Προς το περιεχόμενο

Αλλαγή εξοπλισμού ή αναβάθμιση φακού;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας. 

Έχω στην κατοχή μου μια canon m100 με τον κιτ φακό εδώ και 2 χρόνια . 

Συχνά φωτογραφίζω στον δρόμο, μέρα και νύχτα αλλά με φως . Δεν τραβάω καθόλου βίντεο. 

Αυτό που αισθάνομαι ότι μου λείπει είναι το ζουμ. 

Αφού το m mount της Canon είναι νεκρό, αξίζει να επενδύσω για φακό; 

Μήπως θα ήταν καλύτερη επιλογή να άλλαζα σώμα και φακό σε μεταχειρισμένο ; είμαι τελείως ερασιτέχνης και δεν γνωρίζω καθόλου ούτε από μοντέλα φακών ούτε από σώματα. 

Σημαντικό κριτήριο επίσης το μέγεθος και το βάρος για αυτό και η αρχική επιλογή της mirrorless. 

το μπάτζετ είναι γύρω στα 800.. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υποθέτω πως αγόρασες την Μ100, επειδή είναι ίσως η μικρότερη entry-level budget APS-C. Νομίζω πως είναι εξαιρετική χρονική συγκυρία να πάρεις από το mpb μεταχειρισμένο με 6μηνη εγγύηση έναν 55–200 mm με περίπου 250 ευρώ σε excellent condition και να κάνεις το κέφι σου όσο πάει. Θα βρεις και φθηνότερα με λίγη υπομονή. Απλά, να είσαι προετοιμασμένος ότι θα αλλάζεις συχνά φακούς: αλλού θα σου χρειάζεται ο 15–45, αλλού ο 55–200.

Εάν αποφασίσεις να αλλάξεις σύστημα, πριν την αγορά, βάλε τον υποψήφιο αντικαταστάτη στο compact camera meter για σύγκριση, μήπως και η διαφορά σού κακοφανεί.

 

Επεξ/σία από TouPia
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν έχεις σκοπό να αναπτύξεις τις δεξιότητες σου, η σειρά Μ δεν προσφέρεται. Αν είσαι ικανοποιημένος και θες απλά περισσότερο ζουμάρισμα, πάρε τον 55-200 που λέει και ο φίλος πάνω. Εναλλακτικά πούλησε τον κιτ στο mpb και πάρε τον 18- 150 που είναι εξαιρετικός. Ένας για όλα.

 

Παντως με 800 ευρώ + ότι πάρεις απο την πώληση της δίκης σου, παίρνεις μέχρι και επαγγελματική Μ4/3 που σε τηλεδυνατοτητες σκιζουν και είναι και πολύ ελαφριές.

Επεξ/σία από highpriest
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, highpriest είπε

Αν έχεις σκοπό να αναπτύξεις τις δεξιότητες σου, η σειρά Μ δεν προσφέρεται.

Οι δεξιότητες αναπτύσσονται κυρίως από εμάς. Ο εξοπλισμός (πρωτίστως οι φακοί και δευτερευόντως το σώμα) είναι λιγότερο σημαντικός και συνεπικουρεί, εφόσον δεν μένει στο συρτάρι.

10 λεπτά πριν, highpriest είπε

πάρε τον 18- 150 που είναι εξαιρετικός.

Δεν έχω ιδία άποψη, αλλά οι περισσότεροι συμφωνούν σε αυτό (εφόσον δεν χρειάζονται το εύρος 15–17mm). Πολύ τίμιος για το εύρος του. Όμως, παραμένει ακριβός.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σκεπτικό που  ακολούθησα εγώ , είναι ότι εφόσον καταργείται η πλατφόρμα από τον κατασκευαστή, την εγκαταλείπω (το έπραξα με dslr). 

Οπότε θα πρότεινα να την πουλήσεις , όσο γίνεται καλύτερα και να πας σε νέα . Εφόσον σου αρέσει και νύχτα , καλό θα ήταν να σκεφτείς κάτι σε φωτεινότερο φακό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, highpriest είπε

Αν έχεις σκοπό να αναπτύξεις τις δεξιότητες σου, η σειρά Μ δεν προσφέρεται. Αν είσαι ικανοποιημένος και θες απλά περισσότερο ζουμάρισμα, πάρε τον 55-200 που λέει και ο φίλος πάνω. Εναλλακτικά πούλησε τον κιτ στο mpb και πάρε τον 18- 150 που είναι εξαιρετικός. Ένας για όλα.

 

Παντως με 800 ευρώ + ότι πάρεις απο την πώληση της δίκης σου, παίρνεις μέχρι και επαγγελματική Μ4/3 που σε τηλεδυνατοτητες σκιζουν και είναι και πολύ ελαφριές.

Ως αρχάριος δεν μπορώ να αντιληφθώ το αν είμαι ικανοποιημένος.. Σίγουρα δεν είμαι με αυτό που έχω στα χέρια μου αφού πλέον πολλές φωτογραφίες τις βγάζω με το p40 pro που έχω... 

Δεν έχω καθόλου εικόνα τι να κοιτάξω για αγορά για αυτό έκανα το ποστ.. Θα εκτιμούσα αν υπήρχαν 2-3 προτάσεις.. 

13 ώρες πριν, Dr_73 είπε

Το σκεπτικό που  ακολούθησα εγώ , είναι ότι εφόσον καταργείται η πλατφόρμα από τον κατασκευαστή, την εγκαταλείπω (το έπραξα με dslr). 

Οπότε θα πρότεινα να την πουλήσεις , όσο γίνεται καλύτερα και να πας σε νέα . Εφόσον σου αρέσει και νύχτα , καλό θα ήταν να σκεφτείς κάτι σε φωτεινότερο φακό.

Τι να κοιτάξω τότε ;; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, Lecter D είπε

Ως αρχάριος δεν μπορώ να αντιληφθώ το αν είμαι ικανοποιημένος.. Σίγουρα δεν είμαι με αυτό που έχω στα χέρια μου αφού πλέον πολλές φωτογραφίες τις βγάζω με το p40 pro που έχω... 

Αν δεν είσαι ικανοποιημένος με τη Μ100 και βγάζεις φωτό με το P40 Pro, πάρε την Canon M10 😀. Η παρακάτω φωτογραφία βγήκε με τη M10 και έχει κροπαριστεί αρκετά (1389x1181 pixels). Σίγουρα τη βγάζεις με το P40 Pro;

IMG_3381_3.jpg

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, Lecter D είπε

Ως αρχάριος δεν μπορώ να αντιληφθώ το αν είμαι ικανοποιημένος.. Σίγουρα δεν είμαι με αυτό που έχω στα χέρια μου αφού πλέον πολλές φωτογραφίες τις βγάζω με το p40 pro που έχω... 

Δεν έχω καθόλου εικόνα τι να κοιτάξω για αγορά για αυτό έκανα το ποστ.. Θα εκτιμούσα αν υπήρχαν 2-3 προτάσεις.. 

