Προς το περιεχόμενο

Το Spotify ξεκινά την πώληση εισιτηρίων για συναυλίες


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το Spotify δοκιμάζει έναν νέο ιστότοπο για την πώληση εισιτηρίων συναυλιών απευθείας στους fans, σύμφωνα με το Music Ally.

Ο ιστότοπος, με την ονομασία Spotify Tickets, διαθέτει προς το παρόν μια περιορισμένη επιλογή επερχόμενων συναυλιών που διεξάγονται στις ΗΠΑ, με τα ονόματα των καλλιτεχνών να περιλαμβάνουν τους Limbeck, Tokimonsta και Annie DiRusso. Το Spotify συνεργάζεται ήδη με τις Ticketmaster, Eventbrite και See Tickets για την πώληση εισιτηρίων μέσω του νέου Live Events Feed, όπου μπορείτε να περιηγηθείτε σε συναυλίες που διεξάγονται στην πόλη σας και να αγοράσετε εισιτήρια μέσω τρίτης υπηρεσίας. Ο νέος ιστότοπος Spotify Tickets, ωστόσο, επιτρέπει στους χρήστες να αγοράζουν εισιτήρια μέσω του ίδιου του Spotify.

Όπως επισημαίνεται από το TechCrunch, η νομική σελίδα του ιστότοπου αναφέρει ότι η εταιρεία διαθέτει εισιτήρια «για λογαριασμό τρίτων μερών που μπορεί να περιλαμβάνουν χώρους διεξαγωγής, διοργανωτές εκδηλώσεων, fan clubs και καλλιτέχνες, ως επίσημη υπηρεσία πώλησης εισιτηρίων". Κάτι τέτοιο σημαίνει ότι η Spotify δεν καθορίζει τις τιμές των εισιτηρίων της και ότι θα χρεώνει τους πελάτες του με μια προμήθεια η οποία θα γνωστοποιείτε κατά τη διάρκεια της πληρωμής.

image.png.1372bda6e29fb3ad163e0c3a18004bed.png

«Στο Spotify, δοκιμάζουμε τακτικά νέες υπηρεσίες και ιδέες για να βελτιώσουμε την εμπειρία των χρηστών μας. Κάποιες από αυτές καταλήγουν να ανοίγουν το δρόμο για την ευρύτερη εμπειρία των χρηστών μας και άλλες χρησιμεύουν μόνο για αποκόμιση γνώσεων», δήλωσε ο εκπρόσωπος της Spotify, Carling Farley, σε δήλωσή του στο The Verge. «Το tickets.spotify.com είναι η τελευταία μας δοκιμή. Δεν έχουμε να μοιραστούμε περαιτέρω νέα σχετικά με τα μελλοντικά σχέδια αυτή τη στιγμή» πρόσθεσε.

Όπως σημειώνεται στη σελίδα υποστήριξης του Spotify Tickets, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να δημιουργήσουν λογαριασμό στο Spotify για να αγοράσουν εισιτήρια, χωρίς να υποστηρίζονται εκτυπωμένα εισιτήρια που θα αποστέλλονται μέσω ταχυδρομείου. Το Spotify αναφέρει επίσης ότι πρέπει να παρουσιάσετε την επιβεβαίωση του email σας και μια έγκυρη ταυτότητα στο ταμείο του χώρου για να παραλάβει ένας χρήστης τα εισιτήριά του. Απαγορεύει επίσης το φαινόμενο μεταπώλησης των εισιτηρίων που κάποιος έχει προμηθευτεί, κάτι που η πολιτική παραλαβής βοηθά στο να αποτραπεί.

Το TikTok κάνει παρόμοιες κινήσεις για να βοηθήσει τους καλλιτέχνες να προωθήσουν τις ζωντανές εκδηλώσεις τους. Νωρίτερα αυτό το μήνα, η υπηρεσία ανακοίνωσε μια συνεργασία με την Ticketmaster που επιτρέπει στους χρήστες να αγοράζουν εισιτήρια για να δουν τους Demi Lovato, OneRepublic, Usher και το WWE μέσα από την εφαρμογή. Το TikTok φημολογείται επίσης ότι εργάζεται πάνω σε μια εφαρμογή streaming μουσικής που θα μπορούσε να ανταγωνιστεί το Spotify και το Apple Music, αφού κατέθεσε αίτηση για το εμπορικό σήμα TikTok Music τον περασμένο Μάιο.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι τι το παραπάνω θα παρέχει, σε σημείο που θα φαίνεται αντάξιο στην έξτρα προμήθεια χρέωσης για την χρήση της υπηρεσίας τους.

 

Όταν και αν φυσικά φτάσει να καλύπτει και τη χώρα μας.

 

Μφχ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, kormos είπε

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι τι το παραπάνω θα παρέχει, σε σημείο που θα φαίνεται αντάξιο στην έξτρα προμήθεια χρέωσης για την χρήση της υπηρεσίας τους.

 

Όταν και αν φυσικά φτάσει να καλύπτει και τη χώρα μας.

