Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2023


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, vorlon68 είπε

Ας μην ειναι μικρότερο. Με τους ανεφοδιασμούς μπορεις να εχεις λιγότερο καυσιμο και να εισαι ποιο γρήγορος αν π.χ. εχεις επιλεξει 3 πιτ στοπ αντι για 2. Αυτό και με ποιό μαλακά λάστιχα σίγουρα εχει ποιό πολύ θέαμα απο την τελευταία 10ετια....

Αυτό με την απαγόρευση του ανεφοδιασμού δεν το κατάλαβα ποτέ...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 8,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 λεπτά πριν, darkmatinee είπε

Αυτό με την απαγόρευση του ανεφοδιασμού δεν το κατάλαβα ποτέ...

Εν μέρει για να γίνουν πιο αποδοτικοί οι κινητήρες, αφου ηταν αναγκασμένοι να βγάλουν ολο τον αγώνα με ένα ντεπόζιτο, και εν μέρει για λόγους ασφαλείας νομίζω ήταν οι λόγοι που τους αφαίρεσαν. Την ίδια ώρα, ένα απο τα μεγαλύτερα κομμάτια που μπορούσε να παίξει στρατηγική η κάθε ομάδα πήγε περίπατο δυστυχώς. Μακάρι να τους ξαναγύρισαν τους ανεφοδιασμούς, αλλα η πιθανότητα είναι μικρότερη απο το να πάρει φέτος ο Τσουνόντα πρωτάθλημα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραμένω λίγο στο παρελθόν και στο 2000, δείτε στο 6:47 του ίδιου αγώνα πως τον χαιρετά ο Σουμαχέρ και πολύ περισσότερο πως τον χαιρετούν οι οδηγοί της McLaren.

Οι 3 πρώτοι ήταν με 2 πόντους διαφορά στο πρωτάθλημα, και ο Rubi 8 πίσω τους.

Στις μέρες μας είναι όλο μούτρα και γκρίνια

 

 

image.png.2b4e4498d2aa15f46ca4cebb6bb9950d.png

5 λεπτά πριν, papp0us είπε

Εν μέρει για να γίνουν πιο αποδοτικοί οι κινητήρες, αφου ηταν αναγκασμένοι να βγάλουν ολο τον αγώνα με ένα ντεπόζιτο, και εν μέρει για λόγους ασφαλείας νομίζω ήταν οι λόγοι που τους αφαίρεσαν. Την ίδια ώρα, ένα απο τα μεγαλύτερα κομμάτια που μπορούσε να παίξει στρατηγική η κάθε ομάδα πήγε περίπατο δυστυχώς. Μακάρι να τους ξαναγύρισαν τους ανεφοδιασμούς, αλλα η πιθανότητα είναι μικρότερη απο το να πάρει φέτος ο Τσουνόντα πρωτάθλημα.

Εδώ συζητάμε να καίνε ακόμα λιγότερο καύσιμο. Οι ανεφοδιασμοί δεν επιστρέφουν.

Άσχετα με το impact στη στρατηγική, καλά έκαναν και τους έδιωξαν. Έκαιγαν 150l/100km, δεν γίνεται green formula έτσι.

Αν θέλουμε να δούμε στρατηγικές μπορούμε να συζητήσουμε για το ένα υποχρεωτικό pit-stop. Ας βγει, και όποιος αντέχει να το βγάλει με ένα set hard ας το κάνει.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, papp0us είπε

Εν μέρει για να γίνουν πιο αποδοτικοί οι κινητήρες, αφου ηταν αναγκασμένοι να βγάλουν ολο τον αγώνα με ένα ντεπόζιτο, και εν μέρει για λόγους ασφαλείας νομίζω ήταν οι λόγοι που τους αφαίρεσαν. Την ίδια ώρα, ένα απο τα μεγαλύτερα κομμάτια που μπορούσε να παίξει στρατηγική η κάθε ομάδα πήγε περίπατο δυστυχώς. Μακάρι να τους ξαναγύρισαν τους ανεφοδιασμούς, αλλα η πιθανότητα είναι μικρότερη απο το να πάρει φέτος ο Τσουνόντα πρωτάθλημα.

Μπορούν να κάνουν τα pit-stop υποχρεωτικά μεγάλα σε διάρκεια ώστε η πλήρωση του καυσίμου να γίνεται αργότερα και ασφαλέστερα. Αυτό το παιχνίδι τους με τα δέκατα παντού δεν το κατάλαβα ποτέ, ειδικά όταν έχει να κάνει με την ασφάλεια.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, mandos είπε

Παραμένω λίγο στο παρελθόν και στο 2000, δείτε στο 6:47 του ίδιου αγώνα πως τον χαιρετά ο Σουμαχέρ και πολύ περισσότερο πως τον χαιρετούν οι οδηγοί της McLaren.

