babisskg Δημοσ. 18 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2022 Αφού πρόκειται για φώς λοιπόν , θέλω να μάθω τα κριτήρια γύρω από την τοποθέτηση του spot για την φωτομέτρηση σε ένα κάδρο . Ακόμη καλύτερα , ποιά είναι τα κριτήρια τα οποία θα οδηγήσουν στην χρήση της spot φωτομέτρησης , ώστε να γίνει ένα ξεκίνημα και θα δούμε στην πορεία λεπτομέρειες όπως οι διαστάσεις του spot μέσα στο viewfinder κλπ . Ευχαριστώ εκ των προτέρων όσους συνδράμουν με τις οδηγίες αλλά και τον χρόνο τους .
pifilos Δημοσ. 19 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) 15 ώρες πριν, babisskg είπε Αφού πρόκειται για φώς λοιπόν , θέλω να μάθω τα κριτήρια γύρω από την τοποθέτηση του spot για την φωτομέτρηση σε ένα κάδρο . Ακόμη καλύτερα , ποιά είναι τα κριτήρια τα οποία θα οδηγήσουν στην χρήση της spot φωτομέτρησης , ώστε να γίνει ένα ξεκίνημα και θα δούμε στην πορεία λεπτομέρειες όπως οι διαστάσεις του spot μέσα στο viewfinder κλπ . Ευχαριστώ εκ των προτέρων όσους συνδράμουν με τις οδηγίες αλλά και τον χρόνο τους . Θα κάνω μια απόπειρα περισσότερο για να υπάρχει έτσι ένας διάλογος και ελπίζω κάποιος εμπειρότερος να χωθεί. Καταρχάς να πω πως το χρησιμοποιώ εγώ τις λίγες φορές που έχω προσπαθήσει αρχίζοντας με τα λίγο πιο τεχνικά. Σε εξωτερικό χώρο με αρκετό φως που ουσιαστικά το ISO θα είναι στη χαμηλότερη τιμή με συγκεκριμένη τιμή διαφράγματος και ταχύτητα κλείστρου στο αυτόματο αφού θεωρητικά θα είναι αρκούντως υψηλή. Σε εσωτερικό χώρο ή βράδυ με σταθερό διάφραγμα και σταθερή ταχύτητα κλείστρου ανάλογα και τον φακό π.χ. 1/100 και το ISO στο αυτόματο. Γενικά επειδή είναι κάπως άγριες οι μεταβάσεις που κάνει ο μετρητής οι διαστάσεις που χρησιμοποιώ είναι ένα κουτί 3Χ3 που το στρώνει γενικά αν και εξαρτάται και απο τις φωτιστικές συνθήκες και το μέγεθος των φωτεινών πηγών. Το έχω ξαναγράψει αν θυμάμαι καλά αλλά χρησιμοποιώ απαραιτήτως το exposure compensation το οποίο είναι στην μπροστινή ροδέλα και μέσα από το EVF βλέπεις αν χρειάζεται ρύθμιση (να πω την αλήθεια βέβαια συνήθως δε θέλει αλλά υπάρχει εκεί για να είναι έτοιμο). Είναι και η μόνη ρύθμιση που ίσως αλλάξω όταν χρησιμοποιώ το spot, δεν ασχολούμαι με κάποια άλλη. Τώρα για τα κριτήρια νομίζω πως έχουν να κάνουν με το τι θέλει κάποιος να βγάλει και σίγουρα βοηθάει το να δοκιμάσεις σε διαφορετικές συνθήκες. Από ένα σημείο και μετά πριν καν ανοίξεις τη μηχανή φαντάζεσαι πως περίπου θα μετρήσει και τι θα βγει. Προσωπικά