Τι να κοιτάξω τότε ;; 

Μπορώ να σου πω για την σειρά Μ επειδή η προηγούμενη μου ήταν η Μ50 πως για ερασιτεχνική χρήση που μπορεί να φτάσει και σε κάποια επαγγελματικά επίπεδα (για ορισμένα είδη) είναι μια χαρά. Δεν μπορεί απο ένα επίπεδο και πάνω, κυρίως επειδή κανένα σώμα EOS M δεν προσφέρει pro δυνατότητες και δεν υπάρχουν και pro φακοί. Συν το γεγονός πως μας τελείωσε σαν σύστημα.

Το θέμα είναι εσύ τι θέλεις να κάνεις; 

1.Να βγάζεις καλύτερες φώτο απο αυτές που βγάζεις τώρα για πάρτη σου;

2. ή να το δεις πιο επαγγελματικά;

Και πόσο μεράκι έχεις για να ψαχτείς;

Στην δεύτερη περίπτωση πας για αλλαγή σε σύστημα που θα έχει και πολλά σώματα και πολλούς φακούς και φεύγεις απο το EOS Μ. Και φυσικά ξεκινάς το διάβασμα.

Στην πρώτη περίπτωση δεν χρειάζεται να φύγεις. Θα πάρεις τον 55-200mm για να έχεις ζουμ, θα πάρεις και έναν sigma 16mm ή 30mm με f1,4 για τα βραδινά και θα δεις μια άλλη μηχανή. Αλλά για να σε προλάβω, αν σε ενδιαφέρουν πχ τα πουλιά ή τα πολύ μακρινά ζουμ σε ζώα κλπ, ο 55-200 δεν είναι αρκετός. 

Δυστυχώς ο κιτ της Μ που έχεις (για εμένα) δεν είναι απο τους καλούς κιτ. Κάποιες μηχανές έχουν καλούς κιτ, κάποιες όχι. 

Τώρα, απο εκει και πέρα η μηχανή σου δεν είναι απο τις κορυφαίες της σειράς Μ για να έχεις πολλές επιλογές ανάπτυξης ακόμη και μέσα στο Μ σύστημα. Αν είχες την Μ50 ή την Μ6ii ή ακόμη και την Μ5 που είναι παλιότερη, θα σου έλεγα πως με ένα σετ 3-4 EF-M φακών θα είχες τα πάντα για ερασιτεχνική χρήση. Τώρα με την Μ100 δυσκολεύομαι να σου προτείνω να επενδύσεις σε φακούς σε αυτό το σύστημα. 

Επίσης το ότι βγάζεις φώτο με το κινητό και το προτιμάς ακόμη και απο την φωτογραφική με τον κιτ φακό, με μπερδεύει ως προς το τι να σου προτείνω. Επειδή κάποιος που ξέρει να δουλέψει φωτογραφική παίρνει 10πλάσια καλό αποτέλεσμα με την δική σου ή και πολύ παλιότερη απο οποιοδήποτε κινητό, ακόμη και με τον κιτ φακό. Αυτό είναι κυρίως που με κάνει να μην ξέρω που να σε κατευθύνω, επειδή νιώθω πως θα συναντήσεις τα ίδια προβλήματα που συναντάς και τώρα, ότι και αν αγοράσεις. Βολεύτηκες με το κινητό επειδή τα κάνει όλα μόνο του. Αγοράζοντας μια καλύτερη μηχανή απο αυτήν που έχεις, αυτό το αίσθημα θα μεγαλώσει, επειδή όσο καλύτερη γίνεται η μηχανή, τόσο περισσότερες απαιτήσεις έχει απο τον χρήστη.

 

Σε ποια φάση βρίσκεσαι με την φωτογραφία; Θέλεις να το παιδέψεις; Ή απλά το μόνο που σου λείπει είναι το ζουμ που δεν μπορεί να κάνει το κινητό και ψάχνεσαι;. Μήπως μια bridge superzoom  (πχ RX10 ii ή Coolpix P1000) σου έλυνε αυτό το πρόβλημα, με φακό που μέχρι και σαφάρι πας να τραβάς λιοντάρια απο χιλιόμετρα (με τις όποιες παραχωρήσεις και συμβιβασμούς ως προς τον σένσορα και την ανθεκτικότητα κατασκευής);

 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Lecter D είπε

Ως αρχάριος δεν μπορώ να αντιληφθώ το αν είμαι ικανοποιημένος.. Σίγουρα δεν είμαι με αυτό που έχω στα χέρια μου αφού πλέον πολλές φωτογραφίες τις βγάζω με το p40 pro που έχω... 

Δεν έχω καθόλου εικόνα τι να κοιτάξω για αγορά για αυτό έκανα το ποστ.. Θα εκτιμούσα αν υπήρχαν 2-3 προτάσεις.. 

Τι να κοιτάξω τότε ;; 

    Να κοιτάξεις την σχέση σου με την φωτογραφία σαν πρώτο βήμα . Ένα παράδειγμα είναι πως γερνώντας οφείλεις να απαλλάσσεσαι από περιττά χόμπι και ενασχολήσεις και να επικεντρώνεσαι σε ένα , αυτό που σε ευχαριστεί περισσότερο . Αν λοιπόν η φωτογραφία είναι αυτό το πράγμα , τότε μπορούμε να προχωρήσουμε παρακάτω .

  Οι τυχόν απαντήσεις δίδονται στον καθρέφτη και πουθενά αλλού .

  Nowadays όπως θα έλεγαν στα αμερικάνικα , είναι εύκολο να παρασυρθεί ένας μη γνώστης εξαιτίας της υπερβολικής τεχνολογίας ( γκατζεταρίας ως ένα βαθμό ) και να δώσει στον εξοπλισμό μεγαλύτερη βαρύτητα και σημασία από όσο πραγματικά χρειάζεται , πιστεύοντας πως αυτό είναι που θα κάνει την διαφορά στην φωτογραφία του . 

  Έτσι φτάνουμε στα " πεθαμένα " και " μη πεθαμένα συστήματα " αλλά και άλλα παρόμοια . 

  Ένα σημαντικό κομμάτι είναι ο μη γνώστης να κατανοήσει , αφού διαβάσει και δοκιμάσει στην πράξη το γνωστό τρίπτυχο της έκθεσης , το εξαντλήσει επάνω στο σύστημα που διαθέτει εκείνη την στιγμή στα χέρια του " πεθαμένο " η όχι και μέσα από αυτή την διαδικασία να δεί τις αδυναμίες που τυχόν υπάρχουν , ποιές είναι αυτές και πόσο τελικά βαρύνουν για τον ίδιο .

 Πάντα σε μιά τέτοια διαδικασία είναι απαραίτητη η μελέτη του user manual , ένα παραμελημένο κομμάτι . Δεν λείπουν οι φορές όπου ένας χρήστης φτάνει σε συμπεράσματα πως χρειάζεται κάτι " άλλο " χωρίς καν να έχει ανοίξει το βιβλίο , να έχει δοκιμάσει αυτά που γράφονται , να τα έχει εφαρμόσει , μόνο και μόνο επειδή είδε και άκουσε πως ένα νεότερο σύστημα έχει 456 σημεία εστίασης στο εικονοσκόπιο σε αντίθεση με το δικό του που έχει μόνον 35 . Όσο για το αν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χρειάζεται τόσα πολλά σημεία εστίασης και για ποιόν λόγο , αυτό ανάγεται στο φαινόμενο της τεχνολογικής λαιμαργίας . 

