Προς το περιεχόμενο

Γιατί ο επεξεργαστής έχει περισσότερο bottleneck σε 1080p από ότι σε 1440p?


JohnChol

Προτεινόμενες αναρτήσεις

12 λεπτά πριν, Herald είπε

Αν παίζει dota 2 όπως προείπα, ούτε η 1060 κάνει, θα πρέπει να αλλάξει επεξεργαστή στο παράδειγμα σου. Γιαυτό λέω έχει σημασία το τι παιχνίδια παίζεις

άσχετο αν ισχύει εδώ μιλάμε για την χρήση του όρου "bottleneck" όχι για συμβατότητα hardware με games.

και επίσης μάλλον δεν ισχύει αλλά βαριέμαι να το ψάξω. 

 

 

14 λεπτά πριν, Herald είπε

Aυτή δεν είναι η δική μου λογική. Αυτό είναι κάτι που γράφεις εσύ και λές ότι είναι δική μου λογική ;) Strawman δηλαδή

Αυτό ακριβώς λες εκτός αν δεν καταλαβαίνεις τι λες άλλο αυτό. 

Γιαυτό είπα ότι και αν ο ορισμός σου ήταν σωστός (που δεν ειναι) ειναι άχρηστος γιατί έτσι όπως το νοείς εσύ το μπουκάλι (δηλαδή απλά συνόνιμο του "πιο αργός απο") συμβαίνει παντού ακόμη και αν συγκρίνουμε 12900K stock με 12900K OC....συμβαίνει σε όλες τις κάρτες με όλους τους επεξεργαστές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 146
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε

Αυτό ακριβώς λες εκτός αν δεν καταλαβαίνεις τι λες άλλο αυτό. 

Γιαυτό είπα ότι και αν ο ορισμός σου ήταν σωστός (που δεν ειναι) ειναι άχρηστος γιατί έτσι όπως το νοείς εσύ το μπουκάλι (δηλαδή απλά συνόνιμο του "πιο αργός απο") συμβαίνει παντού ακόμη και αν συγκρίνουμε 12900K stock με 12900K OC....συμβαίνει σε όλες τις κάρτες με όλους τους επεξεργαστές.

Μα δεν συμβαίνει, εσύ λές ότι συμβαίνει. Το δοκίμασα κιόλας, στο FC6 είτε στα 4ghz είτε στα 5ghz τα ίδια fps βγάζω. Θες να κλείσω τα ecores και να τρέξω στα 5.5; Πάλι τα ίδια θα βγάλω. 

Δεν σου κάνει το FC6? Ωραία, να το δοκιμάσω στο cyberpunk? Και στα 3ghz τα ίδια fps θα βγάλω στην ανάλυση που παίζω. 

7 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε

άσχετο αν ισχύει εδώ μιλάμε για την χρήση του όρου "bottleneck" όχι για συμβατότητα hardware με games.

και επίσης μάλλον δεν ισχύει αλλά βαριέμαι να το ψάξω. 

Mα δεν μιλάω για ασυμβατότητα, λέω ότι η 1060 στην dota 2 βγάζει 150-200 fps (το ξέρω γιατί την έχω την κάρτα) ενώ ο 870 δυσκολεύεται να ξεπεράσει τα 100-120. Άρα θα ρίχνει μπουκάλα

Δηλαδή για να καταλάω λίγο, αν βγάλω την 1060 από τον 3700x και την βάλω στον 12900k, θα πιάσει την 1070 σε fps ας πούμε? :P 

Επεξ/σία από Herald
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Herald είπε

Δηλαδή για να καταλάω λίγο, αν βγάλω την 1060 από τον 3700x και την βάλω στον 12900k, θα πιάσει την 1070 σε fps ας πούμε? :P 

όχι αλλά θα έχεις καλύτερα FPS  απο τον 3700x!! Επίσης θα έχεις καλύτερα FPS αν κάνεις OC τον 12900Κ

αρα με την δική σου λογική ο 3700x ρίχνει μπουκάλι στην 1060

Αλλά και ο 12900Κ στην 1060

επειδή ο 12900Κ με OC θα βγάλει λιγα FPS παραπάνω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε

όχι αλλά θα έχεις καλύτερα FPS  απο τον 3700x!! Επίσης θα έχεις καλύτερα FPS αν κάνεις OC τον 12900Κ

αρα με την δική σου λογική ο 3700x ρίχνει μπουκάλι στην 1060

Αλλά και ο 12900Κ στην 1060

επειδή ο 12900Κ με OC θα βγάλει λιγα FPS παραπάνω. 

