Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, έχω ένα Corolla 1.6 του 2005 με 275.000χλμ. Γενικά το αμάξι πάει καλά και δείχνει τι σημαίνει Toyota αλλά εδώ και καμία βδομάδα +, κάπου μπουκώνει μετά τις 2.5k στροφές και μουγκρίζει αν του δίνεις γκάζι.. μετά τις 3.500 τραβάει καλύτερα αλλά και πάλι δεν κάνει φυσιολογικό ήχο. Σκέφτομαι καύσιμο η μήπως μας άφησε ο καταλύτης. Εσείς τι λέτε ; Επίσης ένα ακόμα θέμα που δεν έχει βρεθεί λύση είναι ότι με νεκρά και το αμάξι σε στάση αν ανεβάσω στροφές μεταξύ 2 και 3 χιλιάδων το αμάξι τρέμει, σαν κάτι μα συγχρονίζει αλλά δεν βρίσκουμε τι. Στο διαγνωστικό για αυτό το δεύτερο θέμα δεν είχαμε βρει τίποτα απολύτως. Μαζί με το τελευταίο γίνεται και το άλλο χωρίς να έχω παρατηρήσει αν ξεκίνησαν μαζί η αν αυτό γινόταν πιο παλιά. Όταν σκάει το δεξί μέρος σε λακκούβα (το μπροστά) η αν αλλάζοντας ταχύτητα δεν αφήσω καλά συμπλέκτη και ζοριστεί το μοτέρ, η στο ξεκίνημα ξεκινήσει οριακά και ζοριστεί να σβήσει κάνει ένα τρίξιμο σαν μεταλλικό. Τι έχετε να πείτε ;

Δημοσ.

Το τρεμουλο που λες κατι σαν ρεταρισμα και να υπολειτουργει το αμαξι ? Ισως για αρχη κοιταγα μπουζι / πολλαπλασιαστη

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, vkokkalisA57 είπε

Καλησπέρα, έχω ένα Corolla 1.6 του 2005 με 275.000χλμ. Γενικά το αμάξι πάει καλά και δείχνει τι σημαίνει Toyota αλλά εδώ και καμία βδομάδα +, κάπου μπουκώνει μετά τις 2.5k στροφές και μουγκρίζει αν του δίνεις γκάζι.. μετά τις 3.500 τραβάει καλύτερα αλλά και πάλι δεν κάνει φυσιολογικό ήχο. Σκέφτομαι καύσιμο η μήπως μας άφησε ο καταλύτης. Εσείς τι λέτε ; Επίσης ένα ακόμα θέμα που δεν έχει βρεθεί λύση είναι ότι με νεκρά και το αμάξι σε στάση αν ανεβάσω στροφές μεταξύ 2 και 3 χιλιάδων το αμάξι τρέμει, σαν κάτι μα συγχρονίζει αλλά δεν βρίσκουμε τι. Στο διαγνωστικό για αυτό το δεύτερο θέμα δεν είχαμε βρει τίποτα απολύτως. Μαζί με το τελευταίο γίνεται και το άλλο χωρίς να έχω παρατηρήσει αν ξεκίνησαν μαζί η αν αυτό γινόταν πιο παλιά. Όταν σκάει το δεξί μέρος σε λακκούβα (το μπροστά) η αν αλλάζοντας ταχύτητα δεν αφήσω καλά συμπλέκτη και ζοριστεί το μοτέρ, η στο ξεκίνημα ξεκινήσει οριακά και ζοριστεί να σβήσει κάνει ένα τρίξιμο σαν μεταλλικό. Τι έχετε να πείτε ;

Διάγνωση εξ αποστάσεως έτσι όπως τα παρουσιάζεις δεν γίνεται.

  • Like 1
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, soteras είπε

Το τρεμουλο που λες κατι σαν ρεταρισμα και να υπολειτουργει το αμαξι ? Ισως για αρχη κοιταγα μπουζι / πολλαπλασιαστη

Όχι όχι, δεν ρεταρει. Πολλαπλασιαστές μπουζί είναι οκ. Και τα ηλετρολογικα αυτά είναι τσεκαρισμένα…

Δημοσ.
Μόλις τώρα, vkokkalisA57 είπε

Όχι όχι, δεν ρεταρει. Πολλαπλασιαστές μπουζί είναι οκ. Και τα ηλετρολογικα αυτά είναι τσεκαρισμένα…

Τοτε ισως καμια συμπιεση να κοιταγα συ κιλνδρο. 

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, Zakzam είπε

Διάγνωση εξ αποστάσεως έτσι όπως τα παρουσιάζεις δεν γίνεται.

Θα στον μηχανικό μου Δευτέρα - Τρίτη.. Είπα μήπως το έχει συναντήσει κανείς να έχω μια εικόνα τι με περιμένει.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Μπουζί και καλώδια;

Λ?

 

Δεν θα άναβε τσεκ ;

5 ώρες πριν, soteras είπε

Τοτε ισως καμια συμπιεση να κοιταγα συ κιλνδρο. 