  Όπως επίσης , αρκετός κόσμος δεν αντιλαμβάνεται πως η τεχνολογία κοστίζει και μάλιστα ακριβά , κάτι που στις μέρες μας έχει ιδιαίτερη βαρύτητα , προχωράει στην απόκτηση του νεότερου ( καλύτερου ) εξοπλισμού , ανακαλύπτει πως οι φακοί που ΘΑ ήθελε να προσθέσει στο σύστημα είναι κούκος αηδόνι και καταλήγει σε μεσοβέζικες λύσεις όπου ένα καλό ομολογουμένως σώμα δουλεύει πλέον με την φθηνή σειρά φακών η ακόμη χειρότερα με τον έναν και μοναδικό κιτ φακό διότι τα περαιτέρω βήματα είναι πολύ ακριβά .

  Υπάρχει λοιπόν και ο οικονομικός παράγοντας , όπου ένας μη γνώστης θα πρέπει να ξεκαθαρίσει στον ίδιο του τον εαυτό πόσο μακριά είναι διατεθειμένος και αντέχει να πάει κι' ακόμη περισσότερο να μην πέσει στην παγίδα πως επειδή δεν μπόρεσε να πάει πιο πέρα δεν γίνεται να βγάλει καλές φωτογραφίες . Το να αξιοποιήσει κάποιος σε ένα φωτογραφικό καρέ τις leading lines δεν εξαρτάται από το επίπεδο του εξοπλισμού του , αλλά από το πόσο καλά έχει εξασκήσει τα μάτια του .

   Συμπεράσματα αρχικά λοιπόν , πόσο αντέχει η τσέπη διότι στην ζωή υπάρχουν κι' άλλα πράγματα κι' όπως πολύ σωστά προειπώθηκε πόσο χρόνο θέλει κανείς να διαθέσει στην ενασχόληση . 

  Από εδώ ξεκινάμε κι' όλα τα άλλα έπονται .

  

4 λεπτά πριν, babisskg είπε

    Να κοιτάξεις την σχέση σου με την φωτογραφία σαν πρώτο βήμα . Ένα παράδειγμα είναι πως γερνώντας οφείλεις να απαλλάσσεσαι από περιττά χόμπι και ενασχολήσεις και να επικεντρώνεσαι σε ένα , αυτό που σε ευχαριστεί περισσότερο . Αν λοιπόν η φωτογραφία είναι αυτό το πράγμα , τότε μπορούμε να προχωρήσουμε παρακάτω .

  Οι τυχόν απαντήσεις δίδονται στον καθρέφτη και πουθενά αλλού .

  Nowadays όπως θα έλεγαν στα αμερικάνικα , είναι εύκολο να παρασυρθεί ένας μη γνώστης εξαιτίας της υπερβολικής τεχνολογίας ( γκατζεταρίας ως ένα βαθμό ) και να δώσει στον εξοπλισμό μεγαλύτερη βαρύτητα και σημασία από όσο πραγματικά χρειάζεται , πιστεύοντας πως αυτό είναι που θα κάνει την διαφορά στην φωτογραφία του . 

  Έτσι φτάνουμε στα " πεθαμένα " και " μη πεθαμένα συστήματα " αλλά και άλλα παρόμοια . 

  Ένα σημαντικό κομμάτι είναι ο μη γνώστης να κατανοήσει , αφού διαβάσει και δοκιμάσει στην πράξη το γνωστό τρίπτυχο της έκθεσης , το εξαντλήσει επάνω στο σύστημα που διαθέτει εκείνη την στιγμή στα χέρια του " πεθαμένο " η όχι και μέσα από αυτή την διαδικασία να δεί τις αδυναμίες που τυχόν υπάρχουν , ποιές είναι αυτές και πόσο τελικά βαρύνουν για τον ίδιο .

 Πάντα σε μιά τέτοια διαδικασία είναι απαραίτητη η μελέτη του user manual , ένα παραμελημένο κομμάτι . Δεν λείπουν οι φορές όπου ένας χρήστης φτάνει σε συμπεράσματα πως χρειάζεται κάτι " άλλο " χωρίς καν να έχει ανοίξει το βιβλίο , να έχει δοκιμάσει αυτά που γράφονται , να τα έχει εφαρμόσει , μόνο και μόνο επειδή είδε και άκουσε πως ένα νεότερο σύστημα έχει 456 σημεία εστίασης στο εικονοσκόπιο σε αντίθεση με το δικό του που έχει μόνον 35 . Όσο για το αν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χρειάζεται τόσα πολλά σημεία εστίασης και για ποιόν λόγο , αυτό ανάγεται στο φαινόμενο της τεχνολογικής λαιμαργίας . 

  Όπως επίσης , αρκετός κόσμος δεν αντιλαμβάνεται πως η τεχνολογία κοστίζει και μάλιστα ακριβά , κάτι που στις μέρες μας έχει ιδιαίτερη βαρύτητα , προχωράει στην απόκτηση του νεότερου ( καλύτερου ) εξοπλισμού , ανακαλύπτει πως οι φακοί που ΘΑ ήθελε να προσθέσει στο σύστημα είναι κούκος αηδόνι και καταλήγει σε μεσοβέζικες λύσεις όπου ένα καλό ομολογουμένως σώμα δουλεύει πλέον με την φθηνή σειρά φακών η ακόμη χειρότερα με τον έναν και μοναδικό κιτ φακό διότι τα περαιτέρω βήματα είναι πολύ ακριβά .

  Υπάρχει λοιπόν και ο οικονομικός παράγοντας , όπου ένας μη γνώστης θα πρέπει να ξεκαθαρίσει στον ίδιο του τον εαυτό πόσο μακριά είναι διατεθειμένος και αντέχει να πάει κι' ακόμη περισσότερο να μην πέσει στην παγίδα πως επειδή δεν μπόρεσε να πάει πιο πέρα δεν γίνεται να βγάλει καλές φωτογραφίες . Το να αξιοποιήσει κάποιος σε ένα φωτογραφικό καρέ τις leading lines δεν εξαρτάται από το επίπεδο του εξοπλισμού του , αλλά από το πόσο καλά έχει εξασκήσει τα μάτια του .

   Συμπεράσματα αρχικά λοιπόν , πόσο αντέχει η τσέπη διότι στην ζωή υπάρχουν κι' άλλα πράγματα κι' όπως πολύ σωστά προειπώθηκε πόσο χρόνο θέλει κανείς να διαθέσει στην ενασχόληση . 

  Από εδώ ξεκινάμε κι' όλα τα άλλα έπονται .

  

    Παράδειγμα , υπάρχουν σημερινά μοντέρνα τεχνολογικά συστήματα τα οποία διαθέτουν ηλεκτρονικό εικονοσκόπιο βλέπε viewfinder , το οποίο έχει την δυνατότητα καταγραφής της εικόνας όπως φαίνεται μέσα σε αυτό την στιγμή που πας να βγάλεις μία φωτογραφία η να τραβήξεις βίντεο . Αν λοιπόν κάποιος χρειάζεται πραγματικά μία τέτοια λειτουργία και για συγκεκριμένο λόγο δεν τον εμποδίζει κανείς να αγοράσει ένα τέτοιο μηχάνημα .

