Προς το περιεχόμενο

Isystem η Istorm?


nandia1983

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ποιο θεωρείτε καλύτερο service μεταξύ isystem και istorm? Αφορά σε νέο iwatch Που μου ειπαν απο την εξυπηρετηση να παω για ελεγχο και δεν ξερω σε ποιο να το παω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, nandia1983 είπε

Ποιο θεωρείτε καλύτερο service μεταξύ isystem και istorm? Αφορά σε νέο iwatch Που μου ειπαν απο την εξυπηρετηση να παω για ελεγχο και δεν ξερω σε ποιο να το παω...

Το ίδιο αξιόπιστα και τα δύο.

Συνήθως στέλνω στο πρώτο :)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχεις πρόβλημα σε κανένα επίσημο, εφόσον μιλάμε για ρολόι.

Αυτό διότι δεν επισκευάζονται,απλά αντικαθίστανται μεσω της διαδικασίας service (ΕΑΝ προκύψει hardware θέμα με τη συσκευή,φυσικά).

Δεν έχεις να εμπιστευτείς το εκάστοτε κατσαβίδι λοιπόν,εκεί παίζουν διαφορές σε ποιότητα επισκευής.

Άρα,ανάλογα τί σε βολεύει και απο πλευράς απόστασης,διαλέγεις.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια αναζητηση στο φόρουμ για την istorm θα λύσει πολλές απορίες. Πολλά παράπονα δυστυχώς, όποτε πήγαινε isystem να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, marmagia είπε

Μια αναζητηση στο φόρουμ για την istorm θα λύσει πολλές απορίες. Πολλά παράπονα δυστυχώς, όποτε πήγαινε isystem να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο 

 

Nτάξει, για να λέμε και του στραβού το δίκιο, η iStorm έχει 12 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα (Κολωνάκι, Golden Hall, River West, Γλυφάδα, Ρόδο, Πάτρα, Cosmos, Τσιμισκή σύντομα Ηράκλειο) και Κύπρο (Λεμεσός, Λευκωσία, Λάρνακα), που όλα είναι και σημεία Service. Τώρα εδώ μιλάς για ένα κατάστημα. Προφανώς όταν εξυπηρετείς ένα τόσο μεγάλο volume πελατών (που κακά τα ψέματα, μια μεγάλη μερίδα εξ αυτών, τους σχετικοάσχετους όπως τους χαρακτηρίζω, έχουν στη συνείδησή τους -λανθασμένα βέβαια- ότι η iStorm πρόκειται για την Apple την ίδια και όχι περί μεταπωλητών, όπως ακριβώς είναι ο Κωτσόβολος, το Πλαίσιο, η iSystem, η Document κλπ) είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα υπάρχουν και τα στραβόξυλα (πάνω απ'το μέσο όρο, γιατί μιλάμε για πελάτες Apple). Κατά τα άλλα πραγματικά δεν πιστεύω ότι είναι τόσο κακά τα πράγματα όσο αναφέρονται, και εγώ προσωπικά τους εμπιστεύομαι για τις πωλήσεις και δεν έχει χρειαστεί να χρησιμοποιήσω το service τους παρά μόνο σε κάτι AirPods Pro με το γνωστό θέμα και 2-3 αλλαγές μπαταρίας σε iPhone και πραγματικά εξυπηρετήθηκα άψογα και γρήγορα. Επειδή μένω στην Αθήνα, πραγματικά χαίρομαι πολύ περισσότερο να αγοράζω κάτι από την iStorm παρά από το Πλαίσιο πχ, αν και πραγματικά δεν υπάρχει καμία διαφορά, αφού και οι δύο είναι μεταπωλητές. Ίσως είναι η διαρρύθμιση του χώρου και η αποκλειστικότητα στα προϊόντα, οπότε μέσα σου ζεις σε μια ψευδαίσθηση ότι μπήκες όντως σε Apple Store... Τι να πω, αυτή είναι η άποψή μου περί των δύο εταιρειών. 

Επεξ/σία από enlightened
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα. Οι μεταπωλητές τύπου πλαίσιο δεν έχουν καμία σχέση με istorm / isystem. Στην Ελλάδα ναι μεν δεν υπάρχει apple store, τα καταστήματα όμως document / isystem / istorm είναι οι επίσημοι μεταπωλητές της apple και οι μόνοι που αναλαμβάνουν service. Συγκεκριμένα, αν αγοράσεις apple συσκευή από τους υπόλοιπους μεταπωλητές και βγάλει πρόβλημα, τα εν λόγω καταστήματα προωθούν τις συσκευές σε istorm / isystem / document. Αν τώρα το πρόβλημα προκύψει στο δεύτερο χρόνο, τότε το λόγο έχει ο μεταπωλητής και με απλά λόγια έμπλεξες. Κάτι που δεν συμβαίνει σε istorm / isystem.

Σχετικά με τα καταστήματα, ναι μεν η istοrm έχει πολλά καταστήματα, κάθε κατάστημα όμως έχει το δικό της service. Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία λοιπόν, ειδικά όταν η συμπεριφορά των πωλητών δεν είναι η ενδεδειγμένη. Δεν θέλω να συγκρίνω καταστήματα. Με μία αναζήτηση στο forum εύκολα παίρνει κάποιος τις απαντήσεις του. 

