Προς το περιεχόμενο

Starfield [PC]


Balantakos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 minutes ago, just_a_dude said:

σορρυ, δεν κατάλαβα τι εννοείς

Στο παιχνίδι λέω πας στην Γη, υπάρχει, ακατοίκητη μεν αλλά υπάρχει δε.
Στην πραγματικότητα δες έναν περιοδικό πίνακα πόσο στοιχεία έχει.
Πας στο παιχνίδι στην Γη και θα βρεις 3 αν θυμάμαι καλά στο σύνολο. Αν αυτό δεν είναι wow moment τι είναι;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, comfuzio είπε

Στο παιχνίδι λέω πας στην Γη, υπάρχει, ακατοίκητη μεν αλλά υπάρχει δε.
Στην πραγματικότητα δες έναν περιοδικό πίνακα πόσο στοιχεία έχει.
Πας στο παιχνίδι στην Γη και θα βρεις 3 αν θυμάμαι καλά στο σύνολο. Αν αυτό δεν είναι wow moment τι είναι;

α ναι όντως. όλοι οι πλανήτες έχουν λίγα στοιχεία πάντως. Αυτό μπορεί να εξηγηθεί γιατί και καλά βρίσκεις και μπορείς να εξορύξεις μόνο στοιχεία που είναι στην επιφάνεια ή μέσα σε σπηλιές. Μπορεί αν σκάψεις το βυθό ωκεανών ή ανοίξεις ορυχεία στα 2000μ μέσα στη Γη να υπάρχουν και άλλα, αλλά δεν μπορείς. Δεν έχεις το equipment. Σίγουρα όμως θα μπορούσαν να έχουν μεγαλύτερη ποικιλία στα χημικά στοιχεία, στην χλωρίδα και πανίδα και στα assets. Ενώ είναι πολύ όμορφα σχεδιασμένα, είναι λίγα και βρίσκεις συνεχώς τα ίδια και τα ίδια.

Μιας και πιάσαμε τα αρνητικά, φαίνεται όμως ότι το game έχει σχεδιαστεί με κάπως πρόχειρο ή αφελή τρόπο. Δεν ξέρω αν φταίει η μηχανή ή απλά να τα έξυναν. Παράδειγματα:

1. Πάω σε ένα outpost καθαρίζω τους πάντες και μετά μιλάω με κάτι φιλικά NPC που μου λένε "αν δεν ήσασταν εσείς οι 2 θα ήμασταν νεκροί" και ήμουν μόνος. Το game θεωρούσε ότι θα είμαι με companion και δεν φτιάξανε και διάλογο για το NPC σε περίπτωση που είσαι μόνος.

2. Όταν πρέπει να μιλήσεις σε NPC ή σε companion για να συνεχίσει το quest είναι λίγο τυχαίο το πως γίνεται trigger ο διάλογος. Άλλες φορές πρέπει να πας και να πατήσεις Ε για να μιλήσεις ενώ άλλες φορές αν πλησιάσεις κοντά στον NPC ξεκινάει αυτόματα ο διάλογος. Και κάποιες φορές πριν μιλήσω ψάχνω την περιοχή για loot και σε κάποια φάση αν πλησιάσω το NPC ξεκινάει ο διάλογος από μόνος του αλλά εγώ είμαι πίσω από το NPC και απλά βλέπω την πλάτη του ενώ μου μιλάει.

3. Όταν προσγειώνεσαι κάπου μετά το cutscene σε βγάζει είτε μέσα στο ship είτε κατευθείαν έξω, αλλά αυτό είναι τυχαίο. Και καμιά φορά καταλήγεις έξω από το ship χωρίς στολή.

4. Μιας και το game είναι rpg εγώ κάποιες φορές θέλω για παράδειγμα να πω στο NPC ότι συμφωνώ κάνω αυτό που μου λέει (π.χ. να πάω να πω κάτι σε έναν άλλο) αλλά εγώ θέλω είτε να πω ψέμματα ότι το έκανα ή να κάνω κάτι άλλο για προσωπικό μου όφελος και δεν έχει πάντα την επιλογή Lie. Λογικά γιατί μετά θα έπρεπε να φτιάξουν άλλη ακολουθία γεγονότων και απλά δεν ασχολήθηκαν, και σε κάποια quests μπορείς ενώ σε κάποια άλλα όχι. Και γενικά μπορεί να βλέπεις 4 επιλογές στο διάλογο αλλά πολλές φορές μια είναι αυτή που προχωράει το quest, ή ακόμη και άλλη επιλογή να διαλέξεις στο τέλος πάντα καταλήγεις σε αυτή τη μία ή ο NPC απαντάει άσχετα, θεωρώντας ότι έχεις διαλέξει αυτή τη μόνη επιλογή που προχωράει το quest. Γιατί πάλι θα έπρεπε να φτιάξουν διακλάδωση στο story σε άλλη περίπτωση.

