Προς το περιεχόμενο

Τεράστια χρέωση της VODAFONE σε σταθερό για κλησεις σε κινητά


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από dkmaster,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 ώρες πριν, lector είπε

Ειναι ξεκαθαρο οτι προκειται για αμελεια του TS η οποια δυστυχως θα πρεπει να πληρωθει.

Ειναι ομως επισης ξεκαθαρο οτι οι χρεωσεις περαν του πακετου αποτελουν αισχροκερδεια, ασχετως αν ειναι νομιμη και συμφωνημενη στο υπογεγραμμενο συμβολαιο. 

Επισης, κατα τη γνωμη μου, δεν το λες και ακριβως τιμιο το οτι δεν υπαρχει καποιου ειδους ειδοποιηση στα σταθερα οταν καποιος υπερβει το πακετο του, οπως συμβαινει στα κινητα.  

Αυτό ακριβώς λέω....είναι Αδιανόητο!

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σας

 

Στις 5/11/2022 στις 8:44 ΜΜ, Aggelos_INSM είπε

Η wind εχει απεριόριστα στα vdsl πακετα της... Αν εχεις αναγκη να μιλας τοσο πολυ σκεψου το

Ευχαριστώ πολύ.....

Θα το κοιτάξω

7 ώρες πριν, kallonos είπε

Είναι πιο φθηνά να καλέσεις ευρωπαϊκή Ένωση κινητό παρά εγχώριο. Η ευρωπαϊκή Ένωση έχει βγάλει νομοθεσία και είναι υποχρεωμένοι να την τηρούν αλλά μιλάει για κλήσεις στην ευρωπαϊκή ένωση και όχι εγχώρια.

Οπότε εκμεταλλεύονται την μη ρύθμιση στις εγχώριες κλήσεις και φυσικά την μη ύπαρξη ελληνικού κράτους και ρυθμιστικής αρχής. Η ΕΕΤΤ απλά υπάρχει να ρυθμίζει καμιά καταγγελία τίποτε άλλο.

Δυστυχώς ΚΑΙ σε συτό το κράτος είναι ανύπαρκτο!

Βλέπω τουρίστες να μιλάνε συνεχεια με βιντεοκλήση και εμείς να δεχόμαστε τέτοιες χρεώσεις ...... πολλοί τις θεωρούν φυσιολογικές (όπως διαπίστωσα μετά λύπης και έκπληξης μου)

Σας ευχαριστώ για την απάντηση σας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

10 hours ago, lector said:

Ειναι ξεκαθαρο οτι προκειται για αμελεια του TS η οποια δυστυχως θα πρεπει να πληρωθει.

Ειναι ομως επισης ξεκαθαρο οτι οι χρεωσεις περαν του πακετου αποτελουν αισχροκερδεια, ασχετως αν ειναι νομιμη και συμφωνημενη στο υπογεγραμμενο συμβολαιο. 

Επισης, κατα τη γνωμη μου, δεν το λες και ακριβως τιμιο το οτι δεν υπαρχει καποιου ειδους ειδοποιηση στα σταθερα οταν καποιος υπερβει το πακετο του, οπως συμβαινει στα κινητα.  

απλα να αναφερω οτι ισως να υπαρχει ειδοποιηση.σε Forthnet οταν ο λογαριασμος περασε καποια ευρω μου ηρθε μυνημα και ηταν σε στυλ κιολας το μυνημα οτι αν μιλας σε κινητα πχ βαλε το ταδε προγραμμα για απεριοριστα.και επισης νομιζω παλι σε forthnet μπορουσες να βαλεις οριο στο λογαριασμο σου.πχ 20 ευρω 40 ευρω κτλ. οποτε καλο ειναι να το ψαξει καποιος με το my accoUnt του εκαστοτε παροχου τι δινει απο δυνατοτητες.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, lector είπε

Ειναι ξεκαθαρο οτι προκειται για αμελεια του TS η οποια δυστυχως θα πρεπει να πληρωθει.

Ειναι ομως επισης ξεκαθαρο οτι οι χρεωσεις περαν του πακετου αποτελουν αισχροκερδεια, ασχετως αν ειναι νομιμη και συμφωνημενη στο υπογεγραμμενο συμβολαιο. 

Επισης, κατα τη γνωμη μου, δεν το λες και ακριβως τιμιο το οτι δεν υπαρχει καποιου ειδους ειδοποιηση στα σταθερα οταν καποιος υπερβει το πακετο του, οπως συμβαινει στα κινητα.  

