Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2023


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 8,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

To κυριότερο από όλα είναι το μέγεθος. 

Εγώ δεν είμαι πεπεισμένος ότι όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας δεν χωράνε σε μικρότερο μέγεθος. 

Τώρα το 2026 που θα καταργήσουν το MGU-H, ήταν η μεγάλη τους ευκαιρία να προσπαθήσουν να μειώσουν το μέγεθος όσο το δυνατόν πιο πολύ. Ας τα κάνουν όλα zero side pod ας πουμε. Να μειωθεί το πλάτος, και να μειώσουν μετά και το μήκος. 

Άσχετα με το βάρος. Λενε ότι θέλουν να μειώσουν το βάρος, αλλά δεν θα μπορέσουν πάρα πολύ. Οκ, ας μην το μειώσουν πολύ. Το μέγεθος μπορούν να το μειώσουν? 

Άμα γινόταν αυτό, και πιο πολύς χώρος στην πίστα θα υπήρχε για προσπεράσεις και λιγότερο dirty air θα αφηνανε πίσω, για να ακολουθεί ευκολότερα το πίσω μονοθεσιο. 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με αυτά και με αυτά δεν σχολίασε κανένας το γυρολόγιο των οδηγών στο βρεγμένο, όπου καθαρά ο άρχοντας της βροχής ήταν ο Νόρις! Απογοήτευση Λεκλέρκ και Αλόνσο, στο βρεγμένο κότες... ο Μαξ αρκετά καλύτερος από αυτούς.

Βρε μπας και η Μακλάρεν έχει στήσει το αυτοκίνητο για βροχή και θα κάνει την έκπληξη από Φθινόπωρο;;;;;

Επεξ/σία από bilham
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, vorlon68 είπε

Τωρα καίνε 100lt σε όλο τον αγώνα. Δηλαδή αν είχαν αυτό σαν όριο ποσότητας και μπορούσαν να το μοιράσουν σε 2-3 πιτ στοπ θα ήταν ή δεν θα ήταν καλύτερο το θέαμα; Θα είχε περισσότερες προσπεράσεις;

αυτό είναι μια καλή ιδέα! Έτσι θα δούλευαν ακόμα περισσότερο οι strategists

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, sattack είπε

To κυριότερο από όλα είναι το μέγεθος. 

Εγώ δεν είμαι πεπεισμένος ότι όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας δεν χωράνε σε μικρότερο μέγεθος. 

Τώρα το 2026 που θα καταργήσουν το MGU-H, ήταν η μεγάλη τους ευκαιρία να προσπαθήσουν να μειώσουν το μέγεθος όσο το δυνατόν πιο πολύ. Ας τα κάνουν όλα zero side pod ας πουμε. Να μειωθεί το πλάτος, και να μειώσουν μετά και το μήκος. 

Άσχετα με το βάρος. Λενε ότι θέλουν να μειώσουν το βάρος, αλλά δεν θα μπορέσουν πάρα πολύ. Οκ, ας μην το μειώσουν πολύ. Το μέγεθος μπορούν να το μειώσουν? 

Άμα γινόταν αυτό, και πιο πολύς χώρος στην πίστα θα υπήρχε για προσπεράσεις και λιγότερο dirty air θα αφηνανε πίσω, για να ακολουθεί ευκολότερα το πίσω μονοθεσιο. 

Ναι αλλα το μεγεθος δινει την ασφαλεια για τον οδηγο οταν υπαρχει ατυχημα και δεν υπαρχει αντισταθμισμα σε αυτο ,οτι και να κανεις χρειαζεται χωρος (και παρα πολυ μελετη φυσικα) για να απορροφηθει η κινητικη ενεργεια της συγκρουσης.

Αποφασισαν να μεγαλωσουν της πιστες και πολυ καλα εκαναν απλα το μονακο εχει προβλημα επειδη δεν μπορει να αλλαξει η χαραξη,

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Seldon68 είπε

Ναι αλλα το μεγεθος δινει την ασφαλεια για τον οδηγο οταν υπαρχει ατυχημα και δεν υπαρχει αντισταθμισμα σε αυτο ,οτι και να κανεις χρειαζεται χωρος (και παρα πολυ μελετη φυσικα) για να απορροφηθει η κινητικη ενεργεια της συγκρουσης.

Αποφασισαν να μεγαλωσουν της πιστες και πολυ καλα εκαναν απλα το μονακο εχει προβλημα επειδη δεν μπορει να αλλαξει η χαραξη,

Εγω πιστευω οτι αν αφαιρουσαν το chicane μετα το τουνελ κατι θα γινοταν απο το θεμα των προσπερασματων ακομα και με τα συγχρονα μονοθεσια, εκει εχουν και λιγο χωρο να παιξουν και με τις μπαριερες οπου θα μπορουσαν να ανοιξουν και λιγο την πιστα εκει.

Επεξ/σία από george200-13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, Seldon68 είπε

Ναι αλλα το μεγεθος δινει την ασφαλεια για τον οδηγο οταν υπαρχει ατυχημα και δεν υπαρχει αντισταθμισμα σε αυτο ,οτι και να κανεις χρειαζεται χωρος (και παρα πολυ μελετη φυσικα) για να απορροφηθει η κινητικη ενεργεια της συγκρουσης.

Αποφασισαν να μεγαλωσουν της πιστες και πολυ καλα εκαναν απλα το μονακο εχει προβλημα επειδη δεν μπορει να αλλαξει η χαραξη,

Άσε το Monaco. 