   Είναι εύκολο να βρει κανείς ποιο / ποιά μηχανήματα έχουν αυτή την δυνατότητα και πόσο κοστίζουν .

  

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, babisskg είπε

    Να κοιτάξεις την σχέση σου με την φωτογραφία σαν πρώτο βήμα . Ένα παράδειγμα είναι πως γερνώντας οφείλεις να απαλλάσσεσαι από περιττά χόμπι και ενασχολήσεις και να επικεντρώνεσαι σε ένα , αυτό που σε ευχαριστεί περισσότερο . Αν λοιπόν η φωτογραφία είναι αυτό το πράγμα , τότε μπορούμε να προχωρήσουμε παρακάτω .

  Οι τυχόν απαντήσεις δίδονται στον καθρέφτη και πουθενά αλλού .

  Nowadays όπως θα έλεγαν στα αμερικάνικα , είναι εύκολο να παρασυρθεί ένας μη γνώστης εξαιτίας της υπερβολικής τεχνολογίας ( γκατζεταρίας ως ένα βαθμό ) και να δώσει στον εξοπλισμό μεγαλύτερη βαρύτητα και σημασία από όσο πραγματικά χρειάζεται , πιστεύοντας πως αυτό είναι που θα κάνει την διαφορά στην φωτογραφία του . 

  Έτσι φτάνουμε στα " πεθαμένα " και " μη πεθαμένα συστήματα " αλλά και άλλα παρόμοια . 

  Ένα σημαντικό κομμάτι είναι ο μη γνώστης να κατανοήσει , αφού διαβάσει και δοκιμάσει στην πράξη το γνωστό τρίπτυχο της έκθεσης , το εξαντλήσει επάνω στο σύστημα που διαθέτει εκείνη την στιγμή στα χέρια του " πεθαμένο " η όχι και μέσα από αυτή την διαδικασία να δεί τις αδυναμίες που τυχόν υπάρχουν , ποιές είναι αυτές και πόσο τελικά βαρύνουν για τον ίδιο .

 Πάντα σε μιά τέτοια διαδικασία είναι απαραίτητη η μελέτη του user manual , ένα παραμελημένο κομμάτι . Δεν λείπουν οι φορές όπου ένας χρήστης φτάνει σε συμπεράσματα πως χρειάζεται κάτι " άλλο " χωρίς καν να έχει ανοίξει το βιβλίο , να έχει δοκιμάσει αυτά που γράφονται , να τα έχει εφαρμόσει , μόνο και μόνο επειδή είδε και άκουσε πως ένα νεότερο σύστημα έχει 456 σημεία εστίασης στο εικονοσκόπιο σε αντίθεση με το δικό του που έχει μόνον 35 . Όσο για το αν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χρειάζεται τόσα πολλά σημεία εστίασης και για ποιόν λόγο , αυτό ανάγεται στο φαινόμενο της τεχνολογικής λαιμαργίας . 

  Όπως επίσης , αρκετός κόσμος δεν αντιλαμβάνεται πως η τεχνολογία κοστίζει και μάλιστα ακριβά , κάτι που στις μέρες μας έχει ιδιαίτερη βαρύτητα , προχωράει στην απόκτηση του νεότερου ( καλύτερου ) εξοπλισμού , ανακαλύπτει πως οι φακοί που ΘΑ ήθελε να προσθέσει στο σύστημα είναι κούκος αηδόνι και καταλήγει σε μεσοβέζικες λύσεις όπου ένα καλό ομολογουμένως σώμα δουλεύει πλέον με την φθηνή σειρά φακών η ακόμη χειρότερα με τον έναν και μοναδικό κιτ φακό διότι τα περαιτέρω βήματα είναι πολύ ακριβά .

  Υπάρχει λοιπόν και ο οικονομικός παράγοντας , όπου ένας μη γνώστης θα πρέπει να ξεκαθαρίσει στον ίδιο του τον εαυτό πόσο μακριά είναι διατεθειμένος και αντέχει να πάει κι' ακόμη περισσότερο να μην πέσει στην παγίδα πως επειδή δεν μπόρεσε να πάει πιο πέρα δεν γίνεται να βγάλει καλές φωτογραφίες . Το να αξιοποιήσει κάποιος σε ένα φωτογραφικό καρέ τις leading lines δεν εξαρτάται από το επίπεδο του εξοπλισμού του , αλλά από το πόσο καλά έχει εξασκήσει τα μάτια του .

   Συμπεράσματα αρχικά λοιπόν , πόσο αντέχει η τσέπη διότι στην ζωή υπάρχουν κι' άλλα πράγματα κι' όπως πολύ σωστά προειπώθηκε πόσο χρόνο θέλει κανείς να διαθέσει στην ενασχόληση . 

  Από εδώ ξεκινάμε κι' όλα τα άλλα έπονται .

  

    Παράδειγμα , υπάρχουν σημερινά μοντέρνα τεχνολογικά συστήματα τα οποία διαθέτουν ηλεκτρονικό εικονοσκόπιο βλέπε viewfinder , το οποίο έχει την δυνατότητα καταγραφής της εικόνας όπως φαίνεται μέσα σε αυτό την στιγμή που πας να βγάλεις μία φωτογραφία η να τραβήξεις βίντεο . Αν λοιπόν κάποιος χρειάζεται πραγματικά μία τέτοια λειτουργία και για συγκεκριμένο λόγο δεν τον εμποδίζει κανείς να αγοράσει ένα τέτοιο μηχάνημα .

   Είναι εύκολο να βρει κανείς ποιο / ποιά μηχανήματα έχουν αυτή την δυνατότητα και πόσο κοστίζουν .

  

     Διαχωρίζω το επίπεδο του απλού η και προχωρημένου ερασιτέχνη , ο οποίος δεν βιοπορίζεται από την φωτογραφία σε σχέση με έναν επαγγελματία , ο οποίος για άλλους πολύ πιο πρακτικούς λόγους επιβάλλεται να επενδύσει στο αντικείμενο κι' έχει χίλιους λόγους για να το κάνει .

   Δεν αρνούμαι την αξία του νεότερου , τεχνολογικά πιο προχωρημένου εξοπλισμού , κάτι που δεν αμφισβητείται , διατηρώ τις ενστάσεις μου σε κάποια σενάρια όπου κάποιος ξεκινάει να επενδύσει στο νεότερο , στον δρόμο ανακαλύπτει πως " Είναι πολλά τα λεφτά Άρη " κι' εκεί αρχίζουν οι εκπτώσεις του είδους , έλα μωρέ καλό είναι και το μικρότερο μοντέλο , καλός είναι και ο κιτ φακός , γιατί να δώσω ένα χιλιάρικο ενώ γίνεται η δουλειά μου και με τα μισά λεφτά ........ όπου θα απαντήσω , αφού γινόταν η δουλειά σου και με τα μισά λεφτά τι το ήθελες το νεότερο ....... η ακόμη χειρότερα ....... θα μιλήσω για μεταξωτά εσώρουχα τα οποία θέλουν και τους ανάλογους ......... 

