Προς το περιεχόμενο

Απαράδεκτη προσφορά ανανέωσης DOUBLE PLAY από Cosmote - Εναλλακτική με Nova; Παρακαλώ τα φώτα σας.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 λεπτά πριν, gavorki είπε

Καπου εκει εμεινα και εγω. Γιατι δεν ξερεις αν μπλοφαρει η Cosmote η οχι.

 Αααα καλά εσύ είπες ναι κατευθείαν χωρίς καν να δοκιμάσεις ?? Τι να μπλοφαρει δηλαδή ? Τι φοβήθηκες μην σου πουν μεγαλύτερη τιμή την δεύτερη φορά ?

Και όχι να πεις ακόμη και να μην κάνουν καλύτερη προσφορά, εννοείται ότι ισχύει η πρώτη προσφορά που σου έχουν κάνει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Επισκέπτης

παίζει ρόλο πόσο καιρό είσαι πελάτης

παίζει ρόλο το ύψος των λογαριασμών

παίζει ρόλο αν είσαι συνεπής στις πληρωμές κτλ...

είναι πολλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, ikorolis είπε

παίζει ρόλο πόσο καιρό είσαι πελάτης

παίζει ρόλο το ύψος των λογαριασμών

παίζει ρόλο αν είσαι συνεπής στις πληρωμές κτλ...

είναι πολλά.

Πελατης απο το 98, λογαριασμοι τα τελευταια 2 χρονια, 98 το 2μηνο, πληρωμη αμεση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, SilentVoice είπε

Το πιθανότερο, 99% να παραμένεις με την ίδια τιμή που έχεις και απλά θα είσαι χωρίς δεσμευση, κάτι που σημαίνει πως φευγεις όποτε θέλεις, αλλά αν κάτσεις, μπορεί να οσυ αλλάξουν 'απότομα' την τιμή του παγίου που πληρώνεις, αλλά το 'απότομα' δεν παιζει πια, πρέπει οπωσδήποτε να σε ενημερώσουν νωρίτερα βάση κανονισμου της ΕΕΤΤ .

Συνεπώς, δεν ασχολείσαι παραπάνω, αν στον επόμενο μήνα έρθει η ίδια τιμή που είχες, καθεσαι όπως είσαι εκει.

Αν όχι, εχεις κάνει την ψαχτική σου και φευγεις την επόμενη ημέρα.

 

Πριν 3 μήνες έληξε η σύμβαση μου με την Nova. Σε προσπάθειες μου να πάρω νέα προσφορά ή να μάθω τι θα γίνει, κανείς δεν ήξερε!!! Μια υπάλληλος , που νομιζε οτι μπορει να μου πουλήσει κάποιο πακέτο, μου είπε έτσι τυχαια, πως θα έρθει ο επόμενος λογαριασμός μου 20 ευρώ πάνω! ! ! Της ζήτησα να με ενημερώσει εγγράφως.
3 μήνες τώρα, ο λογαριασμός μου είναι σταθερός και απλά είμαι εκτός δεσμευσης. Θα ανησυχήσω , αν λάβω κάποιο μηνυμα οπου να λέει "Να ενημερωθω για τις τιμολογιακές αλλαγές" . Εκει θα ξεκινησω πάλι να τους ψάχνω. Αν δεν λάβω, αντίστοιχη προειδοποιήση, και αλλάξει η τιμή έτσι , χωρις καμία ενημέρωση, βαράω καταγγελία στην ΕΕΤΤ και θα φάνε την καμπάνα τους.

