Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, konkarien είπε

Έχω κάνει την συγκεκριμένη διαδικασία από τις 22/5 κι ακόμη περιμένω.

Είναι και κάτι ακόμη που δεν έχω κάνει; Ή έχει γίνει κάτι λάθος;

Πως μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί τους;

5.png

      Στην σελίδα που βλέπεις , επάνω αριστερά έχει τις τρείς παύλες , οι οποίες σου ανοίγουν ένα υπομενού .

      Στο τελείωμα του κάτω , υπάρχει το ....... contact us ........

      Αργούν να απαντήσουν , αν περάσουν κανά δυο μέρες , στείλε ξανά μέιλ .

Screenshot_20250609-213957.Yandex Browser Alpha.png

Screenshot_20250609-214004.Yandex Browser Alpha.png

Επεξ/σία από babisskg
  • Απαντ. 220
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εννοείς κύριε Μπάμπη,το chat που έχουν με τον Ai βοηθό;

Επεξ/σία από konkarien
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, konkarien είπε

Έχω κάνει την συγκεκριμένη διαδικασία από τις 22/5 κι ακόμη περιμένω.

Είναι και κάτι ακόμη που δεν έχω κάνει; Ή έχει γίνει κάτι λάθος;

Πως μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί τους;

5.png

Με το AI chat που έχει, γράψε από κάτω contact agent και λογικά θα σε συνδέσει με εκπρόσωπο αφού βάλεις το όνομα σου και τον αριθμό ΤΧ της συναλλαγής / παραγγελίας. Περίεργο πάντως εμένα κάθε φορά μπαίνουν εντός 2 ημερών χωρίς κάποια ενέργεια. 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, pifilos είπε

Με το AI chat που έχει, γράψε από κάτω contact agent και λογικά θα σε συνδέσει με εκπρόσωπο αφού βάλεις το όνομα σου και τον αριθμό ΤΧ της συναλλαγής / παραγγελίας. Περίεργο πάντως εμένα κάθε φορά μπαίνουν εντός 2 ημερών χωρίς κάποια ενέργεια. 

Γράφει στο τσατ ότι σήμερα έχουν αργία.Το ωράριο τους είναι 09:00'-17:30'

Δημοσ.
44 λεπτά πριν, konkarien είπε

Εννοείς κύριε Μπάμπη,το chat που έχουν με τον Ai βοηθό;

   Όχι εκείνο το εικονίδιο , στην δεύτερη σελίδα που έβαλα , κατέβα τέρμα κάτω ( δεν φαίνεται στο screenshot ) και θα δείς την λίστα όπου υπάρχει και το contact us . 

   

1 λεπτό πριν, babisskg είπε

   Όχι εκείνο το εικονίδιο , στην δεύτερη σελίδα που έβαλα , κατέβα τέρμα κάτω ( δεν φαίνεται στο screenshot ) και θα δείς την λίστα όπου υπάρχει και το contact us . 

   

     Έχει εδώ και καιρό , όπου έχει ( μάλλον ) ανέβει κατακόρυφα η δουλειά τους , μένουν με το ίδιο προσωπικό και υπάρχει αργοπορία σε πολλά πράγματα . 

    Έναν φακό που έστειλα για ανταλλαγή , έφτασε σε αυτούς την περασμένη Πέμπτη , θα μου απαντήσουν μάλλον μεθαύριο Τετάρτη και ο φακός που θέλω να αγοράσω , αν φύγει την ερχόμενη Δευτέρα θα είναι θαύμα .

  • Like 1
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, konkarien είπε

Γράφει στο τσατ ότι σήμερα έχουν αργία.Το ωράριο τους είναι 09:00'-17:30'

Α ναι δεν το έγραψα. Κάντο αύριο πρωί. 

  • Like 2
Δημοσ.

FYI

Από την Δευτέρα σήμερα απάντησαν στο chat και έστειλαν και mail ,να τους ξαναστείλω τον IBAN & BIC/SWIFT ,να τα προωθήσουν στο τμήμα finance, ώστε να κάνει την πληρωμή manual.🤔

 

  • Like 1
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, konkarien είπε

FYI

Από την Δευτέρα σήμερα απάντησαν στο chat και έστειλαν και mail ,να τους ξαναστείλω τον IBAN & BIC/SWIFT ,να τα προωθήσουν στο τμήμα finance, ώστε να κάνει την πληρωμή manual.🤔

 

   Ναι , αναμενόμενο , έχει ανέβει κατακόρυφα η δουλειά τους , ο δικός μου φακός πληρώθηκε την περασμένη Δευτέρα και θα φτάσει την άλλη εβδομάδα προς το τέλος μάλλον . Καλή ευκολία . 

