Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Live in chaos είπε

Ειχαν πει οτι σε περιπτωση που δεν γινει χρηση της καρτας τοτε τρως Ban για 2 χρονια 

Οχι οτι ειναι σιγουρο πως θα κληρωθεις την επομενη χρονια κ αν τη χρησιμοποιησεις βεβαια...

Δημοσ.

Παιδιά επειδη και εμενα η καρτα λήγει 30/6 για να μην πάει χαμένη γίνετε να κάνω κράτηση/πληρωμή ηλεκτρονικό σε κάποιο κατάλυμα η πρπει να αναγκαστικά όπου κλείσω να πάω με φυσική παρουσία από εκεί για να πληρώσω στο pos;

Δημοσ.

Οχι.Εγω πήρα τηλέφωνο για κράτηση που είναι αρχές Αυγούστου και κατάφερα να κάνω κανονικά την συναλλαγή. Επειδή δοκίμασα και σε άλλο κατάλυμα πρώτα εκεί δεν το κατάφερα γιατί δεν είχε Pos. Υπόψιν η κάρτα δεν είναι καν στο όνομα μου, είναι στο όνομα στενού συγγενή. Άρα δεν απαιτείται φυσική παρουσία. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, christostg είπε

Οχι.Εγω πήρα τηλέφωνο για κράτηση που είναι αρχές Αυγούστου και κατάφερα να κάνω κανονικά την συναλλαγή. Επειδή δοκίμασα και σε άλλο κατάλυμα πρώτα εκεί δεν το κατάφερα γιατί δεν είχε Pos. Υπόψιν η κάρτα δεν είναι καν στο όνομα μου, είναι στο όνομα στενού συγγενή. Άρα δεν απαιτείται φυσική παρουσία. 

Η απορία μου είναι ότι από την στιγμή που είναι αυλή καρτα και ο τρόπος εξαργυρώσης είναι με ανέπαφη συναλλαγη σε pos, εξ αποστάσεως πως θα γίνει η εξαργύρωση;

Δημοσ.
On 27/06/2023 at 13:35, Pwpwpw said:

Η απορία μου είναι ότι από την στιγμή που είναι αυλή καρτα και ο τρόπος εξαργυρώσης είναι με ανέπαφη συναλλαγη σε pos, εξ αποστάσεως πως θα γίνει η εξαργύρωση;

Και ποιος ειπε οτι ο μονος τροπος εξαργυρωσης ειναι με ανεπαφη συναλλαγη?
Παιρνεις τηλεφωνο το καταλυμμα και την περναει στο pos με τα νουμερα και τα στοιχεια που γραφει η καρτα, ημερομηνια, ονοματεπωνυμο και τον τριψηφιο αριθμο Cvv ή οπως λεγεται.

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Pwpwpw είπε

Η απορία μου είναι ότι από την στιγμή που είναι αυλή καρτα και ο τρόπος εξαργυρώσης είναι με ανέπαφη συναλλαγη σε pos, εξ αποστάσεως πως θα γίνει η εξαργύρωση;

Μπορεί ο/η υπάλληλος του καταλύματος να περάσει τα στοιχεία στο pos. Ουσιαστικά του λες τα στοιχεία. Αν αφορούσε την κανονική σου χρεωστική προφανώς δεν θα το έκανες αυτό 

  • Like 1
Δημοσ.

Ισχύει αυτό. Μέσα στο app, θα βρεις όλα τα στοιχεία για να γίνει η συναλλαγή τηλεφωνικά ή να τους τα προωθήσεις τα στοιχεία μέσω email. Δες το σαν προκαταβολή, και τα υπόλοιπα από εκεί. 

  • Like 2
Δημοσ.
7 ώρες πριν, M A T R I X είπε

Ισχύει αυτό. Μέσα στο app, θα βρεις όλα τα στοιχεία για να γίνει η συναλλαγή τηλεφωνικά ή να τους τα προωθήσεις τα στοιχεία μέσω email. Δες το σαν προκαταβολή, και τα υπόλοιπα από εκεί. 