Ισως να ισχυει αυτό που λές γιατί και σε μένα που είχα συμβολαιο με την INALAN και έληξε τον Φεβρουάριο μου το αφήσαν στην ιδια τιμή χωρις δέσμευση. Είχα το 200/200 στα 28 ευρώ με συμβολαιο και από τον Μαρτιο ειμαι στα 200/200 χωρις συμβολαιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήμουν πάντα πελάτης στον ΟΤΕ. Σταθερό και 4 συνδέσεις κινητής. Έδινα περίπου 100 ευρώ το δίμηνο για το σταθερό ISDN και 24 ADSL(πριν 6-7 χρόνια). Με καλέσανε από nova και μου έκαναν προσφορά για τις ίδιες παροχές στα 22 ευρώ το μήνα. Αφού ψαχτηκα με την Cosmote  τόσο τηλεφωνικά όσο και σε κατάστημα, δεν μπόρεσα να πετύχω σοβαρή μείωση. Μάλιστα στο κατάστημα μου είπαν πως αν πήγαινα Cosmote από άλλο πάροχο θα μπορούσαν να μου κάνουν ανταγωνιστική προσφορά. Τελικά πήγα Nova, για μένα ήταν απογοήτευση, κακή ποιότητα κλήσεων και συνεχείς αποσυνδέσεις του ρούτερ. Σε δύο βδομάδες πλήρωσα 80 ευρώ ρήτρα αποχώρησης και επέστρεψα στην Cosmote. Πήρα ότι παροχές είχα και πριν καινούργιο ρούτερ 5g, δώρο ένα ασύρματο τηλέφωνο και ένα media player, και η τελική τιμή ήταν 26 ευρώ το μήνα. Αν μπορείς να μείνεις 3-4 μέρες χωρίς ίντερνετ και τηλέφωνο, μπορείς να πας στην Cosmote να κάνεις διακοπή της σύνδεσης και να ζητήσεις την μέρα που θα κοπεί το τηλέφωνο προσφορά για  επανασύνδεση. Σίγουρα θα σου δώσουν καλύτερη τιμή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, vali είπε

Ήμουν πάντα πελάτης στον ΟΤΕ. Σταθερό και 4 συνδέσεις κινητής. Έδινα περίπου 100 ευρώ το δίμηνο για το σταθερό ISDN και 24 ADSL(πριν 6-7 χρόνια). Με καλέσανε από nova και μου έκαναν προσφορά για τις ίδιες παροχές στα 22 ευρώ το μήνα. Αφού ψαχτηκα με την Cosmote  τόσο τηλεφωνικά όσο και σε κατάστημα, δεν μπόρεσα να πετύχω σοβαρή μείωση. Μάλιστα στο κατάστημα μου είπαν πως αν πήγαινα Cosmote από άλλο πάροχο θα μπορούσαν να μου κάνουν ανταγωνιστική προσφορά. Τελικά πήγα Nova, για μένα ήταν απογοήτευση, κακή ποιότητα κλήσεων και συνεχείς αποσυνδέσεις του ρούτερ. Σε δύο βδομάδες πλήρωσα 80 ευρώ ρήτρα αποχώρησης και επέστρεψα στην Cosmote. Πήρα ότι παροχές είχα και πριν καινούργιο ρούτερ 5g, δώρο ένα ασύρματο τηλέφωνο και ένα media player, και η τελική τιμή ήταν 26 ευρώ το μήνα. Αν μπορείς να μείνεις 3-4 μέρες χωρίς ίντερνετ και τηλέφωνο, μπορείς να πας στην Cosmote να κάνεις διακοπή της σύνδεσης και να ζητήσεις την μέρα που θα κοπεί το τηλέφωνο προσφορά για  επανασύνδεση. Σίγουρα θα σου δώσουν καλύτερη τιμή.

Δουλευω στο σπιτι 14 ωρες την μερα. Δεν εχω τετοια πολυτελεια δυστυχως. Παντως πριν απο λιγο στην Νοβα που πηγα εδω διπλα μου ειπαν οτι θα παραμεινω στην ιδια πορτα και το ΚΑΦΑΟ ειναι ακριβως κατω απο το σπιτι. Ποσο χαλια μπορει να ειναι;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
3 ώρες πριν, geo9419 είπε

Ισως να ισχυει αυτό που λές γιατί και σε μένα που είχα συμβολαιο με την INALAN και έληξε τον Φεβρουάριο μου το αφήσαν στην ιδια τιμή χωρις δέσμευση. Είχα το 200/200 στα 28 ευρώ με συμβολαιο και από τον Μαρτιο ειμαι στα 200/200 χωρις συμβολαιο.