5. Δεν μπορείς να κάνεις cycle τα όπλα με το mouse wheel λολ.

6. Τo enemy AI είναι πανηλίθιο, το χειρότερο που έχω δει σε game. Όταν σε βλέπουν είτε κάθονται σαν χάνοι για μερικά δευτερόλεπτα, μετά λένε κάτι του στυλ "oh now you meet your death" και μετά πυροβολάνε, είτε απλά τρέχουν χωρίς λόγο προς την αντίθετη κατεύθυνση και τους ρίχνεις στην πλάτη easy. Ενώ άλλες φορές κρύβονται πίσω από μια λαμαρίνα π.χ. αλλά κάνουν clip μέσα από το geometry και μπορείς να τους πετύχεις κανονικά.

7. Αssets όπως φράχτες ή κάγκελα είναι πολλές φορές solid objects με transparent textures όποτε δεν μπορείς να πυροβολήσεις από μέσα τους και το NPC κρύβεται πίσω από τα κάγκελα γιατί το game θεωρεί ότι είναι ένας συμπαγές τοίχος στην ουσία. Και τον βλέπεις τον άλλον κανονικά αλλά οι σφαίρες δεν περνάνε και δείχνει εντελώς χαζό και πρόχειρο.

Αυτά δεν θα έπρεπε να υπάρχουν ειδικά από μια εταιρεία δις σαν τη Bethesda που έχει και backing από τη Microsoft που έχει net worth μεγαλύτερο και από το ΑΕΠ κάποιων χωρών να 'ούμε.

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, just_a_dude είπε

Αυτά δεν θα έπρεπε να υπάρχουν ειδικά από μια εταιρεία δις σαν τη Bethesda

Πάντως ότι ανέφερες σαν αρνητικά είναι 100% Bethesda :P Θα μου έκανε εντύπωση αν ΔΕΝ είχε τέτοια θέματα ένας τίτλος της.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, BlueBlade είπε

Πάντως ότι ανέφερες σαν αρνητικά είναι 100% Bethesda :P Θα μου έκανε εντύπωση αν ΔΕΝ είχε τέτοια θέματα ένας τίτλος της.

 

Ε δεν θα έπρεπε να υπάρχουν. Κάποια στιγμή πρέπει να τα φτιάξουν, 2023 βγήκε το game. Επειδή έχω παίξει και το fallout 4, το Starfield που φαίνεται ακριβώς το ίδιο απλά με καλύτερα γραφικά. Αλλά η αίσθηση στον χειρισμό, τα animations και όλα τα ότι να 'ναι που γίνονται είναι ακριβώς τα ίδια με το fallout. Λογικό βέβαια αφού έχουν την ίδια μηχανή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Ε δεν θα έπρεπε να υπάρχουν. Κάποια στιγμή πρέπει να τα φτιάξουν, 2023 βγήκε το game. Επειδή έχω παίξει και το fallout 4, το Starfield που φαίνεται ακριβώς το ίδιο απλά με καλύτερα γραφικά. Αλλά η αίσθηση στον χειρισμό, τα animations και όλα τα ότι να 'ναι που γίνονται είναι ακριβώς τα ίδια με το fallout. Λογικό βέβαια αφού έχουν την ίδια μηχανή.

Ναι συμφωνώ. Κάποια στιγμή πρέπει είτε να αλλάξουν είτε να αναβαθμίσουν την μηχανή γραφικών.