Νομίζω ότι υπάρχει ειδοποίηση, τουλάχιστον στους γονείς μου ερχόταν αλλά δεν ξέρω αν χρειάζεται να ρυθμιστεί μέσα από το account. Τώρα για το κόστος από τη στιγμή που ξέρουμε από την αρχή την χρέωση η οποία δεν είναι κρυφή και επιλέγουμε αυτή την εταιρεία δεν ξέρω αν μπορούμε να μιλάμε για αισχροκέρδεια, ειδικά όταν υπάρχουν ανταγωνιστές με απεριόριστες κλήσεις. Εννοείται ότι μπορούν να γίνουν βελτιώσεις για την προστασία του καταναλωτή, αλλά ξεχνάμε ότι οι εταιρείες δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα και δεν πρέπει να αναμένουμε ότι θα μας αντιμετωπίζουν έτσι. Ακόμη και να το θεωρήσουμε αισχροκέρδεια δεν αλλάζει το γεγονός στην περίπτωση του TS.

Επίσης, στο πρόγραμμα vdsl βλέπω ότι αναφέρει το παρακάτω:

My Vodafone app & έλεγχος χρήσης
Εύκολη πρόσβαση στην ηλεκτρονική εξυπηρέτηση και έλεγχος χρήσης των παροχών της σταθερής σου σύνδεσης.
Επεξ/σία από dkmaster
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 5/11/2022 στις 9:26 ΜΜ, poulinos είπε

και καποια στιγμη που θα γινει σαν τα κινητα θα βλεποτν οτι χρωστας και θα σου ζητανε διαφορα(εγγυηση) για να αλλαξεις εταιρεια.απλα ο τηλεγνους ειναι μονο σε κινητα οσο ξερω προς ωρας

Σωστά. Είναι στα σκαριά παρόλα αυτά, ο "Τειρεσίας" της σταθερής τηλεφωνίας (έτσι λένε οι προ ενός μηνός πληροφορίες μου). 

19 ώρες πριν, poulinos είπε

απλα να αναφερω οτι ισως να υπαρχει ειδοποιηση.σε Forthnet οταν ο λογαριασμος περασε καποια ευρω μου ηρθε μυνημα και ηταν σε στυλ κιολας το μυνημα οτι αν μιλας σε κινητα

Σωστά ξανά. Και στην cosmote (OTE) υπάρχει. Έκανα συμβόλαιο διαδοχής και αλλαγής παρόχου (-> cosmote double play) προ πέντε ημερών και υπήρχε κάπου, επιλογή στην αίτηση :

 

Screenshot_20221107_083312_edit_22814924716830.jpg

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, poulinos είπε

απλα να αναφερω οτι ισως να υπαρχει ειδοποιηση.σε Forthnet οταν ο λογαριασμος περασε καποια ευρω μου ηρθε μυνημα και ηταν σε στυλ κιολας το μυνημα οτι αν μιλας σε κινητα πχ βαλε το ταδε προγραμμα για απεριοριστα.και επισης νομιζω παλι σε forthnet μπορουσες να βαλεις οριο στο λογαριασμο σου.πχ 20 ευρω 40 ευρω κτλ. οποτε καλο ειναι να το ψαξει καποιος με το my accoUnt του εκαστοτε παροχου τι δινει απο δυνατοτητες.

Σε μενα, vodafone, στις 1-2 φορες μεχρι τωρα που ο χρηστης του σταθερου υπερεβη το πακετο, δεν υπηρξε καμια απολυτως ειδοποιηση.

Σημειωση: Οταν λεω ειδοποιηση, εννοω μεσω του σταθερου, οχι μηνυμα σε καποιο κινητο ή μεσω εφαρμογης κινητου. Ο χρηστης σταθερου δεν ειναι απαραιτητο οτι θα εχει και πακετο με κινητο για να λαβει τετοιου ειδους μηνυμα. Θα πρεπει να υπαρχει ηχητικη ειδοποιηση, τυπου αν εχεις ξεπερασει το πακετο και καλεσεις κινητο, να ακους αυτοματο μηνυμα οτι εχεις ξεπερασει το πακετο σου και θα χρεωθεις εξτρα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 hours ago, lector said:

Σε μενα, vodafone, στις 1-2 φορες μεχρι τωρα που ο χρηστης του σταθερου υπερεβη το πακετο, δεν υπηρξε καμια απολυτως ειδοποιηση.