Οι 3 πρώτοι ήταν με 2 πόντους διαφορά στο πρωτάθλημα, και ο Rubi 8 πίσω τους.

Στις μέρες μας είναι όλο μούτρα και γκρίνια

 

 

image.png.2b4e4498d2aa15f46ca4cebb6bb9950d.png

Εδώ συζητάμε να καίνε ακόμα λιγότερο καύσιμο. Οι ανεφοδιασμοί δεν επιστρέφουν.

Άσχετα με το impact στη στρατηγική, καλά έκαναν και τους έδιωξαν. Έκαιγαν 150l/100km, δεν γίνεται green formula έτσι.

Αν θέλουμε να δούμε στρατηγικές μπορούμε να συζητήσουμε για το ένα υποχρεωτικό pit-stop. Ας βγει, και όποιος αντέχει να το βγάλει με ένα set hard ας το κάνει.

Μα δεν είναι αγώνας αντοχής ή οικονομίας η F1. Τεσπά ήταν ωραίο κομμάτι της στρατηγικής και βοηθούσε στο θέαμα θεωρώ... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, mandos είπε

Παραμένω λίγο στο παρελθόν και στο 2000, δείτε στο 6:47 του ίδιου αγώνα πως τον χαιρετά ο Σουμαχέρ και πολύ περισσότερο πως τον χαιρετούν οι οδηγοί της McLaren.

Οι 3 πρώτοι ήταν με 2 πόντους διαφορά στο πρωτάθλημα, και ο Rubi 8 πίσω τους.

Στις μέρες μας είναι όλο μούτρα και γκρίνια

 

 

image.png.2b4e4498d2aa15f46ca4cebb6bb9950d.png

 

Ανεκαθεν εδιναν την εντυπωση οτι μπαινουμε στο μονοθεσιο,ειμαστε αντιπαλοι στην πιστα,μολις τερματισουμε επιστρεφουμε παλι στους εαυτους μας.Θυμηθειτε πανηγυρισμους,καφριλες σε συνεντευξεις μετα τον αγωνα,οι μεταφορες(που απαγορευτηκαν πλεον) οταν εμενε καποιος που τον επαιρναν "δικαβαλο" στο μονοθεσιο συν ευτραπελα με κινητηρες(Mika Hakkinen Ισπανία 2001,τελευταιος γυρος,κινητηρας μπαμ-πρωταθλημα bye bye) καιρικες συνθηκες (Nurburing 2007) κλπ κλπ.Τωρα εχει γινει λιγο σαν δημοσια υπηρεσια,πας το πρωι(quali),περναει το 8ωρο(race),πας σπιτι.

Επεξ/σία από Gatilaras
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Gatilaras είπε

Τωρα εχει γινει λιγο σαν δημοσια υπηρεσια,πας το πρωι(quali),περναει το 8ωρο(race),πας σπιτι.

με μισθους golden boys :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, mandos είπε

με μισθους golden boys :P

Εκτός απο τους μηχανικούς. Αυτοί είναι γνωστό οτι πέφτουν κάτω απο την πείνα, και δεν μπορούν να σηκωθούν στο pit stop γιατι έχουν 3 μέρες να φάνε με τα 22.34€ μεροκάματο που παίρνουν απο τις ομάδες. 

Μην τα ξαναλέμε.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, mandos είπε

με μισθους golden boys :P

Ασε τους 2-3 πρωτους (που ουτε και αυτοί παίρνουν όσα οι τοπ άλλων σπορ). Οι υπόλοιποι, από κάτι ποδοσφαιριστές β' κατηγορίας λιγότερα παίρνουν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, mandos είπε

Εδώ συζητάμε να καίνε ακόμα λιγότερο καύσιμο. Οι ανεφοδιασμοί δεν επιστρέφουν.

Άσχετα με το impact στη στρατηγική, καλά έκαναν και τους έδιωξαν. Έκαιγαν 150l/100km, δεν γίνεται green formula έτσι.

Αν θέλουμε να δούμε στρατηγικές μπορούμε να συζητήσουμε για το ένα υποχρεωτικό pit-stop. Ας βγει, και όποιος αντέχει να το βγάλει με ένα set hard ας το κάνει.

Για εμενα θα επρεπε να καινε και 500 λιτρα στα 100 αν μπορουσαν να πανε πιο γρηγορα γιατι αυτος ειναι ο σκοπος του αθληματος. Ή μηπως ο πλανητης θα καταστραφει απο 20 μονοθεσια που τρεχουν για 2 ωρες 23 σαββατοκυριακα το χρονο?

Ολη η διαφημιση για net zero στην formula 1 που προωθουν με τους hybrid κινητηρες ειναι τοσο γελοια οταν την ιδια στιγμη πετανε απο χωρα σε χωρα με εκατονταδες πλοια και αεροπλανα με μονοθεσια και πληρωμα χωρις κανεναν προγραμματισμο αναμεσα στις πιστες....

Ειδικα φετος το εχουν παει σε αλλο επιπεδο, απο το αζερμπαιζαν πηγαν μαιαμι, απο μαιαμι πηγαν μονακο, απο εκει θα πανε ισπανια μετα καναδα και μετα πισω για αυστρια κτλ. 

  • Like 7
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, george200-13 είπε

Για εμενα θα επρεπε να καινε και 500 λιτρα στα 100 αν μπορουσαν να πανε πιο γρηγορα γιατι αυτος ειναι ο σκοπος του αθληματος. Ή μηπως ο πλανητης θα καταστραφει απο 20 μονοθεσια που τρεχουν για 2 ωρες 23 σαββατοκυριακα το χρονο?

Ολη η διαφημιση για net zero στην formula 1 που προωθουν με τους hybrid κινητηρες ειναι τοσο γελοία........ 

 

Ανέκαθεν, η εξέλιξη κινητήρων στην Formula 1 συμβάδιζε με αντίστοιχη εξέλιξη κι ανάπτυξη κινητήρων για τα δικά μας, συμβατικά, αυτοκίνητα.

 

Οποιαδήποτε καινοτομία -και δη μηχανική- παρουσιάζεται στα μονοθέσια, περνά συνήθως στο δρόμο, από τις εκάστοτε εταιρείες. Έτσι λειτουργεί το πράγμα, υπάρχει διπλή ωφέλεια πάντοτε. 

Ούτως ή άλλως, ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ οι σύγχρονοι κινητήρες του κορυφαίου πρωταθλήματος στον κόσμο να "καίνε λιγότερο" από τους "προγόνους" τους. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Gulik είπε

 

Ανέκαθεν, η εξέλιξη κινητήρων στην Formula 1 συμβάδιζε με αντίστοιχη εξέλιξη κι ανάπτυξη κινητήρων για τα δικά μας, συμβατικά, αυτοκίνητα.

 

Οποιαδήποτε καινοτομία -και δη μηχανική- παρουσιάζεται στα μονοθέσια, περνά συνήθως στο δρόμο, από τις εκάστοτε εταιρείες. Έτσι λειτουργεί το πράγμα, υπάρχει διπλή ωφέλεια πάντοτε. 

Ούτως ή άλλως, ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ οι σύγχρονοι κινητήρες του κορυφαίου πρωταθλήματος στον κόσμο να "καίνε λιγότερο" από τους "προγόνους" τους. 

Ναι οκ ετσι ηταν πριν απο 30 χρονια. Τωρα δεν ειναι μονο η F1, εχουμε την Formula e, indycar, nascar κτλ. Θελω να πω οτι τωρα τα συμβατικα αμαξια που οδηγαμε εγω και εσυ θα παρουν τεχνογνωσια απο την Formula e γιατι καλως-κακως σε μερικα χρονια τα αμαξια θα ειναι αμιγως ηλεκτρικα. Οποτε δεν βλεπω τον λογο ή την αναγκη να βαζουν περιορισμους στο καυσιμο στην F1. Αν ειναι να καταργηθει να εχουμε μονο την formula e αν παμε με την λογικη τι θα ωφελησει τον απλο κοσμο στο μελλον

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να θυμισω βεβαια οτι το 2000 τα ελαστικα για στεγνες συνθηκες δεν ηταν σλικ.

Χωρις να μειωνει κατι απο την επιδοση του Ρουμπενς.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, mandos είπε

Εδώ συζητάμε να καίνε ακόμα λιγότερο καύσιμο. Οι ανεφοδιασμοί δεν επιστρέφουν.

Άσχετα με το impact στη στρατηγική, καλά έκαναν και τους έδιωξαν. Έκαιγαν 150l/100km, δεν γίνεται green formula έτσι.

Αν θέλουμε να δούμε στρατηγικές μπορούμε να συζητήσουμε για το ένα υποχρεωτικό pit-stop. Ας βγει, και όποιος αντέχει να το βγάλει με ένα set hard ας το κάνει.

Τωρα καίνε 100lt σε όλο τον αγώνα. Δηλαδή αν είχαν αυτό σαν όριο ποσότητας και μπορούσαν να το μοιράσουν σε 2-3 πιτ στοπ θα ήταν ή δεν θα ήταν καλύτερο το θέαμα; Θα είχε περισσότερες προσπεράσεις;

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...