Θα σε καλέσει σύντομα η INALAN για συμβόλαιο

μην χαίρεσαι

τώρα που έβγαλε τα νέα της πακέτα 500/500 και 1000/1000 δεν αφήνει έτσι χωρίς δεσμεύσεις τους πελάτες

κάποιος πρέπει να πληρώσει το κόστος της επένδυσης...

τσάμπα δεν υπάρχει παιδιά όλα πληρώνονται

ακόμα και αυτό εδώ που καθόμαστε εμείς να σχολιάζουμε για κάποιους κοστίζει χρήματα

52 λεπτά πριν, gavorki είπε

Δουλευω στο σπιτι 14 ωρες την μερα. Δεν εχω τετοια πολυτελεια δυστυχως. Παντως πριν απο λιγο στην Νοβα που πηγα εδω διπλα μου ειπαν οτι θα παραμεινω στην ιδια πορτα και το ΚΑΦΑΟ ειναι ακριβως κατω απο το σπιτι. Ποσο χαλια μπορει να ειναι;

 

μπορεί να είσαι καλύτερα

μπορεί να είσαι χειρότερα

δεν μπορεί να σου το εγγυηθεί κανείς στην υπηρεσία ADSL/VDSL

εγγύηση υπάρχει μόνο στην καθαρή οπτική ίνα (FTTH) πληρώνεις 100 έχεις 100 , πληρώνεις 200 έχεις 200

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, ikorolis είπε

Θα σε καλέσει σύντομα η INALAN για συμβόλαιο

μην χαίρεσαι

τώρα που έβγαλε τα νέα της πακέτα 500/500 και 1000/1000 δεν αφήνει έτσι χωρίς δεσμεύσεις τους πελάτες

κάποιος πρέπει να πληρώσει το κόστος της επένδυσης...

τσάμπα δεν υπάρχει παιδιά όλα πληρώνονται

ακόμα και αυτό εδώ που καθόμαστε εμείς να σχολιάζουμε για κάποιους κοστίζει χρήματα

μπορεί να είσαι καλύτερα

μπορεί να είσαι χειρότερα

δεν μπορεί να σου το εγγυηθεί κανείς στην υπηρεσία ADSL/VDSL

εγγύηση υπάρχει μόνο στην καθαρή οπτική ίνα (FTTH) πληρώνεις 100 έχεις 100 , πληρώνεις 200 έχεις 200

Cosmote 50 ειχα 50, Cosmote 100 ειχα 110, Cosmote 200 τωρα με την δωρεαν αναβαθμιση εχω 199. Ειναι ομως και θεμα τυχης οντως. 

Εμενα παντως με φοβιζει η μεταβαση. Δηλαδη οι 5 ωρες που λενε οτι θα εχεις downtime μεχρι να αλλαξει ο παροχος ειναι ρισκο. Ετυχε σε φιλο και τελικα εκαναν 2 μηνες :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
3 λεπτά πριν, gavorki είπε

Cosmote 50 ειχα 50, Cosmote 100 ειχα 110, Cosmote 200 τωρα με την δωρεαν αναβαθμιση εχω 199. Ειναι ομως και θεμα τυχης οντως. 

Εμενα παντως με φοβιζει η μεταβαση. Δηλαδη οι 5 ωρες που λενε οτι θα εχεις downtime μεχρι να αλλαξει ο παροχος ειναι ρισκο. Ετυχε σε φιλο και τελικα εκαναν 2 μηνες :P

όταν αλλάζεις πάροχο πολλά μπορούν να πάνε στραβά

πίστεψε με

επαγγελματικά τους έχω δοκιμάσει όλους έτσι ξέρω και τα + και τα - τους

για αυτό προσωπικά η προτίμηση μου πέφτει στην COSMOTE

εκτός αν είχες κάλυψη από την INALAN εκεί θα σου έλεγα προχώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ikorolis είπε

όταν αλλάζεις πάροχο πολλά μπορούν να πάνε στραβά

πίστεψε με

επαγγελματικά τους έχω δοκιμάσει όλους έτσι ξέρω και τα + και τα - τους

για αυτό προσωπικά η προτίμηση μου πέφτει στην COSMOTE

εκτός αν είχες κάλυψη από την INALAN εκεί θα σου έλεγα προχώρα.