το χρησιμοποιώ σε συνθήκες με μεγάλη αντίθεση που δε με νοιάζει να έχω απολύτως μαύρα αφού αυτό έχω κατά νου (θα βάλω και μερικές εικόνες). Ο λόγος που το χρησιμοποιώ είναι επειδή είναι πάρα πολύ γρήγορο για να πάρεις συγκεκριμένο αποτέλεσμα σε σχέση με με τους άλλους τύπους φωτομέτρησης. Ας με διορθώσει κάποιος αλλά δε θα πάρεις διαφορετικό αποτέλεσμα με spot ή multi αν αλλάξεις τις κατάλληλες ρυθμίσεις στο multi απλώς στο spot γίνεται τσακ μπαμ. π.χ. οι παρακάτω καθαρά για λόγους παραδείγματος. Έχουν τις ίδιες ρυθμίσεις. Η διαφορά είναι πως σε αυτή που είναι με spot η ταχύτητα κλείστρου επιλέχθηκε αυτόματα, ενώ στη multi έπρεπε να ρυθμίσω εγώ την ταχύτητα κλείστρου κατάλληλα για να πάρω την ίδια εικόνα. Οπότε για μένα αυτή είναι η διαφορά. Στην ταχύτητα - αλλαγή ρυθμίσεων πριν τη λήψη. Έχει σημασία σε φωτογραφία τοπίου ; Μάλλον όχι. Εχει σημασία σε φωτογραφία δρόμου ; Ναι. Φυσικά αυτό δε σημαίνει πως ντε και καλά έπρεπε να χρησιμοποιήσω spot γιατί μπορεί να ήθελα να υπάρχει περισσότερο φως στη βιβλιοθήκη, οπότε είναι ανάλογα την περίσταση. Μερικά δείγματα. Η πρώτη είναι jpeg απευθείας για αυτό δεν είναι οκ η γεωμετρία δε βρίσκω το επεξεργασμένο κάποια πα...ριά έχω κάνει με τους φακέλους. Μέτρηση στα παράθυρα πίσω. Μέτρηση στον πάγκο. Μέτρηση στην αντανάκλαση κάτω στο νερό. Μέτρηση στην άσφαλτο. Δυστυχώς με τους αυτόματους φακούς δεν έχω βρει κάποιον τρόπο ώστε να μπορώ να φωτομετρήσω χωρίς να εστιάσω στο ίδιο σημείο. Γίνεται αλλά είναι λίγο δύσχρηστοι οι focus by wire που λένε και οι ξένοι και μέχρι να είσαι σίγουρος για την εστίαση πάει πέταξε. Μπορεί να είναι και θέμα εξάσκησης βέβαια αλλά βλέπω με κλασικούς manual φακούς καλύτερα αποτελέσματα σε διάφορα βίντεο. Επίσης για κανονικά παραδείγματα και όχι προσπάθειες παραθέτω ξανά το προφιλ του Alan Schaller ο οποίος χρησιμοποιεί αποκλειστικά spot σε Leica M10 άρα rangefinder οπότε δεν έχω και καμία απολύτως ιδέα στο πόσο διαφορετική και εύκολη/δύσκολη είναι η ταυτόχρονα διαδικασία φωτομέτρησης - εστίασης εκεί αλλά εκτιμώ πολύ καλύτερη από ό,τι με αυτόματους φακούς. https://www.instagram.com/alan_schaller/ Επεξ/σία 19 Ιουλίου 2022 από pifilos 1 2
