Προς το περιεχόμενο

Αγορα απο perishop/peristore/peristores.gr


George b

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ένα μαγαζάκι σε κάποια επαρχία, έχει καλύτερες τιμές κατά ολόκληρα κατοστάρικα από τον αμέσως επόμενο, δίνει δωράκια και δωροεπιταγες σε κάποιους που παραπονέθηκε πολύ, είναι νο 1 στις συζητήσεις για μαγαζιά λες και είναι Υπεραγορά Κωτσοβολος, και αμέτρητοι έρχονται εδώ και γράφουν ότι τα ήξεραν αλλά είπαν να το δοκιμάσουν γιατί δεν μπορούσαν να αντισταθούν στην χαμηλή τιμή. 

Παιδιά, υπάρχουν και οι πριγκηπες από τη Νιγηρία, τα αζήτητα πακέτα Amazon που ψάχνουν αγοραστές για να αδειασουν οι αποθηκες τους, οι ξεχασμένες βαλίτσες στο αεροδρόμιο που πρέπει να πουληθούν για να αδειάσει εκεί ο χώρος,

Μην τυχόν και τις χάσετε και αυτές τις ευκαιρίες. 

 

  • Like 5
  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θα πρότεινα να κλειδώσει το θέμα, γιατί παίζει να κάνουμε και διαφήμιση στο κατάστημα με αυτά που γράφονται.

Ούτως ή άλλως ότι και να γραφτεί, ο κόσμος θα συνεχίσει να ρίχνει παραγγελία από εκεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα.

Μακριά από αυτό το ...μαγαζί, ο άνθρωπος είναι επαγγελματίας ψεύτης και κάτι πολύ ύποπτο παίζει εκεί. Παρήγγειλα τον Δεκέμβριο ένα κινητό, είδα μετά τις κριτικές και με έπιασε πανικός, επικοινώνησα μαζί τους μέσω e-mail, μου επιβεβαίωσαν ότι θα παραλάβω σε δύο εβδομάδες λόγω γιορτών, φυσικά όταν πλησίασε η μέρα της υποτιθέμενης παραλαβής μου ήταν εξαφανισμένοι.

Ζητάω ακύρωση παραγγελίας και επιστροφή χρημάτων και παραδόξως έγινε πολύ σύντομα. Στην βδομάδα πάνω (και αφού τελικά δημοσιεύθηκαν οι κριτικές μου σε google και bestprice) μου έρχεται e-mail από τον ιδιοκτήτη που μου ζητάει συγγνώμη, μου δίνει κουπόνι έκπτωσης 200€ και μου εγγυάται ότι σε 10 εργάσιμες θα παραλάβω "αν τον βοηθήσω κι εγώ λιγάκι". Φυσικά η βοήθεια ήταν να αναθεωρήσω/διαγράψω/αλλάξω τις κριτικές μου. Επειδή είχα πάρει τα χρήματά μου άμεσα όπως είπα και θεώρησα ότι ΟΚ, δεν μπορεί να είναι ΤΟΣΟ ψέμματα όλα αυτό, και φυσικά η τιμή του κινητού με -200€ κατέληξε να είναι μισή τιμή... έβαλα το ζώον πάλι παραγγελία... Πρήξιμο με τηλέφωνα, μηνύματα κτλ να αλλάξω την κριτική μου, τους είπα ότι θα το κάνω μόλις παραλάβω, μην μακρυγορούμε, ΠΟΤΕ δεν παρέλαβα ξανά φυσικά και είμαι πάλι στην διαδικασία να πάρω τα λεφτά μου πίσω. Εξαφανισμένοι όλοι, και ο λαλίστατος μέχρι τότε ιδιοκτήτης και οι κοπέλες που έπαιρναν τηλέφωνο.

Έχω ξεκινήσει διαδικασία με Συνήγορο του Καταναλωτή και έχω επικοινωνήσει με δικηγόρο, δεν με νοιάζει μόνο να πάρω πίσω τα χρήματά μου αυτή την φορά, θα το τραβήξω όσο δεν πάει επειδή δεν μπορώ να πιστέψω την κοροϊδία που έφαγα ΔΥΟ φορές.

 

Μακριά από αυτό το μπακάλικο, καμία φερεγγυότητα, δεν ξέρω και τι παίζει με τα είδη που πουλάει (σε όσους τελικά παραδίδονται), πιστέψτε με, η ψυχική σας υγεία είναι περισσότερο σημαντική από την βέβαιη κοροϊδία που θα υποστείτε και την αμφίβολη ποιότητα που θα παραλάβετε (αν κι εφόσον).