Μα δεν θα βγάλει, εσυ λες οτι θα βγαλει. Ας πουμε αν βάλω cyberpunk 1080p ultra θα βγαλει παραπάνω fps με τον 12900k? Αντε πες και το δοκιμάζω, τι κερδιζω αν εχω δικιο. Ρωτάω μη παλευω τζαμπα 

Επισης με τη λογική σου, αφου οσο πιο γρηγορο cpu βαζεις τοσα περισσότερα fps, ε καποια στιγμη θα υπαρχει cpu (ας πούμε ο 19900k) που θα κάνει την 1060 να περασει την 1070 😂

Επεξ/σία από Herald
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Herald είπε

Μα δεν θα βγάλει, εσυ λες οτι θα βγαλει. Ας πουμε αν βάλω cyberpunk 1080p ultra θα βγαλει παραπάνω fps με τον 12900k? Αντε πες και το δοκιμάζω, τι κερδιζω αν εχω δικιο. Ρωτάω μη παλευω τζαμπα 



:P

Κατα μέσο όρο στα περισσότερα παιχνίδια τώρα εσύ πας να βάλεις το cyberpunk που πέρα απο το μαύρο του το χάλι απο θέμα Optimization ειναι και το πιο βαρύ παιχνίδι (όχι ότι αποκλείω να μην έχει διαφορά αλλά δεν θα με παραξένευε αν δεν είχε) 

Βάλε dota counter fortnite call of duty κτλ κτλ στα περισσότερα θα έχεις παραπάνω FPS

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε



:P

Κατα μέσο όρο στα περισσότερα παιχνίδια τώρα εσύ πας να βάλεις το cyberpunk που πέρα απο το μαύρο του το χάλι απο θέμα Optimization ειναι και το πιο βαρύ παιχνίδι (όχι ότι αποκλείω να μην έχει διαφορά αλλά δεν θα με παραξένευε αν δεν είχε) 

Βάλε dota counter fortnite call of duty κτλ κτλ στα περισσότερα θα έχεις παραπάνω FPS

Ε προφανώς σε counter και dota θα εχω, αφου αυτα ειναι ελαφριά παιχνίδια και τα μπουκαλιαζει το cpu..... Αυτο λέω και εγώ 

Με την δικια σου λογική γιατί να μην εχει διαφορα και στο cyberpunk??

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Herald είπε

Με την δικια σου λογική γιατί να μην εχει διαφορα και στο cyberpunk??

Με την λογική σκέτο όχι την δική μου :P

 

  

8 ώρες πριν, Dr_Pepper είπε

Είναι μια ισορροπία 3 σημείων (που το κάθε σημείο που θα αναφέρω εξαρτάται απο πληθώρα άλλων παραγώντων γιαυτό ανέφερα πιο πάνω στο ποστ ότι ειναι πολυδιάστατο το θέμα) 

Του latency CPU
latency καρτας
latency game engine**

Στο να βγεί ένα συγκεκριμένο frame για ένα συγκεκριμένο παιχνίδι/game engine ανάλογα πoιο απο τα 3 έχει μεγαλύτερο latency αυτό ειναι που θα κρίνει το frame time (FPS). 