  Είναι τελείως διαφορετικά πράγματα , αυτό που μπορώ , αυτό που θα ήθελα κι' αυτό που πραγματικά χρειάζομαι . Παραμένει μία πραγματικότητα πως την ίδια στιγμή που πολύς κόσμος γνωρίζει καλά αρκετά τεχνικά θέματα , την ίδια στιγμή δεν γνωρίζει πόσα και ποια απ' αυτά χρειάζεται κι' αυτό είναι λίγο οξύμωρο !

  Επανέρχομαι στην ουσία του θέματος , αφού διατηρώ τις καλύτερες εντυπώσεις από το M mount της Canon , ενώ το μόνο που με χαλούσε βάσει μοντέλου ήταν η έλλειψη viewfinder , σε ερασιτεχνικό επίπεδο βρίσκω το σύνολο πολύ αξιόλογο , με πληθώρα after market παρελκόμενα , με φοβερή διάρκεια μπαταρίας αν όχι μνημειώδη , όπου δεν ήμουν αναγκασμένος να φορτίζω από βραδύς για το ου μη γένοιτο , θα έβλεπα πολύ σοβαρά την αγορά του γνήσιου αντάπτορα για να δουλεύω με φακούς ef / ef - s όπου πιστεύω θα έβλεπα αρκετή διαφορά στο τελικό αποτέλεσμα και μιλάω για φακούς σειράς L , δεν θα με χαλούσε καθόλου η ιδέα να συνδυάσω με το σώμα μιάς full frame DSLR της Canon , ενώ θα προσπαθούσα να εξαντλήσω τις δυνατότητες του σώματος , αν μάλιστα το κλείστρο του φτάνει σε 1/8000 κάτι που δεν γνωρίζω τότε μιλάμε για βούτυρο στο ψωμί μου . Θα δοκίμαζα νυχτερινές λήψεις με τρίποδα και ντεκλανσέρ ........ θα δοκίμαζα κάποια φίλτρα στους φακούς ...... 

   Καλά , για το focus peaking της Canon στα συγκεκριμένα σώματα , ότι και να πω θα είναι λίγο . 

  

 

 

18 λεπτά πριν, babisskg είπε

     Διαχωρίζω το επίπεδο του απλού η και προχωρημένου ερασιτέχνη , ο οποίος δεν βιοπορίζεται από την φωτογραφία σε σχέση με έναν επαγγελματία , ο οποίος για άλλους πολύ πιο πρακτικούς λόγους επιβάλλεται να επενδύσει στο αντικείμενο κι' έχει χίλιους λόγους για να το κάνει .

   Δεν αρνούμαι την αξία του νεότερου , τεχνολογικά πιο προχωρημένου εξοπλισμού , κάτι που δεν αμφισβητείται , διατηρώ τις ενστάσεις μου σε κάποια σενάρια όπου κάποιος ξεκινάει να επενδύσει στο νεότερο , στον δρόμο ανακαλύπτει πως " Είναι πολλά τα λεφτά Άρη " κι' εκεί αρχίζουν οι εκπτώσεις του είδους , έλα μωρέ καλό είναι και το μικρότερο μοντέλο , καλός είναι και ο κιτ φακός , γιατί να δώσω ένα χιλιάρικο ενώ γίνεται η δουλειά μου και με τα μισά λεφτά ........ όπου θα απαντήσω , αφού γινόταν η δουλειά σου και με τα μισά λεφτά τι το ήθελες το νεότερο ....... η ακόμη χειρότερα ....... θα μιλήσω για μεταξωτά εσώρουχα τα οποία θέλουν και τους ανάλογους ......... 

  Είναι τελείως διαφορετικά πράγματα , αυτό που μπορώ , αυτό που θα ήθελα κι' αυτό που πραγματικά χρειάζομαι . Παραμένει μία πραγματικότητα πως την ίδια στιγμή που πολύς κόσμος γνωρίζει καλά αρκετά τεχνικά θέματα , την ίδια στιγμή δεν γνωρίζει πόσα και ποια απ' αυτά χρειάζεται κι' αυτό είναι λίγο οξύμωρο !

  Επανέρχομαι στην ουσία του θέματος , αφού διατηρώ τις καλύτερες εντυπώσεις από το M mount της Canon , ενώ το μόνο που με χαλούσε βάσει μοντέλου ήταν η έλλειψη viewfinder , σε ερασιτεχνικό επίπεδο βρίσκω το σύνολο πολύ αξιόλογο , με πληθώρα after market παρελκόμενα , με φοβερή διάρκεια μπαταρίας αν όχι μνημειώδη , όπου δεν ήμουν αναγκασμένος να φορτίζω από βραδύς για το ου μη γένοιτο , θα έβλεπα πολύ σοβαρά την αγορά του γνήσιου αντάπτορα για να δουλεύω με φακούς ef / ef - s όπου πιστεύω θα έβλεπα αρκετή διαφορά στο τελικό αποτέλεσμα και μιλάω για φακούς σειράς L , δεν θα με χαλούσε καθόλου η ιδέα να συνδυάσω με το σώμα μιάς full frame DSLR της Canon , ενώ θα προσπαθούσα να εξαντλήσω τις δυνατότητες του σώματος , αν μάλιστα το κλείστρο του φτάνει σε 1/8000 κάτι που δεν γνωρίζω τότε μιλάμε για βούτυρο στο ψωμί μου . Θα δοκίμαζα νυχτερινές λήψεις με τρίποδα και ντεκλανσέρ ........ θα δοκίμαζα κάποια φίλτρα στους φακούς ...... 

   Καλά , για το focus peaking της Canon στα συγκεκριμένα σώματα , ότι και να πω θα είναι λίγο . 

  

 

 

    Είμαι αναγκασμένος να πω πως κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί πως το ίδιο εύκολα μπορεί αύριο το πρωί η Canon να εγκαταλείψει το RF mount , όπως εγκατέλειψε το M mount κι' εκεί να έχουμε νέο δράμα , αφού το νέο mount κρίθηκε ποιό ποτιστικό , πιο αποδοτικό ανά στρέμμα και τα παρόμοια ........ είπε κανείς ΟΧΙ ? 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, babisskg είπε

     Διαχωρίζω το επίπεδο του απλού η και προχωρημένου ερασιτέχνη , ο οποίος δεν βιοπορίζεται από την φωτογραφία σε σχέση με έναν επαγγελματία , ο οποίος για άλλους πολύ πιο πρακτικούς λόγους επιβάλλεται να επενδύσει στο αντικείμενο κι' έχει χίλιους λόγους για να το κάνει .

