα!!! Μιλάμε για απάτη με πιστοποίηση!

 

Ο,τι μαζικό αποφασίσετε είμαι μέσα. Κοντοζυγώνει η ώρα που θα σκάσει κανόνι κ υπάρχει κόσμος που θα χάσει λεφτά, αυτό είναι σιγουρακι…

  • Like 2
  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το φθηνό το πληρώνεις δυο φορές 

και το 99% εδώ μέσα όταν σου στέλνουν στην αγγελία σου το κάνουν σύγκριση με το best price  όσοι την πατάτε καλά να πάθετε .

  • Like 1
Δημοσ.

Ενταξει παιδια λιγο ελεος, τα μαγαζια στο Bestprice εχω παραγγειλει απειρες φορες ποτε δεν εχω παθει κατι αντιστοιχο. Γενικοτερα εχω προσεξει οτι οποιος γραφει 4-10 παραδιδει σε 10 μερες οποιος 30 μερες παραδιδει σε 30 ημερες μονο αυτος γραφει 1-3 ημερες και ψαχνεις τα λεφτα στο 4 μηνες μετα ειναι καθαρη απατη.

Δημοσ.
19 ώρες πριν, kewlarias είπε

Μην ανησυχείς και θα τον φτιάξω εγώ μάγκα τον κύριο, ασχολούμαι με Web development/Digital Marketing περισσότερα χρόνια από όσα ακουμπάει υπολογιστή. 
Δεν θα ξαναυπάρξει σε κανένα κανάλι σύντομα, ούτε Bestprice ούτε Google ούτε πουθενά.

Έκανα καταγγελία παντού και με αποδεικτικά και προσπαθώ να μαζέψω κόσμο να περάσει το αίτημα παντού να τον αφανίσουνε. Σε λάθος άτομο βρήκε να το κάνει, θα ανεβάσω landing page σύντομα και θα αφήσω εδώ το link για τον συγκεκριμένο κύριο Thanos Perifanis αλλά και σε αρκετές άλλες πηγές να γίνει πανηγύρι.

Να μας πληροφορησεις για να συμμετέχουμε και εμείς, περιμένουμε λινκ για να τελειώσουμε μια και καλή με τον απατεων@.

Εγώ έκανα καταγγελία στον gov και από βδομάδα θα κάνω και στον συνήγορο του καταναλωτή.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ανεβαίνει σύνδεσμος, προσπαθώ να το δουλέψω ήδη σύμφωνα με τις νομοθεσίες.
Διέγραψα τα προηγούμενα μηνύματα και ακολουθεί το κείμενο παρακάτω.

Λοιπόν, θα είμαι ειλικρινέστατος σχετικά με τον κ. Περηφάνη.
Έπειτα από τις ενέργειες που έκανα, με πλησίασε μέσω του forum αλλά με κάλεσε κ όλας και είχαμε μία εκτεταμένη κουβέντα σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας του κτλ. αλλά κυρίως την αποζημίωση του χρόνου μου και των χρημάτων μου.

Σημείωση: Οι ενέργειες ήταν όλες δρομολογημένες και έχω τα πάντα γραπτώς. Πάραυτα, δεν γνωρίζω ούτε είμαι ο Θεός να ξέρω πως και που θα καταλήξει η όλη υπόθεση (αναφορικά με τον τρόπο λειτουργίας του), αλλά αυτό που γνωρίζω είναι πως είχε εν τέλει όλη την καλή πρόθεση έστω και έπειτα από όλα αυτά να εξυπηρετήσει άμεσα όσους είχανε θέμα.
Αυτό ήταν ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ένα από τα σημαντικότερα που του ανέφερα, ώστε να προχωρήσουν ομαλά οι παραγγελίες των ανθρώπων. Από ότι καταλαβαίνω αντιμετωπίζει θέματα με την διανομή του, αλλά αυτό είναι δικό του ζήτημα και ελπίζω να το διορθώσει και αυτό.

Τώρα σχετικά με τις εικασίες γενικότερα εδώ μέσα, κανείς δεν γνωρίζει τι και πως φυσικά. Σαν Λεωνίδας έκανα αυτό που εγώ θεώρησα πρέπον γιατί έφτασα σε σημείο να έχω άγχος για το ποσό που έδωσα, κάτι που δεν έχω αντιμετωπίσει ξανά online γιατί δεν αφήνω και πολλά περιθώρια τηρώντας πάντοτε την ευγένεια και την σωστή αντιμετώπιση. Το μόνο σίγουρο λοιπόν είναι πως η όλη διαδικασία είναι αγχωτική ή εκνευριστική και ο καθένας μας το κατάλαβε αυτό και με το παραπάνω.

Εδώ να πω πως προθυμοποιήθηκε να μου κάνει πολύ μεγαλύτερο δώρο αξίας λόγω της θέσης που με έφερε αλλά εγώ ήθελα απλώς το κινητό μου και το τιμολόγιο μου. Εν τέλει πάντως μου έστειλε το πιο καινούριο μοντέλο και για αυτό τον ευχαριστώ. Δεν είμαι ούτε μαλακάκος, ούτε καθίκι και γνωρίζω πως έχει μεγαλύτερο κόστος φυσικά.