INALAN Γλυφαδα:;;; Χαχαχαχα. ΠΟΤΕ !!!! :D

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eιναι γνωστο οτι η COSMOTE ποτε δεν εκανε σοβαρα παζαρια. Η λογικη τους ειναι "σου δινουμε κατι πολυ μικρο και αν θες κατσε, αν δεν θες στο καλο". Υπαρχουν και καποιες εξαιρεσεις αλλα ειναι πολυ λιγες.

Την σοβαρη μειωση την πετυχαινεις οταν πας απο αλλη εταιρεια σε αυτους κατι που γινεται σε ολους του παροχους και μαλιστα στους αλλους δυο γινεται σε πολυ μεγαλυτερο βαθμο, με τιμες στο πατωμα. Αυτα σπανια τα κανει η COSMOTE.

Αυτο συμβαινει γιατι, κακα τα ψεματα, ειναι ο ποιοτικοτερος και μεγαλυτερος παροχος της χωρας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν 2 χρόνια ήμουν cosmote με 50αρι και 250 λεπτά ομιλίας στα 34,5. That's it. Παίρνω για ανανέωση cosmote λέω θέλω την ίδια ταχύτητα σε καλύτερη τιμή. Αδιάλλακτη η λεγαμενη στο τηλέφωνο 🤨 έμεινα στα ίδια ακριβώς πάλι με 34,5 και ανανέωσα. 🤕

Παίρνω αρχές του μήνα για την τωρινή 2ετη ανανέωση. Λέω θέλω μια προσφορά σε 100αρα. Μου λέει η τηλεφωνήτρια 420 προς κινητά και διεθνή, απεριόριστα σταθερά και 100αρι 36,9. Ανανέωσα. Το λες και επιτυχία για μένα.😂

Κατέληξα στο είναι σε ποιον ποια θα πέσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, gavorki είπε

INALAN Γλυφαδα:;;; Χαχαχαχα. ΠΟΤΕ !!!! :D

Ε όχι και ποτέ! Τους ρώτησα στο FB αν τους περιμένουμε το 3022 και μου είπαν "ε λίγο πιο σύντομα"! Άκου εκεί ποτέ!
Ως κάποιος που δούλευε voda (βλάβες) και τώρα Nova (πάλι βλάβες) αυτό που κοιτάνε οι εταιρείες είναι να φέρουν κόσμο(νέες συνδέσεις), καλώς ή κακώς όλοι είμαστε για βασικό μισθό και κοιτάμε να πιάσουμε κάνα στόχο για τα μπόνους, τα οποία όχι ότι είναι πολλά αλλά 8 ώρες την μέρα καντίλια για βασικό δεν το θέλει ούτε ο Αλλάχ!
ΔΕΝ έχω κάνει πωλήσεις αλλά ξέρω κόσμο και αυτό που έμαθα είναι ότι οι από πάνω πιέζουν τους agents που μιλάτε/μιλάμε για να κλείσουν ανανέωση με κάποια αύξηση.
ΑΝ λέμε τώρα ΑΝ πέσει κάποιος σε agent που έχει πιάσει τον στόχο του και έχει την δυνατότητα να σας δώσει μια πιο καλή προσφορά χωρίς να τον σφάξει στο γόνατο ο από πάνω, θα σας την δώσει. Για μένα καλά κάνετε και κάνετε παζάρια να ξέρετε ο agent που είναι στην άλλη άκρη δεν είναι κάποιος που δεν θέλει να βοηθήσει (κατά κανόνα, υπάρχουν πάντα και ανάποδοι), δεν τους το επιτρέπουν.