To ποιο απο τα 3 θα έχει μεγαλύτερο latency εξαρτάται απο την σκηνή (πολύγωνα αριθμός εχθρών, ποσες κινήσεις και αντικείμενα πχ σφαίρες μετακινούνται παράλληλα/ταυτόχρονα κτλ) δηλαδή απο το πόσο οι πόροι τους (πχ αριθμός και IPC core του επεξεργαστή, αριθμός cuda cores κτλ) είναι αρκετοί για κάτι τέτοιο και απο το αν η game engine σε συνδιασμό/συνεργασία με το API (px Vulkan ή DirectX)μπορεί να τους εκμεταλλευτεί βέλτιστα ανα Hz .  


Λέμε λοιπόν ότι ο επεξεργαστής δίνει μπουκάλι στην κάρτα όταν δεν μπορεί να τροφοδοτήσει την κάρτα με το max αριθμό textures/πολύγωνα κτλ που χρειάζεται για να δουλέψει η κάρτα στο 100% (ή στο max % που της επιτρέπει το game engine γιατί κάποια παιχνίδια δεν κάνουν χρήση έτσι και αλλιώς του 100% μιας κάρτας γιατί δεν ειναι optimized ή γιατί δεν ειναι απαιτητικά σαν game <-- σε αυτή την περίπτωση μπορείς να πεις ότι τρώει μπουκάλι απο το game engine) 

Λέμε ότι η κάρτα δίνει μπουκάλι στον επεξεργαστή όταν ο επεξεργαστής μπορεί να επεξεργαστεί όλα τα στιχεία που χρειάζεται μια σκηνή αλλά περιμένει απο την κάρτα πότε να τελειώσει το ρεντάρισμα της σκηνής αυτής γιατί ειναι πάνω απο το max της οπότε δεν μπορεί να το καταφέρει σε ίδιο χρόνο με τον επεξεργαστή. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε

Με την λογική σκέτο όχι την δική μου :P

 

  

 

Αρα και 19900k να βάλεις τα ιδια fps θα βγαζει η 1060 στο cyberpunk. Ε αυτο λεω και εγω τοσες σελίδες 

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Herald είπε

Αρα και 19900k να βάλεις τα ιδια fps θα βγαζει η 1060 στο cyberpunk. Ε αυτο λεω και εγω τοσες σελίδες 

Αν συμβαίνει αυτό δεν διαφωνούμε γιατί οι απαιτήσεις ξεπερνάνε τις δυνατότητες της κάρτας άρα η κάρτα ειναι το μπουκάλι εδώ. 

Εσύ όμως επίσης λες ότι αν ο 11900Κ έχει λίγα λιγότερα FPS απο τον 12900Κ πχ στο withcer 2 τότε ο 11900Κ δίνει μπουκάλι στην 1060. 

Και εδώ επιστρέφουμε σε αυτό: :P 
 

  

1 ώρα πριν, Dr_Pepper είπε


Με την δική σου λογική

Έχω 11900Κ στα 5GHz να πάρω μια 2070;

Όχι τρώει μπουκάλι 

Mexican Laugh GIFs | Tenor

 

Επεξ/σία από Dr_Pepper
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Dr_Pepper είπε

Εσύ όμως επίσης λες ότι αν ο 11900Κ έχει λίγα λιγότερα FPS απο τον 12900Κ πχ στο withcer 2 τότε ο 11900Κ δίνει μπουκάλι στην 1060. 

Προφανώς, εκτός αν ο λόγος που βγάζει λιγότερα fps είναι ότι η κάρτα βαριέται να δουλέψει 😆


Δοκίμασα και στα 3.2 ghz το FC6. Από τα 3.2ghz έως τα 5ghz έχουμε μια διαφορά πάνω από 50% στο CPU (!!!). Και τελικά, πήγα από τα 78 average στα 79 :P 

Επεξ/σία από Herald
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, Herald είπε

Προφανώς, εκτός αν ο λόγος που βγάζει λιγότερα fps είναι ότι η κάρτα βαριέται να δουλέψει 😆

Δεν μπορείς να καταλάβεις ότι CPU KAI GPU δουλεύουν ΜΑΖΙ (με μεσολαβητή το API πχ directX και "αφεντικό" το game engine) 

Εσύ νομίζεις ότι η GPU "γεννάει" frames και ο επεξεργαστής ή δεν κάνει τίποτα ή πχ βγάζει μόνο ασήμαντες (όσο αφορά τo FPS) λεπτομέρειες όπως πχ νούμερα για το πόσες σφαίρες έχεις (αν και το κάνει και αυτό) 

Για να βγει ένα frame δουλεύουν επαναλαμβάνω ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΜΑΖΙ 

Για να δεις εσύ 2,3 μπάλες μπροστά σου σε ένα παιχνίδι δεν δουλεύει μόνο η κάρτα γραφικών για να στις δείξει πρώτα ξεκινάει ο επεξεργαστής

image.png.b24a37d095ed74c683242e0da18e306c.png


Ο επεξεργαστής (εκτελώντας κώδικα της game engine/ τις εντολές του αφεντικού) υπολογίζει την γεωμετρία πόσο μεγάλη ειναι η μπάλα, που ειναι η μπάλα αν η μπάλα ειναι στο οπτικό πεδίο σου. 

Μετά η κάρτα "παίρνει" τις μπάλες αυτές απο τον επεξεργαστή και ρεντάρει τα πολύγωνα και τα textures για να μιάζουν με πραγματικές μπάλες. 

Το πόσο γρήγορα θα εμφανιστεί το frame με τις 3 μπάλες μπροστά σου δεν εξαρτάται αποκλειστικά απο την κάρτα δηλαδή απο το αν βαριέται ή χρησιμοποιείται η κάρτα στο 100%

Είναι θέμα όπως έγραψα 

Του latency του επεξεργαστή  (δηλαδή πόσα ms θέλει ο επεξεργαστής για να αποφασίσει που ειναι οι μπάλες και  να πόσο μεγάλες ειναι και τα σημεία τα οποία τις αποτελούν -τον σκελετό τους δηλαδή αυτό που βλέπεις πάνω σαν μπάλα αποτελούμενη απο τετραγωνάκια- ) 

Το latency της κάρτας γραφικών  (δηλαδή πόσα ms θέλει η κάρτα για να πάρει αυτούς τους σκελετούς και να ζωγραφίσει σκιές, τόνους χρωμάτων πολύγωνα για να μοιάζουν με μπάλες και όχι με τετραγωνάκια που σχηματίζουν μπάλα και textures ) 

Και το latency της game engine (Αυτό λίγο καταχρηστικά έχει να κάνει με το κατα πόσο βελτιστοποιημένη ειναι με το να συνεργάζεται με το API καθώς και με το να εκμεταλλεύεται βέλτιστα τους πόρους συστήματος σε κάθε frame) 



Όποιο απο τα 3 αυτά χρειάζεται περισσότερο χρόνο ειναι εκείνο που θα κρίνει το frametime και άρα και τα FPS . 

 

15 ώρες πριν, Herald είπε

Δοκίμασα και στα 3.2 ghz το FC6. Από τα 3.2ghz έως τα 5ghz έχουμε μια διαφορά πάνω από 50% στο CPU (!!!). Και τελικά, πήγα από τα 78 average στα 79

δεν είναι πάνω απο 50% διαφορά καταρχήν αλλά δεν έχει σημασία, σημασία έχει ότι είδες διαφορά άρα πριν έδινες μπουκάλι; ΟΧΙ 

1)Το ότι δεν ήταν μεγάλη διαφορά σημαίνει ότι η κάρτα με το ζόρι προλαβαίνει να ζωγραφίσει αυτά που της δίνει ο επεξεργαστής (πχ στο παράδειγμα πιο πάνω τους σκελετούς των σφαιρών) 

2)Το ότι υπήρξε διαφορά σημαίνει ότι ο επεξεργαστής κατάφερε να υπολογίσει πιο γρήγορα την θέση των σφαιρών το μέγεθος τους και ποιες απο αυτές ειναι στο οπτικό σου πεδίο κτλ . 