Μέχρι και στην σημερινή τηλεφωνική επικοινωνία μας, αποσύρω ότι έχω κάνει ως αρνητική ενέργεια και τέλος του επισήμανα πως θα πρέπει σίγουρα να διορθώσει τον τρόπο που αντιμετωπίζει τα οικονομικά των πελατών και τους χρόνους αναμονής, κοινώς η πιο "αντρίκια" οδός είναι να πεις στον άλλον θα περιμένεις μέχρι ΧΧ/ΧΧ/ΧΧΧΧ ακριβώς (πελάτη μου), να υπάρχει ενδιάμεση ενημέρωση και τέλος πως έτσι είναι αλλά θα το παραλάβεις στην καλύτερη πιθανή τιμή.

Αυτά είχα να πω και κλείνει εδώ το ζήτημα από μεριάς μου.
Σχετικά με τα fake vouchers δεν νομίζω πως γίνεται μέσω της ACS να το κάνεις αυτό (γιατί είδα 2-3 αναφορές παραπάνω) διότι χρησιμοποιώ και εγώ για το δικό μου κατάστημα και δεν υφίσταται, στα ακυρώνουν. Τώρα όρκο δε παίρνω απλά σας ενημερώνω.

Επεξ/σία από kewlarias
Υπήρξε συνεννόηση σχετικά.
  • Like 2
  • Sad 2
Δημοσ.

Τι έγινε ρε παιδιά; Διαγράψατε μηνύματα, αντικαταστήσετε κάποια με «όλα καλά», τι συνέβη; Έπεσαν απειλές;;;

  • Like 2
Δημοσ.

Εμένα αν και έδωσαν tracking number στην acs απο την προηγούμενη Τετάρτη, αλλά δεν το έχει παραλάβει καν η acs. Τηλέφωνα από το πρωί, μου το κλείνουν στα μούτρα. Μια χαρά πάνε τα παιδιά, σίγουρα δεν θα πάθουν τίποτα με την κοροϊδία αυτή και θα το αφήσουμε να περάσει έτσι 😂

Δημοσ.

Επειδή σήμερα μίλησα και με ACS Λάρισας ξανά, μου εξήγησε ένα παιδί ότι αυτός βγάζει και ψεύτικα voucher για να φαίνεται ότι προχωράει η παραγγελία ενώ οι υπάλληλοι στην ACS έχουν πλήρη άγνοια. Με διαβεβαίωσε και αυτός ότι το κινητό θα το πάρω, απλά με καθυστέρηση (πράγμα που δεν ήταν υποχρεωμένος να πει απλά με άκουσε φορτωμένο). Τα συμπεράσματα δικά σας... 

 

Υ.Γ. ακόμα περιμένουμε το λινκ του gotzilas! 

Δημοσ.
43 λεπτά πριν, Χρήστος Κοβ. είπε

Επειδή σήμερα μίλησα και με ACS Λάρισας ξανά, μου εξήγησε ένα παιδί ότι αυτός βγάζει και ψεύτικα voucher για να φαίνεται ότι προχωράει η παραγγελία ενώ οι υπάλληλοι στην ACS έχουν πλήρη άγνοια. Με διαβεβαίωσε και αυτός ότι το κινητό θα το πάρω, απλά με καθυστέρηση (πράγμα που δεν ήταν υποχρεωμένος να πει απλά με άκουσε φορτωμένο). Τα συμπεράσματα δικά σας... 

 

Υ.Γ. ακόμα περιμένουμε το λινκ του gotzilas! 

Ποτε θα μας τα στειλει ομως; Το αστειο ειναι οτι εχω παρει το iPhone 15 απο εκει 759 ευρω και σημερα ειναι 620 ενω περιμενω 3 μηνες την παραγγελια τι γινεται;

Δημοσ.
11 minutes ago, StergiosGeo said:

Ποτε θα μας τα στειλει ομως; Το αστειο ειναι οτι εχω παρει το iPhone 15 απο εκει 759 ευρω και σημερα ειναι 620 ενω περιμενω 3 μηνες την παραγγελια τι γινεται;

Δυστυχώς φίλε μου και εγώ από 22/12 περιμένω... Δεν νιώθει ο άνθρωπος, πραγματικά είναι τόσο στα @@ του που έχω φτάσει σε σημείο να γελάω 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Χρήστος Κοβ. είπε

Δυστυχώς φίλε μου και εγώ από 22/12 περιμένω... Δεν νιώθει ο άνθρωπος, πραγματικά είναι τόσο στα @@ του που έχω φτάσει σε σημείο να γελάω 

Ειναι οντως αστειο. Κοιταξτε τιμες… το iPhone 14 50 ευρω ακριβοτερο απο το 15. Παει για κανονι μου φαινεται…

IMG_2592.jpeg

IMG_2593.jpeg

Δημοσ.