   Δεν αρνούμαι την αξία του νεότερου , τεχνολογικά πιο προχωρημένου εξοπλισμού , κάτι που δεν αμφισβητείται , διατηρώ τις ενστάσεις μου σε κάποια σενάρια όπου κάποιος ξεκινάει να επενδύσει στο νεότερο , στον δρόμο ανακαλύπτει πως " Είναι πολλά τα λεφτά Άρη " κι' εκεί αρχίζουν οι εκπτώσεις του είδους , έλα μωρέ καλό είναι και το μικρότερο μοντέλο , καλός είναι και ο κιτ φακός , γιατί να δώσω ένα χιλιάρικο ενώ γίνεται η δουλειά μου και με τα μισά λεφτά ........ όπου θα απαντήσω , αφού γινόταν η δουλειά σου και με τα μισά λεφτά τι το ήθελες το νεότερο ....... η ακόμη χειρότερα ....... θα μιλήσω για μεταξωτά εσώρουχα τα οποία θέλουν και τους ανάλογους ......... 

  Είναι τελείως διαφορετικά πράγματα , αυτό που μπορώ , αυτό που θα ήθελα κι' αυτό που πραγματικά χρειάζομαι . Παραμένει μία πραγματικότητα πως την ίδια στιγμή που πολύς κόσμος γνωρίζει καλά αρκετά τεχνικά θέματα , την ίδια στιγμή δεν γνωρίζει πόσα και ποια απ' αυτά χρειάζεται κι' αυτό είναι λίγο οξύμωρο !

  Επανέρχομαι στην ουσία του θέματος , αφού διατηρώ τις καλύτερες εντυπώσεις από το M mount της Canon , ενώ το μόνο που με χαλούσε βάσει μοντέλου ήταν η έλλειψη viewfinder , σε ερασιτεχνικό επίπεδο βρίσκω το σύνολο πολύ αξιόλογο , με πληθώρα after market παρελκόμενα , με φοβερή διάρκεια μπαταρίας αν όχι μνημειώδη , όπου δεν ήμουν αναγκασμένος να φορτίζω από βραδύς για το ου μη γένοιτο , θα έβλεπα πολύ σοβαρά την αγορά του γνήσιου αντάπτορα για να δουλεύω με φακούς ef / ef - s όπου πιστεύω θα έβλεπα αρκετή διαφορά στο τελικό αποτέλεσμα και μιλάω για φακούς σειράς L , δεν θα με χαλούσε καθόλου η ιδέα να συνδυάσω με το σώμα μιάς full frame DSLR της Canon , ενώ θα προσπαθούσα να εξαντλήσω τις δυνατότητες του σώματος , αν μάλιστα το κλείστρο του φτάνει σε 1/8000 κάτι που δεν γνωρίζω τότε μιλάμε για βούτυρο στο ψωμί μου . Θα δοκίμαζα νυχτερινές λήψεις με τρίποδα και ντεκλανσέρ ........ θα δοκίμαζα κάποια φίλτρα στους φακούς ...... 

   Καλά , για το focus peaking της Canon στα συγκεκριμένα σώματα , ότι και να πω θα είναι λίγο . 

  

 

 

Να κάτι τέτοια γράφεις , και δεν με αφήνεις να ξεκολλήσω από το forum 😜.

Γράφεις καυστικά μεν , αλλά είναι αλήθειες όμως.......και η μεγαλύτερη αυτό με το μετάξι.👍

Και είναι πολύς ο κόσμος που αγοράζει μεταξωτά τον τελευταίο καιρό......🤫

Την καλήμερα μου από Holland.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια μικρή διαφορά μεταξύ επαγγελματία και χομπίστα . Ο επαγγελματίας αγοράζει εξαρχής τον εξοπλισμό που χρειάζεται για να κάνει όσα θέλει . Με μιας.

Οπότε ακόμη κι αν ένα σύστημα εγκαταληφθεί από τους κατασκευαστές, όσο δουλεύει δεν έχει λόγο να το εγκαταλήψει . ΚΑι το όσο δουλεύει , για pro συστήματα , μπορεί να είναι πάρα πολύ. 

Οι ερασιτέχνες χομπίστες , εμπλουτίζουν συνέχεια τον εξοπλισμό τους , για να δοκιμάζουν νέα πράγματα. Οπότε το τι υπάρχει διαθέσιμο στην αγορά και πόσο προσιτό είναι , έχει σημασία. Προσωπικά αυτή τη στιγμή, βλέπω φακούς για dslr να πωλούνται μεταχειρισμένοι , πολύ ακριβότερα , από όσο μπορούσα να τους βρω το 2019 ή και το 2020 καινούριους , εγώ προσωπικά. Λαμβάνοντας υπόψη αγορές από εξωτερικό , grey imports κτλ. Δεν είναι ανεκτό αυτό για μένα . 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Snorky.GR είπε

Να κάτι τέτοια γράφεις , και δεν με αφήνεις να ξεκολλήσω από το forum 😜.

Γράφεις καυστικά μεν , αλλά είναι αλήθειες όμως.......και η μεγαλύτερη αυτό με το μετάξι.👍

Και είναι πολύς ο κόσμος που αγοράζει μεταξωτά τον τελευταίο καιρό......🤫

Την καλήμερα μου από Holland.

    Καλημέρα στους παροικουντες την Ολλανδία , με υγεία πριν οτιδήποτε άλλο . 

    Το αρχικό ζήτημα παραμένει , με βάση την θέση του νηματοθετη ο οποίος αγόρασε την M100 με κριτήριο τον όγκο και το βάρος , πολύ λογικό , ενώ τώρα είναι σε δίλημμα αν πρέπει να την αντικαταστήσει με κάτι άλλο η να προχωρήσει σε αγορά τηλεφακού . 

  Το ζήτημα δεν είναι τα χρήματα , αφού χρήματα υπάρχουν φυσικά , αλλά όπως εξήγησα είναι άλλο πράγμα αυτό που θα ήθελα , αυτό που μπορώ κι' αυτό που πραγματικά χρειάζομαι σε απόλυτη συνάφεια με το οικονομικό μέρος το οποίο κανείς ( ερασιτέχνης ) δεν μπορεί να αγνοήσει .

   Στην θέση του νηματοθετη , θα έβρισκα έναν όσο πιο οικονομικό μπορούσα 55 - 250 η όπως λέγεται για M mount , εκμεταλλευόμενος την εγκατάλειψη ( sic ) του συστήματος , με την λογική πως θα πετύχω τα καλύτερα αποτελέσματα , αφού ο φακός σχεδιάστηκε εξαρχής για το σύστημα . Αργότερα κι' αφού είχα καθορίσει τις πραγματικές μου ανάγκες , είτε θα έμενα ως είχα , είτε θα προχωρούσα σε κάποιο άλλο βήμα . Νομίζω πως είναι ότι συμφερότερο σ' αυτό το στάδιο .

5 λεπτά πριν, Dr_73 είπε

Μια μικρή διαφορά μεταξύ επαγγελματία και χομπίστα . Ο επαγγελματίας αγοράζει εξαρχής τον εξοπλισμό που χρειάζεται για να κάνει όσα θέλει . Με μιας.

Οπότε ακόμη κι αν ένα σύστημα εγκαταληφθεί από τους κατασκευαστές, όσο δουλεύει δεν έχει λόγο να το εγκαταλήψει . ΚΑι το όσο δουλεύει , για pro συστήματα , μπορεί να είναι πάρα πολύ. 