Μπορείς παρόλο που είναι άλλο όνομα διαφορετικό από το δικό μου? 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Nasir είπε

Μπορείς παρόλο που είναι άλλο όνομα διαφορετικό από το δικό μου? 

Ναι, δεν παίζει κανένα ρόλο. Εσύ την αγόρασες; Ή σου την έδωσαν; 

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 27/6/2023 στις 2:33 ΜΜ, arvacon είπε

Και ποιος ειπε οτι ο μονος τροπος εξαργυρωσης ειναι με ανεπαφη συναλλαγη?
Παιρνεις τηλεφωνο το καταλυμμα και την περναει στο pos με τα νουμερα και τα στοιχεια που γραφει η καρτα, ημερομηνια, ονοματεπωνυμο και τον τριψηφιο αριθμο Cvv ή οπως λεγεται.

 

 

Πάνω σε αυτό ,έκανα κράτηση σε ένα ξενοδοχείο ,την τελευταία ημέρα Ιουνίου .

Σε άλλο ξενοδοχείο ,παρ'ολο που είδε ελεύθερο δωμάτιο ,η υπάλληλος αρνήθηκε να της δώσω τα στοιχεία και μα κάνει τη χρέωση μέσω του Pos ml τηε επιχείρησης .Μήπως τυπικά ισχύει αυτό και σε εσάς έγινε εξαίρεση ;

Πάντως λόγω δυσκολιών τελευταίας ημέρας και αρνήσεων receptionist γισ τηλεφωνική κράτησης,καθώς και έλλειψη απευθείας πληρωμής μέσω σελίδα ,τελικά έμεινε αδιάθετα το μισό ποσό της κάρτας .

Υπάρχει περίπτωση να δώσουν μια μικρή παράταση(δύσκολο σαφώς );

 

 

Επίσης έτυχε,σε σελίδα ξενοδοχείου ,να βάλω τα στοιχεία της κάρτας ώστε να προχωρήσω κανονικά στην κράτηση .

Η κράτησή ολοκληρώθηκε αλλά ... η πληρωμή δεν έγινε ποτέ !

Ο λόγος ;Το ξενοδοχείο ενημέρωνε ΜΕΤΆ τη διαδικασία κράτησης ότι τα στοιχεία της κάρτας εισάγονται ώστε να αποθηκευτούν και να γίνει κατά την άφιξη του πελάτη η πληρωμή .Ουδεμία ενημέρωση υπήρχε στα προηγούμενα βήματα ότι η εισαγωγή των στοιχείων κάρτας δεν θα αποτελούσαν και πληρωμή .

Μη ρωτήσετε πώς δεν το κατάλαβα ,αρκετές πληρωμές με κάρτες διαδικτυακά δεν προϋποθέτουν OTP.

Εγώ το κατάλαβα όταν μπήκα στον λογαριασμό της Alpha και είδα ότι δεν είχε δεσμευτεί κανένα πόσο .

Αργότερα ήρθε και ημέηλ του ξενοδοχείου με τα στοιχεία κράτησης  όπου ενημέρωνε επίσης ότι τα στοιχεία της κάρτας διατηρούνται και οι πληρωμές ΔΕΝ γίνονται πριν την άφιξη .

Αυτό επαναλαμβάνω αφότου κάποιος έκανε την κράτηση ,πιο πριν δεν υπήρχε ενημέρωση .

Σε αυτό το στάδιο ,αναγκαστικά ,να ακυρώσω την κράτηση ,διαθέτοντας πάλι κρίσιμο χρόνο ,τα κατάφερα και ακύρωσα

 

 

Επειδή όλη αυτή η διαδικασία και αναζήτηση έγινε τελευταία μέρα της προθεσμίας ,κατάφερα να κάνω κράτηση μόνο σε ένα ξενοδοχείο ,δαπανώντας το μισό πόσο της κάρτας .Ακόμα και η κράτηση αυτή όμως έγινε με τηλέφωνα και μέσω πλατφόρμας για επιβεβαίωση καθως ο υπάλληλος δεν ήταν σίγουρος ότι η άυλη θα περάσει από το σύστημα πληρωμών της σελίδας του ξενοδοχείου .

