Nabuko Δημοσ. 13 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2024 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, Arkin είπε Το ΓΕΜΗ απο το νεο καταστημα LA MOBILES. Μπαινετε εδω γραφετε το ΓΕΜΗ και σας βγαζει απο κατω ονομα επιχειρηση αφμ. https://publicity.businessportal.gr/ Αυτό που έβαλα από πάνω βγάζει. Δεν έχει διακριτικό τίτλο. Οπότε βάζει ότι όνομα θέλει στο σκρουτζ και αλλού. Το Επιμελητήριο Λάρισας τι λέει για όλο αυτό? έχει επικοινωνήσει κανένας μαζί τους? Επεξ/σία 13 Μαρτίου 2024 από Nabuko 2
PoutsBlue Δημοσ. 13 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2024 (επεξεργασμένο) Το Perishop έχει νομική μορφή "Ο.Ε" και το LA Mobiles ειναι "Ατομική". Και οι 2 ανήκουν στον ίδιο "ιδιοκτήτη ομίλου", αλλα προφανώς έχουν άλλο ΑΦΜ (στη 1η εταιρικό και στη 2η το ατομικό του) Επεξ/σία 13 Μαρτίου 2024 από PoutsBlue
Nabuko Δημοσ. 13 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2024 24 λεπτά πριν, PoutsBlue είπε Το Perishop έχει νομική μορφή "Ο.Ε" και το LA Mobiles ειναι "Ατομική". Και οι 2 ανήκουν στον ίδιο "ιδιοκτήτη ομίλου", αλλα προφανώς έχουν άλλο ΑΦΜ (στη 1η εταιρικό και στη 2η το ατομικό του) Nαι σωστός. Αν κατέβεις κάτω στο ιστορικό θα δεις και ένα pdf που ίσως σε ενδιαφέρει
PoutsBlue Δημοσ. 13 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2024 4 λεπτά πριν, Nabuko είπε Nαι σωστός. Αν κατέβεις κάτω στο ιστορικό θα δεις και ένα pdf που ίσως σε ενδιαφέρει Δε σε πιανω..τι ακριβως να με ενδιαφέρει?
Nabuko Δημοσ. 13 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2024 9 λεπτά πριν, PoutsBlue είπε Δε σε πιανω..τι ακριβως να με ενδιαφέρει? Δεν ξέρω. Γι' αυτό έγραψα ίσως. Καλή συνέχεια.
elkat Δημοσ. 13 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2024 11 ώρες πριν, nat10 είπε Όντως τώρα;;; ελπίζω να μην συμβεί κάτι τέτοιο γτ έκανα παραγγελία🥲 Όπως γράψατε κ πριν, πήρατε το ρίσκο λόγω χαμηλότερης τιμής. Δεν υπάρχει δικαιολογία για εσάς, γνωρίζατε που μπλέκατε. Καλά ξεμπερδέματα. 10 ώρες πριν, Nabuko είπε Εδώ βλέπουμε ότι ο κύριος και ο δευτερεύων ΚΑΔ δεν έχουν σχέση με πωλήσεις μέσω διαδικτύου. Ο σωστός ΚΑΔ είναι ο 47.91 Το πρόσεξα κι εγώ αυτό. Από που να το πιάσεις… πλέον ούτε στο Σκρουτζ εμπιστοσύνη, το σύστημα όλο έχει φτιαχτεί από απατεώνες κ ζεις ζωάρα αν είσαι απατεώνας. Προσπαθησα να έρθω σε επαφή με το Σκρουτζ για αυτό, μόνο τηλεφωνικά μπορούμε; 3
K22 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2024 (επεξεργασμένο) 49 λεπτά πριν, elkat είπε Όπως γράψατε κ πριν, πήρατε το ρίσκο λόγω χαμηλότερης τιμής. Δεν υπάρχει δικαιολογία για εσάς, γνωρίζατε που μπλέκατε. Καλά ξεμπερδέματα. Το πρόσεξα κι εγώ αυτό. Από που να το πιάσεις… πλέον ούτε στο Σκρουτζ εμπιστοσύνη, το σύστημα όλο έχει φτιαχτεί από απατεώνες κ ζεις ζωάρα αν είσαι απατεώνας. Προσπαθησα να έρθω σε επαφή με το Σκρουτζ για αυτό, μόνο τηλεφωνικά μπορούμε; https://sportday.gr/epikairotita/97408_katangelia-sok-i-skroutz-katigoreitai-gia-eksapatisi-pelaton.html https://www.aftodioikisi.gr/koinonia/kataggelia-meso-tis-platformas-skroutz-apateones-sikosan-chrimata-apo-karta/ https://www.mixanitouxronou.gr/ti-apanta-i-skroutz-stis-kataggelies-gia-diadiktyaki-apati-meso-tis-platformas Από όπου και να το ψάξεις.... Επεξ/σία 13 Μαρτίου 2024 από K22 1
geoluc Δημοσ. 13 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2024 εγώ παντως εκανα καταγγελία στον συνήγορο του κατ. για τον perishop γιατι με χρέωσε για παραγγελία που δεν εκτελέστηκε ποτέ. Επίσης έκανα 2η παραγγελία που εκτελέστηκε και ακύρωση και δεν επιστραφηκαν χρήματα ουτε επικοινωνουν γραπτά (με πηραν τηλ καποια στιγμη, αλλα το προφορικό δεν ισχύει οπως ξέρουμε). Δεν απαντάνε σε κανένα email. Ισως είναι πλεον θεμα της Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.