Στην ερώτηση λοιπόν istorm vs isystem, προσωπικά - με κλειστά μάτια - προτείνω isystem ακόμα κι αν κάποιος βρίσκεται εκτός Αθήνας και χρειαστεί να στείλει τη συσκευή με δικά του / της έξοδα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω μεχρι στιγμης εχω χρησιμοποιησει 20 φορες την Document. Αλλαγες μπαταριας και οθονης σε αρκετες συσκευες καθως και αλλαγες συσκευων (ακομη και στον Δευτερο χρονο IPAD, AIRPODS και IPHONE) χωρις μεχρι στιγμης κανεναν προβλημα. Ειναι παρα πολλα χρονια εξοσιοδοτημενο (απο την εποχη που ηταν στον Νεο Κοσμο) που τους απαγορευαν να γραψουν και το ονομα της Apple στην ταμπελα τους για να μην τους χτυπησουν τρομοκρατες (17 Νοεμβρη τοτε). Ειναι η παλιοτερη εταιρια υποστηριξης της Apple στην Ελλαδα. Μιλαμε για χρονολογιες 10-15 χρονια πριν το Istorm. Δεν κανω διαφημιση απλως τους χρησιμοποιω πάρα πάρα πολλα χρονια καθως και οι εταιριες που δουλευα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω χρησιμοποιήσει και τις 3 εταιρίες (1 φορά)
I-system για να φτιάξει το τροφοδοτικό ενός powermac G4
I-storm για να αλλάξει τον δίσκο και ένα macmini του 2012
Document για να αλλάξει πάστα και καθαρισμό σε ένα macmini του 2010

Η i-system η πιο εξυπηρετική σε service και προσωπικό
H ducument εξυπηρετική στο service αλλά στην συνεννόηση υπήρχε ένα τουπέ
H i-storm σαν να πήγαινα στον κωτσό

*απορώ με κάποιους που έχουν πάει τόσες φορές σε service της apple
από τα χέρια μου έχουν περάσει:
3 iMAC
2 MacPro
1 PowerMac
1 PowerBook
2 Macbook Air
3 Macbook Pro
4 MacMini
6 iPhone
3 iPad

και για service πήγα τις 3 παραπάνω φορές στα 22 χρόνια που χρησιμοποιώ apple προϊόντα, όπου η μία ήταν για πρόβλημα τροφοδοτικού σε μηχάνημα του 2002

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 1/10/2022 στις 11:47 ΠΜ, mistr4l είπε

 Αν τώρα το πρόβλημα προκύψει στο δεύτερο χρόνο, τότε το λόγο έχει ο μεταπωλητής και με απλά λόγια έμπλεξες. Κάτι που δεν συμβαίνει σε istorm / isystem.

 

Δραττομαι της ευκαιριας να ρωτησω κατι που εχω απορια.

Μπορεις να μου πεις ενα -δυο παραδειγματα προβληματων που θα βγαλει μια συσκευη στο δευτερο χρονο λειτουργιας και που θα τα καλυψει η εγγυηση?

***οφφτοπικ βεβαια***

Επεξ/σία από BertaJourdan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 1/10/2022 στις 12:47 ΜΜ, mistr4l είπε

Αν τώρα το πρόβλημα προκύψει στο δεύτερο χρόνο, τότε το λόγο έχει ο μεταπωλητής και με απλά λόγια έμπλεξες. Κάτι που δεν συμβαίνει σε istorm / isystem.. 

Δεν ισχύει αυτό που λες. Έχει τύχει να αγοράσω mbp από Public και στο 1ο έτος να πάω iSystem με S/N και στο 2ο έτος ζήτησαν το παραστατικό αγοράς, το οποίο έστειλα σε 2ο χρόνο αλλά είχαν δεχθεί ήδη το mbp στο service.  

24 λεπτά πριν, BertaJourdan είπε

Δραττομαι της ευκαιριας να ρωτησω κατι που εχω απορια.

Μπορεις να μου πεις ενα -δυο παραδειγματα προβληματων που θα βγαλει μια συσκευη στο δευτερο χρονο λειτουργιας και που θα τα καλυψει η εγγυηση?

***οφφτοπικ βεβαια***

Τι συσκευή;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, M A T R I X είπε

Δεν ισχύει αυτό που λες. Έχει τύχει να αγοράσω mbp από Public και στο 1ο έτος να πάω iSystem με S/N και στο 2ο έτος ζήτησαν το παραστατικό αγοράς, το οποίο έστειλα σε 2ο χρόνο αλλά είχαν δεχθεί ήδη το mbp στο service.  

Τι συσκευή;

Γενικα ρωταω.

π.χ ενα κινητο. Τι θα βγαλει τον δευτερο χρονο και θα το καλυψει η εγγυηση? ενα δυο παραδειγματα. Επειδη δεν μου εχει τυχει να χαλασει και να αποζητησω την εγγυηση.

Μαλλον τα αποχωριζομαι πριν χαλασουν

Επεξ/σία από BertaJourdan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...