Αυτά δυστυχώς αλλά το θέμα σχετικά με την προφορική ενημέρωση στοιχείων της κάρτας προς τον υπάλληλο ,ώστε να τα καταχωρίσει στο Pos και να κάνει κράτηση με πληρωμή με αφορά ,οπότε όποιος γνωρίζει σίγουρα ,σωστά ο ξενοδοχοϋπάλληλος αρνήθηκε πληρωμή μέσω τηλεφώνου (ανέφερε ότι αυτό γίνεται μόνο με φυσική παρουσία του πελάτη ) ή αδίκως δεν έκανε την κράτηση ;

 

 

ΥΓ Στο ίδιο ξενοδοχείο ,πριν αναφέρω ότι πρόκειται να πληρώσω με άυλη ,μέσω τηλεφώνου ,ρώτησα για διαθεσιμότητα ενός δωματίου που έβλεπα στο ίντερνετ ότι έχουν κενό .Ενώ η υπάλληλος επιβεβαίωσε ότι ήταν κενό για τις ημερομηνίες ενδιαφέροντος ,ρώτησα αν υπάρχει μπαλκονάκι που με ενδιέφερε .Μου απάντησε πώς όχι δεν υπάρχει και ξεκίνησε έναν καταιγισμό ιδεών ώστε να με αποτρέψει από ενδεχόμενη κράτηση .

"Ξέρετε ,όχι δεν έχει μπαλκόνι ,μάλιστα το δωμάτιο αυτό είναι σοφίτα,το ταβάνι κάπως χαμηλά ...Επίσης περιμένουμε ένα γκρουπ για τις τάδε ημερομηνίες ..."

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Ptotal είπε

Πάνω σε αυτό ,έκανα κράτηση σε ένα ξενοδοχείο ,την τελευταία ημέρα Ιουνίου .

Σε άλλο ξενοδοχείο ,παρ'ολο που είδε ελεύθερο δωμάτιο ,η υπάλληλος αρνήθηκε να της δώσω τα στοιχεία και μα κάνει τη χρέωση μέσω του Pos ml τηε επιχείρησης .Μήπως τυπικά ισχύει αυτό και σε εσάς έγινε εξαίρεση ;

Πάντως λόγω δυσκολιών τελευταίας ημέρας και αρνήσεων receptionist γισ τηλεφωνική κράτησης,καθώς και έλλειψη απευθείας πληρωμής μέσω σελίδα ,τελικά έμεινε αδιάθετα το μισό ποσό της κάρτας .

Υπάρχει περίπτωση να δώσουν μια μικρή παράταση(δύσκολο σαφώς );

 

 

Επίσης έτυχε,σε σελίδα ξενοδοχείου ,να βάλω τα στοιχεία της κάρτας ώστε να προχωρήσω κανονικά στην κράτηση .

Η κράτησή ολοκληρώθηκε αλλά ... η πληρωμή δεν έγινε ποτέ !

Ο λόγος ;Το ξενοδοχείο ενημέρωνε ΜΕΤΆ τη διαδικασία κράτησης ότι τα στοιχεία της κάρτας εισάγονται ώστε να αποθηκευτούν και να γίνει κατά την άφιξη του πελάτη η πληρωμή .Ουδεμία ενημέρωση υπήρχε στα προηγούμενα βήματα ότι η εισαγωγή των στοιχείων κάρτας δεν θα αποτελούσαν και πληρωμή .

Μη ρωτήσετε πώς δεν το κατάλαβα ,αρκετές πληρωμές με κάρτες διαδικτυακά δεν προϋποθέτουν OTP.