babisskg Δημοσ. 19 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2022 5 ώρες πριν, pifilos είπε Θα κάνω μια απόπειρα περισσότερο για να υπάρχει έτσι ένας διάλογος και ελπίζω κάποιος εμπειρότερος να χωθεί. Καταρχάς να πω πως το χρησιμοποιώ εγώ τις λίγες φορές που έχω προσπαθήσει αρχίζοντας με τα λίγο πιο τεχνικά. Σε εξωτερικό χώρο με αρκετό φως που ουσιαστικά το ISO θα είναι στη χαμηλότερη τιμή με συγκεκριμένη τιμή διαφράγματος και ταχύτητα κλείστρου στο αυτόματο αφού θεωρητικά θα είναι αρκούντως υψηλή. Σε εσωτερικό χώρο ή βράδυ με σταθερό διάφραγμα και σταθερή ταχύτητα κλείστρου ανάλογα και τον φακό π.χ. 1/100 και το ISO στο αυτόματο. Γενικά επειδή είναι κάπως άγριες οι μεταβάσεις που κάνει ο μετρητής οι διαστάσεις που χρησιμοποιώ είναι ένα κουτί 3Χ3 που το στρώνει γενικά αν και εξαρτάται και απο τις φωτιστικές συνθήκες και το μέγεθος των φωτεινών πηγών. Το έχω ξαναγράψει αν θυμάμαι καλά αλλά χρησιμοποιώ απαραιτήτως το exposure compensation το οποίο είναι στην μπροστινή ροδέλα και μέσα από το EVF βλέπεις αν χρειάζεται ρύθμιση (να πω την αλήθεια βέβαια συνήθως δε θέλει αλλά υπάρχει εκεί για να είναι έτοιμο). Είναι και η μόνη ρύθμιση που ίσως αλλάξω όταν χρησιμοποιώ το spot, δεν ασχολούμαι με κάποια άλλη. Τώρα για τα κριτήρια νομίζω πως έχουν να κάνουν με το τι θέλει κάποιος να βγάλει και σίγουρα βοηθάει το να δοκιμάσεις σε διαφορετικές συνθήκες. Από ένα σημείιο και μετά πριν καν ανοίξεις τη μηχανή φαντάζεσαι πως περίπου θα μετρήσει και τι θα βγει. Προσωπικά το χρησιμοποιώ σε συνθήκες με μεγάλη αντίθεση που δε με νοιάζει να έχω απολύτως μαύρα αφού αυτό έχω κατά νου (θα βάλω και μερικές εικόνες). Ο λόγος που το χρησιμοποιώ είναι επειδή είναι πάρα πολύ γρήγορο για να πάρεις συγκεκριμένο αποτέλεσμα σε σχέση με με τους άλλους τύπους φωτομέτρησης. Ας με διορθώσει κάποιος αλλά δε θα πάρεις διαφορετικό αποτέλεσμα με spot ή multi αν αλλάξεις τις κατάλληλες ρυθμίσεις στο multi απλώς στο spot γίνεται τσακ μπαμ. π.χ. οι παρακάτω καθαρά για λόγους παραδείγματος. Έχουν τις ίδιες ρυθμίσεις. Η διαφορά είναι πως σε αυτή που είναι spot η ταχύτητα κλείστρου επιλέχθηκε αυτόματα ενώ στη multi έπρεπε να ρυθμίσω εγώ την ταχύτητα κλείστρου κατάλληλα για να πάρω την ίδια εικόνα. Οπότε για μένα αυτή είναι η διαφορά. Στην ταχύτητα - αλλαγή ρυθμίσεων πριν τη λήψη. Έχει σημασία σε φωτογραφία τοπίου ; Μάλλον όχι. Εχει σημασία σε φωτογραφία δρόμου ; Ναι. Φυσικά αυτό δε σημαίνει πως ντε και καλά έπρεπε να χρησιμοποιήσω spot γιατί μπορεί να ήθελα να υπάρχει περισσότερο φως στη βιβλιοθήκη, οπότε είναι ανάλογα την περίσταση. Μερικά δείγματα. Η πρώτη είναι jpeg απευθείας για αυτό δεν είναι οκ η γεωμετρία δε βρίσκω το επεξεργασμένο κάποια πα...