Ρε παιδιά πως επικοινωνείτε ακόμα με το κατάστημα? Εγώ παίρνω 20 φορές την μέρα και δεν σηκώνουν. Ούτε στο σταθερό που βάλανε τώρα, ούτε στο παλιό, ούτε στο κινητό που έχει αν ψάξεις την εταιρία στο google. Έχω παραγγείλει και εγώ ένα iphone από 15/11/23 και ούτε κινητό ούτε λεφτά στέλνουν. Έκανα καταγγελία και στον συνήγορο του καταναλωτή αλλά δεν είχα απάντηση. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 minutes ago, Panikos22 said:

Ρε παιδιά πως επικοινωνείτε ακόμα με το κατάστημα? Εγώ παίρνω 20 φορές την μέρα και δεν σηκώνουν. Ούτε στο σταθερό που βάλανε τώρα, ούτε στο παλιό, ούτε στο κινητό που έχει αν ψάξεις την εταιρία στο google. Έχω παραγγείλει και εγώ ένα iphone από 15/11/23 και ούτε κινητό ούτε λεφτά στέλνουν. Έκανα καταγγελία και στον συνήγορο του καταναλωτή αλλά δεν είχα απάντηση. 

Στο τηλέφωνο που έχουν στο Google, θέλει επιμονή όμως, με το που στο κλείνουν ξανά και ξανά. Δουλεύει για εμένα, όχι ότι παίρνω κάποια σαφή απάντηση... 

Επεξ/σία από Χρήστος Κοβ.
  • Thanks 1
Δημοσ.

Εγώ πραγματοποίησα καταγγελία στο υπουργείο ανάπτυξης και με ενημέρωσαν μετά από τηλεφωνική επικοινωνία πως το κατάστημα αυτό έχει πολλές καταγγελίες και το διερευνούν. Ακόμα, ο υπάλληλος μου ανέφερε πως όσες περισσότερες είναι οι καταγγελίες τόσο μεγαλύτερο είναι και το πρόστιμο που βάζουν.  Έκανα την παραγγελία μου με χρήση δωροεπιταγής στης 13/1 λόγω καθυστέρησης προηγούμενου κινητού. Από το υπουργείο με ενημέρωσαν πως σύμφωνα με τη νομοθεσία σε περίπτωση δωροεπιταγής πρέπει να επιστρέφεται όλο το ποσό και να υπάρχουν σαφείς όροι στην ιστοσελίδα για τους όρους χρήσης της που το perishop δεν έχει.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αχα, δλδ μου χρωστάει και 200 ευρώ για την "δωροεπιταγή", εννοείται θα το προχωρήσω.

Βάσει των νέων εξελίξεων, καταλαβαίνουμε όλοι γιατί έχουμε φτάσει σε αυτό το σημείο ως χώρα, ο καθένας την πάρτη του. Θεός λοιπόν ο ιδιοκτήτης που κρίνει ποιων ατόμων τα χρήματα θα χρησιμοποιήσει για αέρα κοπανιστό και ποιοι θα το "βουλώσουν" και θα πουν κι ευχαριστώ αφού τους πετάξει ακριβότερο κινητό από ό,τι φαντάστηκαν.... 

Δεν έχει νόημα λοιπόν, ας κάνει ο καθένας ό,τι καταλαβαίνει, είμαι σίγουρη ότι υπάρχουν πολλοί που θα προχωρήσουν σε παραγγελία στο εν λόγω... κατάστημα παίζοντας με τα χρήματά τους σε ρουλέτα για  το που θα κάτσει η μπίλια. 

 

Μετά από όλα αυτά, μην υπάρξει άνθρωπος να παραπονεθεί, και λίγα σας κάνει ο άρχοντας της Λάρισας...

 

1 ώρα πριν, vklon είπε

Εγώ πραγματοποίησα καταγγελία στο υπουργείο ανάπτυξης και με ενημέρωσαν μετά από τηλεφωνική επικοινωνία πως το κατάστημα αυτό έχει πολλές καταγγελίες και το διερευνούν. Ακόμα, ο υπάλληλος μου ανέφερε πως όσες περισσότερες είναι οι καταγγελίες τόσο μεγαλύτερο είναι και το πρόστιμο που βάζουν.  Έκανα την παραγγελία μου με χρήση δωροεπιταγής στης 13/1 λόγω καθυστέρησης προηγούμενου κινητού. Από το υπουργείο με ενημέρωσαν πως σύμφωνα με τη νομοθεσία σε περίπτωση δωροεπιταγής πρέπει να επιστρέφεται όλο το ποσό και να υπάρχουν σαφείς όροι στην ιστοσελίδα για τους όρους χρήσης της που το perishop δεν έχει.

 

1 ώρα πριν, vklon είπε

 

 

Επεξ/σία από elkat
  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...