Τώρα για βλάβες, εδώ είμαι όποιος θέλει να βοηθήσω ας στείλει PM και τουλάχιστον ότι περνάει από το χέρι μου θα το κάνω.

Κάτι ακόμα, για αρχή μιλάτε με το τμήμα ανενεώσεων, αν δεν κλείσετε κάτι με αυτό το τμήμα και πείτε ότι φεύγετε, θα πάει ένα αίτημα στο τμήμα retention. Εκεί είναι που μπορείτε να κάνετε σκληρά παζάρια. Οπότε ίσως 1-2 "όχι" στην αρχή να είναι η καλύτερη λύση!
Απλά αν έχετε θέματε με βλάβες δείτε το με τεχνικό! Για μένα ήταν λίγο "αστείο" να λαμβάνω κλήση από πελάτη 10 χρόνια ενεργός και να μου λέει "έχω 10 χρόνια προβλήματα/βλάβες!" ε σορρυ, τα 2 πρώτα του παρόχου...τα άλλα 8 δικά σου που δεν έφευγες αν έχεις θέμα! 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 15/7/2022 στις 11:23 ΜΜ, comfuzio είπε

Ε όχι και ποτέ! Τους ρώτησα στο FB αν τους περιμένουμε το 3022 και μου είπαν "ε λίγο πιο σύντομα"! Άκου εκεί ποτέ!
Ως κάποιος που δούλευε voda (βλάβες) και τώρα Nova (πάλι βλάβες) αυτό που κοιτάνε οι εταιρείες είναι να φέρουν κόσμο(νέες συνδέσεις), καλώς ή κακώς όλοι είμαστε για βασικό μισθό και κοιτάμε να πιάσουμε κάνα στόχο για τα μπόνους, τα οποία όχι ότι είναι πολλά αλλά 8 ώρες την μέρα καντίλια για βασικό δεν το θέλει ούτε ο Αλλάχ!
ΔΕΝ έχω κάνει πωλήσεις αλλά ξέρω κόσμο και αυτό που έμαθα είναι ότι οι από πάνω πιέζουν τους agents που μιλάτε/μιλάμε για να κλείσουν ανανέωση με κάποια αύξηση.
ΑΝ λέμε τώρα ΑΝ πέσει κάποιος σε agent που έχει πιάσει τον στόχο του και έχει την δυνατότητα να σας δώσει μια πιο καλή προσφορά χωρίς να τον σφάξει στο γόνατο ο από πάνω, θα σας την δώσει. Για μένα καλά κάνετε και κάνετε παζάρια να ξέρετε ο agent που είναι στην άλλη άκρη δεν είναι κάποιος που δεν θέλει να βοηθήσει (κατά κανόνα, υπάρχουν πάντα και ανάποδοι), δεν τους το επιτρέπουν.

Τώρα για βλάβες, εδώ είμαι όποιος θέλει να βοηθήσω ας στείλει PM και τουλάχιστον ότι περνάει από το χέρι μου θα το κάνω.

Κάτι ακόμα, για αρχή μιλάτε με το τμήμα ανενεώσεων, αν δεν κλείσετε κάτι με αυτό το τμήμα και πείτε ότι φεύγετε, θα πάει ένα αίτημα στο τμήμα retention. Εκεί είναι που μπορείτε να κάνετε σκληρά παζάρια. Οπότε ίσως 1-2 "όχι" στην αρχή να είναι η καλύτερη λύση!
Απλά αν έχετε θέματε με βλάβες δείτε το με τεχνικό! Για μένα ήταν λίγο "αστείο" να λαμβάνω κλήση από πελάτη 10 χρόνια ενεργός και να μου λέει "έχω 10 χρόνια προβλήματα/βλάβες!" ε σορρυ, τα 2 πρώτα του παρόχου...τα άλλα 8 δικά σου που δεν έφευγες αν έχεις θέμα! 

Πως και αποφάσισες να πας απο Voda σε Forthnet αν δεν είχε μισθολογική διαφορά; (αν επιτρέπεται)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...