Οι ερασιτέχνες χομπίστες , εμπλουτίζουν συνέχεια τον εξοπλισμό τους , για να δοκιμάζουν νέα πράγματα. Οπότε το τι υπάρχει διαθέσιμο στην αγορά και πόσο προσιτό είναι , έχει σημασία. Προσωπικά αυτή τη στιγμή, βλέπω φακούς για dslr να πωλούνται μεταχειρισμένοι , πολύ ακριβότερα , από όσο μπορούσα να τους βρω το 2019 ή και το 2020 καινούριους , εγώ προσωπικά. Λαμβάνοντας υπόψη αγορές από εξωτερικό , grey imports κτλ. Δεν είναι ανεκτό αυτό για μένα . 

     Δεν μας λες τι χρειάζεσαι ....... τι χρειάζεσαι , όχι τι θα ήθελες !

Επεξ/σία από babisskg
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, babisskg είπε

    Καλημέρα στους παροικουντες την Ολλανδία , με υγεία πριν οτιδήποτε άλλο . 

    Το αρχικό ζήτημα παραμένει , με βάση την θέση του νηματοθετη ο οποίος αγόρασε την M100 με κριτήριο τον όγκο και το βάρος , πολύ λογικό , ενώ τώρα είναι σε δίλημμα αν πρέπει να την αντικαταστήσει με κάτι άλλο η να προχωρήσει σε αγορά τηλεφακού . 

  Το ζήτημα δεν είναι τα χρήματα , αφού χρήματα υπάρχουν φυσικά , αλλά όπως εξήγησα είναι άλλο πράγμα αυτό που θα ήθελα , αυτό που μπορώ κι' αυτό που πραγματικά χρειάζομαι σε απόλυτη συνάφεια με το οικονομικό μέρος το οποίο κανείς ( ερασιτέχνης ) δεν μπορεί να αγνοήσει .

   Στην θέση του νηματοθετη , θα έβρισκα έναν όσο πιο οικονομικό μπορούσα 55 - 250 η όπως λέγεται για M mount , εκμεταλλευόμενος την εγκατάλειψη ( sic ) του συστήματος , με την λογική πως θα πετύχω τα καλύτερα αποτελέσματα , αφού ο φακός σχεδιάστηκε εξαρχής για το σύστημα . Αργότερα κι' αφού είχα καθορίσει τις πραγματικές μου ανάγκες , είτε θα έμενα ως είχα , είτε θα προχωρούσα σε κάποιο άλλο βήμα . Νομίζω πως είναι ότι συμφερότερο σ' αυτό το στάδιο .

Σοφή η απάντηση μεν , αλλά........ο νηματοθέτης είπε όμως και κάτι άλλο επίσης σημαντικό, ότι δεν έχει εμπειρία, και εμείς εδώ( οι περισσότεροι τουλάχιστον) απαντάμε με βάση το δικό μας έμπειρο background, και προσπαθούμε να το περάσουμε σε ένα μη έμπειρο......δεν μπορώ να πω ότι πετυχαίνει πάντα...η προσπάθεια πάντως μετράει.

Ναι Μπαμπη,.....με υγεία πριν οτιδήποτε άλλο...και όρεξη για ζωή και φωτογραφία.....πως τα έχω μπερδέψει έτσι αυτά τα δυο?....δεν το έχω καταλάβει ακόμα.😜

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, Dr_73 είπε

Μια μικρή διαφορά μεταξύ επαγγελματία και χομπίστα . Ο επαγγελματίας αγοράζει εξαρχής τον εξοπλισμό που χρειάζεται για να κάνει όσα θέλει . Με μιας.

Οπότε ακόμη κι αν ένα σύστημα εγκαταληφθεί από τους κατασκευαστές, όσο δουλεύει δεν έχει λόγο να το εγκαταλήψει . ΚΑι το όσο δουλεύει , για pro συστήματα , μπορεί να είναι πάρα πολύ. 

Οι ερασιτέχνες χομπίστες , εμπλουτίζουν συνέχεια τον εξοπλισμό τους , για να δοκιμάζουν νέα πράγματα. Οπότε το τι υπάρχει διαθέσιμο στην αγορά και πόσο προσιτό είναι , έχει σημασία. Προσωπικά αυτή τη στιγμή, βλέπω φακούς για dslr να πωλούνται μεταχειρισμένοι , πολύ ακριβότερα , από όσο μπορούσα να τους βρω το 2019 ή και το 2020 καινούριους , εγώ προσωπικά. Λαμβάνοντας υπόψη αγορές από εξωτερικό , grey imports κτλ. Δεν είναι ανεκτό αυτό για μένα . 

    Για να είμαι ακριβοδίκαιος , δεν χρειάζομαι δυνατότητα καταγραφής βίντεο σαν χαρακτηριστικό , καμία μηχανή μου μέχρι τώρα δεν έχει ούτε δευτερόλεπτο καταγραφής , εκτός και πάτησα κάτι κατά λάθος κι' αυτό από κακή θέση του διακόπτη .

  Δεν χρειάζομαι ISO κατηγορίας 25000 και άνω , μου φτάνουν και τα 3200 κι' αν .

  Δεν χρειάζομαι flip η tilt screen , αφήνω λίγους πόντους για την tilt .

  Δεν χρειάζομαι ηλεκτρονικό κλείστρο .

  Δεν χρειάζομαι ηλεκτρονικό viewfinder κι' εδώ δεν αφήνω κανέναν πόντο .

  Δεν χρειάζομαι πάρα πολλά σε αριθμό σημεία εστίασης .

  Δεν χρειάζομαι autofocus μηχανισμό με eye detection κλπ .

  Και άλλα πολλά , τα οποία φυσικά δεν είναι τίποτε περισσότερο από την δική μου θέση και εκτίμηση , τίποτε περισσότερο η λιγότερο με σκοπό να βοηθήσουν τον νηματοθετη να ξεκαθαρίσει την εικόνα γύρω από την αναζήτηση του κι' αν του φανούν χρήσιμα ακόμη καλύτερα .

  Όσο για το τι θα ήθελα ....... την Άρτα και τα Γιάννενα τουλάχιστον ........ 

19 λεπτά πριν, Snorky.GR είπε

Σοφή η απάντηση μεν , αλλά........ο νηματοθέτης είπε όμως και κάτι άλλο επίσης σημαντικό, ότι δεν έχει εμπειρία, και εμείς εδώ( οι περισσότεροι τουλάχιστον) απαντάμε με βάση το δικό μας έμπειρο background, και προσπαθούμε να το περάσουμε σε ένα μη έμπειρο......δεν μπορώ να πω ότι πετυχαίνει πάντα...η προσπάθεια πάντως μετράει.

Ναι Μπαμπη,.....με υγεία πριν οτιδήποτε άλλο...και όρεξη για ζωή και φωτογραφία.....πως τα έχω μπερδέψει έτσι αυτά τα δυο?....δεν το έχω καταλάβει ακόμα.😜

    Δεν μου είναι πρόβλημα να το περάσω 😎😎😎

18 λεπτά πριν, babisskg είπε

    Για να είμαι ακριβοδίκαιος , δεν χρειάζομαι δυνατότητα καταγραφής βίντεο σαν χαρακτηριστικό , καμία μηχανή μου μέχρι τώρα δεν έχει ούτε δευτερόλεπτο καταγραφής , εκτός και πάτησα κάτι κατά λάθος κι' αυτό από κακή θέση του διακόπτη .

  Δεν χρειάζομαι ISO κατηγορίας 25000 και άνω , μου φτάνουν και τα 3200 κι' αν .

  Δεν χρειάζομαι flip η tilt screen , αφήνω λίγους πόντους για την tilt .

  Δεν χρειάζομαι ηλεκτρονικό κλείστρο .

  Δεν χρειάζομαι ηλεκτρονικό viewfinder κι' εδώ δεν αφήνω κανέναν πόντο .

  Δεν χρειάζομαι πάρα πολλά σε αριθμό σημεία εστίασης .

  Δεν χρειάζομαι autofocus μηχανισμό με eye detection κλπ .

  Και άλλα πολλά , τα οποία φυσικά δεν είναι τίποτε περισσότερο από την δική μου θέση και εκτίμηση , τίποτε περισσότερο η λιγότερο με σκοπό να βοηθήσουν τον νηματοθετη να ξεκαθαρίσει την εικόνα γύρω από την αναζήτηση του κι' αν του φανούν χρήσιμα ακόμη καλύτερα .

  Όσο για το τι θα ήθελα ....... την Άρτα και τα Γιάννενα τουλάχιστον ........ 

    Δεν μου είναι πρόβλημα να το περάσω 😎😎😎

     Αυτό που με εξιτάρει εντός εισαγωγικών , είναι πως ενώ όλοι λίγο πολύ είναι γνώστες του πως είναι στημένο ένα τέτοιο έμπορο/τεχνολογικό παιχνίδι , αυτό δλδ με τις φωτογραφικές μηχανές των εταιρειών αλλά και τους φακούς , όπου έχουν απ' όλα τα μοντέλα με λιγότερα η περισσότερα σε δυνατότητες και χαρακτηριστικά και γκάμα τιμών για να μην ξεφύγει κανείς τελικά , αυτό πέθανε κι' αυτό δεν πέθανε  εντούτοις ......... κόσμος και κοσμάκης προσπαθεί να αναλύσει τα τι και τα πως ....... αντί να πει ξεκάθαρα ....... μέχρι εκεί φτάνει η τσέπη μου βρε αδερφέ .......... τι να κάνουμε τώρα δλδ .......... 

   Σωστά ειπώθηκε ....... το σκότωσαν ...... με σκοπό να με βάλουν στο λούκι ..... ενώ είναι βέβαιο πως θα σκοτώσουν και το επόμενο ....... 

   Ευτυχώς βγήκε η νέα Z500 η οποία έχει μεταξύ άλλων και ISO σε επίπεδα των 9.999.999 ....... ενώ στο hot shoe το οποίο καταργήθηκε έχει πλέον θέση για κάρτα SIM ώστε να υπάρχει απευθείας σύνδεση με δίκτυο κλπ ....... 

   Πόσο κάνει η Z500 ? Τι θα πει πόσο κάνει , όσο κάνει ......... αν την χρειάζεσαι να την αγοράσεις ....... δλδ αυτοί που την έφτιαξαν και την πουλάνε ....... κλέφτες θα γίνουν ? 

 

 

 

 

 

 

 

 

22 λεπτά πριν, babisskg είπε

    Για να είμαι ακριβοδίκαιος , δεν χρειάζομαι δυνατότητα καταγραφής βίντεο σαν χαρακτηριστικό , καμία μηχανή μου μέχρι τώρα δεν έχει ούτε δευτερόλεπτο καταγραφής , εκτός και πάτησα κάτι κατά λάθος κι' αυτό από κακή θέση του διακόπτη .

  Δεν χρειάζομαι ISO κατηγορίας 25000 και άνω , μου φτάνουν και τα 3200 κι' αν .

  Δεν χρειάζομαι flip η tilt screen , αφήνω λίγους πόντους για την tilt .

  Δεν χρειάζομαι ηλεκτρονικό κλείστρο .

  Δεν χρειάζομαι ηλεκτρονικό viewfinder κι' εδώ δεν αφήνω κανέναν πόντο .

  Δεν χρειάζομαι πάρα πολλά σε αριθμό σημεία εστίασης .

  Δεν χρειάζομαι autofocus μηχανισμό με eye detection κλπ .

  Και άλλα πολλά , τα οποία φυσικά δεν είναι τίποτε περισσότερο από την δική μου θέση και εκτίμηση , τίποτε περισσότερο η λιγότερο με σκοπό να βοηθήσουν τον νηματοθετη να ξεκαθαρίσει την εικόνα γύρω από την αναζήτηση του κι' αν του φανούν χρήσιμα ακόμη καλύτερα .

  Όσο για το τι θα ήθελα ....... την Άρτα και τα Γιάννενα τουλάχιστον ........ 

    Δεν μου είναι πρόβλημα να το περάσω 😎😎😎

     Αυτό που με εξιτάρει εντός εισαγωγικών , είναι πως ενώ όλοι λίγο πολύ είναι γνώστες του πως είναι στημένο ένα τέτοιο έμπορο/τεχνολογικό παιχνίδι , αυτό δλδ με τις φωτογραφικές μηχανές των εταιρειών αλλά και τους φακούς , όπου έχουν απ' όλα τα μοντέλα με λιγότερα η περισσότερα σε δυνατότητες και χαρακτηριστικά και γκάμα τιμών για να μην ξεφύγει κανείς τελικά , αυτό πέθανε κι' αυτό δεν πέθανε  εντούτοις ......... κόσμος και κοσμάκης προσπαθεί να αναλύσει τα τι και τα πως ....... αντί να πει ξεκάθαρα ....... μέχρι εκεί φτάνει η τσέπη μου βρε αδερφέ .......... τι να κάνουμε τώρα δλδ .......... 

   Σωστά ειπώθηκε ....... το σκότωσαν ...... με σκοπό να με βάλουν στο λούκι ..... ενώ είναι βέβαιο πως θα σκοτώσουν και το επόμενο ....... 

   Ευτυχώς βγήκε η νέα Z500 η οποία έχει μεταξύ άλλων και ISO σε επίπεδα των 9.999.999 ....... ενώ στο hot shoe το οποίο καταργήθηκε έχει πλέον θέση για κάρτα SIM ώστε να υπάρχει απευθείας σύνδεση με δίκτυο κλπ ....... 

   Πόσο κάνει η Z500 ? Τι θα πει πόσο κάνει , όσο κάνει ......... αν την χρειάζεσαι να την αγοράσεις ....... δλδ αυτοί που την έφτιαξαν και την πουλάνε ....... κλέφτες θα γίνουν ? 

 

 

 

 

 

 

 

 

     Και για τον νηματοθετη , βλέπω ήδη στο mpb.com γύρω στο 200αρι κάποιους ef - m 55 - 200 , όπου με βάση το crop της μηχανής είναι μιά χαρά 80 - 300 χοντρικά .

    Αν και είδα και τον 22αρη , αλλά και τον 11 - 22 τον οποίο μάλλον θα προτιμούσα σε επόμενο στάδιο .

Επεξ/σία από babisskg
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...