Επεξ/σία από elkat
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

200Ε κουπόνι έκπτωση από την αξία του κινητού είναι ευκολακι,

αφου το περιθωριο κερδους για το καταστημα ειναι 400-500Ε σε κάθε κινητό, όλοι το ξέρουν αυτό. 

Απλά οι άλλοι είναι τσιφουτηδες.

O Λαρισαίος όμως έχει πριγκηπικη καταγωγή (από Nιγηρια) γι αυτό είναι large. 🤣🤣🤣

Επεξ/σία από sattack
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/1/2024 στις 2:22 ΜΜ, alan boy είπε

Αυτό ακριβώς σκεφτόμουν και εγω

Δηλαδή σε ένα τηλέφωνο πχ 800 ευρω πόσο κέρδος βγάζει και δίνει 200 ευρώ δώροεπιταγή; 

Μήπως δίνει αυτές τις επιταγές ξέροντας ότι δε θα στείλει κάτι έτσι κ αλλιώς; 

Οι δωροεπιταγες είναι μουφα. Σας δίνω και εγώ δωροεπιταγες 😁😁💰💰

Στις 23/1/2024 στις 4:07 ΜΜ, SOMAN21 είπε

Oι διαφορές στις τιμές απο τα επώνυμα καταστήματα δεν είναι μονο 100 και 150 ευρώ. Mιλάμε για 200+ και κάτι φορές περισσότερα. Ειδικά στις high end συσκευές, στις οποίες παρατηρούνται τα μεγαλύτερα προβλήματα. Aλλά δεν αξίζει συμφώνω και να περνάς όλο αυτό το ψυχολογικό και την αβεβαιότητα για τα χρήματα σου. Συν όλα τα άλλα, after sale κλπ. Γιατί δεν είναι μόνο οι καθυστερήσεις στις παραδόσεις, εδω μιλάμε για καθυστερήσεις στις επιστροφές χρημάτων και αβεβαιότητα και εκεί, το οποίο είναι το χειρότερο για εμένα. Δεν είπαμε οτι είναι απατεώνες και σίγουρα κάποιοι θα έμειναν ευχαριστημένοι, αλλά κανείς πιστεύω δε θα έχανε το χρόνο του και θα καθόταν να γράφει εδώ φούμαρα απλα και μόνο να δυσφημίσει ένα επαρχιακό μαγαζί. Εγώ τώρα ειμαι 23 ημέρες ''ξεκρέμαστος'', χωρίς το προϊον, χωρίς τα λεφτά μου, λεγοντάς μου απο την προηγούμενη εβδομάδα θα στο στείλουμε άμεσα κλπ, είναι και ο τρόπος που σε χειρίζονται δλδ... Δλδ τι πρεπει να κάνω; να μη γράψω σε φόρουμ(εννοώ να δω αν και άλλοι εχουν προβλήματα), να μη πάρω τα μέτρα μου πλέον; Είπαμε, να ειμαστε ανεκτικοί,ειδικά σε μικρά επαρχιακά μαγαζιά, καλές τιμές κλπ, αλλα η υπομονή έχει και τα όρια της ρε παιδιά. Και τέλος με τον ανταγωνισμό τον έντονο εκεί έξω θα ήταν άδικο προς άλλα καταστήματα, τα οποία προσπαθούν να είναι συνεπείς στους καταναλωτές να τα παραβλέπουμε/μην τα αναφέρουμε αυτά.

Αγορά Samsung s23 plus 22/01/2024 μέσω Tbi Bank ενημέρωσα τράπεζα ότι με δουλεύουν ψιλό γαζί και για υπαναχώρηση. 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω παραγγείλει πριν 20 μέρες ένα xiaomi tablet με τιμολόγιο. Έστειλα τα αποδεικτικά για την επιχείρηση και σε 4 μέρες μου ήρθε mail για κατάθεση του αποφορολογημενου ποσού γράφοντας παράδοση 15 20 εργάσιμες. Πλήρωσα έστειλα και το pdf της πληρωμής και αναμένω τις 20 εργασιμες. Στην κατάσταση παραγγελίας γράφει αναμονή. Αν περάσουν θα αρχίσω τηλέφωνα και επιστροφή χρημάτων μετά βλέπουμε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε εξέλιξη του προηγούμενου σχολίου μου, είχα παραγγείλει 2 S23 ULTRA από 22.12. Μας πήρε πριν μια εβδομάδα ο ιδιοκτήτης, για να κάνει αναβάθμιση σε S24 ULTRA και σε αντάλλαγμα να κατεβάσουμε κριτικές. Λέμε όταν τα λάβουμε, βλέπουμε. Ε από τότε άφαντος, ένα μέιλ έστειλε ότι δήθεν του τα καθυστέρησε η UPS, και θα ενημέρωνε μέχρι τις 6 το απόγευμα της Δευτέρας. Ε ακόμα το τηλέφωνο περιμένουμε. Πραγματικά έχω φτάσει στο αμήν, σκέφτομαι σοβαρά να πάρω δικηγόρο και να κινηθώ νομικά, το κακό είναι ότι δεν ξέρω πως. Οκέι το όνομα του και τα στοιχεία του τα βρίσκω, αλλά με απλή αγωγή θα βγει κάτι; Έχει δημιουργήσει και θέμα στην επιχείρηση εντωμεταξύ, γιατί ούτε τιμολόγιο έχει στείλει ούτε τίποτα. Ιδέες; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/2/2024 στις 11:30 ΜΜ, Arkin είπε