Σε όλες τις άλλες πίστες τι γίνεται? ΠΠάλι δυσκολευονται, Πάλι παρακαλανε για καμμια μεγάλη ευθεία με DRS.

Και πάλι έχουν αρχίσει φετος να παραπονιουνται για "dirty air", μολις 1 χρονο μετα την εισαγωγη του ground effect.

Και λογικό είναι. Όσο πιο μεγάλο σε μέγεθος το αυτοκίνητο,  τόσο περισσότερο δημιουργεί από πίσω στροβιλους αέρα, όσο και να προσπαθούν να το μειώσουν με αεροδυναμικά κόλπα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απορια,σας φαινονται και εσας λιγο τραβηγμενοι πλεον οι κανονισμοι,τουλαχιστον σε οτι αφορα τα ορια της πιστας και που πρεπει να παταει το μονοθεσιο κλπ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, bilham είπε

Με αυτά και με αυτά δεν σχολίασε κανένας το γυρολόγιο των οδηγών στο βρεγμένο, όπου καθαρά ο άρχοντας της βροχής ήταν ο Νόρις! Απογοήτευση Λεκλέρκ και Αλόνσο, στο βρεγμένο κότες... ο Μαξ αρκετά καλύτερος από αυτούς.

Βρε μπας και η Μακλάρεν έχει στήσει το αυτοκίνητο για βροχή και θα κάνει την έκπληξη από Φθινόπωρο;;;;;

Γιατί να ρισκάρει ο Αλονσο? Ο Νόρις δεν είχε να χάσει και πολλά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, specre είπε

Αυτός τρώει πιο πολύ απο μένα ρε, θα πέσουμε και εμείς έξω στο Cost Cap φέτος. Πέρα απο την πλάκα, και παξιμάδια να πάρουμε απο την RB για καλό θα είναι. ΚΑΛΩΣΗΡΘΕΣ ΣΤΟΥΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΥΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΜΕΣΙΕ ΡΟΜΠ ΜΑΡΣΑΛ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, george200-13 είπε

Εγω πιστευω οτι αν αφαιρουσαν το chicane μετα το τουνελ κατι θα γινοταν απο το θεμα των προσπερασματων ακομα και με τα συγχρονα μονοθεσια, εκει εχουν και λιγο χωρο να παιξουν και με τις μπαριερες οπου θα μπορουσαν να ανοιξουν και λιγο την πιστα εκει.

θα εφταναν στην στροφη με 330 και εκει ΔΕΝ υπαρχει εξοδος διαφυγης. το σικειν εκει ειναι υποχρεωτικο. απο θαυμα δεν εχουμε θυματα στο μονακο. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

θα εφταναν στην στροφη με 330 και εκει ΔΕΝ υπαρχει εξοδος διαφυγης. το σικειν εκει ειναι υποχρεωτικο. απο θαυμα δεν εχουμε θυματα στο μονακο. 

 

Δεν λεω γι αυτο το σικειν λεω για το ακριβως επομενο μετα το τουνελ εκει που την εχωσε ο σαινζ στον οκον, οι στροφες 10-11 πρεπει να ειναι αν μετρησα καλα. Ενω ο μικ εφυγε στο σικειν 13-14. Οντως θα αναπτυσουν αρκετα χιλιομετρα αλλα θα φτανουν μετα στην στροφη 12 που ειναι σχετικα ανοιχτη στροφη. Δεν ξερω μια ιδεα λεω αλλα γενικα μου φαινεται παραξενο που δεν εχει συζητηθει ουτε μια αλλαγη σε μια εστω στροφη, εστω βρε παιδι μου να μελετηθει αν υπαρχει δυνατοτητα να αλλαχθει κατι με ασφαλεια. Μαλλον λογω ιστορικοτητας της πιστας δεν θελουν να την αγγιξουν καθολου.

Screenshot_1.png

Επεξ/σία από george200-13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, george200-13 είπε

Δεν λεω γι αυτο το σικειν λεω για το ακριβως επομενο μετα το τουνελ εκει που την εχωσε ο σαινζ στον οκον, οι στροφες 10-11 πρεπει να ειναι αν μετρησα καλα. Ενω ο μικ εφυγε στο σικειν 13-14. Οντως θα αναπτυσουν αρκετα χιλιομετρα αλλα θα φτανουν μετα στην στροφη 12 που ειναι σχετικα ανοιχτη στροφη. Δεν ξερω μια ιδεα λεω αλλα γενικα μου φαινεται παραξενο που δεν εχει συζητηθει ουτε μια αλλαγη σε μια εστω στροφη. Μαλλον λογω ιστορικοτητας της πιστας δεν θελουν να την αγγιξουν καθολου.

καταλαβα τι λες, ενδεικτικα εβαλα το βιντεο για το ποσο αγρια μπορει να σκασεις στον τοιχο με πολυ λιγοτερα. ουτε χαλικια εχουν ουτε γρασιδια. αν βγαλεις το σικειν στο τουνελ θα φτάνουν με πολλά μεχρι τα φρενα. αν ειδικα ειναι και σημειο προσπέρασης θα φύγουν αμάξια μεχρι τα κότερα. 

 

τρεχουν κυριολεκτικα ολο το πριγκιπατο. δεν νομιζω οτι μπορουνε να αλλαξουν κατι. το μονακο υπαρχει για λογους που λίγο πολύ ολοι ξερουμε. 

Επεξ/σία από basilis_k6
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...