Μόλις τώρα, babisskg είπε

   Ναι , αναμενόμενο , έχει ανέβει κατακόρυφα η δουλειά τους , ο δικός μου φακός πληρώθηκε την περασμένη Δευτέρα και θα φτάσει την άλλη εβδομάδα προς το τέλος μάλλον . Καλή ευκολία . 

   Με την ευκαιρία , προσέξτε όλοι , διότι το mpb έχει αλλάξει προς το πιο δύσκολο , τους όρους αναγνώρισης με τους οποίους δέχεται προς ανταλλαγή η πώληση διάφορα αντικείμενα .

  Οι κατηγορίες όπως " Excellent " πχ , προϋποθέτουν ότι το αντικείμενο συνοδεύεται από τα γνήσια αξεσουάρ και παρελκόμενα .

  Αν δλδ ένας φακός , φοράει after market καπάκια , αυτό τον ρίχνει στην πιο κάτω κατηγορία δλδ " Good " ακόμη κι' είναι άψογος τεχνικά .

  Οι διευκρινίσεις αναγράφονται λεπτομερώς σχετικά με την κατηγορία που μπορείτε να κατατάξετε το προς πώληση / ανταλλαγή αντικείμενο .

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, babisskg είπε

   Ναι , αναμενόμενο , έχει ανέβει κατακόρυφα η δουλειά τους , ο δικός μου φακός πληρώθηκε την περασμένη Δευτέρα και θα φτάσει την άλλη εβδομάδα προς το τέλος μάλλον . Καλή ευκολία . 

   Με την ευκαιρία , προσέξτε όλοι , διότι το mpb έχει αλλάξει προς το πιο δύσκολο , τους όρους αναγνώρισης με τους οποίους δέχεται προς ανταλλαγή η πώληση διάφορα αντικείμενα .

  Οι κατηγορίες όπως " Excellent " πχ , προϋποθέτουν ότι το αντικείμενο συνοδεύεται από τα γνήσια αξεσουάρ και παρελκόμενα .

  Αν δλδ ένας φακός , φοράει after market καπάκια , αυτό τον ρίχνει στην πιο κάτω κατηγορία δλδ " Good " ακόμη κι' είναι άψογος τεχνικά .

  Οι διευκρινίσεις αναγράφονται λεπτομερώς σχετικά με την κατηγορία που μπορείτε να κατατάξετε το προς πώληση / ανταλλαγή αντικείμενο .

Πολύ σωστά!!!

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, babisskg είπε

   Ναι , αναμενόμενο , έχει ανέβει κατακόρυφα η δουλειά τους , ο δικός μου φακός πληρώθηκε την περασμένη Δευτέρα και θα φτάσει την άλλη εβδομάδα προς το τέλος μάλλον . Καλή ευκολία . 

   Με την ευκαιρία , προσέξτε όλοι , διότι το mpb έχει αλλάξει προς το πιο δύσκολο , τους όρους αναγνώρισης με τους οποίους δέχεται προς ανταλλαγή η πώληση διάφορα αντικείμενα .

  Οι κατηγορίες όπως " Excellent " πχ , προϋποθέτουν ότι το αντικείμενο συνοδεύεται από τα γνήσια αξεσουάρ και παρελκόμενα .

  Αν δλδ ένας φακός , φοράει after market καπάκια , αυτό τον ρίχνει στην πιο κάτω κατηγορία δλδ " Good " ακόμη κι' είναι άψογος τεχνικά .

  Οι διευκρινίσεις αναγράφονται λεπτομερώς σχετικά με την κατηγορία που μπορείτε να κατατάξετε το προς πώληση / ανταλλαγή αντικείμενο .

Είναι κάτι καινούργιο αυτό ; Ρωτάω γιατί δε βρήκα κάποια πληροφορία προσπαθώντας να κάνω πώληση για να το τσεκάρω. Θυμάμαι πάντα ότι στην εκτιμώμενη τιμή από κάτω έλεγε πως αν συνοδεύεται το προϊόν από συσκευασία, χαρτιά, αξεσουάς κλπ τα χρήματα που θα πάρεις αυξάνονται. Και όντως δύο φορές που έτυχε να στείλω πλήρη συσκευασία και να μου αυξήσουν το ποσό κατα 15 ευρώ. 

  • Like 1
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, pifilos είπε

Είναι κάτι καινούργιο αυτό ; Ρωτάω γιατί δε βρήκα κάποια πληροφορία προσπαθώντας να κάνω πώληση για να το τσεκάρω. Θυμάμαι πάντα ότι στην εκτιμώμενη τιμή από κάτω έλεγε πως αν συνοδεύεται το προϊόν από συσκευασία, χαρτιά, αξεσουάς κλπ τα χρήματα που θα πάρεις αυξάνονται. Και όντως δύο φορές που έτυχε να στείλω πλήρη συσκευασία και να μου αυξήσουν το ποσό κατα 15 ευρώ. 

   Έχει λίγες μέρες , τουλάχιστον που έπεσε στην αντίληψη μου . 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...