Έχω παραγγείλει πριν 20 μέρες ένα xiaomi tablet με τιμολόγιο. Έστειλα τα αποδεικτικά για την επιχείρηση και σε 4 μέρες μου ήρθε mail για κατάθεση του αποφορολογημενου ποσού γράφοντας παράδοση 15 20 εργάσιμες. Πλήρωσα έστειλα και το pdf της πληρωμής και αναμένω τις 20 εργασιμες. Στην κατάσταση παραγγελίας γράφει αναμονή. Αν περάσουν θα αρχίσω τηλέφωνα και επιστροφή χρημάτων μετά βλέπουμε. 

ερωτηση για αποφορολογηση.θα γινει στο 1289 ή στο 1069 ?

 

 

image.png.0fdd3f587f5806b7f4eb10a72ee820fd.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, geomrk είπε

ερωτηση για αποφορολογηση.θα γινει στο 1289 ή στο 1069 ?

 

 

image.png.0fdd3f587f5806b7f4eb10a72ee820fd.png

Στο 1069.90. Πηρα χθες τηλεφωνο το σηκωσαν αμεσως οι ανθρωποι απογευμα κατα τις 5 και ειναι στη διαδικασια αποφορολογησης. Θα ενημερωσω πως θα εξελιχθει ειμαι στις 9 εργασιμες απο τη μερα που πληρωσα. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκανα επώνυμη γραπτή καταγγελία στην γενική γραμματεία προστασίας καταναλωτή ( υπουργείο ανάπτυξης)

Επειδή είμαι ένας από αυτούς που απηύδησα από την κοροϊδία. 

Προτρέπω όσους πιστεύουν ότι τους κοροϊδεύουν να μπουν στο σαιτ του υπουργείου και να κάνουν το ίδιο. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, pyros199 είπε

Έκανα επώνυμη γραπτή καταγγελία στην γενική γραμματεία προστασίας καταναλωτή ( υπουργείο ανάπτυξης)

Επειδή είμαι ένας από αυτούς που απηύδησα από την κοροϊδία. 

Προτρέπω όσους πιστεύουν ότι τους κοροϊδεύουν να μπουν στο σαιτ του υπουργείου και να κάνουν το ίδιο. 

 

το έκανα ΚΑΙ αυτό μόλις...

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ αναμένω παραγγελία με αποφορολογηση 30 μέρες. Τηλέφωνα δεν απαντούν, εμαιλ ακόμα χειρότερα. Θα ακολουθήσω τα βήματα σας προς το παρόν 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά μία από τα ίδια. Την πάτησα σαν πρωτάρης. 20 εργάσιμες σήμερα και άφαντοι. Εγώ απορώ πως μιλάτε και μαζί τους. Εμένα 4 εβδομάδες τώρα δε σηκώνουν τηλέφωνο. Έκανα και καταγγελία κι εγώ μέσω του υπουργείου και είμαι στην αναμονή για να δω τί θα κάνω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ όλως περιεργως πιάνω γραμμή, στο πεντάλεπτο δεκάλεπτο αναμονής. Το θέμα είναι ότι οι κοπέλες στην εξυπηρέτηση δεν γνωρίζουν η δεν θέλουν να πουν κάτι, και όταν επικοινωνεί ο ιδιοκτήτης είναι με υποσχέσεις αορίστου χρόνου. Τι να πω παιδιά, είχα σήμερα ενημέρωση ότι μέχρι τέλος της μέρας θα έχω γραπτώς ένα timetable αλλά δεν πιστεύω θα βγει κάτι. Έχω επικοινωνήσει ήδη για να πάρω Δευτέρα τηλέφωνο με τη δικηγόρο μου σε περίπτωση που δεν δω κάτι σήμερα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...