Εκεί μόνο ρεκτιφιέ μας σώνει ; Γιατί πολλά vvt την ακούνε στην συμπίεση 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, vkokkalisA57 είπε

Καλησπέρα, έχω ένα Corolla 1.6 του 2005 με 275.000χλμ. Γενικά το αμάξι πάει καλά και δείχνει τι σημαίνει Toyota αλλά εδώ και καμία βδομάδα +, κάπου μπουκώνει μετά τις 2.5k στροφές και μουγκρίζει αν του δίνεις γκάζι.. μετά τις 3.500 τραβάει καλύτερα αλλά και πάλι δεν κάνει φυσιολογικό ήχο. Σκέφτομαι καύσιμο η μήπως μας άφησε ο καταλύτης. Εσείς τι λέτε ; Επίσης ένα ακόμα θέμα που δεν έχει βρεθεί λύση είναι ότι με νεκρά και το αμάξι σε στάση αν ανεβάσω στροφές μεταξύ 2 και 3 χιλιάδων το αμάξι τρέμει, σαν κάτι μα συγχρονίζει αλλά δεν βρίσκουμε τι. Στο διαγνωστικό για αυτό το δεύτερο θέμα δεν είχαμε βρει τίποτα απολύτως. Μαζί με το τελευταίο γίνεται και το άλλο χωρίς να έχω παρατηρήσει αν ξεκίνησαν μαζί η αν αυτό γινόταν πιο παλιά. Όταν σκάει το δεξί μέρος σε λακκούβα (το μπροστά) η αν αλλάζοντας ταχύτητα δεν αφήσω καλά συμπλέκτη και ζοριστεί το μοτέρ, η στο ξεκίνημα ξεκινήσει οριακά και ζοριστεί να σβήσει κάνει ένα τρίξιμο σαν μεταλλικό. Τι έχετε να πείτε ;

Ξεκινά δες τη ανάφλεξη του (μπουζί / πολλ/στες ) και καθάρισε και το maf αισθητήρα (μόνο με ειδικό σπρέι για την δουλειά αυτή - είχα πάρει της Liqui Moly).

Συμπίεση κυλίνδρων έχει μετρηθεί ;

Επιπλέον φίλτρο αέρα, φίλτρο καυσίμου σε τι κατάσταση είναι , έχουν αλλάχτει πρόσφατα;

Για το θόρυβο που λες , έλεγχο σε όλο το σύστημα διεύθυνσης σε ράμπα σε μπαλάκια , ψαλίδια , ημιμπαρα , βάσεις να δείτε μήπως έχει κοπεί κάτι ή έχει τζόγο.

Επεξ/σία από meletis_m
Δημοσ.
Στις 26/6/2022 στις 3:00 ΜΜ, vkokkalisA57 είπε

Θα στον μηχανικό μου Δευτέρα - Τρίτη.. Είπα μήπως το έχει συναντήσει κανείς να έχω μια εικόνα τι με περιμένει.

Μολις το φτιαξεις γραψε μας την αιτια..!

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 30/6/2022 στις 1:38 ΜΜ, PLACEBO_89 είπε

Μολις το φτιαξεις γραψε μας την αιτια..!

Εν τέλη έκοψα καταλύτες και έβαλα έναν ελευθερας και έστρωσε το αμάξι. Και σε συνδυασμό με τελικό, φίλτρο ελευθερας και πεταλούδα-εισαγωγή απο 1.8 έγινε διάολος. Ίσως με ένα πρόγραμμα να ένδεκα όλο μαζί καλύτερα. Εσείς τι λέτε ; Ωστόσο δεν βρήκα άκρη για το τρέμουλο. Εγώ πιστεύω κάποια βάση θα είναι.

Επίσης ερώτηση. Αυτά είναι τετραμπούλωνες οι ζάντες. Έχω ωστόσο μια τετράδα αρκετά καλές αλουμινίου 5μπουλωνες. Υπάρχει περίπτωση να γίνεται τίποτα ; Ίσως με κάποιον αποστάτη; Να σημειωθεί ότι με kayaba χρυσές και ότι έκανα τώρα στο αμάξι σε κλειστά στροφιλίκια στρίβει καλύτερα από το scirocco που είχα. Τι λέτε για τις ζάντες ;

  • Like 1
Δημοσ.

Θα πρότεινα πρώτα την εύκολη λύση του ιταλικού fix αλλά βλέπω ότι δεν χρειάζεται, είσαι μάλλον μόνιμα σε αυτή τη φάση! 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, ikaruga24 είπε

Θα πρότεινα πρώτα την εύκολη λύση του ιταλικού fix αλλά βλέπω ότι δεν χρειάζεται, είσαι μάλλον μόνιμα σε αυτή τη φάση! 

ΕΕ ;😂

Δημοσ.
Στις 10/7/2022 στις 11:00 ΜΜ, vkokkalisA57 είπε

Εν τέλη έκοψα καταλύτες και έβαλα έναν ελευθερας και έστρωσε το αμάξι. Και σε συνδυασμό με τελικό, φίλτρο ελευθερας και πεταλούδα-εισαγωγή απο 1.8 έγινε διάολος. Ίσως με ένα πρόγραμμα να ένδεκα όλο μαζί καλύτερα. Εσείς τι λέτε ; Ωστόσο δεν βρήκα άκρη για το τρέμουλο. Εγώ πιστεύω κάποια βάση θα είναι.

Επίσης ερώτηση. Αυτά είναι τετραμπούλωνες οι ζάντες. Έχω ωστόσο μια τετράδα αρκετά καλές αλουμινίου 5μπουλωνες. Υπάρχει περίπτωση να γίνεται τίποτα ; Ίσως με κάποιον αποστάτη; Να σημειωθεί ότι με kayaba χρυσές και ότι έκανα τώρα στο αμάξι σε κλειστά στροφιλίκια στρίβει καλύτερα από το scirocco που είχα. Τι λέτε για τις ζάντες ;

Μακρυνε και το γραναζι της 5η!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...