Εγώ το κατάλαβα όταν μπήκα στον λογαριασμό της Alpha και είδα ότι δεν είχε δεσμευτεί κανένα πόσο .

Αργότερα ήρθε και ημέηλ του ξενοδοχείου με τα στοιχεία κράτησης  όπου ενημέρωνε επίσης ότι τα στοιχεία της κάρτας διατηρούνται και οι πληρωμές ΔΕΝ γίνονται πριν την άφιξη .

Αυτό επαναλαμβάνω αφότου κάποιος έκανε την κράτηση ,πιο πριν δεν υπήρχε ενημέρωση .

Σε αυτό το στάδιο ,αναγκαστικά ,να ακυρώσω την κράτηση ,διαθέτοντας πάλι κρίσιμο χρόνο ,τα κατάφερα και ακύρωσα

 

 

Επειδή όλη αυτή η διαδικασία και αναζήτηση έγινε τελευταία μέρα της προθεσμίας ,κατάφερα να κάνω κράτηση μόνο σε ένα ξενοδοχείο ,δαπανώντας το μισό πόσο της κάρτας .Ακόμα και η κράτηση αυτή όμως έγινε με τηλέφωνα και μέσω πλατφόρμας για επιβεβαίωση καθως ο υπάλληλος δεν ήταν σίγουρος ότι η άυλη θα περάσει από το σύστημα πληρωμών της σελίδας του ξενοδοχείου .

Αυτά δυστυχώς αλλά το θέμα σχετικά με την προφορική ενημέρωση στοιχείων της κάρτας προς τον υπάλληλο ,ώστε να τα καταχωρίσει στο Pos και να κάνει κράτηση με πληρωμή με αφορά ,οπότε όποιος γνωρίζει σίγουρα ,σωστά ο ξενοδοχοϋπάλληλος αρνήθηκε πληρωμή μέσω τηλεφώνου (ανέφερε ότι αυτό γίνεται μόνο με φυσική παρουσία του πελάτη ) ή αδίκως δεν έκανε την κράτηση ;

 

 

ΥΓ Στο ίδιο ξενοδοχείο ,πριν αναφέρω ότι πρόκειται να πληρώσω με άυλη ,μέσω τηλεφώνου ,ρώτησα για διαθεσιμότητα ενός δωματίου που έβλεπα στο ίντερνετ ότι έχουν κενό .Ενώ η υπάλληλος επιβεβαίωσε ότι ήταν κενό για τις ημερομηνίες ενδιαφέροντος ,ρώτησα αν υπάρχει μπαλκονάκι που με ενδιέφερε .Μου απάντησε πώς όχι δεν υπάρχει και ξεκίνησε έναν καταιγισμό ιδεών ώστε να με αποτρέψει από ενδεχόμενη κράτηση .

"Ξέρετε ,όχι δεν έχει μπαλκόνι ,μάλιστα το δωμάτιο αυτό είναι σοφίτα,το ταβάνι κάπως χαμηλά ...Επίσης περιμένουμε ένα γκρουπ για τις τάδε ημερομηνίες ..."

Τι να σου πω, εγω πηρα απλα ενα τηλεφωνο σε ξενοδοχειο που ειχα ξαναμεινει, ρωτησα αν γινεται να το εξαργυρωσει και να αφησει ανοιχτη την ημερομηνια και απλα εδωσα τα στοιχεια της καρτας, την οποια την περασε επιτοπου στο pos καθως εδινα τα στοιχεια, οποτε και εξαργυρωθηκε.

Αυτο μονο, δε χρειαστηκε τιποτε αλλο, διοτι δεν προκειται για κατι εξωγηινο, μια απλη συναλλαγη με καρτα ειναι...

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, SabotazNic είπε

Δεν έχει ανοίξει ακόμα για φέτος, σωστά? Βλέπω πάντως ότι θα ισχύει από Οκτώβριο και για 1 έτος 

Οχι, δεν εχει ξεκινησει. Που το ειδες αυτο για τον Οκτωβριο?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...