Δεν καταλαβαινω βέβαια αν είναι δύσκολο να γίνει ή αν απλά αδιαφορούν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eγω το έπιασα το game το Δεκέμβρη,σαν overall experience το διασκέδασα αν και δεν ασχολήθηκα ιδιαιτερα με outpost building,ship customization κτλ.Δεν περίμενα έτσι και αλλιώς καμιά deep rpg εμπειρία λόγω του είδους,αλλά αυτό που με σκοτώνει,μια και το ξαναπιάνω που και που ανάλογα με την όρεξη,είναι οπως ανεφερε και ο συμφορουμίτης πιο πάνω η απουσία βασικών QoL πραγμάτων  .
Mini map με τα διαφορα places of interest ή τα stores στις πόλεις.
Galactic map που να σου δείχνει τις πόλεις με το ονοματα τους
Κανονική δυνατότητα να κάνεις unfav ενα οπλο μεσω keybindng
inventory system
Διαθέσιμα credits στους vendors και οτι πρέπει να περιμένεις in game για να κάνουν restock
Το παιχνίδι δεν είναι κακό έχει τις στιγμές του ,έχει και τις αδυναμίες του.
Γενικά περνάω καλά οταν παίζω.
Θα μπορούσε όμως να ηταν αριστουργημα.
Το καλό είναι οτι εχουν σκοπό να το υποστηρίξουν περαιτέρω μια ανακοίνωσαν 3μηνα updates αν δεν κάνω λάθος 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/2/2024 στις 12:50 ΠΜ, just_a_dude είπε

Καλά ας δούμε πως θα είναι το Starfield 3 χρόνια μετά το launch, γιατί και το CP77 δεν ήταν έτσι. Αν και δεν έχω πολλές ελπίδες ότι θα αλλάξουν πράγματα σε βάθος, αν κρίνω από τα προηγούμενα Bethesda games.

Δε φτιάχνει το παιχνίδι, εκτός αν τα σβήσουν όλα και ξεκινήσουν από την αρχή κάτι νέο.

Το CP2077 είχε πρόβλημα στη λειτουργία του ως παιχνίδι με bugs τα οποία μπορούσαν να φτιαχθούν από την προγραμματιστική ομάδα του. Εδώ έχουμε θέμα με τη δομή του παιχνιδιού και αυτό δε φτιάχνεται. Έτσι πιστεύω τουλάχιστον.

Εδώ το παρατάνε οι modders τι να πούμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Armoral είπε

Δε φτιάχνει το παιχνίδι, εκτός αν τα σβήσουν όλα και ξεκινήσουν από την αρχή κάτι νέο.

Το CP2077 είχε πρόβλημα στη λειτουργία του ως παιχνίδι με bugs τα οποία μπορούσαν να φτιαχθούν από την προγραμματιστική ομάδα του. Εδώ έχουμε θέμα με τη δομή του παιχνιδιού και αυτό δε φτιάχνεται. Έτσι πιστεύω τουλάχιστον.

Εδώ το παρατάνε οι modders τι να πούμε.

Ναι αλλαγές στη δομή δύσκολο να γίνουν. Για game pass και σε φάση sandbox που παίζω εγώ και κάνω ότι να 'ναι για να περνάει η ώρα ευχάριστα μου αρέσει. Θα βγει και DLC που εντάξει δεν παίζει να έχει χειρότερο story από το base game λολ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, just_a_dude είπε

Ναι αλλαγές στη δομή δύσκολο να γίνουν. Για game pass και σε φάση sandbox που παίζω εγώ και κάνω ότι να 'ναι για να περνάει η ώρα ευχάριστα μου αρέσει. Θα βγει και DLC που εντάξει δεν παίζει να έχει χειρότερο story από το base game λολ.

Αν θέλεις να περνά η ώρα ευχάριστα βάλε ένα κανονικό παιχνίδι ή κάνε διαφορετικά runs στο Baldur's Gate III.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Armoral είπε

Αν θέλεις να περνά η ώρα ευχάριστα βάλε ένα κανονικό παιχνίδι ή κάνε διαφορετικά runs στο Baldur's Gate III.

δεν είναι space-nasa themed αυτά.

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Armoral είπε

Dead Space σειρά, The Callisto Protocol, Mass Effect Legendary Edition.

Είναι άλλο στυλ, τα 2 πρώτα είναι horror. Τo mass effect το είδα δοκιμάσει αλλά παρόλο που και καλά είναι remake-remaster ή δεν ξέρω πως το λένε, φαίνεται σαν game του 2008 με ένα πρόχειρο texture mod. Και είναι πιο sci-fi με έμφαση στο fiction. Εγώ θέλω πιο πολύ το science κομμάτι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Armoral είπε

Dead Space σειρά, The Callisto Protocol, Mass Effect Legendary Edition.

Δεν είναι καν rpgια τα 2 πρώτα ρε λόκο μου αυτά.

Είπαμε να πούμε, αλλά μη το ξεφτιλίσουμε.

Επεξ/σία από xtrmsnpr
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...