Σημειωση: Οταν λεω ειδοποιηση, εννοω μεσω του σταθερου, οχι μηνυμα σε καποιο κινητο ή μεσω εφαρμογης κινητου. Ο χρηστης σταθερου δεν ειναι απαραιτητο οτι θα εχει και πακετο με κινητο για να λαβει τετοιου ειδους μηνυμα. Θα πρεπει να υπαρχει ηχητικη ειδοποιηση, τυπου αν εχεις ξεπερασει το πακετο και καλεσεις κινητο, να ακους αυτοματο μηνυμα οτι εχεις ξεπερασει το πακετο σου και θα χρεωθεις εξτρα. 

οχι.ηταν μυνημα σε κινητο. αυτοματο μυνημα στο σταθερο δεν παιζει

σε nova απο το my account

 

Screenshot_20221108_081757_Chrome.jpg

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Τα καλύτερα χρόνια της ζωής σας είναι εκείνα στα οποία αποφασίζετε ότι τα προβλήματά σας, είναι δικά σας. Δεν ρίχνετε την ευθύνη στη μητέρα σας, στο περιβάλλον ή στο κράτος. Συνειδητοποιείτε ότι ελέγχετε το δικό σας πεπρωμένο".
~Albert Ellis~

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 5/11/2022 στις 5:46 ΜΜ, konto junior είπε

Καλησπέρα σε όλους!

Θα ήθελα τη βοήθεια σας καθώς εχει προξύψει ενα θέμα με την σθνδεση στο σταθερο τηλεφωνο.

Ο λογαριασμός της VODAFONE  ήρθε 273Ευρώ για ομιλία σχεδόν 5 ωρών σε κινητά ,πέραν του πακέτου προγράμματος!

Πως ειναι δυνατόν να εχει ΤΕΤΟΙΑ χρέωση???Λες και ειμαστε 30 χρόνια πίσω???

Πως γίνεται προγράμματα κινητής τηλεφωνίας (με κάρτα π.χ.) να εχει πακέτα με απαιριόριστη ομιλία και ιντερνετ και sms  κτλ κτλ και να κοστίζει 12ευρώ???

Γνωρίζει κανείς αν μπορώ να κάνω κατι????

Οποιαδήποτε ΒΟΗΘΕΙΑ  δεκτή!

Δεν το είχα δει !  Έκανες καλά που ενημέρωσες !

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Eσύ μίλαγες τόσος ωρες;

332' απο τα 360' λεπτά μέχρι στιγμής είχα καταναλώσει... και το είδα από το app !

Στο συμβόλαιο δεν είχα δει ότι υπήρχε τέτοια χρέωση ανά λεπτό.  Πρέπει να μπεις στη σελιδα με τις χρεώσεις για να το δεις.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/11/2022 στις 4:58 ΠΜ, dkmaster είπε

Νομίζω ότι υπάρχει ειδοποίηση, τουλάχιστον στους γονείς μου ερχόταν αλλά δεν ξέρω αν χρειάζεται να ρυθμιστεί μέσα από το account. Τώρα για το κόστος από τη στιγμή που ξέρουμε από την αρχή την χρέωση η οποία δεν είναι κρυφή και επιλέγουμε αυτή την εταιρεία δεν ξέρω αν μπορούμε να μιλάμε για αισχροκέρδεια, ειδικά όταν υπάρχουν ανταγωνιστές με απεριόριστες κλήσεις. Εννοείται ότι μπορούν να γίνουν βελτιώσεις για την προστασία του καταναλωτή, αλλά ξεχνάμε ότι οι εταιρείες δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα και δεν πρέπει να αναμένουμε ότι θα μας αντιμετωπίζουν έτσι. Ακόμη και να το θεωρήσουμε αισχροκέρδεια δεν αλλάζει το γεγονός στην περίπτωση του TS.

Επίσης, στο πρόγραμμα vdsl βλέπω ότι αναφέρει το παρακάτω:

My Vodafone app & έλεγχος χρήσης
Εύκολη πρόσβαση στην ηλεκτρονική εξυπηρέτηση και έλεγχος χρήσης των παροχών της σταθερής σου σύνδεσης.

Ίσως αυτό να είναι μία λύση καθώς δεν με ενημέρωσαν εγκαίρως

Ευχαριστώ πολύ!

22 ώρες πριν, christo7s είπε

Δεν το είχα δει !  Έκανες καλά που ενημέρωσες !

Χαίρομαι που βοήθησα......αν και όπως βλέπεις εδω μέσα λίγοι προσπαθησαν να το κάνουν........οι περίσσοτεροι κάνουν υψηλη κριτική και επιρρίπτουν ευθύνες λες και τους ζητησα δανεικά

21 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Eσύ μίλαγες τόσος ωρες;

 

2 λεπτά πριν, konto junior είπε

Ίσως αυτό να είναι μία λύση καθώς δεν με ενημέρωσαν εγκαίρως

Ευχαριστώ πολύ!

Χαίρομαι που βοήθησα......αν και όπως βλέπεις εδω μέσα λίγοι προσπαθησαν να το κάνουν........οι περίσσοτεροι κάνουν υψηλη κριτική και επιρρίπτουν ευθύνες λες και τους ζητησα δανεικά

Όχι βέβαια....... γυναικείος δάκτυλος είναι αυτό αλλά δεν αλλάζει το γεγονός ότι ξεπεράσαμε το όριο

Στις 8/11/2022 στις 1:51 ΜΜ, cumulus είπε

"Τα καλύτερα χρόνια της ζωής σας είναι εκείνα στα οποία αποφασίζετε ότι τα προβλήματά σας, είναι δικά σας. Δεν ρίχνετε την ευθύνη στη μητέρα σας, στο περιβάλλον ή στο κράτος. Συνειδητοποιείτε ότι ελέγχετε το δικό σας πεπρωμένο".
~Albert Ellis~

Από την πρώτη στιγμή παραδέχτηκα το λάθος μου και αναγνώρισα οτι η ευθύνη ειναι μόνο δική μου.....αλλά ρώτησα πως ειναι δυνατόν να είναι τόσο υψηλές χρε'ωσεις.

Επίσης δεν ζήτησα δανεικά από κανέναν......Ζήτησα βοήθεια....δηλαδη αν έχει τύχει σε καποιον ή αν έχουν ξανα ακούσει περίπτωση που να εχει μειωθεί το ποσό,καθώς είναι εκτός πραγματικότητας(ΝΑΙ ,οι χρεωσεις ειναι ξεκαθαρες) αλλά δίνω δεκα (10) φορές λιγότερα χρήματα για 30 φορες περισσοτερες παροχές στο υπ'αρχον πακε΄το.

 

Ακόμα ένα σχόλιο υψηλής κριτικής....Αχρηστο....που δεν βοήθησε δηλαδή .....και δείχνει πόσο κακιία έχουν κάποιοι μέσα τους.......

Υπάρχουν και προήγουμενα σχόλια τέτοιυ τυπου που δείχνουν τα ίδια

λες και εγω δεν ήξερα ότι έκανα χαζομάρα....????

Ευχαριστώ πάντως ......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αστα φιλε θα δεις πολλα εδω μεσα. Ατομα που θελουν προσοχή και δεν καταλαβαινουν τι κομπινες γινονται για να υπάρχουν αυτες οι τιμες

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι απαραίτητα θέμα κριτικής και ναι γνωρίζουμε τι κομπίνες γίνονται, το ζήτημα είναι να προσπαθείς να αλλάξεις τις τιμές πριν κάνεις το συμβόλαιο και όχι μετά, και μάλιστα αφού την πατήσεις. Εκεί είναι το ζουμί να γίνουμε λίγο πιο πονηροί και συνειδητοποιημένοι καταναλωτές. Δεν γνωρίζω τι άλλου είδους βοήθεια θα μπορούσε να δώσει ένα φόρουμ πέραν του να δείξει πού εντοπίζονται αυτές οι χρεώσεις για να ελέγχει κάποιος στο μέλλον, αν υπάρχει και πώς υπάρχει η ενημέρωση πριν ξεπεραστεί το πακέτο, και τέλος το πιο λογικό που ειπώθηκε στην αρχή και θεωρώ αυτονόητο, να γίνει επικοινωνία με τον πάροχο για διακανονισμό. Από εκεί και πέρα δεν υπάρχει κάτι άλλο, δεν υπάρχει κάποιο κόλπο για να μην πληρωθεί ο λογαριασμός.

Επίσης, νομίζω πως τα περισσότερα μέλη που απάντησαν δεν έχουν ανάγκη να φανούν ή την προσοχή άλλων και βοηθούν, μπορεί να μην αρέσει ο τρόπος (βάζω και τον δικό μου μέσα) γιατί λέν(μ)ε τα πράγματα όπως είναι. Αυτό ναι, μπορεί να χωράει βελτίωση αλλά δεν αλλάζει σε καμία περίπτωση τα γεγονότα που ανέφερα στην πρώτη παράγραφο.

Ελπίζω τουλάχιστον να καταφέρεις να κάνεις έναν διακανονισμό, και πιθανόν όταν λήξει το συμβόλαιο να κάνεις αλλαγή παρόχου σε κάποιον που προσφέρει απεριόριστες κλήσεις για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...