fragma Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2022 Καλησπέρα, Θέλω να πάρω καινούργιο αυτοκίνητο για την συζυγό μου , και είμαι μεταξύ αγοράς με χρηματοδότηση και leasing. Δυστυχως δεν εχω εταιρία που ξέρω σίγουρα οτι συμφέρει το leasing, οπότε μιλάμε για ιδιωτικό leasing. Εχει καποιος εμπειρία για το αν συμφέρει σε σχέση με αγορά; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Allan-Wake Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 100% δεν συμφέρει αν δεν έχεις εταιρεία Αν βάλεις κάτω τους αριθμούς θα το δεις Επεξ/σία 28 Σεπτεμβρίου 2022 από Allan-Wake 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vagos789 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2022 Για ιδιωτη δεν νομιζω οτι εχει καποιον οφελος πλην του οτι μπορεις να διαλεξεις απο καποια αυτοκινητα που εχουν ετοιμοπαραδοτα (καινουρια ή μεταχειρισμενα) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jimakos00 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2022 Σίγουρα δεν συμφέρει οικονομικά. Από την άλλη, δεν σε νοιάζει εάν πάθει τίποτα, δεν έχεις να ανησυχείς για τέλη, ασφάλειες κλπ. παρά μόνο να βάζεις καύσιμα. Και κάθε 3-4 χρόνια, ανάλογα τη σύμβαση, θα έχεις καινούργιο αμάξι. Από οικονομικής άποψης, άμα σου περισσεύουν κάνε leasing. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fuz10n Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2022 4 λεπτά πριν, jimakos00 είπε δεν σε νοιάζει εάν πάθει τίποτα, δεν έχεις να ανησυχείς για τέλη, ασφάλειες κλπ. παρά μόνο να βάζεις καύσιμα αυτα μπορεις να τα κανεις και με δικο σου αμαξι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bitbit Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, jimakos00 είπε Από την άλλη, δεν σε νοιάζει εάν πάθει τίποτα, δεν έχεις να ανησυχείς για τέλη, ασφάλειες κλπ. παρά μόνο να βάζεις καύσιμα. Καλά δε στο δίνουν και τζάμπα. Κέρδος θέλουν να βγάλουν από την όλη ιστορία άρα δε μπορεί να συμφέρει στον ιδιώτη. Δε πληρώνεις τέλη -ασφαλειες αλλά πληρώνεις το μηνιαίο κόστος. Όποτε τι αλλάζει; Τώρα αν κάποιος θέλει να αλλάζει κάθε 4 χρόνια αυτοκίνητο οκ, αλλά και πάλι από θέμα κόστους δε του έρχεται φθηνά. Στην τελική είναι ανάλογα τι θέλεις. Επεξ/σία 29 Σεπτεμβρίου 2022 από Bitbit Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
HarisRg Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2022 Δεν έχω εμπειρία πάνω στο θέμα αλλά λίγο που το έψαξα εδώ στην Ολλανδία, στα (περίπου) 5 χρόνια leasing έχεις δώσει τα λεφτά που θα έδινες για να αγοράσεις το ίδιο αμάξι (σχεδόν) καινούργιο. Οπότε αν παραμείνεις στο leasing μακροπρόθεσμα, είναι σαν αν αγοράζεις καινούργιο αμάξι κάθε 5-6 χρόνια. Θα το έκανες αυτό αν δεν ήταν το leasing? Εμένα η λογική μου είναι να κρατάω ένα αμάξι μέχρι να μην παίρνει μπρος, άρα σίγουρα πάνω από 5 χρόνια. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jimakos00 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, fuz10n είπε αυτα μπορεις να τα κανεις και με δικο σου αμαξι Εσένα δεν σε νοιάζει άμα σου τρακάρουν το αμάξι που αγόρασες; 14 λεπτά πριν, Bitbit είπε Καλά δε στο δίνουν και τζάμπα. Κέρδος θέλουν να βγάλουν από την όλη ιστορία άρα δε μπορεί να συμφέρει στον ιδιώτη. Δε πληρώνεις τέλη -ασφαλειες αλλά πληρώνεις το μηνιαίο κόστος. Όποτε τι αλλάζει; Τώρα αν κάποιος θέλει να αλλάζει κάθε 4 χρόνια αυτοκίνητο οκ, αλλά και πάλι από θέμα κόστους δε του έρχεται φθηνά. Στην τελική είναι ανάλογα τι θέλεις. Είπαμε πληρώνεις το τίμημα. Και άμα τα έχεις και δεν σε νοιάζουν τα χρήματα, μπορείς να τα σκάσεις. Ο φίλος ρωτάει "Leasing vs αγορά αυτοκινήτου" και όχι τι συμφέρει οικονομικά. Οπότε θα πρέπει να αναλύσουμε την κάθε πτυχή. 6 λεπτά πριν, HarisRg είπε Εμένα η λογική μου είναι να κρατάω ένα αμάξι μέχρι να μην παίρνει μπρος, άρα σίγουρα πάνω από 5 χρόνια. Κι εγώ το ίδιο. Το πρώτο το είχα 16 χρόνια και το τωρινό 8. Επεξ/σία 29 Σεπτεμβρίου 2022 από jimakos00 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2022 1 ώρα πριν, jimakos00 είπε Από την άλλη, δεν σε νοιάζει εάν πάθει τίποτα, δεν έχεις να ανησυχείς για τέλη, ασφάλειες κλπ. παρά μόνο να βάζεις καύσιμα. Δεν είναι ακριβώς έτσι, τυχόν βλάβες δεν σε νοιάζουν, στο τέλος της σύμβασης όμως σε χρεώνουν κανονικά για ότι ψιλοχτυπήματα/φθορές βρουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jimakos00 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Δεν είναι ακριβώς έτσι, τυχόν βλάβες δεν σε νοιάζουν, στο τέλος της σύμβασης όμως σε χρεώνουν κανονικά για ότι ψιλοχτυπήματα/φθορές βρουν. Αυτό εννοείται. Δεν θα την πληρώνουν αυτοί άμα είσαι ατζαμής. Αλλά άμα σε τρακάρουν χωρίς να φταις και το αυτοκίνητο είναι για πέταμα, θα σε πάρουν καινούργιο. Επεξ/σία 29 Σεπτεμβρίου 2022 από jimakos00 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Hik Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2022 Για ιδιωτική χρήση οικονομικά δε συμφέρει. Για άλλους λόγους όπως προαναφέρθηκαν όπως α) καινούργιο αυτοκίνητο κάθε 4 χρόνια, β) γνώση ότι πάντα θα έχεις αυτοκίνητο ότι και να συμβεί, γ) να βγάλεις από το κεφάλι σου την απαξίωση που θα έχει ένα αυτοκίνητο λόγω τρακαρίσματος ή χρήσης, μπορεί να αξίζει. Σε κάθε περίπτωση αυτά τα benefits ενδιαφέρουν αυτούς που προτιμάνε να πληρώνουν παραπάνω για να τα έχουν. Δεν είναι απόφαση με οικονομικά κριτήρια, είναι απόφαση με κριτήρια ευκολίας που για τους περισσότερους ιδιώτες που διαλέγουν leasing θα έλεγα ότι έχουν λύσει πρώτα το οικονομικό τους για να καταλήξουν σε αυτά. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2022 1 λεπτό πριν, jimakos00 είπε Αυτό εννοείται. Δεν θα την πληρώνουν αυτοί άμα είσαι ατζαμής. Αλλά άμα σε τρακάρουν χωρίς να φταις και το αυτοκίνητο είναι για πέταμα, θα σε πάρουν καινούργιο. Δεν έγραψα αποκλειστικά και μόνο για την περίπτωση που είσαι ατζαμής, είναι σύνηθες να το παρκάρεις κάπου και όταν πας να το πάρεις να το βρεις χτυπημένο. Το δικό μου έχει μερικά τέτοια χτυπήματα (μου το χτύπησαν άλλοι χωρίς να τους δω) τα οποία μάλλον δεν θα τα φτιάξω ποτέ, αν ήταν leasing όμως θα αναγκαζόμουν να τα φτιάξω πριν τελειώσει η σύμβαση για να μην το παραδώσω έτσι και μου χρεώσουν τις ζημιές με καπέλο. Επίσης άμα σε τρακάρουν χωρίς να φταίς και το αυτοκίνητο είναι για πέταμα, θα σε αποζημιώσουν ακόμα και στην περίπτωση που το έχεις αγοράσει με χρηματοδότηση. Στο μεταξύ μια χαρά μπορείς να έχεις αυτοκίνητο αντικατάστασης μέχρι να βρεις άλλο αρκεί να έχεις τέτοια κάλυψη από την ασφαλιστική σου, δεν είναι προνόμιο μόνο του leasing. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fuz10n Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2022 39 λεπτά πριν, jimakos00 είπε Εσένα δεν σε νοιάζει άμα σου τρακάρουν το αμάξι που αγόρασες; οχι, αλλα αυτο ειναι προσωπικο θεμα μαλλον. κατα τα αλλα οτι λεει ο joshua απο πανω. γενικα εχει και ασφαλιστικες που σε σοβαρα συμβαντα (κλοπες κλπ) σου δινουν και αυτοκινητο αντικαταστασης μεχρι να αποζημιωθεις Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sphinxgr Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2022 1000% δεν συμφέρει αν δεν έχεις επιχείρηση. Ένα γρήγορο παράδειγμα Fiat 500 Hybrid 1.0 70Hp Club. 167€*48 = 8016€ + 3600€ = 11.616€ και στο τέλος δεν έχεις κανένα κεφάλαιο στην κατοχή αυτοκινήτου. Ενώ στην περίπτωση αγοράς του αυτοκινήτου κ με τα σημερινά δεδομένα, σε 4 χρόνια και 60.000χμ πουλάς το αυτοκίνητο σχεδόν όσο το πήρες και έχεις πληρώσει χονδρικά 2500€ σε κόστη. 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nauths Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2022 Ξεκινάμε από το γεγονός ότι το "δεν συμφέρει" προκύπτει από 2 παράγοντες. 1. Οι περισσότεροι δηλαδή πάνω από το 90% των αγοραστών δεν έχει μετρητό και σου λέει δίνω 12.000€π.χ στο leasing, ενώ το αμάξι κοστίζει 11.500€, χωρίς να έχει υπολογίσει τους τόκους. Πρόσφατα γνωστός μου με πενταετές δάνειο θα πληρώσει για κεφάλαιο 22.000€, 4000€-5000€ τόκους. Δεν θυμάμαι ακριβώς το ποσό αλλά εκεί κυμαίνεται. 2. Προκύπτει από το γεγονός ότι δεν έχουμε τι να κάνουμε τα λεφτά μας. Προσωπικά και μετρητά να είχα θα προτιμούσα να κρατήσω το κεφάλαιο μου και να πάω σε leasing από το να τα καρφώσω σε αμάξι και ειδικά σε αμάξι μέχρι 4 χρονών. Καλά για καινούριο δεν συζητάμε. Σε κάθε περίπτωση "cash is the king". Πρόσφατα βρήκα την spotawheel που δίνει τα μεταχειρισμένα leasing και βρίσκεις άνετα αμάξι κάτω από 10 χρόνια με αρχικό μίσθωμα τ. 140-150€ που φυσικά ανεβαίνει και το κάνουν και φυσικά κι άλλες εταιρείες, απλά δεν έχω βρει τόσο οικονομικές τιμές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα