Προς το περιεχόμενο

Τεράστια χρέωση της VODAFONE σε σταθερό για κλησεις σε κινητά


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από dkmaster,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 9/11/2022 στις 4:28 ΜΜ, konto junior είπε

Επίσης δεν ζήτησα δανεικά από κανέναν......Ζήτησα βοήθεια....δηλαδη αν έχει τύχει σε καποιον ή αν έχουν ξανα ακούσει περίπτωση που να εχει μειωθεί το ποσό,καθώς είναι εκτός πραγματικότητας(ΝΑΙ ,οι χρεωσεις ειναι ξεκαθαρες) αλλά δίνω δεκα (10) φορές λιγότερα χρήματα για 30 φορες περισσοτερες παροχές στο υπ'αρχον πακε΄το.

 

 

Είχε τύχει να δω παρόμοια περίπτωση σε σταθερή Cosmote όπου είχαν ξεπεραστεί τα λεπτά ομιλίας προς κινητά. Από πάγιο 40 ευρώ είχε φτάσει περίπου 120. Μετά από αρκετό μπλαμπλά με την εξυπηρέτηση της Cosmote δέχτηκαν να κόψουν περίπου 25 ευρώ από τον επόμενο λογαριασμό "επειδή ήταν η πρώτη φορά". Όχι ιδανικό αλλά καλύτερο από το τίποτα. Οπότε ξαναπάρε τηλέφωνο και ζήτα να κάνουν κάτι καλύτερο αν γίνεται.

 

Πάντως επειδή είμαι "ψείρας" σε αυτά πήγα  και κοίταξα τη πραγματική διάρκεια κλήσεων vs τιμολογηθείσα. Η πρώτη ήταν λίγο κάτω από το όριο και η δεύτερη αρκετά πιο πάνω. Θέλει προσοχή γιατί συνήθως το βήμα κλήσης είναι 1 λεπτό και ο ελάχιστος χρόνος χρέωσης 1 λεπτό. Έτσι την πάτησε και ο συνδρομητής στην πιο πάνω περίπτωση όπου έκανε πάρα πολλές κλήσεις των λίγων δευτερολέπτων προς κινητά...

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 ώρες πριν, Engimek είπε

Είχε τύχει να δω παρόμοια περίπτωση σε σταθερή Cosmote όπου είχαν ξεπεραστεί τα λεπτά ομιλίας προς κινητά. Από πάγιο 40 ευρώ είχε φτάσει περίπου 120. Μετά από αρκετό μπλαμπλά με την εξυπηρέτηση της Cosmote δέχτηκαν να κόψουν περίπου 25 ευρώ από τον επόμενο λογαριασμό "επειδή ήταν η πρώτη φορά". Όχι ιδανικό αλλά καλύτερο από το τίποτα. Οπότε ξαναπάρε τηλέφωνο και ζήτα να κάνουν κάτι καλύτερο αν γίνεται.

 

Πάντως επειδή είμαι "ψείρας" σε αυτά πήγα  και κοίταξα τη πραγματική διάρκεια κλήσεων vs τιμολογηθείσα. Η πρώτη ήταν λίγο κάτω από το όριο και η δεύτερη αρκετά πιο πάνω. Θέλει προσοχή γιατί συνήθως το βήμα κλήσης είναι 1 λεπτό και ο ελάχιστος χρόνος χρέωσης 1 λεπτό. Έτσι την πάτησε και ο συνδρομητής στην πιο πάνω περίπτωση όπου έκανε πάρα πολλές κλήσεις των λίγων δευτερολέπτων προς κινητά...

Kαλησπέρα! Ύπάρχουν αρκετές κλήσεις του ενός λεπτού και από ότι παρατήρησα υπάρχουν και αρκετές ολιγολεπτες οι οποιες ειναι ακριβώς στα π.χ. 05:00 ή 06:00 λεπτά ,,,,και αντιλαμβάνομαι ότι χρεωνονταν και αυτές έτσι......

βέβαια μιλήσαμε αρκέτα και εκτός πακέτου

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μόνο παράθυρο που θα μπορούσες να βρεις, ειναι το αν η εταιρια  ειναι υποχρεωμενη να σε ενημερωσει για την καταναλωση στο 80% και δεν το εκανε.

Στα κινητα υπαρχει σιγουρα.

Αν δεν υπαρχει παιξτο λιγο αφελης  και ζητα ανατιμολογιση.

Γενικα αν γραψεις μια καλη επιστολη με αναφορα του οτι δεν υπεπεσε στην αντιληψη σου εγκαιρως  η υπερβαση και πως την συγκεκριμενη στιγμη ειναι δυσκολο να αποπληρωσεις το συγκεκριμενο ποσο.

Υπογραμμισε την καλη συνεργασια μεχρι σημερα και αν εισαι πολλα χρονια πελατης ανεφερε την αφοσιωση σου.

(εσυ βαζε και τονους-απο το κινητο που γραφω δεν μπορω)

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 15/11/2022 στις 11:48 ΜΜ, Chrisfan είπε

Το μόνο παράθυρο που θα μπορούσες να βρεις, ειναι το αν η εταιρια  ειναι υποχρεωμενη να σε ενημερωσει για την καταναλωση στο 80% και δεν το εκανε.

Στα κινητα υπαρχει σιγουρα.

Αν δεν υπαρχει παιξτο λιγο αφελης  και ζητα ανατιμολογιση.

Γενικα αν γραψεις μια καλη επιστολη με αναφορα του οτι δεν υπεπεσε στην αντιληψη σου εγκαιρως  η υπερβαση και πως την συγκεκριμενη στιγμη ειναι δυσκολο να αποπληρωσεις το συγκεκριμενο ποσο.

Υπογραμμισε την καλη συνεργασια μεχρι σημερα και αν εισαι πολλα χρονια πελατης ανεφερε την αφοσιωση σου.

(εσυ βαζε και τονους-απο το κινητο που γραφω δεν μπορω)

Καλησπέρα! Έγινε αυτό που αναφέρεις .....δλδ έπρεπε να με ενημερώσουν για την υπέρβαση του 80% στις 11/10 και σε εμενα ήρθε μήνυμα στις 15/10/22 στο κινητό μου,καθώς έχω ιδια εταιρία και στο κινητό!

Τους έστειλα όντως μία επιστολή αντιδικίας που είχε σε συγκεκριμένη φόρμα.......σου την αντιγράφω εδώ

Αμφισβητώ την χρέωση εκτός πακέτου από την 11/10/22 έως την 17/10/22 και ώρα 11:59:19!

Εξηγώ παρακάτω επακριβώς καθώς:

 Δεν ενημερώθηκα εγκαίρως για την υπέρβαση ορίου του πακέτου μου ,με αποτέλεσμα να χρεώνομαι με χρεώσεις εκτός πακέτου.

Το όριο ξεπεράστηκε την 11/10/22 και εγώ ενημερώθηκα στις 15/10/22 στις 12:42!

Ενώ έπρεπε να ενημερωθώ ΑΜΕΣΑ ως όφειλε η εταιρία σας! Δεν θέλω να πιστέψω ότι έγινε επί σκοπού!

 

Το sms έγραφε :

ΣAΣ ENHMEPΩNOYME OTI KATANAΛΩΣATE TO 80% TOY XPONOY OMIΛIAΣ THΣ YΠHPEΣIAΣ xxxxxxxxxx ΣTIΣ 11/10/2022. ANANEΩΣH ΔΩPEAN XPONOY OMIΛIAΣ ΣTIΣ 26/10/2022.

 

Δηλαδή με ενημερώνει ότι όντως ξεπέρασα το όριο αλλά στις 11/10 ,δηλαδή αναγνωρίζει ότι έγινε πρίν μέρες, αλλιώς θα έγραφε "σήμερα" ή κάποια 'ώρα'.

Δεν γνωρίζω πότε εστάλη το μήνυμα και δεν έχει σημασία καθώς σημασία έχει πότε θα ενημερωθώ εγώ, δηλαδή να παραληφθεί στο κινητό μου, το οποίο καταγράφει ακριβώς χρονικά τα εισερχόμενα μηνύματα και είναι τελείως αδιάβλητο. Όπως όλα τα κινητά! Δηλαδή είναι αδύνατο να διαστρεβλώσω οποιοδήποτε στοιχείο ή να στείλω αυτοβούλως μήνυμα καθώς έρχεται από αυτοματοποιημένο σύστημα δικό σας , το οποίο και είναι ήδη στις επαφές μου αυτόματα με το όνομα vodafone!

Αν όντως το στείλατε στις 11/10/22 και μου ήρθε εμένα στις 15/10/22 είναι δική σας υπαιτιότητα  ,καθώς και το κινητό μου είναι στην εταιρεία vodafone! Δηλαδή από Vodafone σε Vodafone!

 Άρα δεν ευθύνομαι για σφάλμα του συστήματος σας.

 Επιπλέον δεν μπορείτε να επικαλεστείτε ότι ήμουν εκτός δικτύου , που σημαίνει ότι είναι δική μου ευθύνη ότι δεν έλαβα το μήνυμα , καθώς έχω λάβει μήνυμα δικό σας στις 13/10/22 και στις 10/10/22 από το ίδιο νούμερο και φαίνεται η σειρά  λήψης όπου έχουν σταλεί! Πράγμα που αποδεικνύει ότι ο αριθμός μου ήταν εντός δικτύου ΠΑΝΤΑ!

 

 Καταγεγραμμένα λοιπόν η ενημέρωση μου έγινε στις 15/10/22 στις 12:42. Πράγμα που σημαίνει ότι ενημερώθηκα εκείνη την στιγμή ότι κατανάλωσα το 80% και έχω να καταναλώσω ακόμα 20% του προγράμματος μου, δηλαδή ακόμα 72 λεπτά προς κινητά!

Τα οποία καταναλώθηκαν μέχρι την 17/10/22 και ειδικότερα σε κλήση που πραγματοποιήθηκε στις 17/10/22 και ώρα 11:59:19!

Τουτέστιν αναγνωρίζω και δέχομαι την χρέωση για τα δύο (2) τελευταία λεπτά ομιλίας της ανωτέρω κλήσης

 και των επόμενων αυτής, μέχρι και την ανανέωση του προγράμματος μου στις 26/10/22.

Σας γνωρίζω ότι δεν προτίθεμαι να πληρώσω κάτι για το οποίο, από όλες τις απόψεις, ΔΕΝ φταίω εγώ και "Επιφυλάσσομαι κάθε νόμιμου Δικαιώματός μου".

Παρακαλώ για δικές σας ενέργειες!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 20/11/2022 at 18:39, konto junior said:

Καλησπέρα! Έγινε αυτό που αναφέρεις .....δλδ έπρεπε να με ενημερώσουν για την υπέρβαση του 80% στις 11/10 και σε εμενα ήρθε μήνυμα στις 15/10/22 στο κινητό μου,καθώς έχω ιδια εταιρία και στο κινητό!

Τους έστειλα όντως μία επιστολή αντιδικίας που είχε σε συγκεκριμένη φόρμα.......σου την αντιγράφω εδώ

Αμφισβητώ την χρέωση εκτός πακέτου από την 11/10/22 έως την 17/10/22 και ώρα 11:59:19!

Εξηγώ παρακάτω επακριβώς καθώς:

 Δεν ενημερώθηκα εγκαίρως για την υπέρβαση ορίου του πακέτου μου ,με αποτέλεσμα να χρεώνομαι με χρεώσεις εκτός πακέτου.

Το όριο ξεπεράστηκε την 11/10/22 και εγώ ενημερώθηκα στις 15/10/22 στις 12:42!

Ενώ έπρεπε να ενημερωθώ ΑΜΕΣΑ ως όφειλε η εταιρία σας! Δεν θέλω να πιστέψω ότι έγινε επί σκοπού!

 

Το sms έγραφε :

ΣAΣ ENHMEPΩNOYME OTI KATANAΛΩΣATE TO 80% TOY XPONOY OMIΛIAΣ THΣ YΠHPEΣIAΣ xxxxxxxxxx ΣTIΣ 11/10/2022. ANANEΩΣH ΔΩPEAN XPONOY OMIΛIAΣ ΣTIΣ 26/10/2022.

 

Δηλαδή με ενημερώνει ότι όντως ξεπέρασα το όριο αλλά στις 11/10 ,δηλαδή αναγνωρίζει ότι έγινε πρίν μέρες, αλλιώς θα έγραφε "σήμερα" ή κάποια 'ώρα'.

Δεν γνωρίζω πότε εστάλη το μήνυμα και δεν έχει σημασία καθώς σημασία έχει πότε θα ενημερωθώ εγώ, δηλαδή να παραληφθεί στο κινητό μου, το οποίο καταγράφει ακριβώς χρονικά τα εισερχόμενα μηνύματα και είναι τελείως αδιάβλητο. Όπως όλα τα κινητά! Δηλαδή είναι αδύνατο να διαστρεβλώσω οποιοδήποτε στοιχείο ή να στείλω αυτοβούλως μήνυμα καθώς έρχεται από αυτοματοποιημένο σύστημα δικό σας , το οποίο και είναι ήδη στις επαφές μου αυτόματα με το όνομα vodafone!

Αν όντως το στείλατε στις 11/10/22 και μου ήρθε εμένα στις 15/10/22 είναι δική σας υπαιτιότητα  ,καθώς και το κινητό μου είναι στην εταιρεία vodafone! Δηλαδή από Vodafone σε Vodafone!

 Άρα δεν ευθύνομαι για σφάλμα του συστήματος σας.

 Επιπλέον δεν μπορείτε να επικαλεστείτε ότι ήμουν εκτός δικτύου , που σημαίνει ότι είναι δική μου ευθύνη ότι δεν έλαβα το μήνυμα , καθώς έχω λάβει μήνυμα δικό σας στις 13/10/22 και στις 10/10/22 από το ίδιο νούμερο και φαίνεται η σειρά  λήψης όπου έχουν σταλεί! Πράγμα που αποδεικνύει ότι ο αριθμός μου ήταν εντός δικτύου ΠΑΝΤΑ!

 

 Καταγεγραμμένα λοιπόν η ενημέρωση μου έγινε στις 15/10/22 στις 12:42. Πράγμα που σημαίνει ότι ενημερώθηκα εκείνη την στιγμή ότι κατανάλωσα το 80% και έχω να καταναλώσω ακόμα 20% του προγράμματος μου, δηλαδή ακόμα 72 λεπτά προς κινητά!

Τα οποία καταναλώθηκαν μέχρι την 17/10/22 και ειδικότερα σε κλήση που πραγματοποιήθηκε στις 17/10/22 και ώρα 11:59:19!

Τουτέστιν αναγνωρίζω και δέχομαι την χρέωση για τα δύο (2) τελευταία λεπτά ομιλίας της ανωτέρω κλήσης

 και των επόμενων αυτής, μέχρι και την ανανέωση του προγράμματος μου στις 26/10/22.

Σας γνωρίζω ότι δεν προτίθεμαι να πληρώσω κάτι για το οποίο, από όλες τις απόψεις, ΔΕΝ φταίω εγώ και "Επιφυλάσσομαι κάθε νόμιμου Δικαιώματός μου".

Παρακαλώ για δικές σας ενέργειες!

να δουμε τι θα πουν.παντως για να μην σε χασουν απο πελατη πραγματι υπαρχει περιπτωση να στο πιστωσουν. γενικοτερα δεν θελουν να χανουν πελατες.καμια εταιρεια.αλλο τοσο για τετοιο λογο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 08/11/2022 at 23:20, lector said:

Αν πεσει φραγη μια χαρα παιζει ομως 😁

και φραγη να κανεις στο κινητο το μυνημα θα σου ερθει.αν μπλοκαρεις τα μυνηματα πιστεψε με κανεις δεν θα σε παρει τηλεφωνο να σου πει οτι εχεις ξεπερασει τα ορια.

On 07/11/2022 at 07:22, MauroPaltoudias said:

Σωστά. Είναι στα σκαριά παρόλα αυτά, ο "Τειρεσίας" της σταθερής τηλεφωνίας (έτσι λένε οι προ ενός μηνός πληροφορίες μου). 

Σωστά ξανά. Και στην cosmote (OTE) υπάρχει. Έκανα συμβόλαιο διαδοχής και αλλαγής παρόχου (-> cosmote double play) προ πέντε ημερών και υπήρχε κάπου, επιλογή στην αίτηση :

 

αργα ή γρηγορα και εγω πιστευω οτι θα γινει.

Λογικα ολοι οι παροχοι πρεπει να το εχουν για τα ορια κτλ.οχι οτι εμειναν και πολλοι.ηδη σε nova kai cosmote που λεμε γινεται.η voda εμεινε.η wind ενωνεται με Nova οποτε...

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/11/2022 στις 2:36 ΜΜ, lector είπε

Ειναι ξεκαθαρο οτι προκειται για αμελεια του TS η οποια δυστυχως θα πρεπει να πληρωθει.

Ειναι ομως επισης ξεκαθαρο οτι οι χρεωσεις περαν του πακετου αποτελουν αισχροκερδεια, ασχετως αν ειναι νομιμη και συμφωνημενη στο υπογεγραμμενο συμβολαιο. 

Επισης, κατα τη γνωμη μου, δεν το λες και ακριβως τιμιο το οτι δεν υπαρχει καποιου ειδους ειδοποιηση στα σταθερα οταν καποιος υπερβει το πακετο του, οπως συμβαινει στα κινητα.  

Έτσι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

κανονικά θα πρέπει όλες οι εταιρείες σταθερής αλλά και κινητής να έχουν όριο φραγής εξερχομένων σε ποσό που θα επιλέγει ο συνδρομητής πηγαίνοντας σε κατάστημα ή μέσα από τις εφαρμογές .

νομίζω ότι το κάνει μόνο η νόβα για συγκεκριμένα ποσά.

Επεξ/σία από makis269
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/11/2022 στις 8:33 ΜΜ, makis269 είπε

κανονικά θα πρέπει όλες οι εταιρείες σταθερής αλλά και κινητής να έχουν όριο φραγής εξερχομένων σε ποσό που θα επιλέγει ο συνδρομητής πηγαίνοντας σε κατάστημα ή μέσα από τις εφαρμογές .

νομίζω ότι το κάνει μόνο η νόβα για συγκεκριμένα ποσά.

Όλοι οι πάροχοι δίνουν αυτή τη δυνατότητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 5/11/2022 στις 4:46 ΜΜ, konto junior είπε

Καλησπέρα σε όλους!

Θα ήθελα τη βοήθεια σας καθώς εχει προξύψει ενα θέμα με την σθνδεση στο σταθερο τηλεφωνο.

Ο λογαριασμός της VODAFONE  ήρθε 273Ευρώ για ομιλία σχεδόν 5 ωρών σε κινητά ,πέραν του πακέτου προγράμματος!

Πως ειναι δυνατόν να εχει ΤΕΤΟΙΑ χρέωση???Λες και ειμαστε 30 χρόνια πίσω???

Πως γίνεται προγράμματα κινητής τηλεφωνίας (με κάρτα π.χ.) να εχει πακέτα με απαιριόριστη ομιλία και ιντερνετ και sms  κτλ κτλ και να κοστίζει 12ευρώ???

Γνωρίζει κανείς αν μπορώ να κάνω κατι????

Οποιαδήποτε ΒΟΗΘΕΙΑ  δεκτή!

TS, τι έγινε τελικά; Πέτυχες να σου μειώσουν το ποσό καθόλου ή να σου κάνουν έστω διακανονισμό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, valadsk είπε

γιατί δεν βάζετε viber με 6 ευρώ απεριόριστα παντού και να το έχετε για ώρα ανάγκης?

Πως ακριβώς λειτουργεί;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Aggelos_INSM είπε

Πως ακριβώς λειτουργεί;

το κλασσικό πακέτο viber out. απλά θέλει wifi ή δεδομένα κινητής. 

5.99 ευρώ το μήνα απεριόριστα παντού κινητά και σταθερά και στην ελλάδα και 7 ημέρες trial.

Επεξ/σία από valadsk
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, valadsk είπε

το κλασσικό πακέτο viber out. απλά θέλει wifi ή δεδομένα κινητής. 

5.99 ευρώ το μήνα απεριόριστα παντού κινητά και σταθερά και στην ελλάδα και 7 ημέρες trial.

Και μπορεις να καλεσεις σε οποιο νουμερο θες εσυ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, valadsk είπε

γιατί δεν βάζετε viber με 6 ευρώ απεριόριστα παντού και να το έχετε για ώρα ανάγκης?

Καλησπέρα!Δεν το γνωριζα καθόλου αυτό!

10 ώρες πριν, Giama είπε

TS, τι έγινε τελικά; Πέτυχες να σου μειώσουν το ποσό καθόλου ή να σου κάνουν έστω διακανονισμό;

Καλησπέρα!Πλήρωσα τους λογαριασμούς που μου αναλογούσαν....και Άλλαξα εταιρία !Περιμένω αντιδράσεις....

μου έκαναν ενα τηλέφωνο επειδη έκανα αίτηση να φυγω....και όταν τους είπα το λόγο και το τι είχε συμβεί......Δεν μπορουσε να μου απαντήσει τιποτα

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...