ριά έχω κάνει με τους φακέλους. Μέτρηση στα παράθυρα πίσω. Μέτρηση στον πάγκο. Μέτρηση στην αντανάκλαση κάτω στο νερό. Μέτρηση στην άσφαλτο. Δυστυχώς με τους αυτόματους φακούς δεν έχω βρει κάποιον τρόπο ώστε να μπορώ να φωτομετρήσω χωρίς να εστιάσω στο ίδιο σημείο. Γίνεται αλλά είναι λίγο δύσχρηστοι οι focus by wire που λένε και οι ξένοι και μέχρι να είσαι σίγουρος για την εστίαση πάει πέταξε. Μπορεί να είναι και θέμα εξάσκησης βέβαια αλλά βλέπω με κλασικούς manual φακούς καλύτερα αποτελέσματα σε διάφορα βίντεο. Επίσης για κανονικά παραδείγματα και όχι προσπάθειες παραθέτω ξανά το προφιλ του Alan Schaller ο οποίος χρησιμοποιεί αποκλειστικά spot σε Leica M10 άρα rangefinder οπότε δεν έχω και καμία απολύτως ιδέα στο πόσο διαφορετική και εύκολη/δύσκολη είναι η ταυτόχρονα διαδικασία φωτομέτρησης - εστίασης εκεί αλλά εκτιμώ πολύ καλύτερη από ό,τι με αυτόματους φακούς. https://www.instagram.com/alan_schaller/ Θα πρέπει να τα διαβάσω ένα ένα , όμως κρατάω την σημείωση για την αξιοποίηση της spot μέτρησης σε manual φακούς ίσως πιο αποτελεσματικά από αυτόματους . Πιστεύω πως δεν θα είναι τόσο μεγάλη η διαφορά , όμως μέχρι στιγμής έχω φτάσει σε ένα σημείο όπου αυτό που καταλαβαίνει το μυαλό μου είναι πως έχει να κάνει με το πόσο μαύρο θέλει κανείς να είναι το μαύρο . Γι' αυτό δεν θέλω αρχικά να ρίξω πολλά πράγματα μέσα στον ντουρβά . Μέχρι του σημείου που το φωτόμετρο μιάς μηχανής θα τα φέρει στο γκρί , αυτό είναι κατανοητό . Αν είναι κάτω από όλες τις συνθήκες φωτισμού που μπορεί να χρησιμοποιηθεί η spot μέτρηση , αυτό θα έκανε πιο απλά τα πράγματα σαν ξεκίνημα . Για το ISO , δουλεύω συνήθως με 100 μόνο , ενώ σπάνια θα αφήσω μία μηχανή να πηγαινοέρχεται από ....... έως ...... ίσως 400 μόνο . Αν λοιπόν μπορεί να δουλέψει η spot μέτρηση σε όλες τις συνθήκες , μένει να δούμε που θα μετρήσουμε μέσα στο κάδρο , σε ένα φωτεινό η σκοτεινό σημείο . 6 λεπτά πριν, babisskg είπε Θα πρέπει να τα διαβάσω ένα ένα , όμως κρατάω την σημείωση για την αξιοποίηση της spot μέτρησης σε manual φακούς ίσως πιο αποτελεσματικά από αυτόματους . Πιστεύω πως δεν θα είναι τόσο μεγάλη η διαφορά , όμως μέχρι στιγμής έχω φτάσει σε ένα σημείο όπου αυτό που καταλαβαίνει το μυαλό μου είναι πως έχει να κάνει με το πόσο μαύρο θέλει κανείς να είναι το μαύρο . Γι' αυτό δεν θέλω αρχικά να ρίξω πολλά πράγματα μέσα στον ντουρβά . Μέχρι του σημείου που το φωτόμετρο μιάς μηχανής θα τα φέρει στο γκρί , αυτό είναι κατανοητό . Αν είναι