3)Το αν αυτή η διαφορά δεν ήταν μεγάλη έχει να κάνει με το "1)"  αλλά μπορεί επίσης να "φταίει" και η game engine δηλαδή να μην χρησιμοποιεί παραπάνω cores ή να μην κάνει παραπάνω instructions ανα hz μετά απο ένα σημείο (να έχει κάποιο φυσικό ή τεχνητό cap δηλαδή ) οπότε ανεβάζοντας τα hz δεν βλέπεις διαφορά γιατι το "αφεντικό" δεν δίνει παραπάνω εντολές και ας εισαι πιο γρήγορο γκαρσόνι σου δίνει τις ίδιες παραγγελίες με πριν και καταλήγεις ανα ώρα να εξυπηρετείς τον ίδιο αριθμό πελατών και ας είσαι πιο γρήγορο γκαρσόνι. 

Επεξ/σία από Dr_Pepper
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι εννοεις δεν ειναι 50%? Απο τα 3.2 στα 5ghz ειναι πανω απο 50% διαφορα. Που σημαίνει οτι η καρτα στα 79 fps τερματιζει, αλλιώς οσο ανεβάζω συχνότητα θα επρεπε να ανεβάζει και framerate αν ίσχυε αυτο που λες. Στα 4ghz ηδη επιανε 79, και απο εκει μεχρι τα 5 ghz δεν ειδα καμια διαφορα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Herald είπε

Που σημαίνει οτι η καρτα στα 79 fps τερματιζει,

Όχι απαραίτητα μπορεί να τερματίζει το game engine 

 

3 λεπτά πριν, Herald είπε

οσο ανεβάζω συχνότητα θα επρεπε να ανεβάζει και framerate αν ίσχυε αυτο που λες.

όχι δεν το είπα αυτό ίσα ίσα είπα 

10 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε

3)Το αν αυτή η διαφορά δεν ήταν μεγάλη έχει να κάνει με το "1)"  αλλά μπορεί επίσης να "φταίει" και η game engine δηλαδή να μην χρησιμοποιεί παραπάνω cores ή να μην κάνει παραπάνω instructions ανα hz μετά απο ένα σημείο (να έχει κάποιο φυσικό ή τεχνητό cap δηλαδή ) οπότε ανεβάζοντας τα hz δεν βλέπεις διαφορά γιατι το "αφεντικό" δεν δίνει παραπάνω εντολές και ας εισαι πιο γρήγορο γκαρσόνι σου δίνει τις ίδιες παραγγελίες με πριν και καταλήγεις ανα ώρα να εξυπηρετείς τον ίδιο αριθμό πελατών και ας είσαι πιο γρήγορο γκαρσόνι. 

Αυτό μπορείς και να το δεις με το πόσο % χρησιμοποιείται ο επεξεργαστής σου στην μια περίπτωση (3.2) και στην άλλη (5) 

---

5 λεπτά πριν, Herald είπε

Τι εννοεις δεν ειναι 50%

Είπα δεν έχει σημασία απλά το επισήμανα ότι δεν ειναι 50 μιας και η διαφορά ειναι περίπου 43%  (αν υποθέσουμε ότι όλα τα cores χρησιμοποιούνται πλήρως και παραγωγικά δηλαδή στο 100%) 

---
τέλος κάτι που ξέχασα να σχολιάσω ακριβώς γιατί αν και συμμετέχουν και ο επεξεργαστής και η κάρτα γραφικών παράλληλα για την δημιουργία ενός φράμε

Όπως επίσης σχολίασα δεν κάνουν την ίδια δουλειά για να δημιουργηθεί αυτό το frame 

Δηλαδή τώρα αν εσύ είδες 1 FPS διαφορά και αν όντως συνέβη έτσι πάλι δεν λέει πολλά ακόμη και αν δούμε το πόσο % χρησιμοποιείται η κάρτα και το % χρήσης του επεξεργαστή. 

Γιατί μπορεί εσύ απλά να είσαι ακίνητος σε ένα σημείο ή να χοροπηδάς σε ένα σημείο εκει που θα έχεις περισσότερες πιθανότητες να δεις διαφορά ειναι εκει που υπάρχουν πολλά πράματα πχ εχθροί κίνηση αυτοκινήτων / κοντά σε πόλεις κτλ κτλ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε

Όχι απαραίτητα μπορεί να τερματίζει το game engine 

 

όχι δεν το είπα αυτό ίσα ίσα είπα 

Αυτό μπορείς και να το δεις με το πόσο % χρησιμοποιείται ο επεξεργαστής σου στην μια περίπτωση (3.2) και στην άλλη (5) 

---

Είπα δεν έχει σημασία απλά το επισήμανα ότι δεν ειναι 50 μιας και η διαφορά ειναι περίπου 43%  (αν υποθέσουμε ότι όλα τα cores χρησιμοποιούνται πλήρως και παραγωγικά δηλαδή στο 100%) 

---
τέλος κάτι που ξέχασα να σχολιάσω ακριβώς γιατί αν και συμμετέχουν και ο επεξεργαστής και η κάρτα γραφικών παράλληλα για την δημιουργία ενός φράμε

Όπως επίσης σχολίασα δεν κάνουν την ίδια δουλειά για να δημιουργηθεί αυτό το frame 

Δηλαδή τώρα αν εσύ είδες 1 FPS διαφορά και αν όντως συνέβη έτσι πάλι δεν λέει πολλά ακόμη και αν δούμε το πόσο % χρησιμοποιείται η κάρτα και το % χρήσης του επεξεργαστή. 

Γιατί μπορεί εσύ απλά να είσαι ακίνητος σε ένα σημείο ή να χοροπηδάς σε ένα σημείο εκει που θα έχεις περισσότερες πιθανότητες να δεις διαφορά ειναι εκει που υπάρχουν πολλά πράματα πχ εχθροί κίνηση αυτοκινήτων / κοντά σε πόλεις κτλ κτλ. 

Απο τα 3.2 στα 5 ειναι μια αύξηση πανω απο 50%... 

Δεν εχει οριο το game engine, αν κατεβασω ανάλυση βγαζω 170. Εχει οριο η καρτα. Δεν είμαι ακινητος, τρέχω το in game benchmark

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 4/7/2022 στις 11:33 ΠΜ, Aris_ είπε

στα 1080 επειδή η gpu μπορεί να βγάλει πολλά fps παραπάνω απο τα 1440, ζητάει απο την cpu πολυ περισσότερα δεδομένα 

 είναι περίπου αυτο που περιγράφεται απο κάτω :

''You can divide any game into two broad aspects: logic and visuals.

The logic is all about how the game behaves.

For example, when you’re playing a first-person shooter game, the logic includes all the calculations that have to run for the game to detect whether you’ve hit an enemy.

Intelligent non-player characters also fall under logic because they need an algorithm that controls their interactions with the player.

In contrast, visuals pertain to the game’s appearance, including object positions, textures, lighting, shadows, and colors.

With that separation of concerns, it’s easy to see that the CPU handles the logic while the GPU takes care of the visuals.''

 

Δεν νομίζω ότι το συγκεκριμένο παράδειγμα/ορισμό το κάνει τόσο ξεκάθαρη την διαφορά μεταξύ 1080/1440 όσον αφορά την λογική. Το ότι έχεις παραπάνω fps συνδέεται άμεσα με "παραπάνω λογική"; Γιατί η απόφαση ότι ένας NPC θα πηδήξει αριστερά είναι διαφορετική σαν λογική αν έχεις παραπάνω fps? Καταλαβαίνω τι γίνεται εκεί, απλά κάποιος θα μπορούσε κάλλιστα να πει ότι η απόφαση (λογική) παραμένει η ίδια και το πόσα frames θα καταφέρω να δείξω που δείχνουν την εκτέλεση της απόφασης είναι απο εκεί και πέρα visual. Στην πραγματικότητα αυτός ο διαχωρισμός logic/visual δεν είναι τόσο ξεκάθαρος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...