Axelq Δημοσ. 13 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2024 (επεξεργασμένο) Το Skroutz κάθε φορά προσπαθεί να βγάλει την ουρά του απ’ έξω αν και φέρει ένα μεγάλο μερίδιο ευθύνης. Δεν γίνεται ένα τέτοιο κατάστημα για το οποίο εδώ και χρόνια υπάρχουν παράπονα, να έχει τόσες θετικές αξιολογήσεις. Προφανώς επειδή παίρνει ποσοστά από κάθε παραγγελία και το perishop είχε πολλές κάθε μήνα, έχουν διαγράψει πολλά σχόλια που θα επηρέαζαν μελλοντικούς πελάτες. Επεξ/σία 13 Μαρτίου 2024 από Axelq 1
Επισκέπτης Δημοσ. 13 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2024 Νομίζω ότι επιβάλλεται μετά από αυτό το thread (το οποίο ξέρω ότι ακόμα δεν έχει τελειώσει) να φτιαχτεί ένα thread-οδηγός-sticky για ασφαλείς διαδικτυακές αγορές και ιστοτόπους και να γίνεται updated συνεχώς. Και ένα άλλο project, το οποίο το σκέφτομαι μήνες τώρα αλλά δεν έχω τον απαραίτητο χρόνο να διαθέσω για να το καταφέρω ενώ την ίδια στιγμή χρειάζεται την συνδρομή πολλών μελλών και moderators πιθανόν είναι ένας σύγχρονος οδηγός επιβίωσης στην πόλη για χαμηλόμισθους, α.μ.ε.δ., άνεργους, χαμηλοσυνταξιούχους, μεροκαματιάρηδες και γενικότερα όσους τα βγάζουν πέρα με τον κατώτατο βασικό μισθό. Αν υπάρχει τέτοιου είδους βιβλίο γραμμένο πείτε μου να το αγοράσω..! Αυτά... Φιλιά και υπομονή.
Emmakakos Δημοσ. 13 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2024 Στις 13/12/2023 στις 11:36 ΜΜ, fanastas είπε Εκανα κι εγώ το λάθος να πάρω απο εκεί airpods 3. Στειλαν λάθος προϊόν (αντί για magsafe, lighning case) και φυσικά όχι EU. Καταφερα μετα απο πολλα email να με πάρουν τηλεφωνο. Μου ζητησαν να τα γυρίσω και θα μου στειλουν άμεσα πίσω τα χρήματα. Τους τα έστειλα πίσω με δική τους χρέωση. Από τότε εξαφανίστηκαν. Εχω στείλει άπειρα μεηλ με αποδεικτικά (έκανα τα πάντα print screen απο την αρχη της παραγγελιας, κρατησα κωδικους ACS κτλ κτλ...όλα) με πήραν κανα 2 φορές τηλεφωνο και μου ειπαν οτι ειναι στην αποθηκη και θα με ενημερώσουν αμεσα για την αποστολή. Όταν παιρνω εγω και σε 2 κινητα τους που κρατησα, δεν απανταν ποτε. Την 14η ημέρα έστειλα αίτηση υπαναχώρησης και φυσικά καμια απάντηση. Πλήρωσα με τραπεζική κατάθεση. ξέρετε αν μπορώ να την ακυρώσω ή αν μπορώ να κάνω κάτι μέσω της τράπεζάς μου; Προτείνετε κάτι άλλο να κάνω; Δυστυχώς όλα αυτά έγιναν για να γλιτώσω 20 ευρώ από τις κλασικές τιμές (πλαίσιο, istrom κτλ). Τώρα από 189 τα πουλάνε πάλι 209. Γενικά την πάτησα δηλαδή. Φταίω κι εγώ λιγάκι από την βιασύνη μου και δέλεαρ της χαμηλής τιμής. Σου επιστράφηκαν τα χρήματα?
K22 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2024 Το Σκρουτζ και το Bestprice είναι ιδιωτικές επιχείρησεις και ρυθμίζουν την αγορά λιανικού εμπορίου. Κάνουν ότι θέλουν, όποτε θέλουν και είναι και νομιμότατα Οσο εσύ παλεύεις με νύχια και με δόντια να τα βγάλεις πέρα, κάποιοι επιτήδειοι βρίσκουν τρόπους και τρύπες για να κερδίζουν. Καθώς το Πάρτυ ασυδοσίας συνεχίζετε και εξελίσσεται εμείς είμαστε παρατηρητές ή θύματα σε απάτες ενώ το κράτος κλείνει ή στραβώνει τα μάτια του Επειδή δεν πρόκειται κανένας να σε προστατεύσει ούτε οι κρατικοί μηχανισμοί ούτε η αστυνομία Προστάτευσε τον εαυτό σου Οταν προκαταβάλεις ένα σημαντικό ποσό για αγορά τίθεσαι σε ένα καθεστώς ομηρίας στη διάθεση του εκάστοτε πωλητή Επειδή οι απατεώνες πωλητές αυξάνουν διαρκώς, ολοένα αυξάνουν και οι πιθανότητες να εξαπατηθείς Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα κατά την άποψή μου 3
Emmakakos Δημοσ. 13 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2024 Στις 16/11/2023 στις 4:09 ΜΜ, nk9 είπε Μια χαρά μπορείς να μηνυθεις για δημόσιο σχόλιο στην Google. Μάλλον συγχέεται αυτό με το γεγονός πως η εταιρία εδρεύει στην Ιρλανδία και διέπεται από τους εκεί νόμους. Γνωρίζετε αν επιστρέφουν τά χρήματα? Στις 18/11/2023 στις 8:53 ΜΜ, Fulgore είπε Μπα. Δυστηχώς οι περισσότεροι πλέον το μόνο που κοιτάζουν είναι ποιο κατάστημα έχει την χαμηλότερη τιμή και τέλος. Το βλέπουμε αυτό πολλές φορές και σε κριτικές. Θέλει ο άλλος πχ να αγοράσει ενα ακριβό iphone, και όπως γράφει και στην αξιολόγηση, παρόλο που βλέπει αρνητικές κριτικές, παίρνει το ρίσκο και αυτός να κάνει παραγγελία. Ιδια ιστορία και με το άλλο δημοφιλές κατάστημα του bestprice. Τι και αν υπάρχουν ένα σωρό αρνητικές κριτικές, ψαρώνουν πολλοί από την χαμηλή τιμή και παραγγέλνουν. Αυτό το πράγμα έγραψα και σε ένα συμφορουμίτη πιο πίσω Στις 16/12/2023 στις 3:14 ΜΜ, Fulgore είπε Ποια φοβερή αντιμετώπιση ρε συμφορουμίτη, πλάκα μας κάνεις? Εσύ ο ίδιος γράφεις πιο πάνω ότι πέραν του λάθος προιοντος που έστειλαν(μάλιστα αναφέρεις ότι δεν ήταν καν Ευρωπαικό), πέρασαν 2 εβδομάδες και οι άλλοι ούτε φωνή, ούτε ακρόαση...... Μην σχολιάσουμε το γεγονός ότι ενώ εδώ και χρόνια φωνάζουμε στο εδώ forum να αποφεύγετε την τραπεζική κατάθεση σε μικρομάγαζα, ορισμένοι εκεί συνεχίζουν να πληρώνουν έτσι. Και αφού τα επέστρεψες όπως είπες πίσω, τα άμεσα χρήματα δεν μπήκαν ποτέ, ούτε σου έστειλαν άλλα. Ποια email που πήγαν στα spam?Τόσες επικοινωνίες είχες με την συγκεκριμένη εταιρεία.... Απλά οι άλλοι για να μην ακυρώσεις/κάνεις καταγγελία με όσα τους έστειλες, έδωσαν μια έκπτωση για τα μάτια του κόσμου, και τους λές και μπράβο και από πάνω...... Ο άλλος συμφορουμίτης όπως βλέπεις πιο πάνω, 1.5 μήνα περιμένει να του επιστραφούν τα χρήματα, και εσύ λές ότι είναι και υπόδειγμα αντιμετώπισης...... Οτι να ναι, κυριολεκτικά όμως. Αν έχεις πληρώσει με κάρτα, πάς στην τράπεζα και κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής και τους λές το γιατί. Αλλιώς, κλασσικά καταγγελία. Όταν πηγατε στην τράπεζα σάς τά επέστρεψε? ?
Donalhioy Δημοσ. 13 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2024 1 ώρα πριν, K22 είπε Το Σκρουτζ και το Bestprice είναι ιδιωτικές επιχείρησεις και ρυθμίζουν την αγορά λιανικού εμπορίου. Κάνουν ότι θέλουν, όποτε θέλουν Οσο εσύ παλεύεις με νύχια και με δόντια να τα βγάλεις πέρα, κάποιοι επιτήδειοι βρίσκουν τρόπους και τρύπες για να κερδίζουν. τελειωσε το παρτυ των καταστηματων, αυτο εγινε υπαρχει παρτυ αλλου μεν
Χρήστος Κοβ. Δημοσ. 13 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2024 Μου ήρθε μόλις το διαβιβαστικο από Συνήγορο του Καταναλωτή. Ένα πράγμα θα πω. 118 καταγγελίες μέχρι στιγμής 6
Προτεινόμενες αναρτήσεις