κάτω από όλες τις συνθήκες φωτισμού που μπορεί να χρησιμοποιηθεί η spot μέτρηση , αυτό θα έκανε πιο απλά τα πράγματα σαν ξεκίνημα . Για το ISO , δουλεύω συνήθως με 100 μόνο , ενώ σπάνια θα αφήσω μία μηχανή να πηγαινοέρχεται από ....... έως ...... ίσως 400 μόνο . Αν λοιπόν μπορεί να δουλέψει η spot μέτρηση σε όλες τις συνθήκες , μένει να δούμε που θα μετρήσουμε μέσα στο κάδρο , σε ένα φωτεινό η σκοτεινό σημείο . Για μένα ο μόνος που μου έδωσε κάπως να αντιληφθώ κάποια πράγματα , αν και μου άφησε πάλι απορίες , όχι γιατί δεν μου έδωσε κάποια μαγική συνταγή . 1
pifilos Δημοσ. 19 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2022 3 ώρες πριν, babisskg είπε Πολύ ωραίο βίντεο. Λύθηκαν κάποιες απορίες που είχα και επιβεβαίωσα κάποιες σκέψεις. Για μένα μέσα στη μέρα είναι πιο δύσκολο να το χρησιμοποιήσω αποτελεσματικά εκτός ζητάω κάτι συγκεκριμένο όπως η παρακάτω (λογικά η μέτρηση έγινε στο καπέλο). Εξάσκηση κλπ βέβαια. 1
GQPhDFBI Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2022 45 λεπτά πριν, highpriest είπε Σε strobe flash και σε σταθερά φώτα οι εταιρίες αναφέρουν τα watt. Αντίθετα βλέπω πως σε speedlight δεν το κάνουν (στην Godox τουλάχιστον). Πως μπορώ να διαπιστώσω την αντιστοιχία σε watt που βγάζει πχ το Godox v350 speedligh; Στον κατάλογο της δεν αναφέρει ούτε watt ούτε lumens για να ξέρω που κυμαίνεται. https://godox.eu/product/godox-ving-v350/ Δίνει guide number μπορείς να κάνεις μία αντιστοιχία. 1
babisskg Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2022 Στις 19/7/2022 στις 9:54 ΠΜ, pifilos είπε Πολύ ωραίο βίντεο. Λύθηκαν κάποιες απορίες που είχα και επιβεβαίωσα κάποιες σκέψεις. Για μένα μέσα στη μέρα είναι πιο δύσκολο να το χρησιμοποιήσω αποτελεσματικά εκτός ζητάω κάτι συγκεκριμένο όπως η παρακάτω (λογικά η μέτρηση έγινε στο καπέλο). Εξάσκηση κλπ βέβαια. Είναι πολύ πιο δύσκολο απ' όσο φαίνεται , χωρίς να λείπουν οι απλουστευμένες εξηγήσεις . Πάντως η εικόνα είναι εξαιρετική . Ακόμη προσπαθώ να βγάλω άκρη , όσον αφορά την λογική που κρύβεται πίσω από το ποιό είναι το καθοριστικό στοιχείο σε ένα κάδρο που θα σε κάνει να χρησιμοποιήσεις τέτοια μέτρηση και αμέσως μετά απ' αυτό που να τοποθετήσεις το σποτ . Φυσικά χρειάζεται και εξάσκηση και στις διαστάσεις του σποτ μέσα στο viewfinder , όπου μόνο η Canon ( να τα λέμε κι' αυτά ) δίνει την ακριβή επιφάνεια που καλύπτει το σημείο , αλλιώς πρέπει ανά περίπτωση να το βρίσκεις μόνος σου ψάχνοντας .