 

Μφχ

Εαν έχεις προσπαθήσει να κάνεις book έστω και μία φορά εισιτήριο από το άθλιο site της viva,  θα καταλάβαινες.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, kormos είπε

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι τι το παραπάνω θα παρέχει, σε σημείο που θα φαίνεται αντάξιο στην έξτρα προμήθεια χρέωσης για την χρήση της υπηρεσίας τους.

 

Όταν και αν φυσικά φτάσει να καλύπτει και τη χώρα μας.

 

Μφχ

Τι παραπανω προσφερει η viva, σε σημειο που φαινεται ανταξια της εξτρα προμηθειας, και του μονοπωλειου που εχει και κανει οτι θελει? 

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Getapen είπε

Τα κριτήρια του καθενός είναι διαφορετικά.. Πάντως εγώ όσες φορές χρησιμοποίησα viva δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα. 

Η viva έχει τεράστια προμήθεια και η υπηρεσία της δεν είναι αντάξια 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, filip123go είπε

Εαν έχεις προσπαθήσει να κάνεις book έστω και μία φορά εισιτήριο από το άθλιο site της viva,  θα καταλάβαινες.

Στο παρελθόν προ 3-4 ετών που είχα κλείσει δεν είχα αντιμετωπίσει κάποιο θέμα.

 

38 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Τι παραπανω προσφερει η viva, σε σημειο που φαινεται ανταξια της εξτρα προμηθειας, και του μονοπωλειου που εχει και κανει οτι θελει? 

Ποικιλία στην παρούσα φάση...

 

20 λεπτά πριν, Getapen είπε

Τα κριτήρια του καθενός είναι διαφορετικά.. Πάντως εγώ όσες φορές χρησιμοποίησα viva δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα. 

Κάπως έτσι!

 

Μφχ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, feelihipo είπε

Η viva έχει τεράστια προμήθεια και η υπηρεσία της δεν είναι αντάξια 

και πως καταφερε και γιγαντωθηκε ετσι και προσφατα εξαγοραστηκε;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, Titos301 είπε

και πως καταφερε και γιγαντωθηκε ετσι και προσφατα εξαγοραστηκε;;

Επειδή έχει μονοπώλιο σε μια χώρα με 11εκ άτομα

Επεξ/σία από feelihipo
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, kormos είπε

Ποικιλία στην παρούσα φάση...

Οταν εννοεις ποικιλια, εννοεις οτι σου προσφερει πολλες επιλογες διασκεδασης? Προφανως, αυτη ειναι η δουλεια της πλατφορμας. Αν υπηρχε ομως και ποικιλια ανταγωνιστων, θα ειχε καλυτερη υποστηριξη και δεν θα εκανε οτι εκανε την περιοδο της κορονας χωρις επιστροφες εισιτηριων κτλ 

Επεξ/σία από SabotazNic
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έπαψα να ασχολούμαι με το spotify οταν εσκασε 280 εκατομμύρια στην Μπαρτσελονα για χορηγία πιο λογικο μου φαίνεται να τα δίνει στους καλλιτέχνες

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Οταν εννοεις ποικιλια, εννοεις οτι σου προσφερει πολλες επιλογες διασκεδασης? Προφανως, αυτη ειναι η δουλεια της πλατφορμας. Αν υπηρχε ομως και ποικιλια ανταγωνιστων, θα ειχε καλυτερη υποστηριξη και δεν θα εκανε οτι εκανε την περιοδο της κορονας χωρις επιστροφες εισιτηριων κτλ 

Ναι, αυτό ακριβώς. 

Τι να πω ίσως εμένα έχει τύχει να βγάλω άκρη τις εποχές που είχα κλείσει εισητήρια. :) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, Cyber_Spartacus είπε

Έπαψα να ασχολούμαι με το spotify οταν εσκασε 280 εκατομμύρια στην Μπαρτσελονα για χορηγία πιο λογικο μου φαίνεται να τα δίνει στους καλλιτέχνες

Επίσης με πείραξε που ανακοίνωσε lossless υπηρεσία, που προφανώς ήθελε να χρεώνει περισσότερο, αλλά όταν η apple το πρόλαβε και έβγαλε το ΗiRes στο δικό της music, με το ιδιο κόστος, έθαψε όλο το θέμα για το lossless σαν να μην είχε αναφερθει ποτέ.

Τύπου αφού δεν μπορούμε να σας χρεώνουμε παραπάνω, δεν το δίνουμε.Άθλιο εντελώς
(Δεν έχει σημασία αν κάποιος μπορεί να ακουσει την διαφορά μεταξυ lossy και lossless - μπορουν κάποιοι  με καλό εξοπλισμό και wired ακουστικά- αναφέρομαι σαν 

management κινηση.)

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...

Χρησιμοποιούμε  cookies για να απολαμβάνεις το insomnia προσωποποιημένο στις ανάγκες σου αλλά και για την παροχή στοιχείων επισκεψιμότητας για να βελτιώσουμε την ποιότητα των υπηρεσιών μας