GQPhDFBI Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2022 Δεν μπορείς να ξέρεις, παίζει ρόλο και στα πόσα mm έχεις βάλει το φλας. Guide number 118 έχει στα 105mm (που είναι και το δυνατότερο). GN= F X Distance https://www.scantips.com/lights/flashbasics1c.html 1 1
GQPhDFBI Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2022 1 ώρα πριν, highpriest είπε Θεωρητικά λοιπόν, αν ζουμάρουμε το φλας σε manual λειτουργία στα 105mm αλλά το τοποθετήσουμε σε απόσταση ανάλογη με 24mm θα έχουμε 4 φορές πιο δυνατό φως, αλλά και πιο στοχευμένο στο θέμα χωρίς να ανοίγει πολύ. Επίσης αν βάλουμε το φλας και πάλι σε manual λειτουργία στα 105mm αλλά σε απόσταση ανάλογη με 24mm και μέσα σε softbox ή πίσω απο ομπρέλα, θα έχουμε και πάλι 4 φορές πιο δυνατό φως, μείον τα στοπ που θα κόψει το μπροστινό diffusser (που μπορεί να είναι οποιουδήποτε τύπου) Άρα ένα φλας των 75 watt/s θα μπορούσε να λειτουργήσει υπο αυτές τις προυποθέσεις σαν ένα πολύ μεγαλύτερο σε watt φλας. Επειδη έχει να κανει με τον νόμο του αντίστροφου τετραγώνου. Σωστά; Δεν καταλαβαίνω τι λες με το να το βάλεις στη θέση των 24mm... Τα mm που ρυθμίζεις πάνω στο φλας είναι για την περίπτωση που το έχεις πάνω και σε ενδιαφέρει ανάλογα με τα mm που έχεις στο φακό να είναι ανάλογα ρυθμισμένο και το φλας ώστε να καλύπτει όλο το κάδρο. Εάν και εφόσον εσένα σε ενδιαφέρει να το έχεις εκτός της μηχανής για να φωτίζεις αντικείμενα έρχεται κατά κάποιο τρόπο σε δεύτερη μοίρα. Σε ενδιαφέρουν 3 πράγματα για τον φωτισμό, ένταση, απόσταση και μέγεθος που καθορίζουν την έκθεση και την ποιότητα του φωτός. Μήπως πρέπει να μιλήσουμε με παραδείγματα για να γίνει το θέμα κατανοητό; 2
GQPhDFBI Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2022 15 λεπτά πριν, highpriest είπε Το έψαξα και το βρήκα. Είναι σωστό όπως το σκέφτηκα. Απλά έπρεπε να το γράψω κι εγώ πιο αναλυτικά για να γίνει κατανοητό. Ανάλυσε το όταν βρεις χρόνο είμαι σίγουρος κάτι θα δώσει στο νήμα. 2
Snorky.GR Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2022 1 ώρα πριν, highpriest είπε Ξεκίνησα να γράφω, αλλά μόλις έφτασα στην δεύτερη παράγραφο είδα πως πρέπει να γράψω σεντόνι. Απλα για σου φύγει η απορια για τα 24mm που ρωτάω, έπρεπε να διευκρινήσω πως το ερώτημα έχει να κάνει με όταν θελουμε συγκεκριμένη φωτομέτρηση για ένα σημείο της φώτο και πως μιλάω για off camera flash. Ποια πράγματα θα πρέπει να αλλάξουμε σε κάθε μετακίνηση ζουμ του φλας, ή μετακίνηση του ίδιου του φλας ή αν προστεθεί απλά κάποιος modifier μεταξύ φλας και θέματος και τι είδους θα είναι. Κάθε αλλαγή που κάνουμε με το φλας, πρέπει να αντισταθμίζουμε με κάτι άλλο απο το τρίγωνο έκθεσης ή απο την ένταση του ίδιου του φλας για να φτάσουμε εκει που θελουμε. Αλλά είναι περισσότερο τέχνη και χειραγώγηση εξοπλισμού, παρα τεχνική. Αλλιώς θα το κάνει κάποιος με ένα απλό ζουμ φλας, αλλιώς κάποιος με strobe με ομπρέλα κλπ. Know your gear με δυο λόγια. Δεν νομίζω ότι είναι τέχνη, ούτε και χειραγώγηση( εκτός και αν το έπιασα εγώ λάθος)....για μένα είναι τεχνική.....τεχνική αντίληψη του εξοπλισμού και της κατάστασης....τόσο απλά Ανάλογα τι επιδιώκεις για στόχο, κάνεις και τις ανάλογες ρυθμίσεις( υποτίθεται ότι γνωρίζεις τις δυνατότητες του εξοπλισμού σου, από πριν). Συνηθίζεται πάντως, να μπερδεύεται συχνά το creativity με την τέχνη, και την τεχνική. Τέχνη για μένα είναι ο τρόπος που παρουσιάζεται η τεχνική, και όχι η ίδια η τεχνική. 2
babisskg Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2022 Μόλις τώρα, Snorky.GR είπε Δεν νομίζω ότι είναι τέχνη, ούτε και χειραγώγηση( εκτός και αν το έπιασα εγώ λάθος)....για μένα είναι τεχνική.....τεχνική αντίληψη του εξοπλισμού και της κατάστασης....τόσο απλά Ανάλογα τι επιδιώκεις για στόχο, κάνεις και τις ανάλογες ρυθμίσεις( υποτίθεται ότι γνωρίζεις τις δυνατότητες του εξοπλισμού σου, από πριν). Συνηθίζεται πάντως, να μπερδεύεται συχνά το creativity με την τέχνη, και την τεχνική. Τέχνη για μένα είναι ο τρόπος που παρουσιάζεται η τεχνική, και όχι η ίδια η τεχνική. Όπως είναι γνωστό , το τεχνικό μέρος είναι αναπόσπαστο από το αισθητικό . Απαιτείται χρόνος και για τα δύο δλδ γνώση του εξοπλισμού ώστε να μπορεί να γίνει εφαρμογή του αισθητικού μέρους . Το ένα μόνον από μόνο του θα δώσει μεν αποτέλεσμα , το οποίο θα είναι λειψό . Κάποιος μπορεί όντως να έχει το χάρισμα της οπτικής , του καδραρίσματος κλπ , αλλά αν δεν μπορεί να επιλέξει ποιό διάφραγμα / ταχύτητα / ISO απαιτείται εκείνη την στιγμή και με ποιόν τρόπο θα το εφαρμόσει ......... Κάποιος άλλος μπορεί να έχει πλήρη γνώση του εξοπλισμού του την δεδομένη στιγμή , όμως να μην έχει ούτε το χάρισμα αλλά ούτε και να έχει εμβαθύνει σε κανόνες , τεχνικές κοκ ...... Ο κανόνας των 10.000 ωρών του Μπίλ ισχύει ......... 2
Snorky.GR Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2022 3 λεπτά πριν, babisskg είπε Όπως είναι γνωστό , το τεχνικό μέρος είναι αναπόσπαστο από το αισθητικό . Απαιτείται χρόνος και για τα δύο δλδ γνώση του εξοπλισμού ώστε να μπορεί να γίνει εφαρμογή του αισθητικού μέρους . Το ένα μόνον από μόνο του θα δώσει μεν αποτέλεσμα , το οποίο θα είναι λειψό . Κάποιος μπορεί όντως να έχει το χάρισμα της οπτικής , του καδραρίσματος κλπ , αλλά αν δεν μπορεί να επιλέξει ποιό διάφραγμα / ταχύτητα / ISO απαιτείται εκείνη την στιγμή και με ποιόν τρόπο θα το εφαρμόσει ......... Κάποιος άλλος μπορεί να έχει πλήρη γνώση του εξοπλισμού του την δεδομένη στιγμή , όμως να μην έχει ούτε το χάρισμα αλλά ούτε και να έχει εμβαθύνει σε κανόνες , τεχνικές κοκ ...... Ο κανόνας των 10.000 ωρών του Μπίλ ισχύει ......... Έτσι ακριβώς👍😉.... 1
babisskg Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2022 14 λεπτά πριν, Snorky.GR είπε Έτσι ακριβώς👍😉.... Ανοίξτε λοιπόν ένα θέμα πχ μόνον διάφραγμα , ώστε να αρχίσει να περπατάει το πράγμα .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα